ozzyslip Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 Witam! Ostatnio zaczalem skrobac sobie ten wlasnie rewolwer i oto efekt 3- 4 dniowej pracy wieczorami:
MiRi Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 No no , bardzo ładny model. Jak bym się znał na broni palnej to bym coś więcej napisał ale niestety mogę tylko pogratulowac i życzyć Powodzenia!!
piotrek Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 Na razie fajny ten model. Ale pewnie oryginał ma więcej detalu, więc nie ustawaj w pracy ;)
ozzyslip Napisano 24 Wrzesień 2006 Autor Napisano 24 Wrzesień 2006 macie linki do refek: niewidze w nim wlasnie za duzo detalu brakuje tylko kilku srubek i szczegolikow na bebenku a procz tego nic mi nie przychodzi do glowy, moze jakies rady ?? : http://images.google.pl/images?q=revolver+whitney&hl=pl&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w
Bruneq Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 mis ie zdaje ze jest troche za cienki ....ale to moje prywatne odczucie! BTW...jaki kaliber to jest?
ozzyslip Napisano 24 Wrzesień 2006 Autor Napisano 24 Wrzesień 2006 w necie wyszukalem ze 31... jak jeszce kilka osob przyzna ze jest za cienki to cos z tym zrobie bo juz troche nad tym siedze i percepcja siadla wiec nie wiem co zle co dobrze ;) jeszcze bede sie bawic bo mam zamiar zrobic prosta scenke z rewolwerem kilkoma luskami po nabojach i jakims zakrawawionym kapeluszem czy cos... od tak taka tandetna wizja ;) pzdr
cojots Napisano 24 Wrzesień 2006 Napisano 24 Wrzesień 2006 Swoim skromnym zdaniem napisze, że nie wydaje mi się za cienki... jak dla mnie smukły jest dobry. A co do zapotrzebowania na detale to z linku który zapodałeś: http://www.antiquearmsinc.com/images/whitney-revolver/whitney-revolver-6.jpg ten rewolwer ma osłonkę spustu będącą osobnym elementem. Tylko z rendera nie bardzo widac czy czasem to już nie jest wymodelowane. Pozdrawiam.
ozzyslip Napisano 24 Wrzesień 2006 Autor Napisano 24 Wrzesień 2006 jest jest zauwazyem i zrobilem to juz dam na to takli bardziej zoltawy mat. i bedzie widac ;) musze jeszcze zrobic wylot z lufy i dodac kilka bajerkow moze od siebie zby troch to urozmaicic. jutro podrzuce siatke, ktora przyznam, ze nie jest wzorcowa :P
Zbychowaty Napisano 25 Wrzesień 2006 Napisano 25 Wrzesień 2006 Siemanko! Model bardzo ladny i dopracowany:) Zazdroszcze:) Teraz daj texturki...niech wyglada troche na wyexploatowany...odrobine krwi obok oraz łuski..i bedzie fajowa scenka:)Pozdrawiam.
ozzyslip Napisano 25 Wrzesień 2006 Autor Napisano 25 Wrzesień 2006 oka podrzucam siatke. nie wiem czy jest sens zeby ja poprawiac skoro model wyglada ok :P:
Infero Napisano 25 Wrzesień 2006 Napisano 25 Wrzesień 2006 Fajny, ale lufa przydluuuga :) Nie wiem, nie znam się. John Wayne miał inne :/
DarkStar Napisano 26 Wrzesień 2006 Napisano 26 Wrzesień 2006 John Wayne używał Colt'ów Pace Maker'ów. Lufa nie jest za długa. za to bębenek trochę chyba za bardzo odstaje od tej lufy i jest ciut za krótki. Poza tym cała broń wydaje się za chuda. KOrzystasz może z jekiś referencji, czy tak poprostu ze zdjęcia modelujesz?
ozzyslip Napisano 26 Wrzesień 2006 Autor Napisano 26 Wrzesień 2006 korzystam z wielu zdjeci ktore wzialem z google i tam sie przyjzalem dokladnie, proporcje sa ok :) jutro podrzuce probe materialow bo musze zrobic teskturke drewna w wood workshop, ktorego kompletnie nie znam , pozdrawiam :)
goran Napisano 26 Wrzesień 2006 Napisano 26 Wrzesień 2006 Dodaj jeszcze jakiegoś rewolwerowca :-) A tak serio to całkiem fajnie, ale dodaj wreszcie te śrubki bo rzeczywiście mało szczegułów.
ozzyslip Napisano 27 Wrzesień 2006 Autor Napisano 27 Wrzesień 2006 oka zrobilem probe materialow... i... no wlasnie.. :D spust wyglada jkaby byl ze szczerego zlota itp itd prosze o jakeis rady :D:D:
Badyl Napisano 27 Wrzesień 2006 Napisano 27 Wrzesień 2006 uoj modelik naprawde spoko, ale materialy to wersja beta pewnie. z czasem metal ciemnieje i matowieje, drewno u Ciebie wyglada jak okleina na meble :) no i brud w zakamarkach sie musi byc ;] pif paf
ozzyslip Napisano 27 Wrzesień 2006 Autor Napisano 27 Wrzesień 2006 no wiem wiem narazie chce zrobic czysta wersje a pozniej mask mapy dam jakiesbo nie mam pojecia jk zrobic, "te brudy w zakamarkach" macie jakei stutki moze o teksturowaniu takiego czegos tzn jak zrobic taka teksturke ?
FF Napisano 27 Wrzesień 2006 Napisano 27 Wrzesień 2006 To szczotkowane aluminium jakoś mi tu nie pasuje. Powinno być cos raczej jak nierdzewna wypolerowana stal, czyli bardziej podchodzące pod chrom niż pod to co jest teraz. Popracuje jeszcze bo model fajny to i materiały takie być powinny.
ozzyslip Napisano 28 Wrzesień 2006 Autor Napisano 28 Wrzesień 2006 caly czas sie mecze z tekstura kolby... ta nieudolnie i amatorsko namalowalem za pomoca zdjecia referencyjnego z ktorego wycialem kawalek tekstury pokopiowalem go i uzylem narzezia korektora fotografii zeby zamazac spoiny... i co wszylo.. korek :/: kurcze poradzcie mi jak zrobic fajne drewienko :( nie znam sie na ps
Ardeni Napisano 28 Wrzesień 2006 Napisano 28 Wrzesień 2006 Jak dla mnie to wygląda na polerowaną blachę o kolorze złotawym. może przez te reflexy czy coś. Popróbuj lepiej ze zwykłym drewnem.
ozzyslip Napisano 30 Wrzesień 2006 Autor Napisano 30 Wrzesień 2006 Ech moze teraz cos lepiej... juz trace do tego cierplwosc :PP parszywe tekstury:
chveti Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 Ja bym stawiał żebyś obniżył błysk , bardziej rozmazał i dodał jakiegoś specular'a
Badyl Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 lepiej, tylko ten bump jest taki plastikowy
ozzyslip Napisano 30 Wrzesień 2006 Autor Napisano 30 Wrzesień 2006 no to jeszcze raz. zrobilem bumpa innego w photoshopie i odbicia zminiejszylem.. co to specuar ?? istnieje w vray material ? :
Badyl Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 no ja myslalem zeby to wogle bez bumpa, a jak juz to takiego z rysami itp. taki drewniany uchwyt przez lata trzymania w dloni dostaje polysku i jest ladnie wypolerowany, tak mysle :) pozdro
ozzyslip Napisano 30 Wrzesień 2006 Autor Napisano 30 Wrzesień 2006 no tow takim razie zeby byl ten polysk t dam schellac ?? jak myslicie?
ozzyslip Napisano 30 Wrzesień 2006 Autor Napisano 30 Wrzesień 2006 widze ze cos nie chce wamsie omentowac, ale i tak daje kolejny update i kolbe uwazam za skonczona jako wersje "czysta" ze stali rowniez jestem w miiare zadoqwolony i bede ja teraz rowniez zabrudzac.: pozdrawiam
cojots Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 Mnie się zdaję, że mało komentów bo i trudny temat do analizy. Jak dla mnie jest bardzo ok :) (Rękojeść od spodu do updatu?) Wg mnie metal bardziej połyskliwy, ale chyba tylko ja na forum robiłbym wszystko świecące, więc tą radą się nie kieruj. "Is that you, John Wayne? Is this me?" ;) Pozdrawiam
chveti Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 specular to jest malowana mapa refleksów ;) czyli malowany w photoshopie błysk :D
Adek_CG Napisano 30 Wrzesień 2006 Napisano 30 Wrzesień 2006 faktycznie ladny model... czekam jak zobacze wersje troche podniszczona bo jak narazie to dla mnie jest troche zbyt sterylnie
ozzyslip Napisano 1 Październik 2006 Autor Napisano 1 Październik 2006 mam problem. zrobilem mapowanie rewolwera za pomaca normal map w palecie mappig w unwrap uvw. wszystko jest ok dobze sie mapuje ale jaqk wciskam redner to wszystko sie je**e i renderuje sie tak jakby nie mialo zadnego unwrap uvw i robi sie bajzel... znowu laduje moje mapowanie render a po renderze znow kiszka... jakeis pomysly ?
ozzyslip Napisano 4 Październik 2006 Autor Napisano 4 Październik 2006 oka powiedzcie mi czy ide dobrym tropem. daje vray blend i coat material a tam gdzi e m byc rdza rysuje w psie. to narazie versja wczesniejsza niz beta ale chce wam pokazac moj zamysl ogolnie ;) pozdrawiam :)
Bruneq Napisano 4 Październik 2006 Napisano 4 Październik 2006 na miniaturce mi sie podoba!! na wiekszym w sumei tez chociaz mam kilka uwag!:P rdza za złota jest i taka jakas jednolita!:) i zdaje mi sie ze troche za twarde zrobiles zakonczenie rękojeści!!zerszta spód powinien tez byc złorzony z 2x drewno i 1x metal! i moze wiecej błyszczyku daj lufie i reszcie...bo wyglada niemrawo!:)
ozzyslip Napisano 4 Październik 2006 Autor Napisano 4 Październik 2006 na miniaturce mi sie podoba!! na wiekszym w sumei tez chociaz mam kilka uwag!:P rdza za złota jest i taka jakas jednolita!:) i zdaje mi sie ze troche za twarde zrobiles zakonczenie rękojeści!!zerszta spód powinien tez byc złorzony z 2x drewno i 1x metal! i moze wiecej błyszczyku daj lufie i reszcie...bo wyglada niemrawo!:) o co chodzi z tym 2x i 1x, a polysk sie zrobi ;)
Badyl Napisano 4 Październik 2006 Napisano 4 Październik 2006 chodzi o to ze drewno magicznie zamienia sie w metal :)
TouchThis Napisano 4 Październik 2006 Napisano 4 Październik 2006 sam model nawet ładny, mi się podoba ale materiały mało realistycznie sie komponują w całośc, jakieś niewyjaśnione przejścia i grubość 0,0000000001 nanometra tego drewna :P
Hynol Napisano 4 Październik 2006 Napisano 4 Październik 2006 Czemu on jest zardzewiały?? Ktoś go znalazł leżącego w ziemi po paru latach? ;) Metal powinien być inny. Ostatnio na CGT był rewolwer z bardzo ładnego metalu - lekko chropowatego a nie lustrzanka - będzie lepiej wyglądał. Drewno też jeszcze do poprawy - to ma jakieś dziwne odbicia.
Adek_CG Napisano 5 Październik 2006 Napisano 5 Październik 2006 moze go tylko troche gdzieniegdzie przybrudz, a rdze to juz ja bym sobie podarowal, no i faktycznie jak bys troche zmatowil ten metal to bylo by fajnie
ozzyslip Napisano 7 Październik 2006 Autor Napisano 7 Październik 2006 oka wywalilem ta brazawe gowienko i dalem jakis lepszy bitmap jako brud, oprocz tego juz wszystko wporzadku ze spodem rekojesci jest 2x drewno 1x metal ;)
Zbychowaty Napisano 7 Październik 2006 Napisano 7 Październik 2006 Jak dla mnie na prawde ładnie:) Moze starzy wyjadacze cos znajda do dorobienia ale wg mnie model jest skonczony:) Gratuluje:)
Hynol Napisano 7 Październik 2006 Napisano 7 Październik 2006 Teraz wygląda jakby miał dodatki z brązu. Nie powinno być odbić na przybrudzeniach i rdzy. Faktura jeszcze nie ta - tutaj masz fotke z niezłym ujęciem - widać zmatowienia i przybrudzenia na wklęsłościach i rysach: http://www.building-tux.com/images/Colt-New-Service-44.jpg Generalnie jednak coraz lepiej to wygląda. Keep up working.
razor1988 Napisano 7 Październik 2006 Napisano 7 Październik 2006 A mnie nie pasuje te drewno hmm tak dziwie zakręca. Reszta ok i fajnie by było jaby ten metal był świeższy :)
Adek_CG Napisano 7 Październik 2006 Napisano 7 Październik 2006 ozzyslip fajnie to wyglada , jescze jak dasz tylko jakies lekkie poprawki materialow to bedzie super;), faktycznie te plamki troche psuja efekt, jak bedziesz renderowal to moze wyrenderuj rewolwer na jakims drewnie... moze na stole;)
cojots Napisano 7 Październik 2006 Napisano 7 Październik 2006 Mi się podoba, ale podepnę się do tego co Hynol napisał, żeby się brud nie błyszczał. Jak dla mnie bomba rewolwer.
razor1988 Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 Przecież poprawił wystarczy się przyjżeć na ostatnim renderze :)
zeet Napisano 8 Październik 2006 Napisano 8 Październik 2006 Fajny model,obok mogłaby leżeć przestrzelona gwiazda szeryfa a tło jakaś gleba -piasek.
ozzyslip Napisano 8 Październik 2006 Autor Napisano 8 Październik 2006 dzieki bardzo za koment wam wszystkim cOJoTS jeszcze prauje nad tym metalem chce mu nadac taka fakture jak na zdjeciu u hynola. TouchThis poprawiłem i nawet nie macie pojecia ile czasu mi to zajelo: 1. modelowanie tego tak z 10 minutek 2. musialem a nowo unwrapem mapowa ta kolbe zeby drewno dobrze wygladalo co mi zajelo z 2 h :/ zeet nastepny render dam juz z jakims ciemnnym podlozem bo w glowce mam scenke podobna do twojej ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się