Napisano 24 Wrzesień 200618 l Witam! Ostatnio zaczalem skrobac sobie ten wlasnie rewolwer i oto efekt 3- 4 dniowej pracy wieczorami:
Napisano 24 Wrzesień 200618 l No no , bardzo ładny model. Jak bym się znał na broni palnej to bym coś więcej napisał ale niestety mogę tylko pogratulowac i życzyć Powodzenia!!
Napisano 24 Wrzesień 200618 l Na razie fajny ten model. Ale pewnie oryginał ma więcej detalu, więc nie ustawaj w pracy ;)
Napisano 24 Wrzesień 200618 l Autor macie linki do refek: niewidze w nim wlasnie za duzo detalu brakuje tylko kilku srubek i szczegolikow na bebenku a procz tego nic mi nie przychodzi do glowy, moze jakies rady ?? : http://images.google.pl/images?q=revolver+whitney&hl=pl&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w
Napisano 24 Wrzesień 200618 l mis ie zdaje ze jest troche za cienki ....ale to moje prywatne odczucie! BTW...jaki kaliber to jest?
Napisano 24 Wrzesień 200618 l Autor w necie wyszukalem ze 31... jak jeszce kilka osob przyzna ze jest za cienki to cos z tym zrobie bo juz troche nad tym siedze i percepcja siadla wiec nie wiem co zle co dobrze ;) jeszcze bede sie bawic bo mam zamiar zrobic prosta scenke z rewolwerem kilkoma luskami po nabojach i jakims zakrawawionym kapeluszem czy cos... od tak taka tandetna wizja ;) pzdr
Napisano 24 Wrzesień 200618 l Swoim skromnym zdaniem napisze, że nie wydaje mi się za cienki... jak dla mnie smukły jest dobry. A co do zapotrzebowania na detale to z linku który zapodałeś: http://www.antiquearmsinc.com/images/whitney-revolver/whitney-revolver-6.jpg ten rewolwer ma osłonkę spustu będącą osobnym elementem. Tylko z rendera nie bardzo widac czy czasem to już nie jest wymodelowane. Pozdrawiam.
Napisano 24 Wrzesień 200618 l Autor jest jest zauwazyem i zrobilem to juz dam na to takli bardziej zoltawy mat. i bedzie widac ;) musze jeszcze zrobic wylot z lufy i dodac kilka bajerkow moze od siebie zby troch to urozmaicic. jutro podrzuce siatke, ktora przyznam, ze nie jest wzorcowa :P
Napisano 25 Wrzesień 200618 l Siemanko! Model bardzo ladny i dopracowany:) Zazdroszcze:) Teraz daj texturki...niech wyglada troche na wyexploatowany...odrobine krwi obok oraz łuski..i bedzie fajowa scenka:)Pozdrawiam.
Napisano 25 Wrzesień 200618 l Autor oka podrzucam siatke. nie wiem czy jest sens zeby ja poprawiac skoro model wyglada ok :P:
Napisano 25 Wrzesień 200618 l Fajny, ale lufa przydluuuga :) Nie wiem, nie znam się. John Wayne miał inne :/
Napisano 26 Wrzesień 200618 l John Wayne używał Colt'ów Pace Maker'ów. Lufa nie jest za długa. za to bębenek trochę chyba za bardzo odstaje od tej lufy i jest ciut za krótki. Poza tym cała broń wydaje się za chuda. KOrzystasz może z jekiś referencji, czy tak poprostu ze zdjęcia modelujesz?
Napisano 26 Wrzesień 200618 l Autor korzystam z wielu zdjeci ktore wzialem z google i tam sie przyjzalem dokladnie, proporcje sa ok :) jutro podrzuce probe materialow bo musze zrobic teskturke drewna w wood workshop, ktorego kompletnie nie znam , pozdrawiam :)
Napisano 26 Wrzesień 200618 l Dodaj jeszcze jakiegoś rewolwerowca :-) A tak serio to całkiem fajnie, ale dodaj wreszcie te śrubki bo rzeczywiście mało szczegułów.
Napisano 27 Wrzesień 200618 l Autor oka zrobilem probe materialow... i... no wlasnie.. :D spust wyglada jkaby byl ze szczerego zlota itp itd prosze o jakeis rady :D:D:
Napisano 27 Wrzesień 200618 l uoj modelik naprawde spoko, ale materialy to wersja beta pewnie. z czasem metal ciemnieje i matowieje, drewno u Ciebie wyglada jak okleina na meble :) no i brud w zakamarkach sie musi byc ;] pif paf
Napisano 27 Wrzesień 200618 l Autor no wiem wiem narazie chce zrobic czysta wersje a pozniej mask mapy dam jakiesbo nie mam pojecia jk zrobic, "te brudy w zakamarkach" macie jakei stutki moze o teksturowaniu takiego czegos tzn jak zrobic taka teksturke ?
Napisano 27 Wrzesień 200618 l To szczotkowane aluminium jakoś mi tu nie pasuje. Powinno być cos raczej jak nierdzewna wypolerowana stal, czyli bardziej podchodzące pod chrom niż pod to co jest teraz. Popracuje jeszcze bo model fajny to i materiały takie być powinny.
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Autor caly czas sie mecze z tekstura kolby... ta nieudolnie i amatorsko namalowalem za pomoca zdjecia referencyjnego z ktorego wycialem kawalek tekstury pokopiowalem go i uzylem narzezia korektora fotografii zeby zamazac spoiny... i co wszylo.. korek :/: kurcze poradzcie mi jak zrobic fajne drewienko :( nie znam sie na ps
Napisano 28 Wrzesień 200618 l Jak dla mnie to wygląda na polerowaną blachę o kolorze złotawym. może przez te reflexy czy coś. Popróbuj lepiej ze zwykłym drewnem.
Napisano 30 Wrzesień 200618 l Autor Ech moze teraz cos lepiej... juz trace do tego cierplwosc :PP parszywe tekstury:
Napisano 30 Wrzesień 200618 l Ja bym stawiał żebyś obniżył błysk , bardziej rozmazał i dodał jakiegoś specular'a
Napisano 30 Wrzesień 200618 l Autor no to jeszcze raz. zrobilem bumpa innego w photoshopie i odbicia zminiejszylem.. co to specuar ?? istnieje w vray material ? :
Napisano 30 Wrzesień 200618 l no ja myslalem zeby to wogle bez bumpa, a jak juz to takiego z rysami itp. taki drewniany uchwyt przez lata trzymania w dloni dostaje polysku i jest ladnie wypolerowany, tak mysle :) pozdro
Napisano 30 Wrzesień 200618 l Autor no tow takim razie zeby byl ten polysk t dam schellac ?? jak myslicie?
Napisano 30 Wrzesień 200618 l Autor widze ze cos nie chce wamsie omentowac, ale i tak daje kolejny update i kolbe uwazam za skonczona jako wersje "czysta" ze stali rowniez jestem w miiare zadoqwolony i bede ja teraz rowniez zabrudzac.: pozdrawiam
Napisano 30 Wrzesień 200618 l Mnie się zdaję, że mało komentów bo i trudny temat do analizy. Jak dla mnie jest bardzo ok :) (Rękojeść od spodu do updatu?) Wg mnie metal bardziej połyskliwy, ale chyba tylko ja na forum robiłbym wszystko świecące, więc tą radą się nie kieruj. "Is that you, John Wayne? Is this me?" ;) Pozdrawiam
Napisano 30 Wrzesień 200618 l specular to jest malowana mapa refleksów ;) czyli malowany w photoshopie błysk :D
Napisano 30 Wrzesień 200618 l faktycznie ladny model... czekam jak zobacze wersje troche podniszczona bo jak narazie to dla mnie jest troche zbyt sterylnie
Napisano 1 Październik 200618 l Autor mam problem. zrobilem mapowanie rewolwera za pomaca normal map w palecie mappig w unwrap uvw. wszystko jest ok dobze sie mapuje ale jaqk wciskam redner to wszystko sie je**e i renderuje sie tak jakby nie mialo zadnego unwrap uvw i robi sie bajzel... znowu laduje moje mapowanie render a po renderze znow kiszka... jakeis pomysly ?
Napisano 4 Październik 200618 l Autor oka powiedzcie mi czy ide dobrym tropem. daje vray blend i coat material a tam gdzi e m byc rdza rysuje w psie. to narazie versja wczesniejsza niz beta ale chce wam pokazac moj zamysl ogolnie ;) pozdrawiam :)
Napisano 4 Październik 200618 l na miniaturce mi sie podoba!! na wiekszym w sumei tez chociaz mam kilka uwag!:P rdza za złota jest i taka jakas jednolita!:) i zdaje mi sie ze troche za twarde zrobiles zakonczenie rękojeści!!zerszta spód powinien tez byc złorzony z 2x drewno i 1x metal! i moze wiecej błyszczyku daj lufie i reszcie...bo wyglada niemrawo!:)
Napisano 4 Październik 200618 l Autor na miniaturce mi sie podoba!! na wiekszym w sumei tez chociaz mam kilka uwag!:P rdza za złota jest i taka jakas jednolita!:) i zdaje mi sie ze troche za twarde zrobiles zakonczenie rękojeści!!zerszta spód powinien tez byc złorzony z 2x drewno i 1x metal! i moze wiecej błyszczyku daj lufie i reszcie...bo wyglada niemrawo!:) o co chodzi z tym 2x i 1x, a polysk sie zrobi ;)
Napisano 4 Październik 200618 l sam model nawet ładny, mi się podoba ale materiały mało realistycznie sie komponują w całośc, jakieś niewyjaśnione przejścia i grubość 0,0000000001 nanometra tego drewna :P
Napisano 4 Październik 200618 l Czemu on jest zardzewiały?? Ktoś go znalazł leżącego w ziemi po paru latach? ;) Metal powinien być inny. Ostatnio na CGT był rewolwer z bardzo ładnego metalu - lekko chropowatego a nie lustrzanka - będzie lepiej wyglądał. Drewno też jeszcze do poprawy - to ma jakieś dziwne odbicia.
Napisano 5 Październik 200618 l moze go tylko troche gdzieniegdzie przybrudz, a rdze to juz ja bym sobie podarowal, no i faktycznie jak bys troche zmatowil ten metal to bylo by fajnie
Napisano 7 Październik 200618 l Autor oka wywalilem ta brazawe gowienko i dalem jakis lepszy bitmap jako brud, oprocz tego juz wszystko wporzadku ze spodem rekojesci jest 2x drewno 1x metal ;)
Napisano 7 Październik 200618 l Jak dla mnie na prawde ładnie:) Moze starzy wyjadacze cos znajda do dorobienia ale wg mnie model jest skonczony:) Gratuluje:)
Napisano 7 Październik 200618 l Teraz wygląda jakby miał dodatki z brązu. Nie powinno być odbić na przybrudzeniach i rdzy. Faktura jeszcze nie ta - tutaj masz fotke z niezłym ujęciem - widać zmatowienia i przybrudzenia na wklęsłościach i rysach: http://www.building-tux.com/images/Colt-New-Service-44.jpg Generalnie jednak coraz lepiej to wygląda. Keep up working.
Napisano 7 Październik 200618 l A mnie nie pasuje te drewno hmm tak dziwie zakręca. Reszta ok i fajnie by było jaby ten metal był świeższy :)
Napisano 7 Październik 200618 l ozzyslip fajnie to wyglada , jescze jak dasz tylko jakies lekkie poprawki materialow to bedzie super;), faktycznie te plamki troche psuja efekt, jak bedziesz renderowal to moze wyrenderuj rewolwer na jakims drewnie... moze na stole;)
Napisano 7 Październik 200618 l Mi się podoba, ale podepnę się do tego co Hynol napisał, żeby się brud nie błyszczał. Jak dla mnie bomba rewolwer.
Napisano 8 Październik 200618 l Fajny model,obok mogłaby leżeć przestrzelona gwiazda szeryfa a tło jakaś gleba -piasek.
Napisano 8 Październik 200618 l Autor dzieki bardzo za koment wam wszystkim cOJoTS jeszcze prauje nad tym metalem chce mu nadac taka fakture jak na zdjeciu u hynola. TouchThis poprawiłem i nawet nie macie pojecia ile czasu mi to zajelo: 1. modelowanie tego tak z 10 minutek 2. musialem a nowo unwrapem mapowa ta kolbe zeby drewno dobrze wygladalo co mi zajelo z 2 h :/ zeet nastepny render dam juz z jakims ciemnnym podlozem bo w glowce mam scenke podobna do twojej ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto