Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Wizualizacja + maszyna Continental


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 144
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość George82
Napisano

Klawisze wyszly dobrze, reszta materialo nieprzekonywujaca niestety...

Planujesz jakas scenke? Gdzies tu sie doczytalem o jakis okularach obok itp. ?

pozdrawiam

Napisano

Kurcze, może to już jest czepialstwo, ale wg mnie lepiej wyglądaly szeryfowe literki na keyboardzie, jakoś szeryfówki kojażą mi się ze starszymi krojami pisma, a bezszeryfowe z www :)

Napisano

Potwierdzam słowa mirach'a.....mi tez ta czcionka nie pasuje....do takiego cudenka przydala by sie bardziej dystyngowana... tak jak Q w poprzedniej wersji!

 

 

ps. udało sie poskładac referke? ;)

Napisano

render we wryju ten ostatni oświetlony tylko hdri

eksperymenty trwają

 

----edit

jaki parametr podkręcić, aby te odbicia były wyrażniejsze a szumy mniejsze?

pewnie jakiś sample cośtam tylko które

Napisano

no teraz klawiaturka wyglada pysznie!!nie wiem czy warto narzekac na ten chromik....czy nie milej bedize jak klawisze beda czarne!ciekawi mnie jak roziwiazesz tasme barwiacą....wydaje mi sie ze sie z tym pomęczysz troche zeby sie nie zlewało z wałkiem!

IMO na rolkach powinno byc wlasnie troche tasmy...teraz wyglada jak by tasma byla od konca do konca!!

Napisano

----edit

jaki parametr podkręcić, aby te odbicia były wyrażniejsze a szumy mniejsze?

pewnie jakiś sample cośtam tylko które

 

rQMC sampler. Wartości domyślne to adaptive amount 0.85 i noise threshold 0,02. Zmniejszając je - polepszysz wygląd/wydłużysz czas renderingu.

Sample multiplayer - można zwiększyć, ale ja preferuje zwiększać sample w poszczególnych materiałach. Dobre do finalnego renderingu.

 

Ładna maszyna btw :)

Gość remikwroc
Napisano

Scenka ładna !!!!

Kiedy koniec maszynki tak orientacyjnie:)))))))))))))))

Napisano

Jak dla mnie, ta maszyna lepiej by sie prezentowala przykurzona na jakims poobijanym biurku przed oknem np.

 

Ale Twoj pomysl tez jest ciekawy, czekam na EL Grande Finale! ;]

 

Pozdrawiam

Napisano

łaaadnie, sama maszynka wypas

chromy troche dziwne - nie wiem czemu ale nie "siedza" z reszta materialow... ale cala reszta fotograficzna.

 

ps. - a HDRI na tym renderze z kompletem za mocno nie daje ?

Napisano

bardzo ładnie

 

kilka uwag:

materiał stołu jest za bardzo rozmazany,

materiał obudowy maszyny wygląda zbyt nowocześnie/czysto, trochę psuje to efekt ogólny, dałabym jakieś nieregularności, zadrapania czy coś

Napisano

fajnie to wszystko wyglada..., troche zegar uciales;) , hmm ten shader czarny na maszynie wyglada troche jak plastik takie maszyny to chyba metalowe raczej byly, jak sie myle to mnie popraw;)

Napisano

ladnie, nawet bardzo... Na Twoim miejscu poszezylbym kadr, dodal sciane z oknem w tle i jakas niemrawa pogode na zewnatrz...;]

Pozdrawiam!

Napisano

Model maszynki bdb, może obniż troche kamerę, ale target niech taki jak jest zostanie, fajnie by wyglądała scenka nocna z jakąś taką lampką ala prawnik, klimacik super by się zrobił.

Pozdro.

Napisano

stół by lepjej wygłądał gdyby miał słoje na blacie obrócone o 90 st.

ta maszyna nie pasuje do plastykowego parapetu! do okien plastykowych też nie.

Napisano

zaburz troche ta symetrie, wszystko jest poukladane bardzo rowno, a przez to calosc staje sie nienaturalna, tak jak Ania mowila lepiej by bylo gdyby sloje byly poprzecznie a nie tak jak sa teraz, moze wstaw do tej maszyny jakas pol zapisana kartke, mozesz tez troche takich kartek porozrzucac obok;)

Napisano

Wiecej okna i za oknem wiecej deszczu... I okno nie z PCV tylko stare, drewniane....

Pozdro!

Napisano

Ladnie sie to wszystko komponuje. Tylko blat jakby nie z drewna - taki za gladki. Moglbys go troche "postarzec" - scenka nabrala by innego klimatu. No i przydalo by sie jakies fajne oswietlenie :)

No i ... podoba mi sie.

Napisano

Wszystko pięknie ale parapet i okno psują klimat - dałbyś coś w wieku maszynki, najlepiej jeszcze biblioteczną lampę z zielonym abażurem, a na scianach drewnianą boazerię - ale to moja wizja, a wątek jest twój, więc nie przejmuj się za bardzo moim marudzeniem

Napisano

okno z parapetem bardzo ładnie wyszły, czemu nam wciskasz że nie potrafisz teksturować?

 

blat mi się dalej specjalnie nie podoba, za bardzo się błyszczy, trochę jak plastikowy imitat drewna, ja bym go zrobiła w podobnym stylu co okno, trochę porysowany, poobijany.

 

nie stawiaj objektów tak idealnie równolegle do stołu, przekręć lekko.

maszynę bym przesunęła 10-20 cm w stronę okna, bo niewygodnie się pisze jak jest tak blisko brzegu, nie ma gdzie oprzeć rąk.

Napisano

serwus Piksar :)

dajesz rade :).

Przydałby sie tam jakiś bałagan. Przedminity są sterylnie czyste.

Może jakaś plama na ścianie zrobiłaby dobrze tej scenie ? ( a nie stanowiłoby to duzego problemu pewnie na blendingu w difuse zapodać jakiś syfek).

Kolor książki tez troche mi sie nie popdoba - widziałbym raczej cos jasniejszego- ale za to zabrudzeniami.

Generalnie jest fajnie , i widze że ostatnio sporo robisz. I tak trzymać !

pozdrawiam mocno :)

Napisano

dzięki za uwagi, większość zostanie wykorzystana, strasznie dużo czasu trace na eksperymenty z materiałami ale postanowiłem że się nauczę.

Co można by dać po prawej stronie na ścianie ? Jakieś sugestie ?

Pracuję nad modelem lampy na biurko.

ps. plama na książce to efekt kompresji.

93b5615eb90faac1.jpg

Napisano

serwus ,

Co można by dać po prawej stronie na ścianie ? Jakieś sugestie ?

93b5615eb90faac1.jpg

 

brud, jakies zacieki.

A od strony modelingowej , to walnalbym jakis kabel, z takimi wtyczkami co jakic czas - na gwozdzik - do trzymania tego przy scianie. Ale kabel nieregularny, pogiety - a nie prosty, z cylindra.

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności