Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

NA jakich rzedu wielkosciach najlepiej budować model ze po imporcie do maxa nie trzeba było zwiekszać wielksoci mArea Spot do wartosc np 1000 zeby uzyskać miekkie cienie, i zeby w diffuse map ni ezwikszać mnoznika do 100x100?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bubu - wow, świetne! :)

A ja taki sobie teścik tym razem czarnego lakieru zrobiłem, ale chyba gorzej wyszedł niż czerwony :/

Słońce świeci mi po oczach i nic nie widzę, więc nie wiem czy widać tylko czarną plamę, czy czarne auto :P (jakby co, to podjaśnijcie sobie monitor :P)

a2625021bdb98821.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie :) Mi chodziło, że lakier super wyszedł ;)

Reszta faktycznie trochę odstaje. Zgadzam się z tweety'm co do trzech z czterech rzeczy, ale białe opony?? Ja bym jednak widział tam normalnie czarne ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś mi powie dlaczego są takie plamy na tym renderze? jestem początkujący w v-rayu, jest to renderowane z IrrMap na medium, światło skierowane na sufit (Vralight subdiv=8), materiał karoserii też ma subdiv=8, reszta ustawień standardowa

cl2007_2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ech... zawsze to powtarzam... w vrayu nie da się uzyskać ładnych renderingów :D mental da ci kontrolę nad rozmiarem i liczbą tych plam :] a i materiały ma ładniejsze :D

 

patry: podziel się merolem. może puszczę go w swoim studio w wolnej chwili :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tweety mi bardziej chodzio cos takiego:

40593278ty1.jpg

znaczki byly czarne bo wylaczylem odbicia ;) Biale studio hmmmm chcialem bardziej isc w strone cienmnego tak jak wlasnie byly pokazywane stare sportowe samochody kiedys :] Co do szyb to sa czarne bo nie ma srodka. I wytlumacz mi o co chodzilo z bialymi kolami?? whitewalle na kolach ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ech... zawsze to powtarzam... w vrayu nie da się uzyskać ładnych renderingów :D mental da ci kontrolę nad rozmiarem i liczbą tych plam :] a i materiały ma ładniejsze :D

 

patry: podziel się merolem. może puszczę go w swoim studio w wolnej chwili :)

 

tweety ech kurde z mentalem to ja sie długo użerałem i wiem że tam można mieć nad wszystkim kontrole, tylko Ty mi powiedz jak można tam szybko (tak jak w v-rayu) wyrenderować zblurowane refleksy i wogóle czemu tam wszystko tak długo trwa, bo żeby zrobić dobry lakier to warstwa podstawowa musi ładnie rozmywać refleksy (zwłaszcza świtało) żeby tam gdzie się ono odbija nie odbijał się tylko biały plane, ale żeby również delikatnie rozjaśniał w tym miejscu cały lakier (ale zamotałem :P)

a mercedesa to nie dostałem za darmo jakby co :]

 

touch dzięki, spróbuje :)

bubu poprzedni render był realistyczniejszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bubu: dokładnie. takie białe fronty opon :) ale na ciemnym tle też nieźle wygląda.

 

tweety ech kurde z mentalem to ja sie długo użerałem i wiem że tam można mieć nad wszystkim kontrole, tylko Ty mi powiedz jak można tam szybko (tak jak w v-rayu) wyrenderować zblurowane refleksy i wogóle czemu tam wszystko tak długo trwa, bo żeby zrobić dobry lakier to warstwa podstawowa musi ładnie rozmywać refleksy (zwłaszcza świtało) żeby tam gdzie się ono odbija nie odbijał się tylko biały plane, ale żeby również delikatnie rozjaśniał w tym miejscu cały lakier (ale zamotałem :P)

a mercedesa to nie dostałem za darmo jakby co :]

 

w mentalu najważniejsza jest optymalizacja. nie zaczynasz robić scenki jeśli wcześniej nie przygotujesz sobie jakiegoś wzorca do wykorzystania w scenie. przykładowo lakier to CarPaint albo Arch&Design (co bardziej lubię) z fallofem w reflections. wtedy masz kontrolę nad przednimi środkowymi i tylnymi odbiciami. co do długości czasu renderu to zawsze można to optymalizować BSP, radiusami FG, światłami, ustawieniami GI, AO i postprodukcją.

 

co do moich twierdzeń o vryu... to był joke :) i user vraya i user mentala potrafią zrobić realistyczne renderingi. mi osobiście nie podoba się vray. siedziałem w mentalu od początku i jakoś ciężko mi przejść na coś innego. uważam, że to co mam w zupełności wystarczy :)

 

btw: to o czym piszesz (rozjaśnianie lakieru) w miejscu gdzie jest biały plane da się łatwo zrobić fallofem i Arch&Design. musisz tylko zapanować nad ustawieniami tego materiału i stworzyć odpowiednie studio gdzie plane'y i światła będą w tych najlepszych miejscach :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tweety - jak zawsze mądrze gada (pisze) :)

PS tweety - na merolku, że tak powiem... trzepię kasę :D więc raczje za free go nie mogę dać, ale moje starsze furki mogę Ci przesłać (Audi TT, Alfa romeo 159 i mam też Lexusa LF za free od mrkrzyska) Jakby co, to odezwij się do mnie na PM ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności