Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Spokoo:] Poka teraz to wszystko w bialym bo u mnie to czrna plama ;) Nop i pasowales na bierzaco do karosy czy zostawiasz to na koniec??

  • Odpowiedzi 395
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie no ty wymiatasz damus.Zeby z takim zangażowaniem robic jeden model.Mnie to by już 34 razy szlag trafił.Respekt

 

Oczywiście model bardzo mi sie podoba.

 

pozdro

Gość BigBen
Napisano

Mam pytanie, robiłem już samochód tnąc częsci i tu pytanie czy lipiej robić maske później błotnik itd. i później "skręcać"? Jak jest łatwiej i ładniej?

Napisano

Kiedyś wielki jedi master Loozak przekazał 1 prawdę pozwalająca sterować mocą: od ogółu do szczegółu. Kiedy ja pojmiesz zrozumiesz jak kontrolować moc i od tego momentu moc będzie juz zawsze z tobą, nigdy cie nie opuści.

Czyli najpierw zarys całości później reszta, ja tak właśnie robię. Można też przejść na ciemna stronę i użyć booleana, jednak prawdziwy jedi wyciąga swój miecz świetlny i używając jedynie prostych technik cięcia buduje idealnie czystą siatkę ;)

Dorzucam kilka ujęć...

rama1ahf1.th.jpgrama1brs7.th.jpg

Napisano

Ok miałem krzyczeć o pomoc z poszukiwaniem ustawień rgb dla koloru zwanego powszechnie: British race green, ale mam znalazłem com chciał postanowiłem dalej upowszechniać tę wiedzę...

>> o to co znalazłem

Co do postępów tylko relacja, dziś złamałem ostatni punkt oporu odszyfrowałem wszystkie fotki i znam juz wszystkie szczegóły wiec teraz nanoszę ostatnie detale, poprawki upraszczam siatkę redukując zbędne poly.

Niebawem musze wyjechać na tydzień w interesach ale pewnie w tydzień po moim powrocie pojawi się protoplasta całego tego zamieszania czyli brytyjska AC Cobra oczywiście w typowym dla bolidu z GB kolorku, później 2 wersje 289 i 289 FiA następnie 427 w 2 może 3 wariantach no i Daytona.

Co później zobaczymy, do prototypu Vipera nadal nie mam odpowiednich materiałów.

Napisano

Powiedz damus ile siedzisz nad tą pracą?

I mam pytanie jak zrobi łączenie blach? Tak żeby była taka cieniutka czarna szpara? Pozdrawiam

Napisano

Nie wiem nie liczę czasu spędzonego nad ta pracą, nie jest komercyjna i nie jest robiona na czas.

Cienkie szpary tak jak i grube robie cuttem i chamrerem extrudem i chamferem ponownie.

 

Niektórzy mogli juz zwątpić jednak ta ta zamiatam kurz i może nieco uda sie tu podgonić sprawy, choć ci co sie interesowali sprawa wiedzą ze gniewam sie na te cobre obecnie co miedzy innymi stanowi powód przerwy choć zasadniczy to konieczność pracowania. Tak czy owak odpoczywam chwile od cobry ale ciągle pozostaje w kręgu zainteresowań Shelbiego i oto drobna zapowiedz

 

ponywu3.th.jpg

Napisano

Ja też się cieszę, że nie rezygnujesz (!) Cobra jest super :)

A co do symbolu konika to wolę ten, na którym ten konik bryka znacznie wyżej, he he... ale no dobra, mustangi to też porządne maszyny - mam nadzieję, że będzie to jakiś starszy rarytasek ;-) Życzę powodzenia!

Napisano

No jak by to Ci tu ...

Po 3 sekundach zastanowienia:

 

0504phr_67gtr_01_z.jpg__

 

0504phr_67gtr_17_z.jpg__

 

 

0504phr_67gtr_03_z.jpg__

 

0504phr_67gtr_07_z.jpg__

 

0504phr_67gtr_15_z.jpg__

 

0504phr_67gtr_13_z.jpg__

 

JESZCZE JAKIEŚ PYTANIA ?

 

Właśnie to cacko robię, jednak rezygnuje z murzyńskich felg na rzecz oryginalnych MAGNUM 500 no i daruje sobie te pseudo dociskowe listwy.

Może też zapożyczą maskę od Shelby gt500 z 68 się zobaczy.

Napisano

no questions at all :)

czekam na pierwsze efekty Twojej pracy. Powodzenia!

 

PS. dariusz chodziło mi dokładnie o ferrari (!)

damusTo nigdy nie myślałeś np. o Dino 246 z lat '70?! Czy to zupełnie odpada i nie ten klimat?! Chętnie zobaczył bym taką maszynę w Twoim wykonaniu ;-)

Napisano

Przyjdzie i czas na włoskie ogiery, ale kolejność musi być najpierw rozbrykane kucyki ...

Tak myślałem o Dino - możecie sie rzucić i mi kupić :]

Co do efektów pracy tez nie mogę sie doczekać tym bardziej że Wiktor mi tu sabotuje działania

 

DLA ZAINTERESOWANYCH:

Mamy tu model Fastback z 1967 toku ale modyfikowany i nieco mieszany.

Maska z gt350 od Shelby, spojler czy jak zwać to tam na tyle od gt 500 tez Shelby, ale bez panelu ze światłami więc światła zagłębione z oryginału. Boczne wloty znowu z gt 500 i kaika innych atrakcji które pominę bo mi sie nie podobają i nie będę ich robił. Byc moze założę jak wspominałem bardziej hardcorową maskę od shelby gt 500 z 1968ale ona ma inny kształt więc trzeba by tylko wloty zapożyczyć.

Tak TAK, oczywiście wersja Shelby gt 500 tez będzie ale raczej w oryginale - nie podoba mi się ta wersja z filmu 60s ale są tacy co mnie namawiają na to wiec kto wie może i taka.

do teko zamykając sprawę zwykły fastback i coupe z 67.

do dziś plan był prosty w sensie modelu zewnętrzna powłoka i wnętrze bo zakładam ze będę to importował w grę GTR2 niemniej dziś przyszedł mail z USA z rysunkiem ramy, diabeł mnie kusi ale raczej skończy się to na chłodnicy :p

zobaczymy

A i printy mile widziane, choc juz prawie po jabłkach

Napisano

Ja wiedziałem ja , ja mi daj , mi , ja , ja mnie wybierz ja , ja ...

Ostatnio boolean mnie wnerwia, robi niestworzone rzeczy miliony zbędnych werteksów i inne ścierwo jakieś może porady bo bez niego w tym modelu nie pójdzie

Napisano

O kogo to tu przywiało a jak twój koncept tam może dasz upka ?

 

Ponieważ chce jak Wiktor zastrzelić was gotowcem pewnie przez pół roku nic nie zobaczycie ;) powody chroniczny brak czasu i boolean wywrotowiec-sabotażysta. czy ktoś mi może cos na ten temat ciekawego powiedzieć, pytam czy można jakoś żyć bez tego czy jest na to lekarstwo ?

sieczkasc3.th.jpg

Napisano

Znów mam przejścia z zasilaczem :/

Nie ma juz tej siatki bo ją poprawiłem niemniej znów planuje użyć ciemnej strony mocy (booleana znaczy) i głowie sie jak zapobiec takim skutkom.

Sprawa ma sie tak że cos po nim siedzi w krawędziach nie ma poly dodatkowych bo i punkty w tym po skutecznym zredukowaniu weldem i ilość poly zgadza sie z tym co widać na monitorze nie wiem co to ale strasznie to wpienia. CUT jest piękny w swej prostocie i jak tylko mogę macham tym mieczem świetlnym niemniej czasem musi sie tym zając mój R2 i eh słowem cut nie zawsze daje rade.

Niemniej powiem tak po wywaleniu ręcznie krawędzi i wprowadzeniu ich na nowo problem ginie - jakieś pomysły ?

Napisano

Damus nie używam booleana, ale czasem mam podobną sytuację z tego co opisujesz... a problem (przynajmniej u mnie) polega na tym, że nawet gdy punkty zredukowane są weldem, to i tak jakiś babol siedzi w krawędziach - a są to: dwie krawędzie! które również trzeba potraktować weldem (!) Te dwie krawędzie nakładają się na siebie i dlatego ich nie widać - skoro tak jak mówisz po ręcznym skasowaniu i ponownym stworzeniu problem znika - to raczej będzie to :) Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności