Napisano 26 Wrzesień 200618 l Klawisze wyszly dobrze, reszta materialo nieprzekonywujaca niestety... Planujesz jakas scenke? Gdzies tu sie doczytalem o jakis okularach obok itp. ? pozdrawiam
Napisano 27 Wrzesień 200618 l Kurcze, może to już jest czepialstwo, ale wg mnie lepiej wyglądaly szeryfowe literki na keyboardzie, jakoś szeryfówki kojażą mi się ze starszymi krojami pisma, a bezszeryfowe z www :)
Napisano 27 Wrzesień 200618 l Potwierdzam słowa mirach'a.....mi tez ta czcionka nie pasuje....do takiego cudenka przydala by sie bardziej dystyngowana... tak jak Q w poprzedniej wersji! ps. udało sie poskładac referke? ;)
Napisano 27 Wrzesień 200618 l Autor scenka może bedzie to jest oryginalny układ klawiatury - z polskimi znakami - robiona na zamówienie mojego dziadka
Napisano 27 Wrzesień 200618 l nie doczytałem moze ale...czym render? genialne jak dla mnie...fotorealizmem wieje az miło...gratki!
Napisano 27 Wrzesień 200618 l Autor render we wryju ten ostatni oświetlony tylko hdri eksperymenty trwają ----edit jaki parametr podkręcić, aby te odbicia były wyrażniejsze a szumy mniejsze? pewnie jakiś sample cośtam tylko które
Napisano 27 Wrzesień 200618 l no teraz klawiaturka wyglada pysznie!!nie wiem czy warto narzekac na ten chromik....czy nie milej bedize jak klawisze beda czarne!ciekawi mnie jak roziwiazesz tasme barwiacą....wydaje mi sie ze sie z tym pomęczysz troche zeby sie nie zlewało z wałkiem! IMO na rolkach powinno byc wlasnie troche tasmy...teraz wyglada jak by tasma byla od konca do konca!!
Napisano 27 Wrzesień 200618 l ----edit jaki parametr podkręcić, aby te odbicia były wyrażniejsze a szumy mniejsze? pewnie jakiś sample cośtam tylko które rQMC sampler. Wartości domyślne to adaptive amount 0.85 i noise threshold 0,02. Zmniejszając je - polepszysz wygląd/wydłużysz czas renderingu. Sample multiplayer - można zwiększyć, ale ja preferuje zwiększać sample w poszczególnych materiałach. Dobre do finalnego renderingu. Ładna maszyna btw :)
Napisano 28 Wrzesień 200618 l tak jak zawsze bardzo ładny model dożo szczegułów czyli kawał dobrej roboty Subdivs zwiększ w materiale vraya
Napisano 28 Wrzesień 200618 l model charakterystyczny dla pikSara ;) szczegółowo i estetycznie. Tak trzymać !
Napisano 29 Wrzesień 200618 l serwus :) Piksar - bardzo fajnie Ci to wychodzi. Podoba mi sie bardzo :)
Napisano 2 Październik 200618 l fajoskie :) te żółte refleksy mi tylko oczy przesuwają niepotrzebnie , ale ogólnie cool.
Napisano 2 Październik 200618 l Scenka ładna !!!! Kiedy koniec maszynki tak orientacyjnie:)))))))))))))))
Napisano 2 Październik 200618 l Jak dla mnie, ta maszyna lepiej by sie prezentowala przykurzona na jakims poobijanym biurku przed oknem np. Ale Twoj pomysl tez jest ciekawy, czekam na EL Grande Finale! ;] Pozdrawiam
Napisano 2 Październik 200618 l Dorób do tego jeszcze jakiegoś dziadunia PETa lub przynajmniej spectruma, będziesz miał całą ewolucję ;-)
Napisano 2 Październik 200618 l Autor próby z samplingiem materiałów model laptopa niezbyt rewelacyjny, to w zasadzie był speed.
Napisano 3 Październik 200618 l Rzeczywiście klawiaturka laptopa troszkę prostokątna, ale skoro to tylko tło dla maszynki, to się nie czepiam ;-)
Napisano 4 Październik 200618 l łaaadnie, sama maszynka wypas chromy troche dziwne - nie wiem czemu ale nie "siedza" z reszta materialow... ale cala reszta fotograficzna. ps. - a HDRI na tym renderze z kompletem za mocno nie daje ?
Napisano 6 Październik 200618 l Autor dopiero po zakonczeniu renderu zobaczylem ze mi sie material skaszanił (za wałkiem) jutro poprawie co nie co poprawione
Napisano 7 Październik 200618 l Autor jeszcze jeden po 25 próbnych renderach materiał ksiażki(uprzedzam komentarz) ma wysoki sampling ale lekki bump
Napisano 7 Październik 200618 l bardzo ładnie kilka uwag: materiał stołu jest za bardzo rozmazany, materiał obudowy maszyny wygląda zbyt nowocześnie/czysto, trochę psuje to efekt ogólny, dałabym jakieś nieregularności, zadrapania czy coś
Napisano 7 Październik 200618 l fajnie to wszystko wyglada..., troche zegar uciales;) , hmm ten shader czarny na maszynie wyglada troche jak plastik takie maszyny to chyba metalowe raczej byly, jak sie myle to mnie popraw;)
Napisano 7 Październik 200618 l ladnie, nawet bardzo... Na Twoim miejscu poszezylbym kadr, dodal sciane z oknem w tle i jakas niemrawa pogode na zewnatrz...;] Pozdrawiam!
Napisano 8 Październik 200618 l Autor rozpędziłem się, zaczęło się od jednogo klawisza, skończy na całym pokoju edit------------- mały updacik
Napisano 8 Październik 200618 l Model maszynki bdb, może obniż troche kamerę, ale target niech taki jak jest zostanie, fajnie by wyglądała scenka nocna z jakąś taką lampką ala prawnik, klimacik super by się zrobił. Pozdro.
Napisano 8 Październik 200618 l tyyyy, tyyyyyyyyyyy! parapet mi ukradłeś :D tak btw to pod tym parapetem nie ma cienia
Napisano 8 Październik 200618 l stół by lepjej wygłądał gdyby miał słoje na blacie obrócone o 90 st. ta maszyna nie pasuje do plastykowego parapetu! do okien plastykowych też nie.
Napisano 8 Październik 200618 l zaburz troche ta symetrie, wszystko jest poukladane bardzo rowno, a przez to calosc staje sie nienaturalna, tak jak Ania mowila lepiej by bylo gdyby sloje byly poprzecznie a nie tak jak sa teraz, moze wstaw do tej maszyny jakas pol zapisana kartke, mozesz tez troche takich kartek porozrzucac obok;)
Napisano 8 Październik 200618 l Autor nie cierpie tekstur, nie umiem, wkur......... mnie to bałagan zrobię później, narazie dorabiam detale
Napisano 8 Październik 200618 l Wiecej okna i za oknem wiecej deszczu... I okno nie z PCV tylko stare, drewniane.... Pozdro!
Napisano 9 Październik 200618 l Ladnie sie to wszystko komponuje. Tylko blat jakby nie z drewna - taki za gladki. Moglbys go troche "postarzec" - scenka nabrala by innego klimatu. No i przydalo by sie jakies fajne oswietlenie :) No i ... podoba mi sie.
Napisano 9 Październik 200618 l Wszystko pięknie ale parapet i okno psują klimat - dałbyś coś w wieku maszynki, najlepiej jeszcze biblioteczną lampę z zielonym abażurem, a na scianach drewnianą boazerię - ale to moja wizja, a wątek jest twój, więc nie przejmuj się za bardzo moim marudzeniem
Napisano 22 Październik 200618 l Autor nie umarło zgodnie z sugestiami okno w starym stylu, słabo widać okucia bo nie potrafie zrobić dobrego materiału http://images3.fotosik.pl/213/266fcb2a589859f2.jpg
Napisano 22 Październik 200618 l Bardzo ładnie. Teraz o wiele lepiej niż poprzednio. Światło odbijające się od blatu stołu nadaje dużego realizmu. Okno i parapet po prostu świetne.
Napisano 22 Październik 200618 l okno z parapetem bardzo ładnie wyszły, czemu nam wciskasz że nie potrafisz teksturować? blat mi się dalej specjalnie nie podoba, za bardzo się błyszczy, trochę jak plastikowy imitat drewna, ja bym go zrobiła w podobnym stylu co okno, trochę porysowany, poobijany. nie stawiaj objektów tak idealnie równolegle do stołu, przekręć lekko. maszynę bym przesunęła 10-20 cm w stronę okna, bo niewygodnie się pisze jak jest tak blisko brzegu, nie ma gdzie oprzeć rąk.
Napisano 22 Październik 200618 l serwus Piksar :) dajesz rade :). Przydałby sie tam jakiś bałagan. Przedminity są sterylnie czyste. Może jakaś plama na ścianie zrobiłaby dobrze tej scenie ? ( a nie stanowiłoby to duzego problemu pewnie na blendingu w difuse zapodać jakiś syfek). Kolor książki tez troche mi sie nie popdoba - widziałbym raczej cos jasniejszego- ale za to zabrudzeniami. Generalnie jest fajnie , i widze że ostatnio sporo robisz. I tak trzymać ! pozdrawiam mocno :)
Napisano 22 Październik 200618 l Autor dzięki za uwagi, większość zostanie wykorzystana, strasznie dużo czasu trace na eksperymenty z materiałami ale postanowiłem że się nauczę. Co można by dać po prawej stronie na ścianie ? Jakieś sugestie ? Pracuję nad modelem lampy na biurko. ps. plama na książce to efekt kompresji.
Napisano 22 Październik 200618 l serwus , Co można by dać po prawej stronie na ścianie ? Jakieś sugestie ? brud, jakies zacieki. A od strony modelingowej , to walnalbym jakis kabel, z takimi wtyczkami co jakic czas - na gwozdzik - do trzymania tego przy scianie. Ale kabel nieregularny, pogiety - a nie prosty, z cylindra. pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto