Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 55
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No no , bardzo ładny model. Jak bym się znał na broni palnej to bym coś więcej napisał ale niestety mogę tylko pogratulowac i życzyć Powodzenia!!

Napisano

w necie wyszukalem ze 31... jak jeszce kilka osob przyzna ze jest za cienki to cos z tym zrobie bo juz troche nad tym siedze i percepcja siadla wiec nie wiem co zle co dobrze ;) jeszcze bede sie bawic bo mam zamiar zrobic prosta scenke z rewolwerem kilkoma luskami po nabojach i jakims zakrawawionym kapeluszem czy cos... od tak taka tandetna wizja ;) pzdr

Napisano

jest jest zauwazyem i zrobilem to juz dam na to takli bardziej zoltawy mat. i bedzie widac ;) musze jeszcze zrobic wylot z lufy i dodac kilka bajerkow moze od siebie zby troch to urozmaicic. jutro podrzuce siatke, ktora przyznam, ze nie jest wzorcowa :P

Napisano

Siemanko! Model bardzo ladny i dopracowany:) Zazdroszcze:) Teraz daj texturki...niech wyglada troche na wyexploatowany...odrobine krwi obok oraz łuski..i bedzie fajowa scenka:)Pozdrawiam.

Napisano

John Wayne używał Colt'ów Pace Maker'ów. Lufa nie jest za długa. za to bębenek trochę chyba za bardzo odstaje od tej lufy i jest ciut za krótki. Poza tym cała broń wydaje się za chuda. KOrzystasz może z jekiś referencji, czy tak poprostu ze zdjęcia modelujesz?

Napisano

korzystam z wielu zdjeci ktore wzialem z google i tam sie przyjzalem dokladnie, proporcje sa ok :) jutro podrzuce probe materialow bo musze zrobic teskturke drewna w wood workshop, ktorego kompletnie nie znam , pozdrawiam :)

Napisano

uoj modelik naprawde spoko, ale materialy to wersja beta pewnie. z czasem metal ciemnieje i matowieje, drewno u Ciebie wyglada jak okleina na meble :) no i brud w zakamarkach sie musi byc ;]

pif paf

Napisano

no wiem wiem narazie chce zrobic czysta wersje a pozniej mask mapy dam jakiesbo nie mam pojecia jk zrobic, "te brudy w zakamarkach" macie jakei stutki moze o teksturowaniu takiego czegos tzn jak zrobic taka teksturke ?

Napisano

To szczotkowane aluminium jakoś mi tu nie pasuje. Powinno być cos raczej jak nierdzewna wypolerowana stal, czyli bardziej podchodzące pod chrom niż pod to co jest teraz. Popracuje jeszcze bo model fajny to i materiały takie być powinny.

Napisano

caly czas sie mecze z tekstura kolby... ta nieudolnie i amatorsko namalowalem za pomoca zdjecia referencyjnego z ktorego wycialem kawalek tekstury pokopiowalem go i uzylem narzezia korektora fotografii zeby zamazac spoiny... i co wszylo.. korek :/:

materialhi3.jpg

kurcze poradzcie mi jak zrobic fajne drewienko :( nie znam sie na ps

Napisano

no ja myslalem zeby to wogle bez bumpa, a jak juz to takiego z rysami itp. taki drewniany uchwyt przez lata trzymania w dloni dostaje polysku i jest ladnie wypolerowany, tak mysle :)

pozdro

Napisano

widze ze cos nie chce wamsie omentowac, ale i tak daje kolejny update i kolbe uwazam za skonczona jako wersje "czysta" ze stali rowniez jestem w miiare zadoqwolony i bede ja teraz rowniez zabrudzac.:

materialbw8.jpg

pozdrawiam

Napisano

Mnie się zdaję, że mało komentów bo i trudny temat do analizy. Jak dla mnie jest bardzo ok :) (Rękojeść od spodu do updatu?) Wg mnie metal bardziej połyskliwy, ale chyba tylko ja na forum robiłbym wszystko świecące, więc tą radą się nie kieruj. "Is that you, John Wayne? Is this me?" ;) Pozdrawiam

Napisano

mam problem. zrobilem mapowanie rewolwera za pomaca normal map w palecie mappig w unwrap uvw. wszystko jest ok dobze sie mapuje ale jaqk wciskam redner to wszystko sie je**e i renderuje sie tak jakby nie mialo zadnego unwrap uvw i robi sie bajzel... znowu laduje moje mapowanie render a po renderze znow kiszka... jakeis pomysly ?

beztytu322uqj4.png

Napisano

oka powiedzcie mi czy ide dobrym tropem. daje vray blend i coat material a tam gdzi e m byc rdza rysuje w psie. to narazie versja wczesniejsza niz beta ale chce wam pokazac moj zamysl ogolnie ;)

materialvm5.jpg

pozdrawiam :)

Napisano

na miniaturce mi sie podoba!! na wiekszym w sumei tez chociaz mam kilka uwag!:P rdza za złota jest i taka jakas jednolita!:) i zdaje mi sie ze troche za twarde zrobiles zakonczenie rękojeści!!zerszta spód powinien tez byc złorzony z 2x drewno i 1x metal! i moze wiecej błyszczyku daj lufie i reszcie...bo wyglada niemrawo!:)

Napisano
na miniaturce mi sie podoba!! na wiekszym w sumei tez chociaz mam kilka uwag!:P rdza za złota jest i taka jakas jednolita!:) i zdaje mi sie ze troche za twarde zrobiles zakonczenie rękojeści!!zerszta spód powinien tez byc złorzony z 2x drewno i 1x metal! i moze wiecej błyszczyku daj lufie i reszcie...bo wyglada niemrawo!:)
o co chodzi z tym 2x i 1x, a polysk sie zrobi ;)
Napisano

sam model nawet ładny, mi się podoba ale materiały mało realistycznie sie komponują w całośc, jakieś niewyjaśnione przejścia i grubość 0,0000000001 nanometra tego drewna :P

Napisano

Czemu on jest zardzewiały?? Ktoś go znalazł leżącego w ziemi po paru latach? ;)

 

Metal powinien być inny. Ostatnio na CGT był rewolwer z bardzo ładnego metalu - lekko chropowatego a nie lustrzanka - będzie lepiej wyglądał. Drewno też jeszcze do poprawy - to ma jakieś dziwne odbicia.

Napisano

ozzyslip fajnie to wyglada , jescze jak dasz tylko jakies lekkie poprawki materialow to bedzie super;), faktycznie te plamki troche psuja efekt, jak bedziesz renderowal to moze wyrenderuj rewolwer na jakims drewnie... moze na stole;)

Napisano

dzieki bardzo za koment wam wszystkim

cOJoTS jeszcze prauje nad tym metalem chce mu nadac taka fakture jak na zdjeciu u hynola.

TouchThis poprawiłem i nawet nie macie pojecia ile czasu mi to zajelo:

1. modelowanie tego tak z 10 minutek

2. musialem a nowo unwrapem mapowa ta kolbe zeby drewno dobrze wygladalo co mi zajelo z 2 h :/

zeet nastepny render dam juz z jakims ciemnnym podlozem bo w glowce mam scenke podobna do twojej ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności