Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Rewolwer "Whitnhey" update 2 ;)


ozzyslip

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 55
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

w necie wyszukalem ze 31... jak jeszce kilka osob przyzna ze jest za cienki to cos z tym zrobie bo juz troche nad tym siedze i percepcja siadla wiec nie wiem co zle co dobrze ;) jeszcze bede sie bawic bo mam zamiar zrobic prosta scenke z rewolwerem kilkoma luskami po nabojach i jakims zakrawawionym kapeluszem czy cos... od tak taka tandetna wizja ;) pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoim skromnym zdaniem napisze, że nie wydaje mi się za cienki... jak dla mnie smukły jest dobry. A co do zapotrzebowania na detale to z linku który zapodałeś:

 

http://www.antiquearmsinc.com/images/whitney-revolver/whitney-revolver-6.jpg

 

ten rewolwer ma osłonkę spustu będącą osobnym elementem. Tylko z rendera nie bardzo widac czy czasem to już nie jest wymodelowane. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jest zauwazyem i zrobilem to juz dam na to takli bardziej zoltawy mat. i bedzie widac ;) musze jeszcze zrobic wylot z lufy i dodac kilka bajerkow moze od siebie zby troch to urozmaicic. jutro podrzuce siatke, ktora przyznam, ze nie jest wzorcowa :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

John Wayne używał Colt'ów Pace Maker'ów. Lufa nie jest za długa. za to bębenek trochę chyba za bardzo odstaje od tej lufy i jest ciut za krótki. Poza tym cała broń wydaje się za chuda. KOrzystasz może z jekiś referencji, czy tak poprostu ze zdjęcia modelujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To szczotkowane aluminium jakoś mi tu nie pasuje. Powinno być cos raczej jak nierdzewna wypolerowana stal, czyli bardziej podchodzące pod chrom niż pod to co jest teraz. Popracuje jeszcze bo model fajny to i materiały takie być powinny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

caly czas sie mecze z tekstura kolby... ta nieudolnie i amatorsko namalowalem za pomoca zdjecia referencyjnego z ktorego wycialem kawalek tekstury pokopiowalem go i uzylem narzezia korektora fotografii zeby zamazac spoiny... i co wszylo.. korek :/:

materialhi3.jpg

kurcze poradzcie mi jak zrobic fajne drewienko :( nie znam sie na ps

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się zdaję, że mało komentów bo i trudny temat do analizy. Jak dla mnie jest bardzo ok :) (Rękojeść od spodu do updatu?) Wg mnie metal bardziej połyskliwy, ale chyba tylko ja na forum robiłbym wszystko świecące, więc tą radą się nie kieruj. "Is that you, John Wayne? Is this me?" ;) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam problem. zrobilem mapowanie rewolwera za pomaca normal map w palecie mappig w unwrap uvw. wszystko jest ok dobze sie mapuje ale jaqk wciskam redner to wszystko sie je**e i renderuje sie tak jakby nie mialo zadnego unwrap uvw i robi sie bajzel... znowu laduje moje mapowanie render a po renderze znow kiszka... jakeis pomysly ?

beztytu322uqj4.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na miniaturce mi sie podoba!! na wiekszym w sumei tez chociaz mam kilka uwag!:P rdza za złota jest i taka jakas jednolita!:) i zdaje mi sie ze troche za twarde zrobiles zakonczenie rękojeści!!zerszta spód powinien tez byc złorzony z 2x drewno i 1x metal! i moze wiecej błyszczyku daj lufie i reszcie...bo wyglada niemrawo!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na miniaturce mi sie podoba!! na wiekszym w sumei tez chociaz mam kilka uwag!:P rdza za złota jest i taka jakas jednolita!:) i zdaje mi sie ze troche za twarde zrobiles zakonczenie rękojeści!!zerszta spód powinien tez byc złorzony z 2x drewno i 1x metal! i moze wiecej błyszczyku daj lufie i reszcie...bo wyglada niemrawo!:)
o co chodzi z tym 2x i 1x, a polysk sie zrobi ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu on jest zardzewiały?? Ktoś go znalazł leżącego w ziemi po paru latach? ;)

 

Metal powinien być inny. Ostatnio na CGT był rewolwer z bardzo ładnego metalu - lekko chropowatego a nie lustrzanka - będzie lepiej wyglądał. Drewno też jeszcze do poprawy - to ma jakieś dziwne odbicia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz wygląda jakby miał dodatki z brązu. Nie powinno być odbić na przybrudzeniach i rdzy. Faktura jeszcze nie ta - tutaj masz fotke z niezłym ujęciem - widać zmatowienia i przybrudzenia na wklęsłościach i rysach:

http://www.building-tux.com/images/Colt-New-Service-44.jpg

 

Generalnie jednak coraz lepiej to wygląda. Keep up working.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki bardzo za koment wam wszystkim

cOJoTS jeszcze prauje nad tym metalem chce mu nadac taka fakture jak na zdjeciu u hynola.

TouchThis poprawiłem i nawet nie macie pojecia ile czasu mi to zajelo:

1. modelowanie tego tak z 10 minutek

2. musialem a nowo unwrapem mapowa ta kolbe zeby drewno dobrze wygladalo co mi zajelo z 2 h :/

zeet nastepny render dam juz z jakims ciemnnym podlozem bo w glowce mam scenke podobna do twojej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności