pressenter Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 trosiek: detail ench i clt thresh, bo straszne masz krawędzie.
trosiek Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 arti - coraz lepiej. krawędzie to efekt ps-a. oto oryginalny render:
_Arti_ Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 Luadne. Ale patrząc na szyby zdaję sobie dwa pytnia. - Czy on użył mapy Psyhical Sky ( jakoś tak? xD ) - Jeśli tak, to jak dał, żeby odbijało się w szybie?
pressenter Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 trosiek: to nie jest wina ps-a, widzisz jakie masz gdzieniegdzie "zlania" się materiału na masce na przykład?
Kubaswielgus Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 ARTI - co do proporcji to popraw jeszcze grubosci słupów podtrzymujących daszek nad wejściem (na takich słupach jak u Ciebie to mosty stawiają :) ) Kalenica - czyli dachówka łącząca połacie dachów też jest za duża. Maksymalna wysokość stopnia na schodach to chyba 20cm, ale wygodne schody mają 18cm W szybie powinno pojawić sie odbicie ponieważ w srodku domu jest ciemno. Gdyby w srodku domu było jasno odbic by prawie nie było. W Twoim przypadku powinno odbic sie troche niebieskiego nieba. Na łączeniu scian budynku z terenem powinien pojawic sie cokół. W starych domach wystawał on poza lico ściany. Teraz cokoły buduje sie na zasadzie podcięcia -wgłebienia - żeby nadać budynkowi lekkości. Na razie tylke. Idzie Ci coraz lepiej :)
Robert_krecik Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 Arti weź zrób ładne kolumny,popraw wymiary domu, a i czy widziałeś żeby ktoś puszczał sobie wodę z rynny prosto przed dom :P ? chyba, że masz jeziorko przed domem ;D
Robert_krecik Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 O widzę ze kolega Kubaswielgus miał podobne zdanie, a tu Ci pokazałem co ja bym zrobił z tym domem * ( nie mówię, że jest ekstra tak, ale mi by sie tak podobało :D )
Loki Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 w sumie nie moge tego za bardzo pokazywac, ale i tak bedzie duzo zmieniane wiec wrzucam fragmencik: pozdrawiam hehe widze ze tez wpisales w google "modern art" jak potrzebowales obrazka na sciane :D - tez ostatnio szukalem na szybko jakiegos i trafilem na ten sam który wisi na scianie u Ciebie fajne zasłony wyszły (pod względem modelu), jaka jest na takie metoda ? byłbym wdzięczny za jakieś informacje.
trosiek Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 świeżutki render prosto z maxa :) zamiast sky wstawiłem hdri z niebem, bo tam są chmurki :D jak się pozbyć lewitacji i zrobić troszkę ostrzejsze cienie?
Kubaswielgus Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 Mhmmm.... troche dresiarskie czerwone hamulce. Takie cos to chyba tylko sportowe samochody maja :) Cienie możesz wzmocnic na 2 sposoby. Albo przez dolozenie jakiegos sztucznego oswietlenia i oslabieniu HDRI, albo przez zabawe z Enviremetn/Global lightning/ Tint. Wartosc tint jest standardowo ustawiona na 1. Mozesz zmniejszyc ja do 0,5-0,7 i rozjasnij swiatla sceny. Tak mi sie wydaje :)
trosiek Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 nie wiem dlaczego wg. Ciebie czerwone hamulce są dresiarskie ;) brembo jest czerwone i nie uznaję ich za dresiarskie :D sprecyzuję oświetlenie - to vray sun + hdri. własnie myślałem, że dodam jakiegoś directa, co by cienie podkreślał. lakier myślę taki zostanie ale ze szkłem muszę troszkę pobawić się.
_Arti_ Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 ARTI - co do proporcji to popraw jeszcze grubosci słupów podtrzymujących daszek nad wejściem (na takich słupach jak u Ciebie to mosty stawiają :) ) Kalenica - czyli dachówka łącząca połacie dachów też jest za duża. Maksymalna wysokość stopnia na schodach to chyba 20cm, ale wygodne schody mają 18cm W szybie powinno pojawić sie odbicie ponieważ w srodku domu jest ciemno. Gdyby w srodku domu było jasno odbic by prawie nie było. W Twoim przypadku powinno odbic sie troche niebieskiego nieba. Na łączeniu scian budynku z terenem powinien pojawic sie cokół. W starych domach wystawał on poza lico ściany. Teraz cokoły buduje sie na zasadzie podcięcia -wgłebienia - żeby nadać budynkowi lekkości. Na razie tylke. Idzie Ci coraz lepiej :) O, będę szpanował terminami architektonicznymi w szkole xD Dzięki, wezmę się za to co mówisz. Arti weź zrób ładne kolumny,popraw wymiary domu, a i czy widziałeś żeby ktoś puszczał sobie wodę z rynny prosto przed dom :P ? chyba, że masz jeziorko przed domem ;D Te kolumny to tylko takie "zapychacze". Poprawie je, bez obaw. O widzę ze kolega Kubaswielgus miał podobne zdanie, a tu Ci pokazałem co ja bym zrobił z tym domem * ( nie mówię, że jest ekstra tak, ale mi by sie tak podobało :D ) Tu kilka rzeczy wiem, nie zgodzę się jednak co do widocznej rynny, gdyż chyba byś nie chciał, by Ci woda na balkon spływała. Co do ujścia wody z tej rynny, to co do jeziorka macie racje, ale raczej postawie jakiś zbiorniczek do nawadniania roślinek. Co do okna, czy ja wiem? Będą mogli patrzeć goście, listonosz i takie tam do domu o.O Co do hamulców, to wyglądają jak nitki narysowane w Paint'cie ;e
routee Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 trosiek punktowe oświetlenie załatwi sprawę da mocniejsze cienie i będzie ok, poza tym posadź go trochę na oponach
trosiek Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 routee opony są dosłownie wbite w ziemnię :D koła lewiuja bo pod nimi nie ma cieni
routee Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 routee opony są dosłownie wbite w ziemnię :D koła lewiuja bo pod nimi nie ma cieni chodzi mi o ugięcie (coś jak plastelina pod naciskiem) żeby opona troszkę się rozjechała przy styku z ziemią
Kubaswielgus Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 (edytowane) Wlasnie zrobilem sobie probe z tym Global lightning, o ktorym pisalem wczesniej i chyba nie dziala z oswietleniem HDRi. Najlepiej wrzuc mape hdri najpierw do slotu w materialach bo bedziesz mogl wtedy ustawiac jego multipyer czyli sile swiatla. Potem ze slotu materialow przeciagnij go do zakladki envirement i powinno pomoc. Pewnie mapa hdri swieci za mocno i rozjasnia cienie rzucane przez slonce. Zaciagnij sobie ta scenke. tylko zamiast vray lighta wstaw sobie vray san i zobacz jak cienie wygladaja. W materialach bedziesz mial hdri i w zaleznosci od multiplyera cienie zaczynaja zanikac. http://sharecg.com/get_file.php?upload_file_id=11168 Edytowane 24 Maj 2008 przez Kubaswielgus
Robert_krecik Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 Tu kilka rzeczy wiem, nie zgodzę się jednak co do widocznej rynny, gdyż chyba byś nie chciał, by Ci woda na balkon spływała. Co do ujścia wody z tej rynny, to co do jeziorka macie racje, ale raczej postawie jakiś zbiorniczek do nawadniania roślinek. Co do okna, czy ja wiem? Będą mogli patrzeć goście, listonosz i takie tam do domu o.O Co do hamulców, to wyglądają jak nitki narysowane w Paint'cie ;e Jeśli chodzi o rynnę to miałem na myśli to, że przesunął bym ją za dom. A jeśli chodzi o okno, to z perspektywy którą pokazałeś, ściana wygląda na długą i zastanowiłbym się nad rozmieszczeniem tego okna ( może jest dobrze, nie wiem - perspektywa ).
Loki Napisano 24 Maj 2008 Napisano 24 Maj 2008 fajne krany RA, to z nudów czy jakies zamówienie ? - podoba mi się ten podobny do V - fajna linia. a tu taki wstęp - jeszcze duuuzo pracy przedemną modele krzeseł z tego wątku :)
RA Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 Przy ich dumpingu cenowym, to ja raczej nie mam szans. :)
Touch Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 Ten w formie litery V/Y trochę chyba się skaszanił lekko;) Chodzi mi o łączenia, nie teges Reszta super;) Pozdr
pressenter Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 Panowie mam taki problem: to zaznaczone na czerwono to jest zamknięty line, zamieniony w Editable poly. W środku nie ma żadnych punktów siatki, a mimo to przy mapowaniu takie farmazony się dzieją. Da się z tym coś sensownego zrobić?
arturprx2 Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 potnij siatke... tez przez to przechodzilem, niby nie ma gdzie a dziady sie robią
pressenter Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 Ech, coś Cię na gg zastać nie mogę. Tylko czym to pokroić? Przy tasselate jeszcze gorzej to wygląda. Chyba, że mam to podzielić na naprawdę drobne kawałki.
_Arti_ Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 Dalsze podstępy ;] Mam kilka pytań, odnoście exterior'ów. - Robie niebo mapą Psychical Sky, ale szyby go nie odbijają, tylko odbijają ustawiony w Enviroment'cie kolor tła. Jak dokonać odbić w szybach? - Na wielu wizach widać panoramy gór, lasów itp. Czy to po prostu cylindry z nałożonym zdjęciem/mapą tej panoramy? PS Cieniowanie cienkie bo to narazie modeling nie rendering ^^
t0m3k Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 pressenter modyfikator subdivide RA tak z ciekawosci, ile juz natrzaskales tych modeli? to wszystkie idzie na turbosquid'a czy cos takiego?
trosiek Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 _Arti_ w vrayu jest tak, że naciskasz 8 i potem ze slotu material editor przenosisz sobie mapę do slotu w env. w mentalu nie wiem.
Morphe Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 Pressenter, napisz do mnie na gg to ci powiem jak ja robie teren.
routee Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 Przy ich dumpingu cenowym, to ja raczej nie mam szans. :) faktycznie euro za model przy założeniu że model robi się 1h, 2h ?? to wydaje się być to kompletnie nie opłacalne
Touch Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 Od tego jest marketing Panowie;) Trzeba ludziom wmówić, że potrzebują właśnie tego, a produkt konkurencji jest gorszy;) Wyższa cena wbrew pozorom nie musi być złym kierunkiem, może nawet uwiarygodnić dobrą markę;) Pozdr
Bonifatz Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 (edytowane) Ostatnie wypociny ... proba zrobienia czegos ala ilustracja. Trawa i kamien malowane. Reszta (oprocz domu) to plane'y 2d ustawiane w szopie. Troche zabawy z curve'sami i photofilter. Dajcie znac co o tym sadzicie. Edytowane 25 Maj 2008 przez Bonifatz
RA Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 (edytowane) Bonifatz - byłoby fajnie gdyby nie te rośliny z obrazków, które zresztą nie zgadzają się momentami kolorystycznie i kontrastowo z domem. :) routee - ja zwykle robię trochę dłużej, bo lubie bawic się w śrubki itd. itp. Poza tym, mam świadomośc, że robie to też dla siebie. Ale myślę, że nie będzie tak źle. Większośc osób woli chyba kupic to co chce, a nie cały zestaw iluśtam modeli, by wykorzystac tylko 2 czy 3. Touch - to refleksy. Model o dziwo jest ok. ;) t0m3k - Tyle jakoś: Ale to się z czasem będzie rozbudowywało. Teraz zgłębiam InDesign, żeby edycja ewentualnego katalogu była jak najbardziej bezproblemowa przy dodawaniu kolejnych pozycji. Edytowane 25 Maj 2008 przez RA
Loki Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 fajny domek Bonifatz, tylko tak zielenina kuleje imo - te same uwagi co RA napisal. a ja tu dalej męcze to samo mimo nikłego odzewu grupy :) co sądzicie o palmach ?
Bonifatz Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 Dzieki za uwagi RA, Loki. Loki : Jak dla mnie bomba ... najbardziej spodobała mi sie trawa i kafle.
Zbychowaty Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 (edytowane) test nowej sceny na chamskich nastawach;)..moze byc ćjut ćjemnwao;) Edytowane 25 Maj 2008 przez Zbychowaty
etyr11 Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 Zbychu jak na Ciebie to średnio, jakoś kompozycyjnie mi to nie leży. Popraw wode. Za to jak zwykle ciemno:P
Zbychowaty Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 poprawilem z deka. nastawy sa mega niskie dlatego malo widac. co do kompozycji to ja wiem..mi tam pasi:P
routee Napisano 25 Maj 2008 Napisano 25 Maj 2008 RA - otóż to coś urodzisz z tej mozaiki tak mi się wydaje ... czekam niecierpliwie na efekt
polka dot Napisano 26 Maj 2008 Napisano 26 Maj 2008 część pewnego bajkowego projektu który nieoczekiwanie zmienił trajektorię
trosiek Napisano 26 Maj 2008 Napisano 26 Maj 2008 (edytowane) Drab ja bym sie do tej wanny wejśc, bo tam jakby jakaś przepaść takie odbicia zrobiłes :D Edytowane 26 Maj 2008 przez trosiek
Rekomendowane odpowiedzi