Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Mam pytanie co trzeba podkrecic zeby niebylo tych plam na scianie z tylu?(V-ray)

Ma ktos jakis pomysl zeby poprawic ten render zeby wygladal lepieje?

render2.jpg

Napisano

To co wyżej + "by wyglądało lepiej" postprodukcja czyni cuda, choć popracował bym najpierw nad materiałami i oświetleniem (bo modelu już ci sie pewnie nie chce ruszać :P)

Napisano

hcpiter Dzieki za pomoc:]

Fargate hehe juz mi sie z modelem niechce bawic...ma pare bledow ale jestem z niego zadowolony:]

Macie jakis tutorial do robienie postprodukcji?

Napisano

Fargate: a czym ja mam błyskać, noob przeca jestem. ;)

 

artur: Widzę zapowiada się dobrze, tylko chyba bateria i zlew nie mają materiału? Btw skąd wziąłeś tą paprotkę?

Napisano

Artur - ładnie, tylko niektóre materiały są zbyt wyraźnie kropkowane (metale i ten stół).

I przy renderze z oknem z boku pomieszczenie powinno być ciemniejsze z prawej strony, tam gdzie jest dalej od okna, a blisko okna jaśniejsze. Wstawiłeś area light do okna?

 

Trzeba iść z czasem, zmieniać się i dbać o swój wizerunek.

Dlatego po 8 latach postanowiłam zmienić mój avatar na coś bardziej nowoczesnego.

Dla porównania u góry z lewej stary.

blackeyedteapotshowgb4.jpg

Napisano

Ania z tego co wiem to jedziesz na blendku teraz a twoj avatar krzyczy maxem :) Jesli sie myle to popraw mnie.

Napisano

Ania: dzieki za linka :) wstyd ale nie znalem tej historii.

 

Sorry za nie na temat :)

Napisano

Aniu, fakt chromy są z ziarnem ale to do testow narazie wiec żyleta byc nie musi.

Co do swiatło to wizawi okna są drzwi i rozswietlony korytarz przez ktory fakt troche swiatla wpada ale po za tym to w poscie rozswietlilem.

W zasadzie dzis pierwsze testy tej kuchni wiec rewelacji nie ma ;)

 

Edit:

przyciela mi sie opcja poruszania -walk through na poziomie... jak to odchaczyc ?? zakladam ze jest jakis skrot ktory niechcacy wlaczylem?

Napisano

arturpx2: a co to za opcja walk-through? rozumiem ze chodzi o animacje przelotu kamery przez np pomieszczenie? myslalem ze takim terminem sie po prostu okresla cala ta animacje a nie ma zadnej opcji w maxie ktora by sie nazywala "walk through"...nie jestem na biezaco z animacja

 

a tu moj obecny wip

19288077bh0.jpg

Napisano

Witam.

Ucze sie MR w 3dsm9. Modeling potraktowany dosyc luzno zeby cos bylo.

FG+AO czas 8h (?) na athlonie 2500 1gb.

Ustawienia FG:

 

Multipler = 3.0

Initial FG point density = 1.0

Rays per FG = 1500

Interpolate over ... = 150

Bounces = 3

 

Mile widziane wszelkie uwagi dotyczace wszystkiego poza modelingiem :)

Pozdrawiam

Napisano

polshai, zgaś te światła, kiedy Ci tak słońce na zewnątrz jarzy, bo do green peace zadzwonię i będziesz musiał dorobić 'zielonych' przykutych łańcuchami do łóżka, Ty nieoszczędny człowieku!!!

 

Ładnie;p

Napisano

touch, spoko, swiece tylko na czas renderingu, potem od razu wylaczam:)

patry, co prawda shading to chyba co innego, ale fakt, dziwnie malo cienia rzucaja obiekty

arturpx2, ladnie ale ujecie kamery cos nie gra, chyba camera correct trzeba zastosowac? i skrypt w portfolio do przegladania zdjec bym zmienil, moze efektowny ale ja mialem nawrot choroby morskiej po chwili przegladania:)

Napisano

pressenter - free point light (1500cd - to juz do testow zeby nie bylo widac przeswietlen na obiektach ze tam jakies swiatlo jest - dajesz na srodku pomieszczenia lub w innym ciemnym miejscu - mozesz dac nawet kilka slabszych) + odznaczasz specular w advanced effects swiatla oraz pozostale rzeczy na default ( shadows nie vray light poprostu wszysko tak jak masz zaraz po wrzuceniu swiatla do sceny tylko zmieniasz te 2 parametry jasnosc i specular ).... jeszcze moze color mapping :) to druga metoda :P

Napisano

światło z lamp, przysznic kolor ramy okien, ogolnie chrom i mapowanie laminatów złe. tak to good...choć kolorystyka w ogole mi sie nie pdooba..render jest nudny

 

aha i światło z lamp bleee..

Napisano

Hehe, nie ma przy tym dużo roboty;) Na początek sharpen, później powielasz warstwę, blending mode ustawiasz na screen i regulujesz otrzymany efekt suwakiem opacity. Niestety nie da się tutaj jednoznacznie ustalić jaki blending ustawiać. Czasem lepsze będzie overlay, a jeszcze innym razem na przykład lighten.

Blur'a tłumaczyć nie muszę chyba;)

Ostatnie co zrobiłem to dodałem New Addjustment Layer operujac na krzywych (Curves). Tutaj mam przygotowany już jeden plik ustawień, którego zwykle używam i później mi tu powtarzacie, że ja zieleń i żółć walę w postprodukcji;p Tym razem jednak ta warstwa ma blending ustawiony na screen, tak jak pierwsza z powielonych warst. I tutaj też efekt regulujesz suwakiem opacity.

 

Poniżej w załączniku plik z ustawieniami krzywych. Wystarczy rozpakować i skorzystać z opcji load, kiedy się będziecie bawić krzywymi.

 

Pozdr

  • Like 2
Napisano

Witam

 

Takie oto poczatki testow do nowego interiora

model jeszcze nie skonczony i brakuje mapowania w paru miejscach. No ale jak testy to testy

042copytw1.jpg

040he1.jpg

 

Pierwszy prosto z maxa 2 po lekkim szopie, jakosc padla po kompresji + ustawienia były niskie tak zeby sie liczylo ponizej 30 min na jeden

 

tylko V-ray sky / sun + physical cam

 

Sahe

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności