Bubu Napisano 4 Styczeń 2007 Napisano 4 Styczeń 2007 Spokoo:] Poka teraz to wszystko w bialym bo u mnie to czrna plama ;) Nop i pasowales na bierzaco do karosy czy zostawiasz to na koniec??
damusTo Napisano 4 Styczeń 2007 Autor Napisano 4 Styczeń 2007 Hehe jeśli jest dobrze nie ma co pasować :p i wszystko ładnie sie ładnie zgra :p A ja wiem że tak właśnie będzie !
Yaro16 Napisano 5 Styczeń 2007 Napisano 5 Styczeń 2007 Nie no ty wymiatasz damus.Zeby z takim zangażowaniem robic jeden model.Mnie to by już 34 razy szlag trafił.Respekt Oczywiście model bardzo mi sie podoba. pozdro
Gość BigBen Napisano 5 Styczeń 2007 Napisano 5 Styczeń 2007 Mam pytanie, robiłem już samochód tnąc częsci i tu pytanie czy lipiej robić maske później błotnik itd. i później "skręcać"? Jak jest łatwiej i ładniej?
damusTo Napisano 6 Styczeń 2007 Autor Napisano 6 Styczeń 2007 Kiedyś wielki jedi master Loozak przekazał 1 prawdę pozwalająca sterować mocą: od ogółu do szczegółu. Kiedy ja pojmiesz zrozumiesz jak kontrolować moc i od tego momentu moc będzie juz zawsze z tobą, nigdy cie nie opuści. Czyli najpierw zarys całości później reszta, ja tak właśnie robię. Można też przejść na ciemna stronę i użyć booleana, jednak prawdziwy jedi wyciąga swój miecz świetlny i używając jedynie prostych technik cięcia buduje idealnie czystą siatkę ;) Dorzucam kilka ujęć...
chudy Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 muahahahaah to ja jestem po ciemnej stronie mocy. ładnie ładnie, ale zmień materiał tarcz hamulcowych
ReflectVision Napisano 6 Styczeń 2007 Napisano 6 Styczeń 2007 stary ja nie wiem co powiedziec, perfekcyjnie to za mało ..
damusTo Napisano 6 Styczeń 2007 Autor Napisano 6 Styczeń 2007 Jaki niecierpliwy :p Spawy spawy są jeszcze większe braki niż mapowanie spawów :p dlatego to później
Arxis Napisano 8 Styczeń 2007 Napisano 8 Styczeń 2007 rany, słowa odejmuje. a co do numerków; drugi z ostatniej i ostatni z trzeciej chyba pasują.
damusTo Napisano 9 Styczeń 2007 Autor Napisano 9 Styczeń 2007 O patrzcie patrzcie, kto to... Badyl a ty cos po za nowym avatarem zrobiłeś ?
damusTo Napisano 11 Styczeń 2007 Autor Napisano 11 Styczeń 2007 Ok miałem krzyczeć o pomoc z poszukiwaniem ustawień rgb dla koloru zwanego powszechnie: British race green, ale mam znalazłem com chciał postanowiłem dalej upowszechniać tę wiedzę... >> o to co znalazłem Co do postępów tylko relacja, dziś złamałem ostatni punkt oporu odszyfrowałem wszystkie fotki i znam juz wszystkie szczegóły wiec teraz nanoszę ostatnie detale, poprawki upraszczam siatkę redukując zbędne poly. Niebawem musze wyjechać na tydzień w interesach ale pewnie w tydzień po moim powrocie pojawi się protoplasta całego tego zamieszania czyli brytyjska AC Cobra oczywiście w typowym dla bolidu z GB kolorku, później 2 wersje 289 i 289 FiA następnie 427 w 2 może 3 wariantach no i Daytona. Co później zobaczymy, do prototypu Vipera nadal nie mam odpowiednich materiałów.
DraB Napisano 11 Styczeń 2007 Napisano 11 Styczeń 2007 damus - genialne to. Jak to skonczysz to wiesz ile kasy na tym na TS zakosisz? xD
damusTo Napisano 12 Styczeń 2007 Autor Napisano 12 Styczeń 2007 Hm, tak po prawdzie to nie planowałem tego sprzedawać, mam nieco inne plany wobec tej pracy ;)
DraB Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 Hm, tak po prawdzie to nie planowałem tego sprzedawać, mam nieco inne plany wobec tej pracy ;) Pewnie tak, ale to jako bonus :D
mentaller Napisano 12 Styczeń 2007 Napisano 12 Styczeń 2007 http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/317942
damusTo Napisano 12 Styczeń 2007 Autor Napisano 12 Styczeń 2007 Eh, przecież to fuszerka nie majaca nic wspólnego z prawdą... ...no i za 250 $ nie sprzedam - no way !! Pozostaje przy moim pierwotnym planie.
Gość BigBen Napisano 13 Styczeń 2007 Napisano 13 Styczeń 2007 Powiedz damus ile siedzisz nad tą pracą? I mam pytanie jak zrobi łączenie blach? Tak żeby była taka cieniutka czarna szpara? Pozdrawiam
damusTo Napisano 9 Marzec 2007 Autor Napisano 9 Marzec 2007 Nie wiem nie liczę czasu spędzonego nad ta pracą, nie jest komercyjna i nie jest robiona na czas. Cienkie szpary tak jak i grube robie cuttem i chamrerem extrudem i chamferem ponownie. Niektórzy mogli juz zwątpić jednak ta ta zamiatam kurz i może nieco uda sie tu podgonić sprawy, choć ci co sie interesowali sprawa wiedzą ze gniewam sie na te cobre obecnie co miedzy innymi stanowi powód przerwy choć zasadniczy to konieczność pracowania. Tak czy owak odpoczywam chwile od cobry ale ciągle pozostaje w kręgu zainteresowań Shelbiego i oto drobna zapowiedz
dariusz Napisano 9 Marzec 2007 Napisano 9 Marzec 2007 eee, widząć Twój nowy avatar, myślałem że coś innego:/ mopar or no car:)
damusTo Napisano 9 Marzec 2007 Autor Napisano 9 Marzec 2007 Hehe cierpliwosci dojdziemy i do cudeniek z takim napisem :p
Yaro16 Napisano 9 Marzec 2007 Napisano 9 Marzec 2007 No widze damus ze dalej męczysz tą prace.Będzie kiedyś koniec?.Oczywiście jest pięknie.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 9 Marzec 2007 Napisano 9 Marzec 2007 No nie... konika pokazal i mysli, ze go bede chwalil heheheheheh Damus dobre to masz rob dalej co robisz... moze kiedys sie doczekam finiszu ;P
Homa Napisano 10 Marzec 2007 Napisano 10 Marzec 2007 Ja też się cieszę, że nie rezygnujesz (!) Cobra jest super :) A co do symbolu konika to wolę ten, na którym ten konik bryka znacznie wyżej, he he... ale no dobra, mustangi to też porządne maszyny - mam nadzieję, że będzie to jakiś starszy rarytasek ;-) Życzę powodzenia!
..:: WIKTOR ::.. Napisano 10 Marzec 2007 Napisano 10 Marzec 2007 dariusz: bo ten pewnie zalatuje Ferrari bardziej hehehe ;p
damusTo Napisano 10 Marzec 2007 Autor Napisano 10 Marzec 2007 No jak by to Ci tu ... Po 3 sekundach zastanowienia: JESZCZE JAKIEŚ PYTANIA ? Właśnie to cacko robię, jednak rezygnuje z murzyńskich felg na rzecz oryginalnych MAGNUM 500 no i daruje sobie te pseudo dociskowe listwy. Może też zapożyczą maskę od Shelby gt500 z 68 się zobaczy.
Homa Napisano 10 Marzec 2007 Napisano 10 Marzec 2007 no questions at all :) czekam na pierwsze efekty Twojej pracy. Powodzenia! PS. dariusz chodziło mi dokładnie o ferrari (!) damusTo nigdy nie myślałeś np. o Dino 246 z lat '70?! Czy to zupełnie odpada i nie ten klimat?! Chętnie zobaczył bym taką maszynę w Twoim wykonaniu ;-)
damusTo Napisano 10 Marzec 2007 Autor Napisano 10 Marzec 2007 Przyjdzie i czas na włoskie ogiery, ale kolejność musi być najpierw rozbrykane kucyki ... Tak myślałem o Dino - możecie sie rzucić i mi kupić :] Co do efektów pracy tez nie mogę sie doczekać tym bardziej że Wiktor mi tu sabotuje działania DLA ZAINTERESOWANYCH: Mamy tu model Fastback z 1967 toku ale modyfikowany i nieco mieszany. Maska z gt350 od Shelby, spojler czy jak zwać to tam na tyle od gt 500 tez Shelby, ale bez panelu ze światłami więc światła zagłębione z oryginału. Boczne wloty znowu z gt 500 i kaika innych atrakcji które pominę bo mi sie nie podobają i nie będę ich robił. Byc moze założę jak wspominałem bardziej hardcorową maskę od shelby gt 500 z 1968ale ona ma inny kształt więc trzeba by tylko wloty zapożyczyć. Tak TAK, oczywiście wersja Shelby gt 500 tez będzie ale raczej w oryginale - nie podoba mi się ta wersja z filmu 60s ale są tacy co mnie namawiają na to wiec kto wie może i taka. do teko zamykając sprawę zwykły fastback i coupe z 67. do dziś plan był prosty w sensie modelu zewnętrzna powłoka i wnętrze bo zakładam ze będę to importował w grę GTR2 niemniej dziś przyszedł mail z USA z rysunkiem ramy, diabeł mnie kusi ale raczej skończy się to na chłodnicy :p zobaczymy A i printy mile widziane, choc juz prawie po jabłkach
dariusz Napisano 10 Marzec 2007 Napisano 10 Marzec 2007 damus też ładnego konika pokazał:) a mój konik nie jest od Ferrari (tfu!) tylko widnieje w herbie Stuttgartu i w logo Porsche;)
damusTo Napisano 10 Marzec 2007 Autor Napisano 10 Marzec 2007 Ja wiedziałem ja , ja mi daj , mi , ja , ja mnie wybierz ja , ja ... Ostatnio boolean mnie wnerwia, robi niestworzone rzeczy miliony zbędnych werteksów i inne ścierwo jakieś może porady bo bez niego w tym modelu nie pójdzie
tymko Napisano 10 Marzec 2007 Napisano 10 Marzec 2007 DamusTo - piękny wozik. Powodzenia w zmaganiach!
damusTo Napisano 13 Marzec 2007 Autor Napisano 13 Marzec 2007 O kogo to tu przywiało a jak twój koncept tam może dasz upka ? Ponieważ chce jak Wiktor zastrzelić was gotowcem pewnie przez pół roku nic nie zobaczycie ;) powody chroniczny brak czasu i boolean wywrotowiec-sabotażysta. czy ktoś mi może cos na ten temat ciekawego powiedzieć, pytam czy można jakoś żyć bez tego czy jest na to lekarstwo ?
tadzio Napisano 13 Marzec 2007 Napisano 13 Marzec 2007 o zycie bez boolean'a? bolec forever!! [lol] ;)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 13 Marzec 2007 Napisano 13 Marzec 2007 Masz chyba ukryte poly i ci sie nie zweldowalo jak trzeba dlatego tam jest bajzel... ;P Pokaz siatke bez MSa to cos sie wymysli... :)
patry Napisano 13 Marzec 2007 Napisano 13 Marzec 2007 Witam :) Damus no co ty?? Bolkiem?? Tradycyjnie się modeluje!! :) Ja już nie mogę się doczekać końca :D
ReflectVision Napisano 13 Marzec 2007 Napisano 13 Marzec 2007 bo tnie sie cutem a nie zdradzieckim booleanem bracie :)
JohnZi Napisano 13 Marzec 2007 Napisano 13 Marzec 2007 ale boolean z opcja refine dziala jak cut, jest duzo szybszy i wygodniejszy:P yo
damusTo Napisano 13 Marzec 2007 Autor Napisano 13 Marzec 2007 Znów mam przejścia z zasilaczem :/ Nie ma juz tej siatki bo ją poprawiłem niemniej znów planuje użyć ciemnej strony mocy (booleana znaczy) i głowie sie jak zapobiec takim skutkom. Sprawa ma sie tak że cos po nim siedzi w krawędziach nie ma poly dodatkowych bo i punkty w tym po skutecznym zredukowaniu weldem i ilość poly zgadza sie z tym co widać na monitorze nie wiem co to ale strasznie to wpienia. CUT jest piękny w swej prostocie i jak tylko mogę macham tym mieczem świetlnym niemniej czasem musi sie tym zając mój R2 i eh słowem cut nie zawsze daje rade. Niemniej powiem tak po wywaleniu ręcznie krawędzi i wprowadzeniu ich na nowo problem ginie - jakieś pomysły ?
Homa Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 Damus nie używam booleana, ale czasem mam podobną sytuację z tego co opisujesz... a problem (przynajmniej u mnie) polega na tym, że nawet gdy punkty zredukowane są weldem, to i tak jakiś babol siedzi w krawędziach - a są to: dwie krawędzie! które również trzeba potraktować weldem (!) Te dwie krawędzie nakładają się na siebie i dlatego ich nie widać - skoro tak jak mówisz po ręcznym skasowaniu i ponownym stworzeniu problem znika - to raczej będzie to :) Pozdrawiam!
damusTo Napisano 14 Marzec 2007 Autor Napisano 14 Marzec 2007 No dobra sprawdzi sie przy następnej okazji :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się