Touch Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 (edytowane) Nawet na pewno, też mnie to zastanawia;D Dodane w PS, więc jak rozkminię jak powinno być, to poprawię;) Edit: Już chyba wiem w czym problem. Krzywizna butelki w odbiciu powinna iść łukiem w tym samym kierunku co w przypadku właściwej butelki mimo, że odbicie byłoby oczywiście 'flipnięte';) Edit2: Poprawione;) Edytowane 7 Sierpień 2008 przez Touch
Bubu Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 Bubu -> aż nie wierzę, że ten rendering, to Twoja robota;) Straszny oldschool;) Pozdr xD bo to w 3/4 Ps Buahahahhha :D Czysty render to wogole jakas porazka (biala ku** wyszla ;) ) i tak mnie naszlo zeby to se po raz pierwszy pomalowac cos w ps xD
Touch Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 Bubu -> ja każdy render muszę ratować PS, więc świetnie Cię rozumiem, haha;D
chudy Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 szczerze to wersja bez ps nie wygląda tak zle ;]
Touch Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 Dokładnie Bubu, nie jest tak tragicznie wcale;) A w PS można z tego coś wyciągnąć jeszcze;) or Pozdr
arturprx2 Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 nu nu nu Touch ten ostatni to ze smaczkiem ;) a co do mojego pytania, to czy jest ono aż tak banalne że az glupie czy po prostu nie wiecie ?
arev Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 Jest opcja obrotu wokół innego obiektu. W okienku Reference Coordinate System wybierasz "Pick", a potem klikasz na obiekt wokół którego chcesz wykonać obrót. Działa chyba tak jak chciałeś ;)
mirach Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 Ja piernicze, pierwszy raz mowie publicznie cos takiego, ale... ten samochod jest paskudny, nie chodzi mi o model, ale o sam samochod... wyglada jak z dwoma przerosnietymi dziurkami od nosa artur: mozna albo wlaczyc punkt odniesienia obrotu na srodek ekranu. CHyba w 2008 dodali cos takiego jak working pivot tez.
pressenter Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 mirach: :* Myślałem, że tylko mnie ten szajs załamuje, to najbrzydsze bmw jakie widziałem, tego modelu powinni zakazać. Że też ludzie mają ochotę krążyć w takich cegłach po drogach. Bubu oczywiście sam model wykonany świetnie, po prostu wybór nienajlepszy. :P Touch: fajna ta druga obróbka.
JohnZi Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 cos te odbicia takie zakrecone na drzwiach. W tle hdri czy plate?
Razer Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 Ja się teraz nad takim potworkiem znęcam, ale do końca już bliżej niż dalej.
!Ewert Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 Fajna zlecenia masz co do pracy to jakoś mi światło nie pasuje i na samym poczatku tym bym sie pobawił.
Touch Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 Śmieszne trochę, że są tacy, którzy bardzo muszą zobaczyć jak będzie wyglądał prosty betonowo-stalowo-blaszano-wato-szklany kloc w szczerym polu i jeszcze za to płacą;) (ku 'naszej' uciesze oczywiście)
Razer Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 Super temat do pracy to to nie jest, wolałbym fajkiegoś designerskiego interiora robić ;) Światło było tutaj moją zmorą, zachciało mi się czegoś nowego i zacząłem to oświetlać hdrkami różnymi. Straszna kicha wychodziła i skonczyło się na jakiejś spokojnej przygaszonej hdrce i zwyklym direkcie, ale wciąż nie wygląda to szałowo. Będą tu jeszcze pozmieniane materiały hali i trochę ludzików i zieleni żeby tchnąć w to trochę życia.
Razer Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 No co ty, taki meszek fajny jest, kizi-mizi ;) Disp ma 12cm, mniejszy nie może być bo wtedy widać że tekstura jest ogromna (rozciągnięta), a jest ogromna żeby sie nie tilowała hehehe.
FF Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 Razer, co to za jakis Javoro podobny avatar:P vision3d, skąd bierzesz takie fajne obrazki na tło?
Razer Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 Faktycznie podobny! Żeby nie było, moj avatarek zrobiłem jakies 6 lat temu i wiernie go od tego czasu używam, a inspiracją był bodajże jakis zagraniczny napój "redbullowaty" :)
arturprx2 Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 RA lampa galantes ;] arev nie o to mi chodzilo mirach jak by bliżej z tym pivotem ale nadal nie to a punkt odniesienia obrotu na srodek ekranu to nei bardzo czaje o co chodzi ale mysle ze tez nie to ;) no nic dziekowa za zainteresowanie ;)
grzegerz Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 Touch- podzielisz sie curve'sem takim jakim przerobiles samochodzik bubu?
arev Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 Już się dzielił. Tutaj: http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=679249&postcount=5355 ;)
arturprx2 Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 a ja mam takie pytanko... dlaczego przez szklanki w refrakcji nie dziala dof ? czy to jet jakis blad w setach czy tak faktycznie sie dzieje? aparat chwilowo nieczynny wiec nie mam nawet jak sprawdzic
sand Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 z tego co ja wiem to dof dziala tylko normalnie. jak oko widzi. przez szklanke nie bedzie dzialac bo szklanka skupia obraz. noooooo ale u Ciebie nie widac szklanki to raz a dwa ze dopiero wrocilem z popijawy wiec moge gadac bzdury :) Tak dla pogadania.
arturprx2 Napisano 7 Sierpień 2008 Napisano 7 Sierpień 2008 buahahaha dobre ;] a z tym skupianie tez pomyslalem ale nie mam jak stestowac w realu
vision3d Napisano 8 Sierpień 2008 Napisano 8 Sierpień 2008 JohnZi - w tle plane ze zdjeciem, co do odbic to cholera wie czemu sie tak wykrecily, musze dodac jakies podloze tedy sie to tak nie bedzie rzucac w oczy. Freedom Fighter - sie szuka, sie znajduje;)
JohnZi Napisano 8 Sierpień 2008 Napisano 8 Sierpień 2008 vision3d powiedz mi, czy przy takim ustawieniu swiatla z hdri, planem w tle i matte shadow, mozliwa jest jaka kolwiek animacja, nawet lekki ruch kamera? Nie chce mi sie teraz samemu tego kombinowac dlatego pytam:P
vision3d Napisano 8 Sierpień 2008 Napisano 8 Sierpień 2008 JohnZi - raczej nie bedzie wygladac to dobrze, najlepiej byloby to zmontowac z sekwencja video w tle, ale poki co nie mam takowego sprzetu:]
Touch Napisano 8 Sierpień 2008 Napisano 8 Sierpień 2008 arev, dzięki, że wyręczyłeś;)) grigoriob, korzystaj do woli;)
trosiek Napisano 8 Sierpień 2008 Napisano 8 Sierpień 2008 dzisiaj zrobiłem sobie coś takiego - Sony BDP-S300 (jest parę różnic ale bardzo mało - np. inny kolor jest troszkę tego takiego paseczka na tej niebieskiej części i nie ma 2 emblematów z przodu - ir i czegoś tam jeszcze nie pamiętam) Oto model do pobrania: http://www.speedyshare.com/181322639.html (wersja dla >3dsmaxa 9 ALE bez materiałów - sam model, który lekko się różni od tego z renderu) http://www.speedyshare.com/887131340.html (wersja z maxa 2009 z materiałami i całą scenką) Ostrzegam że render był mocno podkręcany w photoshopie (2 kolorki główne były zbyt blade). Może komuś taki bluray się przyda do jakiejś wizki :)
Fargate Napisano 8 Sierpień 2008 Napisano 8 Sierpień 2008 No fajnie, podłoga nie bardzo jeszcze poza tym klasa :)
siwy Napisano 8 Sierpień 2008 Napisano 8 Sierpień 2008 render ok, światło ok. drzwi balkonowe za wysokie i brakuje nad nimi nadproża, klamki mają za wysoko. na podłodze bump niepotrzebny w ogóle, nie wiem co wy z tym bumpem na parkietach, ładny nowy, lakierowany parkiet jest gładki praktycznie.
pressenter Napisano 8 Sierpień 2008 Napisano 8 Sierpień 2008 Black Mamba: prócz drzwi balkonowych, zasłon, które trzymają się na słowie honoru oraz zbędnym bumpie na podłodze to na prawdę świetnie. Ładne światełko. :)
RA Napisano 8 Sierpień 2008 Napisano 8 Sierpień 2008 (edytowane) Oprócz typo bardzo fajne. :) Ale skończyłbyś już z tymi zieleniami dominującymi w twoich pracach. ;) Edytowane 8 Sierpień 2008 przez RA
!Ewert Napisano 9 Sierpień 2008 Napisano 9 Sierpień 2008 No dzięki za komenty, podłoga będzie poprawiona, o nadprożu zapomniałem ;D a zasłony będą nowe ;D
Touch Napisano 9 Sierpień 2008 Napisano 9 Sierpień 2008 Ale skończyłbyś już z tymi zieleniami dominującymi w twoich pracach. ;) Staram się :D Thx;)
routee Napisano 9 Sierpień 2008 Napisano 9 Sierpień 2008 RA coś ten fotel jakiś dziwny, jakby kanciaty, ajzole trochę imo za grube takie odczucie może wina studia/oświetlenia....
RA Napisano 9 Sierpień 2008 Napisano 9 Sierpień 2008 No on jest taki dosyć kanciasty. :) Może szwy przy zagięciach dają takie wrażenie. To jest Viccarbe Ace jak coś. A co to "ajzole"? :D
Razer Napisano 9 Sierpień 2008 Napisano 9 Sierpień 2008 pressenter - Straszliwie czarne te czernie są, na kanapach, w kuchni, na podłodze na drugim renderze. A ja ciągle walczę ze światłem, teraz wyszło trochę blado i przepalone:
pressenter Napisano 9 Sierpień 2008 Napisano 9 Sierpień 2008 pressenter - Straszliwie czarne te czernie są, na kanapach, w kuchni, na podłodze na drugim renderze. Cholibka, tego się właśnie obawiałem. Coś ostatnio z gammą przekombinowałem na monitorze. :|
siwy Napisano 9 Sierpień 2008 Napisano 9 Sierpień 2008 ogólnie fajnie tylko: kołdra wygląda jak z ceraty, szafka z prawej jak niedokończona, może jakiś reflect przynajmniej w materiale. okno wyszło nienaturalnie, widok za oknem za jasny i mdły. podłoga fajna teraz
!Ewert Napisano 9 Sierpień 2008 Napisano 9 Sierpień 2008 http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/40116070 http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/40047675 Niedokończona? Kołdra miała tak wyglądać, no może trochę za duże wartości w mapowaniu są ;) Nie wiem, co Ci nie gra z oknem i widokiem za nim, jak dla mnie właśnie taki powinien być ;) Czas zrobienia wizki to 4-5h Pozdrawiam
siwy Napisano 9 Sierpień 2008 Napisano 9 Sierpień 2008 (edytowane) no dobra okno może być poza tym bladym widokiem i błędami w GI przy parapecie. a szafka wiem że taka jest tylko pierwsze wrażenie takie zrobiła po prostu jak dasz dla niej troche reflecta to ją ożywi a nic przez to nie straci p.s. mi sie render podoba, ale jak rendery testowe" no to wytykam błędy, chociaż są one drobne i na całość nie mają dużego wpływu pozdro Edytowane 9 Sierpień 2008 przez siwy
Rekomendowane odpowiedzi