mikodelini Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 (edytowane) taka szybka próba (pewnie widać :P) exteriora: Goetsch-Winkler House by Frank Lloyd Wright i starsza wersja: i refka ... niestety nie ma zadnej z tej strony Edytowane 26 Listopad 2008 przez mikodelini
SWRSC Napisano 26 Listopad 2008 Napisano 26 Listopad 2008 taki piękny fallof reflection na poddaszu i ścianach jest a ty go nie wziąłeś pod uwage :) Zobacz jak ładnie zieleń się odbija. No i słońce super przepala - powab się reinchardem (czy jakoś tak) color mapping - parametr burn value Touch - ta białą elewacja troszke za biała, z deka przejarana, tak minimalnmie.
mikodelini Napisano 26 Listopad 2008 Napisano 26 Listopad 2008 usunąłem z trawy override'a i zwiększyłem burn'a .. dzięki :)
pressenter Napisano 26 Listopad 2008 Napisano 26 Listopad 2008 Panowie można jakoś tak na szybko zrenderować samą mapkę Zdeptha?
Loki Napisano 26 Listopad 2008 Napisano 26 Listopad 2008 pressenter - wywal światła, materiały i zostaw samą geometrię, dodaj sobie w vray Zdepth i powinno się moment wyrenderować (na dobrą sprawę nawet GI ci nie powinno być potrzebne) - teoretycznie - nie sprawdzalem tego jeszcze
Touch Napisano 26 Listopad 2008 Napisano 26 Listopad 2008 pressenter, http://www.onnovanbraam.com/index.php?tutorials/depth_of_field/ SWRSC, a powiem Ci, że mnie na koniec podkusiło, żeby jeszcze podkręcić tą elewację i widać niepotrzebnie;) Pozdr
JunioR Napisano 26 Listopad 2008 Napisano 26 Listopad 2008 czesc! Farnsworth house- Mies Van Der Rohe zapomnialem wlaczyc displeacment :/ pozdrawiam!
Loki Napisano 26 Listopad 2008 Napisano 26 Listopad 2008 szczerze JunioR hmm - rewelacja! gdybyś nie napisał o tym displacemencie to bym nie zauważył (tzn nie to że nie widać że nie jest włączony, ale właśnie trawa taka pasuje jak jest). Co na moje chłopskie oko można by poprawić - Drzewo po prawej stronie (to co posypało tyle liści - na dolnym obrazku zwłaszcza to widać - liście niby w cieniu są, a odcinają się od niego za bardzo. - popatrz po lewej stronie nie ma tego problemu. i druga sprawa - nie podoba mi się "wymazanie" szczytów drzew. poza tym bardzo fajna praca.
pressenter Napisano 26 Listopad 2008 Napisano 26 Listopad 2008 Loki, Touch: dzięki. JunioR: o kurteczka! super!
Lis Napisano 26 Listopad 2008 Napisano 26 Listopad 2008 No obrazki prezentują się superancko :) Do pełni szczęśćia brakuje mi : Lepszej trawy. Zmaskowanego tła. w niektórych miejscach widać biały horyzont.
La R Napisano 26 Listopad 2008 Napisano 26 Listopad 2008 No nieźle Juniorku - jak fota. To ten sam co wcześniej?
JunioR Napisano 26 Listopad 2008 Napisano 26 Listopad 2008 czesc! dzieki za komentarze. dom robilem wczesniej ale zaprzestalem bo drzewa byly w proxy na innym dysku, ktory juz nie dziala i drzewa sie zniszczyly, nawet nie pomaga vrayowski powrot modeli z proxy na mesh :/ Co do samchy drzew, krzwkow to robilem za pomoca onyxa i jak rowniez modelowanie+ particle posluzyly. Wlasnie jakby byl disp na trawie nie byla by taka plaska :) jeszcze raz dzieki wszystkim i ostatnie juz renderki moje tutaj: pozdraiwam
patry Napisano 26 Listopad 2008 Napisano 26 Listopad 2008 O cholewcia! Niezłe tutaj fotki JunioR dajesz! :O
hcpiter Napisano 26 Listopad 2008 Napisano 26 Listopad 2008 naprawde super ! bardzo mi sie podoba ta jesienna ! :)
Georgas Napisano 26 Listopad 2008 Napisano 26 Listopad 2008 rewelacja :) mam nadzieję ze powrócisz do tego projektu ;) pozdrawiam
JunioR Napisano 26 Listopad 2008 Napisano 26 Listopad 2008 (edytowane) jeszcze raz dziekuje za komentarze! tez mam nadzieje, ze dam rade jeszcze to dokonczyc ;) pozdrawiam Edytowane 27 Listopad 2008 przez JunioR
arch515 Napisano 26 Listopad 2008 Napisano 26 Listopad 2008 JUNIOR – BEZ wątpienia najlepszy jak dla mnie exterios, jaki tu widzialne w na forum …RESPEKT ZIOMUŚ!!!ODWIEDZE CIĘ KORKCH:)
JunioR Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 hej! Sand- oswietlenie to sun&sky. w jesiennej zas gradient tylko. ARCH- dzieki wielkie! ale troche sie zawstydzilem ;)
MaGuu Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 kiedyś peter_muler na tym forum pisał, że trzeba być odważnym aby brać się za renderowanie miesa bo wielu się do tego modli :P (czy coś takiego) moim zdaniem JunioR super wybrnąłeś, wizka genialna!
patry Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 Ale ten skorpion ma słodkie ślepka :D :D Materiał to SSS, prawda?
airmoss Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 test oswietlenia, czyli podejscie do interior drugie. (na podstawie zdjecia katalogowego)
!Ewert Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 Fajnie powiedz coś o płytkach i tych fajnych odbiciach, wydaje mi sie że wiem co to jest ale nie zaszkodzi zapytać. ;)
airmoss Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 odbicia to niewielki noise w bumpie, w tym przypadku 0.9 :) mozliwe ze na przejsciach plytek mozna by uzyskac efekt rozdzielonego odbicia a nie plynnego przejscia, ale juz nie chcialo mi sie uwrpapowac tego, wiec tylko zwykly uvw jest :)
ttaaddeekk Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 (edytowane) Ale ten skorpion ma słodkie ślepka :D :D Materiał to SSS, prawda? slodkie nie ? :D sss, nic fancy bo to do animacji, cala klatka z podlozem liczy sie 7 sek na quadzie bez dofa, wieczorkiem bedzie nowy to tez pokaze, troche trzeba odarchitektonizowac watek ;) \/\/\//\/\\/\/\/ bez rewelacji, ale przy rigu chyba nawet skin nie bedzie otrzebny :) http://dachympolska.nazwa.pl/system/tch/pan_skorpion_siata.jpg Edytowane 27 Listopad 2008 przez ttaaddeekk
hcpiter Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 ttaaddeekk full real jak fota ten skorpjonnn :) Jakbys siata zarzucil bylo by slodko :)
etyr11 Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 dzieki press:) obawiam sie jednak, ze bedzie jeszcze zbyt malo cukierkowy dla tego klienta, ale co zrobic:)
Lis Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 Test elewacji. Mała rozdziałka bo duże ziarno było :)
!Ewert Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 Musisz pokazać większe, bo mi tylko lekko szczeka spadła = ]
Kub@ Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 junior masakracja, Lis, zapowiada sie świetnie :) a odemnie taki tescik, musze zmienic jeszcze kilka szczegółów.. firanka wygląda na brudną
pressenter Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 Kub@: Nie mi tam oceniać, ale nie za jasne toto, żeby wręcz nie powiedzieć, że miejscami przepalone?
Kub@ Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 nie jest przepalone :) na zdjeciu referencyjnym jest jeszcze jasniej.
buczer Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 (edytowane) a pokarzesz Lisie biurowiec dla jemsów? :) ps: kiedyś peter_muler na tym forum pisał, że trzeba być odważnym aby brać się za renderowanie miesa bo wielu się do tego modli :P (czy coś takiego) ja tego raczej nie mówiłem ale na pewno są tacy którzy go całują :) Edytowane 28 Listopad 2008 przez peter_muler
hcpiter Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 lis twoje wyglada jak referka ! bardzo super ! Kuba wymiatasz tym renderem jest naprawde ladnie :)
Kub@ Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 dzieki piter ! scenka bedzie opisana po kolei jak robiłem w tutku i do sciagniecia za free :)
hcpiter Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 wow ! no to ekstra :) daj cynk jak coss :D
JunioR Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 hej dzieki za komentarze!:) Lis- referka jest a teraz render pokazuj :) Kub@- czekam na tutka bo bardzo przyjemny render :)
Lis Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 peter_muler -> Widzę że będę musiał kogoś z mojej listy gg zdzielić po łbie :) Jak będzie co pokazywać to na pewno się pochwalę :)
Rekomendowane odpowiedzi