Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Chrupek, pierwsze dwa świetne! Poza mydłem i lustrem;) Z kolei dwa ostatnie od strony projektowej, to chyba dzieło projektanta zabójcy;p

 

JohnyCa, ładne bardzo;) powiesz coś o tych lampkach, jak zrobiłeś te 'klosze'?;)

Napisano

Touch: dzięki, lustro jest plastikowe ;P Może jeszcze dociągne ten render, żeby mydło wyglądało jak mydło. No a drugi projekt taki był niestety, znaczy wziąłem koncept z neta.

Napisano (edytowane)

Chrupek: A na jakiej maszynie mielisz te rendery bo 11h to masakra - wiem że maxwell nie jest najszybszy ale żeby aż tak?

 

A ja dalej męczę łazienkę "Nautilusa" - tak for fun :)

 

1be9b4ecdf131629.jpg

 

Detal:

 

413067ae7709985f.jpg

Edytowane przez JohnyCa
Napisano

@johny może ja się nie znam na optyce i zasadzie padania światła (jeśli tak to niech nikt nie czyta dalej), ale u Ciebie źródłem oświetlenia są te 'klosze' podłużne, jak widać po rozprowadzeniu światła, jego źródło jest w górnej części, natomiast na renderze wydaje się, że IES świeci zaraz pod kloszem. Taki mały zonk chyba, no ale może się mylę, jeśli tak to zamilknę na wieki... Pozdro.

Napisano

Crupek - całkiem teges. Nie ma się co dziwić, że tak długo skoro ziarna praktycznie nie widać.

Johny fajnie ta druga nawet fajniejsza, ale te flary to tylko pod warunkiem, że te "świetliki" będą się świecić mocniej i tak jak cfaniak pisze odnośnie tych iesów. Donica fajna, szader listków też, chromy za mało chromowate ;).

Napisano
@johny może ja się nie znam na optyce i zasadzie padania światła (jeśli tak to niech nikt nie czyta dalej), ale u Ciebie źródłem oświetlenia są te 'klosze' podłużne, jak widać po rozprowadzeniu światła, jego źródło jest w górnej części, natomiast na renderze wydaje się, że IES świeci zaraz pod kloszem. Taki mały zonk chyba, no ale może się mylę, jeśli tak to zamilknę na wieki... Pozdro.

 

Jak najbardziej racja - z tym że wtedy efekt nie był taki fajny :) Więc celowo IES-y tak świecą pod kloszami. Tak czy inaczej dzięki za uwagę.

Napisano

Panowie mam dość poważne pytanie, przynajmniej z mojego puntu widzenia, do części, która to robiła/robi. Jakich programów używacie do tworzenia filmów, tzn nie do samego tworzenia, ale jak robicie filmy z 3ds? Czy jest to renderowanie klatka po klatce do jotpega na przykład i późniejsze składanie do kupy? Poproszono mnie o animację wcześniejszego projektu, i jakkolwiek render do *.avi nie jest mi obcy, to już obróbka takowego, co w przypadku wizek jest normalką jest mi całkowicie nie znana. Jeśli macie chwilkę czasu to polećcie jakąś technikę, aplikacje lub rzućcie linkami do tutków, za każdy materiał bedę bardzo wdzięczny.

 

Pozdrawiam

Szymon M.

Napisano

render klatka po klatce i potem after effects, z którym nie powinieneś mieć za bardzo problemu bo ma podobne narzędzia jak PS tylko, że do animacji. Oczywiście nie tylko te ;]

Napisano
A w AE można to poskłądać do jakiegoś avi rozumiem? Czy mpeg również?

 

w AE mozna to poskladac do roznych roznosci :) Znaczy ma dosc sporo formatow wyjsciowych. A z tym ze AE to taki PS tylko da animacji to mozna sie czasem przejechac :) Calkiem fajne do skladania jest Fusion, jak ktos lubi nody.

W skrocie, jak kto woli, ale nie renderuj do avi :)

Napisano

Jeśli masz jakąś wypracowaną metodę postprodukcji w PS to wystarczy stworzyć automatyczną akcję, która wykona się na serii plików z folderu i zapisze je (overwrite) albo ich kopie np. w .jpg. Do składania używam darmowego programiku "AviMaker" w wersji czeskiej, 2002 rocznik. Wybór kodeków, jakość kompresji, możliwość załadowania pliku audio - nic więcej nie potrzeba :)

Napisano

Nie no, jeśli będę składał wizki w całość to obróbka będzie się odbywała w PS, w AE tylko to poskładam w całość. Mam jeszcze takie pytanie: w jakiej rozdziałce robić taką animację żeby było dobrze? Pytam doświadczonych jaka rozdzielczość jest zazwyczaj porządana przez klienta.

Napisano
Nie no, jeśli będę składał wizki w całość to obróbka będzie się odbywała w PS, w AE tylko to poskładam w całość. Mam jeszcze takie pytanie: w jakiej rozdziałce robić taką animację żeby było dobrze? Pytam doświadczonych jaka rozdzielczość jest zazwyczaj porządana przez klienta.

 

No to zależy od klienta - ja miałem takich co chcieli animację na www pod flasha więc rozdzielczość była mała. Inni znowu chcieli do PAL standardowy (768 x 576) jeszcze inni do HD (1280 x 720).

Co do narzędzia to mnie na Combustion kiedyś namówili i tak mi zostało.

Napisano (edytowane)

Pressenter: no fajnie - coraz bardziej ponuro :)

Pionier: czołgiem nocą zechciało Ci się wyjechać? Super się prezentuje Twoja bryka :) A powiedz - dorobisz później jakąś fajną scenę do niego - prawda?

 

A ja kolejny nudny wiz:

 

d00e2028492ed52e.jpg

Edytowane przez JohnyCa
Napisano

Pracuje obecnie nad wizualizacja galerii handlowej i staram sie wlasnie uzyskac jakas sensowna cegle ;) Po lewej-dol, zdjecia referencyjne, po prawej 3 wersje testowe. Co byscie poprawili by cegla wygalala lepiej? Jaki fresnel ior jest teoretycznei poprawny dla takiego materialu? Co zmienic by sciany pod ostrym katem (jak na mniejszym boxie) nie robily sie tak mydlane?

 

http://img505.imageshack.us/my.php?image=ceglatestyl2.jpg

Napisano

Skąd takie odbicie na cegle? O_o (znaczy się w Twojej wersji) Jeśli już koniecznie musisz takowe dawać to zdaje się reflect na maxa, zaznaczyć fresnela i gloss na jakieś 0.52, bo ta Twoja to odbija jak jakieś matowe szkło conajmniej. ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności