Gość George82 Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 Szukalem inspiracji w necie i trafilem na grafiki John'a Howe'a... Jego konceptu bede sie trzymal, a od was oczekuje mobilizacji i konstruktywnej krytyki....:) Chatke dzielnego hobbita chce przeniesc do 3d, mam nadzieje, ze wyjdzie mi to w miare dobrze. Glowna czesc domu mam praktycznie zakonczona, zabieram sie za "pierdolki", na razie mam zyrandola...;) Zerdzie bede zlobione ornamentami, ale to zrobie na displace... Materialy i oswietlenie wylacznie testowe, a wiec na tym sie nie skupiajcie... 3ds, Rhino, vray koniec gadania:
Zbychowaty Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 Fajnie wyglada! Czy te zebra nie sa aby z drewna? Jesli sa to o sloje poprosze;) Napisz jak mozesz jak uzyskales material kafelkow:)Generalnie podoba mi sie:D
oo79 Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 swietny temat juz od dluzszego czasu mialem ochote zabrac sie za ten temat. bede sledzil ten watek...
g:j:r Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 bardzo fajne, jesli utrzymasz klimat grafiki bedzie ekstra. na razie podoba mi sie i czekam na wiecej!
NV Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 Super temat i wykonanie zapewne jeszcze lepsze....
RA Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 Brązy zbyt ciepłe. Miniaturka wyrażnie powinna cię ukierunkować na bardziej zimne kolory niż są one teraz. :) I drzwi zrób zielone (jak na mini), wprowadzą (razem z tym co się dzieje za drzwiami) ciekawą odskocznie od wszechogarniającego brązu wnętrza. :) EDIT: Nie doceniłeś chyba hobbickich układaczy podłóg, myślę, że jednak zrobiliby to dokładniej i bardziej równo. ;) Aha, jeżeli używasz jakiejś nowszej wersji vray'a, to rendery rób za pomocą kamery vray'a. :) I pobaw się w niej distortion, napewno będzie to ciekawy bajer dodający scence realizmu. pozdrawiam
piotrek Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 Jeśli nie oceniać materiałów i oświetlenia, to co jest przeznaczone pod krytykę? Chyba nie modele... :) Zobaczymy co z tego wyjdzie. Tymaczasem - powodzenia :)
streaker Napisano 26 Sierpień 2006 Napisano 26 Sierpień 2006 O żesz ty, też od dawna już chciałem zrobić coś związanego z hobbitonem, tylko pernamentny brak czasu i wrodzone lenistwo skutecznie mi to jak na razie uniemożliwiają :P Będę cie obserwował... :)
P4VV37 Napisano 27 Sierpień 2006 Napisano 27 Sierpień 2006 Chciałem powiedzieć że materiały są inne niż na referce, ale doczytałem żeby ich nie komentować. Właściwie to niewiele jak narazie jest w tej scenie, więc trudno się do czegokolwiek przyczepić. Zapowiada się ładnie.
blood_brother Napisano 27 Sierpień 2006 Napisano 27 Sierpień 2006 Skoro materialy i oswietlenie testowe to nie bardzo co jest oceniac gdyz modele strasznie zlozone nie sa. Ale zapowiada sie ciekawie.
hkropinski Napisano 27 Sierpień 2006 Napisano 27 Sierpień 2006 materialy do wymiany, zbyt czekoladowo:/ pozdr
Gość George82 Napisano 28 Sierpień 2006 Napisano 28 Sierpień 2006 Dzieki wszystkim za odzew i zainteresowanie, updejta planuje na weekend... Bede sie staral was nie zawiesc! :) RA: Dostosuje sie do porad drzwi beda zielone, ale to na koniec. Jezeli chodzi o kafelki, to troche sie nad tym zastanawialem wczesniej i doszedlem do wniosku, ze zrobie takie, gdyz byly eksploatowane latami...:) Jeszcze pomysle, moze je wyprostuje... Piotrek: Przeciez modele sa fikusne i baaaardzo zaawansowane... :) A tak serio, to glownie chodzilo mi o ocene konceptu i wstepnej kolorystyki poki co...:) Jeszcze raz dzieki, pozdrawiam!
Gość George82 Napisano 10 Wrzesień 2006 Napisano 10 Wrzesień 2006 Ostatnio nie mam niestety wiele czasu na odpalanie maxa, wiec niestety bedzie powolutku...:/ Mały update, ale zawsze update... :) btw. Wie ktos moze w jaki sposob w miare szybko i sprawnie wymodelowac koszule, ktore beda wisiec na wieszakach? Pozdrawiam!
Gość George82 Napisano 10 Wrzesień 2006 Napisano 10 Wrzesień 2006 Pobawiłem sie troche cloth'em (nie reactorowym), i wyszlo cos takiego: W ten sposob zrobiona koszula może zostac, czy kombinowac od nowa? (haki beda potem...) ;) P.S. (Sorry za jakosc, ale nie chcialo mi sie czekac...;)) Pozdrawiam!
chveti Napisano 10 Wrzesień 2006 Napisano 10 Wrzesień 2006 Wygląda coraz lepiej , wydłuż kadr bo ciasno :P
piotrek Napisano 10 Wrzesień 2006 Napisano 10 Wrzesień 2006 W dobrą stronę zmierzasz :) Kadr troszeczkę do poprawy.
Gość George82 Napisano 10 Wrzesień 2006 Napisano 10 Wrzesień 2006 Powiesiłem druga koszule na haku i mimo tego, ze ustawilem material na kaszmir/jedwab pogiela mi sie jak ciezka skora, albo welna...:/ czekałem na to 500 klatek, az przestanie sie hustac.... ;) Nic, to jeszcze bede to meczyl Kadr poprawiony: Jezeli macie jakies sugestie odnoscie tych ubran, to bylbym wdzieczny. Niedlugo zaczne glupiec...;] btw. Serwer max3d cos za czesto siada...:/ Pozdrawiam!
JunioR Napisano 11 Wrzesień 2006 Napisano 11 Wrzesień 2006 fajny klimacik sie zapowiada, ale ziarno za duze. Mam nadzieje, ze finalny render nie bedzie z takim noisem :]
Ania Napisano 11 Wrzesień 2006 Napisano 11 Wrzesień 2006 koszula zbyt sztywna, nie ma żadnych fałd. (można ręcznie dorobić kilka jeśli reactor nie robi tego co się chce), ewentualnie też zgięcia po prasowaniu (na rękawach) reszta sceny wygląda przyzwoicie, czekam na materiały.
Gość George82 Napisano 11 Wrzesień 2006 Napisano 11 Wrzesień 2006 Poprawilem propocje (w ktoryms momencie mi sie rozjechaly), przestawilem minimalnie kamerke, no i poprawilem te nieszczesne koszule. Mysle, ze w ten sposob ułozone juz zostana... (no chyba, ze bardzo wam nie leza...;]) Powoli zaczne juz sie brac za zagracanie pomieszczonka. P.S Sorry, za ziarno (cierpliwosc, to nie moja cnota...;]) dzieki, za zainteresowanie i pozdrawiam!
Gość graphi1 Napisano 15 Wrzesień 2006 Napisano 15 Wrzesień 2006 Scena coraz lepsza :-) jednak tak jak mówiłem na GG > na oryginalnej miniaturce jest 11 (a może 13 ;) rzędów płytek na posadzce.. no i chyba nie we wszystkich rzędach płytki maja jednakową szerokość .... Widać że próbowałeś jakoś "uniedoskonalić" te płytki... ....sorry... czepiam się ;)
Gość George82 Napisano 15 Wrzesień 2006 Napisano 15 Wrzesień 2006 graphi1: Na miniaturce jedynie sie wzoruje, nie robie kopii... ;)
streaker Napisano 15 Wrzesień 2006 Napisano 15 Wrzesień 2006 Fajne ziarno, prawie jak niski SL w Maxwellu ;) Tak mi się skojarzyło Może poszerz troche kadr, bo te ucięte okienko po prawej mnie drażni :)
Gość George82 Napisano 16 Wrzesień 2006 Napisano 16 Wrzesień 2006 streaker: mi tez sie to ziarno podoba...;) Kadr juz mam zmieniony, a update'a wrzuce gdy pomieszczenie bede mial jeszcze bardziej zagracone niz mam w tej chwili, zebyscie mieli co komentowac... pozdrawiam!
Gość Raffaello Napisano 17 Wrzesień 2006 Napisano 17 Wrzesień 2006 no, koszule zdecydowanie bardziej realistyczne koncept mi sie podoba, ciekawy jestem jak go zakonczysz, czekam na dalsze zagracanie pozdrawiam
deshu Napisano 18 Wrzesień 2006 Napisano 18 Wrzesień 2006 wyluzuj z tym ziarnem, bo przez nie, nie bedzie widac detali
Gość George82 Napisano 18 Wrzesień 2006 Napisano 18 Wrzesień 2006 deshu: Na finalnym na pewno nie bedzie ziarna. Na razie jest, bo nie lubie dlugo czekac na rendery... Kolejny update: Dodałem pare gratów, niewiele juz zostalo. Jutro powinienem skonczyc z modelowaniem (na ew. poprawki przewiduje 2/3 dni), potem zajme sie tym, czego najbardziej sie boje - oswietleniem, materialami i renderem. Pozdrawiam!
Gość Raffaello Napisano 18 Wrzesień 2006 Napisano 18 Wrzesień 2006 wiesz, tak przygladam sie i jednak najbardziej mi sie rzucaja w oczy te nie rowne kafelki, chyba przesadziles z ich nierownosciami, tak jak juz ktos pisal nie doceniasz Hobbitow! ja bym jeszcze nad tym popracowal. pozdrowionka
Gość George82 Napisano 18 Wrzesień 2006 Napisano 18 Wrzesień 2006 Rafaello: Pisałem juz wczesniej, ze chodzilo mi o ich dlugotrwala eksploatacje, a nie brak zdolnosci ukladaczy...;] Ale pomysle nad tym... thx streaker: dzieki... ;]
Bacry Napisano 18 Wrzesień 2006 Napisano 18 Wrzesień 2006 jak dla mnie to kafelki zupełnie odpadają. nie pamiętam jak było w książce ja bym w tym miejscu widział deski :D a w clothFX to chyba nie puściłeś symulacji do liczenia? jest tam przycisk simulate local i wszystko fajnie policzy "w miejscu" koszule robiłeś za pomocą garment makera? jak wymodelujesz koszulę ręcznie to będą powstawać "prostokątne fałdy" garment robi podziały "chaotyczne" dzięki czemu można osiągnąć naprawdę super efekty. oczywiście przy odpowiednim poziomie ilości podziałów powierzchni
Gość George82 Napisano 20 Wrzesień 2006 Napisano 20 Wrzesień 2006 Bacry: Robie scenke na podstawie grafiki John'a Howe'a (z tego co sie doczytalem byl on jednym z tworcow concept artow do LOTR), u niego jest terakota - u mnie tez bedzie...;) Zrobie je tylko jakies takie bardziej wyslizgane i minimalnie pomniejsze. Jezeli chodzi o koszule, sa one na garmencie zatachowane do haków, puszcze je jeszcze raz, pokombinuje z faktura materialu po prostu... pozdrawiam
Gość George82 Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 Update: Troche mnie ponioslo z kontrastem, ale co tam...:) Modelowanie mam juz zakonczone (przynajmniej tak mi sie wydaje...;)) Teraz zabieram sie za malowanie displejsów, materialy, swiatło, render i różne takie...;] btw. Wie ktos jak podkręcić efekty "bokehowe" w vrayphisicalcamera? Jak dla mnie to kolumna po lewej za slabo zblurowana wyszla... Z gory dzieki. :) Pozdrawiam!
Gość George82 Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 Aż taka lipa? Czemu nikt nie pisze? ;p
oo79 Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 moze pokaz siatke, uatawienie swiatel ? ladnie, pieknie, prawie cudownie... p.s. jakie masz ustawienia tych probnych renderow?
JohnyCa Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 No tak - skoro sa modele to czekamy na wiecej. Materialy i swiatla. Wtedy bedzie co powiedziec. Na razie bylo bardzo pozadnie i pomyslowo :)
Gość George82 Napisano 9 Październik 2006 Napisano 9 Październik 2006 hehe, dzieki wiec...;] Co do ustawien to jest standarcik dla 1.5 RC2 tzn. vraysun i vraysky w enviroment, QMC(10) + LC(1000sampli, 0,001), color mapping exponential z darkiem podbitym na 2,5, saturacja na 0,6 i contrast base na 0,6, rqmc sampler 0,005 Renderowane z vrejowskiej kamerki na ISO 200, migawki teraz nie pamietam...:/ brzoskwiniowy w white balansie, slonce bez zmian. To sa ustawienia tego ostatniego rendera, poprzednie to wariacje powyzszego...:) Pozdro!
Gość George82 Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 po dlugiej przerwie, przesiadlem sie na nowego maxa i mentala... Ciagnac to, czy wrocic do vray'a? Jak myslita?? edit: i jeszcze jedno pytanko, jak np. z tego: zrobic ladnego displace'a? Pozdrawiam
oo79 Napisano 1 Listopad 2006 Napisano 1 Listopad 2006 moze nie w pore sie odezwe ale zamiast tych kafelkow dac drewniana podloge? olej Mr wracaj do KINGA . z tego obrazka displace`a zrobisz chyba pluginem do szkapy .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się