Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 144
  • Wyświetleń 14k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Klawisze wyszly dobrze, reszta materialo nieprzekonywujaca niestety...

Planujesz jakas scenke? Gdzies tu sie doczytalem o jakis okularach obok itp. ?

pozdrawiam

Napisano

Kurcze, może to już jest czepialstwo, ale wg mnie lepiej wyglądaly szeryfowe literki na keyboardzie, jakoś szeryfówki kojażą mi się ze starszymi krojami pisma, a bezszeryfowe z www :)

Napisano

Potwierdzam słowa mirach'a.....mi tez ta czcionka nie pasuje....do takiego cudenka przydala by sie bardziej dystyngowana... tak jak Q w poprzedniej wersji!

 

 

ps. udało sie poskładac referke? ;)

Napisano
  • Autor

ebb9e9df0ed36a3f.jpg

scenka może bedzie

to jest oryginalny układ klawiatury - z polskimi znakami - robiona na zamówienie mojego dziadka

Napisano
  • Autor

render we wryju ten ostatni oświetlony tylko hdri

eksperymenty trwają

 

----edit

jaki parametr podkręcić, aby te odbicia były wyrażniejsze a szumy mniejsze?

pewnie jakiś sample cośtam tylko które

Napisano

no teraz klawiaturka wyglada pysznie!!nie wiem czy warto narzekac na ten chromik....czy nie milej bedize jak klawisze beda czarne!ciekawi mnie jak roziwiazesz tasme barwiacą....wydaje mi sie ze sie z tym pomęczysz troche zeby sie nie zlewało z wałkiem!

IMO na rolkach powinno byc wlasnie troche tasmy...teraz wyglada jak by tasma byla od konca do konca!!

Napisano

----edit

jaki parametr podkręcić, aby te odbicia były wyrażniejsze a szumy mniejsze?

pewnie jakiś sample cośtam tylko które

 

rQMC sampler. Wartości domyślne to adaptive amount 0.85 i noise threshold 0,02. Zmniejszając je - polepszysz wygląd/wydłużysz czas renderingu.

Sample multiplayer - można zwiększyć, ale ja preferuje zwiększać sample w poszczególnych materiałach. Dobre do finalnego renderingu.

 

Ładna maszyna btw :)

Napisano

tak jak zawsze bardzo ładny model dożo szczegułów czyli kawał dobrej roboty

 

Subdivs zwiększ w materiale vraya

Napisano

model charakterystyczny dla pikSara ;) szczegółowo i estetycznie. Tak trzymać !

Napisano

serwus :)

Piksar - bardzo fajnie Ci to wychodzi. Podoba mi sie bardzo :)

Napisano

fajoskie :) te żółte refleksy mi tylko oczy przesuwają niepotrzebnie , ale ogólnie cool.

Napisano

Świetny pomysł... opracuj nad renderem i będzie malina :-)

Napisano

Scenka ładna !!!!

Kiedy koniec maszynki tak orientacyjnie:)))))))))))))))

Napisano

Jak dla mnie, ta maszyna lepiej by sie prezentowala przykurzona na jakims poobijanym biurku przed oknem np.

 

Ale Twoj pomysl tez jest ciekawy, czekam na EL Grande Finale! ;]

 

Pozdrawiam

Napisano

Dorób do tego jeszcze jakiegoś dziadunia PETa lub przynajmniej spectruma, będziesz miał całą ewolucję ;-)

Napisano
  • Autor

próby z samplingiem materiałów

model laptopa niezbyt rewelacyjny, to w zasadzie był speed.

bb57214268fcaa18.jpg

3ccc19947c8f9953.jpg

Napisano

Rzeczywiście klawiaturka laptopa troszkę prostokątna, ale skoro to tylko tło dla maszynki, to się nie czepiam ;-)

Napisano

łaaadnie, sama maszynka wypas

chromy troche dziwne - nie wiem czemu ale nie "siedza" z reszta materialow... ale cala reszta fotograficzna.

 

ps. - a HDRI na tym renderze z kompletem za mocno nie daje ?

Napisano
  • Autor

dopiero po zakonczeniu renderu zobaczylem ze mi sie material skaszanił (za wałkiem) jutro poprawie

d7f930e2dc34afdf.jpg

 

co nie co poprawione

 

1644e9d6f02c02a3.jpg

Napisano
  • Autor

jeszcze jeden po 25 próbnych renderach

materiał ksiażki(uprzedzam komentarz) ma wysoki sampling ale lekki bump

b49486aebfe9d206.jpg

Napisano

bardzo ładnie

 

kilka uwag:

materiał stołu jest za bardzo rozmazany,

materiał obudowy maszyny wygląda zbyt nowocześnie/czysto, trochę psuje to efekt ogólny, dałabym jakieś nieregularności, zadrapania czy coś

Napisano

fajnie to wszystko wyglada..., troche zegar uciales;) , hmm ten shader czarny na maszynie wyglada troche jak plastik takie maszyny to chyba metalowe raczej byly, jak sie myle to mnie popraw;)

Napisano

ladnie, nawet bardzo... Na Twoim miejscu poszezylbym kadr, dodal sciane z oknem w tle i jakas niemrawa pogode na zewnatrz...;]

Pozdrawiam!

Napisano
  • Autor

rozpędziłem się, zaczęło się od jednogo klawisza, skończy na całym pokoju

 

 

 

edit-------------

mały updacik

Napisano

Model maszynki bdb, może obniż troche kamerę, ale target niech taki jak jest zostanie, fajnie by wyglądała scenka nocna z jakąś taką lampką ala prawnik, klimacik super by się zrobił.

Pozdro.

Napisano

tyyyy, tyyyyyyyyyyy! parapet mi ukradłeś :D tak btw to pod tym parapetem nie ma cienia

Napisano

stół by lepjej wygłądał gdyby miał słoje na blacie obrócone o 90 st.

ta maszyna nie pasuje do plastykowego parapetu! do okien plastykowych też nie.

Napisano

zaburz troche ta symetrie, wszystko jest poukladane bardzo rowno, a przez to calosc staje sie nienaturalna, tak jak Ania mowila lepiej by bylo gdyby sloje byly poprzecznie a nie tak jak sa teraz, moze wstaw do tej maszyny jakas pol zapisana kartke, mozesz tez troche takich kartek porozrzucac obok;)

Napisano
  • Autor

nie cierpie tekstur, nie umiem, wkur......... mnie to

bałagan zrobię później, narazie dorabiam detale

c9f982cfe510a263.jpg

Napisano

Wiecej okna i za oknem wiecej deszczu... I okno nie z PCV tylko stare, drewniane....

Pozdro!

Napisano

Ladnie sie to wszystko komponuje. Tylko blat jakby nie z drewna - taki za gladki. Moglbys go troche "postarzec" - scenka nabrala by innego klimatu. No i przydalo by sie jakies fajne oswietlenie :)

No i ... podoba mi sie.

Napisano
  • Autor

słoje obrócone

tekstura zmieniona mebla- więcej nie wycisne

c9dbf8c7bc60d747.jpg

Napisano

Wszystko pięknie ale parapet i okno psują klimat - dałbyś coś w wieku maszynki, najlepiej jeszcze biblioteczną lampę z zielonym abażurem, a na scianach drewnianą boazerię - ale to moja wizja, a wątek jest twój, więc nie przejmuj się za bardzo moim marudzeniem

Napisano

Bardzo ładnie. Teraz o wiele lepiej niż poprzednio. Światło odbijające się od blatu stołu nadaje dużego realizmu.

Okno i parapet po prostu świetne.

Napisano

okno z parapetem bardzo ładnie wyszły, czemu nam wciskasz że nie potrafisz teksturować?

 

blat mi się dalej specjalnie nie podoba, za bardzo się błyszczy, trochę jak plastikowy imitat drewna, ja bym go zrobiła w podobnym stylu co okno, trochę porysowany, poobijany.

 

nie stawiaj objektów tak idealnie równolegle do stołu, przekręć lekko.

maszynę bym przesunęła 10-20 cm w stronę okna, bo niewygodnie się pisze jak jest tak blisko brzegu, nie ma gdzie oprzeć rąk.

Napisano

serwus Piksar :)

dajesz rade :).

Przydałby sie tam jakiś bałagan. Przedminity są sterylnie czyste.

Może jakaś plama na ścianie zrobiłaby dobrze tej scenie ? ( a nie stanowiłoby to duzego problemu pewnie na blendingu w difuse zapodać jakiś syfek).

Kolor książki tez troche mi sie nie popdoba - widziałbym raczej cos jasniejszego- ale za to zabrudzeniami.

Generalnie jest fajnie , i widze że ostatnio sporo robisz. I tak trzymać !

pozdrawiam mocno :)

Napisano
  • Autor

dzięki za uwagi, większość zostanie wykorzystana, strasznie dużo czasu trace na eksperymenty z materiałami ale postanowiłem że się nauczę.

Co można by dać po prawej stronie na ścianie ? Jakieś sugestie ?

Pracuję nad modelem lampy na biurko.

ps. plama na książce to efekt kompresji.

93b5615eb90faac1.jpg

Napisano

serwus ,

Co można by dać po prawej stronie na ścianie ? Jakieś sugestie ?

93b5615eb90faac1.jpg

 

brud, jakies zacieki.

A od strony modelingowej , to walnalbym jakis kabel, z takimi wtyczkami co jakic czas - na gwozdzik - do trzymania tego przy scianie. Ale kabel nieregularny, pogiety - a nie prosty, z cylindra.

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności