Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

chyba cie rozczaruje pionix...bo ustawienia FG byly maxymalnie sciete..zeby sie jak najszybciej liczylo...czyli 30 sampli...radiusy defaultowe...

multibounce na 1 ..tak samo refl. i refr. a sum na 2...fotonow niet :)

Napisano

Z faktu, iz jestem naciskany zewszad haslami typu "zrob studio!!" postanowilem sie za to wziasc celem wprowadzenia w moim zyciu spokoju w tej sferze ;P Wiem jak to bedzie wygladalo, ale niech Wam bedzie moi mili hehe Znajac zycie jak zawsze nie bedzie komus cos pasowalo... NO aleto na razie probki wiec nie "dryjcie papury" za mocno :D

To poki co takie cos mi wyszlo:

054uc8.th.jpg

Musze popracowac tutaj z 1 swiatelkiem bo mi zostawia nieporzadany efekt na przednim zderzaku... ale dam rade.. chyba ;)

Gość George82
Napisano

Marcin fajnie Ci to wyszlo.... Móglbys przyblizyc material? (zaslon oczywiscie)

Napisano

to zwykły vray2sided material, jest o 10% jaśniejszy od materiału ścian, na zewnątrz świeci tylko zwykły vrayowki skylight z kolorem błękitnym (ściany są lekko beżowe, HSV 25,25,225; kolor szmaty jest taki sam tyle że jaśnieszy HSV 25,25,245)

Napisano

Tylko Wiktor, czemu robisz lakier, który pokazuje niedoskonałość modelu? :)

Dodaj jeszcze jedną warstwę do tego lakieru z glossy odbiciami, a te ostre zróżnicuj bardziej fallofem i będzie gitara.

 

EDIT:

Żeby nie było, model jak najbardziej pro. :)

Napisano

RA nie wiem dokladnie o co chodzi... :) Lakier zrobilem taki (po wielu testach innych rozwiazan) i mam go fajnie zoptymalizowanego - tzn. szybko mi renderuje z tym lakierkiem bo nie jest przebajerowany wg mnie ;P Falloff'ik jest tam "delikatny" :) W sumie lakier tworzylem bardziej pod mapy HDRI i tam sie sprawdza (dla mnie zadowalajaco) :D DObra dosc tego studia trzeba szukac troche czasu i modelowac cos nowego...

Napisano

Mi niestety niebardzo podchodzi. Może potestuj jakiś metalic lakier...

Średnio też wygląda ta szarość z czernią w tle i lampy.

 

Ale nie słuchaj mnie. ja się nie znam.

Napisano

patry: No sebrnego nie lubie ale cos moze wykombinuje specjalnie dla ciebie heheh ;P

 

chveti: Testowalem zwykly lakier bo stwarzalem go pod samochody, ktore mialy reklamy (rajdowki) - zwykle te co ja robilem nie mialy lakieru metallic :P Z tlem troszke pokombinuje - moze posadze go na jakis beton czy cos - bede kombinowal innym razem. Co do lamp to nie skupialem sie na nich - dotyczy to rowniez felg i innych bajerow.

Napisano

na troche mniejszym renderze ladnie wyglada,bo na przyblizeniu troche raza te refleksy:/

taki sobie tescik nie wiadomo czego, bardziej z nudow. Aha chcialbym uzyskac w PS taki lekki glow nad tymi lampkami, wiek ktos jak mozna to zrobic? albo moze bezposrednio w maxie sie da:)

budda1rx7.jpg

Napisano

JohnZi fajne ,w czym renderowane ?, moglbys pokazac ustawienia swiatel i studio?, aha i jescze jedno, ten model mozna gdziesc sciagnac ?

Napisano

adek render to vray:) studio juz pokazywalem, chyba z 2 strony wczesniej, bardzo podobne jest:) a modelik jest z evermotion z dzialy free stuff:)

Napisano

happy-angel --> Na razie jest bardzo niedobrze, ale plus za kolumny, jeśli to Twoja robota(?);)

 

A ode mnie taki test, w sumie widać czego;) Wybaczcie, że taka mała rozdziałka:

 

2000512824857763341_rs.jpg

 

Pozdrawiam

 

Edit: JohnZi --> Glow w PS możesz uzyskać przy pomocy prostego rozmycia 'gausowskiego'. Zaznaczasz światła, kopiujesz, wklejasz na nowej warstwie i dajeszu Blur'a;)

 

2002820952756118056_rs.jpg

  • Like 1
Napisano

dzieki bardzo Touch:)

Kurcze teraz siadlem na inny monitor i patrze ze calkiem inaczej wygladaja te moje ostatnie renderki, wczeniej byly one tak fajnie przepalone:(

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności