Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nawet na pewno, też mnie to zastanawia;D Dodane w PS, więc jak rozkminię jak powinno być, to poprawię;)

 

Edit: Już chyba wiem w czym problem. Krzywizna butelki w odbiciu powinna iść łukiem w tym samym kierunku co w przypadku właściwej butelki mimo, że odbicie byłoby oczywiście 'flipnięte';)

 

Edit2:

Poprawione;)

 

absolutbottleps02eb2.png

Edytowane przez Touch

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Wyświetleń 2,1m
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bubu -> aż nie wierzę, że ten rendering, to Twoja robota;) Straszny oldschool;)

Pozdr

xD bo to w 3/4 Ps Buahahahhha :D Czysty render to wogole jakas porazka (biala ku** wyszla ;) ) i tak mnie naszlo zeby to se po raz pierwszy pomalowac cos w ps xD

Napisano

Bubu -> ja każdy render muszę ratować PS, więc świetnie Cię rozumiem, haha;D

Napisano

Dokładnie Bubu, nie jest tak tragicznie wcale;)

A w PS można z tego coś wyciągnąć jeszcze;)

 

render01pshw7.png

or

render02pssw7.png

 

Pozdr

Napisano

nu nu nu Touch ten ostatni to ze smaczkiem ;)

a co do mojego pytania, to czy jest ono aż tak banalne że az glupie czy po prostu nie wiecie ?

Napisano

Jest opcja obrotu wokół innego obiektu. W okienku Reference Coordinate System wybierasz "Pick", a potem klikasz na obiekt wokół którego chcesz wykonać obrót. Działa chyba tak jak chciałeś ;)

Napisano

Ja piernicze, pierwszy raz mowie publicznie cos takiego, ale... ten samochod jest paskudny, nie chodzi mi o model, ale o sam samochod... wyglada jak z dwoma przerosnietymi dziurkami od nosa

 

artur: mozna albo wlaczyc punkt odniesienia obrotu na srodek ekranu. CHyba w 2008 dodali cos takiego jak working pivot tez.

Napisano

mirach: :* Myślałem, że tylko mnie ten szajs załamuje, to najbrzydsze bmw jakie widziałem, tego modelu powinni zakazać. Że też ludzie mają ochotę krążyć w takich cegłach po drogach. Bubu oczywiście sam model wykonany świetnie, po prostu wybór nienajlepszy. :P

 

Touch: fajna ta druga obróbka.

Napisano

Ja się teraz nad takim potworkiem znęcam, ale do końca już bliżej niż dalej.

hala09pa9.jpg

Napisano

Fajna zlecenia masz

co do pracy to jakoś mi światło nie pasuje i na samym poczatku tym bym sie pobawił.

Napisano

Śmieszne trochę, że są tacy, którzy bardzo muszą zobaczyć jak będzie wyglądał prosty betonowo-stalowo-blaszano-wato-szklany kloc w szczerym polu i jeszcze za to płacą;) (ku 'naszej' uciesze oczywiście)

Napisano

Super temat do pracy to to nie jest, wolałbym fajkiegoś designerskiego interiora robić ;) Światło było tutaj moją zmorą, zachciało mi się czegoś nowego i zacząłem to oświetlać hdrkami różnymi. Straszna kicha wychodziła i skonczyło się na jakiejś spokojnej przygaszonej hdrce i zwyklym direkcie, ale wciąż nie wygląda to szałowo. Będą tu jeszcze pozmieniane materiały hali i trochę ludzików i zieleni żeby tchnąć w to trochę życia.

Napisano

No co ty, taki meszek fajny jest, kizi-mizi ;) Disp ma 12cm, mniejszy nie może być bo wtedy widać że tekstura jest ogromna (rozciągnięta), a jest ogromna żeby sie nie tilowała hehehe.

Napisano

Razer, co to za jakis Javoro podobny avatar:P

vision3d, skąd bierzesz takie fajne obrazki na tło?

Napisano

Faktycznie podobny! Żeby nie było, moj avatarek zrobiłem jakies 6 lat temu i wiernie go od tego czasu używam, a inspiracją był bodajże jakis zagraniczny napój "redbullowaty" :)

Napisano

Parę "takich tam" z patriotyczną końcówką. :)

 

tronconieasymechanicsflcy9.th.jpg

viccarbeacekrzesloniskinz7.th.jpg

viccarbeacekrzeslowysokcn8.th.jpg

Napisano

RA lampa galantes ;]

arev nie o to mi chodzilo

mirach jak by bliżej z tym pivotem ale nadal nie to a punkt odniesienia obrotu na srodek ekranu to nei bardzo czaje o co chodzi ale mysle ze tez nie to ;)

no nic dziekowa za zainteresowanie ;)

Napisano

a ja mam takie pytanko... dlaczego przez szklanki w refrakcji nie dziala dof ? czy to jet jakis blad w setach czy tak faktycznie sie dzieje? aparat chwilowo nieczynny wiec nie mam nawet jak sprawdzic

13xc1.jpg

szwireme8.jpg

Napisano

z tego co ja wiem to dof dziala tylko normalnie. jak oko widzi. przez szklanke nie bedzie dzialac bo szklanka skupia obraz. noooooo ale u Ciebie nie widac szklanki to raz a dwa ze dopiero wrocilem z popijawy wiec moge gadac bzdury :) Tak dla pogadania.

Napisano

JohnZi - w tle plane ze zdjeciem, co do odbic to cholera wie czemu sie tak wykrecily, musze dodac jakies podloze tedy sie to tak nie bedzie rzucac w oczy.

 

Freedom Fighter - sie szuka, sie znajduje;)

Napisano

vision3d powiedz mi, czy przy takim ustawieniu swiatla z hdri, planem w tle i matte shadow, mozliwa jest jaka kolwiek animacja, nawet lekki ruch kamera?

Nie chce mi sie teraz samemu tego kombinowac dlatego pytam:P

Napisano

JohnZi - raczej nie bedzie wygladac to dobrze, najlepiej byloby to zmontowac z sekwencja video w tle, ale poki co nie mam takowego sprzetu:]

Napisano

arev, dzięki, że wyręczyłeś;))

grigoriob, korzystaj do woli;)

Napisano

dzisiaj zrobiłem sobie coś takiego - Sony BDP-S300 (jest parę różnic ale bardzo mało - np. inny kolor jest troszkę tego takiego paseczka na tej niebieskiej części i nie ma 2 emblematów z przodu - ir i czegoś tam jeszcze nie pamiętam)

blurayppph7.jpg

Oto model do pobrania:

http://www.speedyshare.com/181322639.html (wersja dla >3dsmaxa 9 ALE bez materiałów - sam model, który lekko się różni od tego z renderu)

http://www.speedyshare.com/887131340.html (wersja z maxa 2009 z materiałami i całą scenką) Ostrzegam że render był mocno podkręcany w photoshopie (2 kolorki główne były zbyt blade). Może komuś taki bluray się przyda do jakiejś wizki :)

Napisano

render ok, światło ok. drzwi balkonowe za wysokie i brakuje nad nimi nadproża, klamki mają za wysoko. na podłodze bump niepotrzebny w ogóle, nie wiem co wy z tym bumpem na parkietach, ładny nowy, lakierowany parkiet jest gładki praktycznie.

Napisano

Black Mamba: prócz drzwi balkonowych, zasłon, które trzymają się na słowie honoru oraz zbędnym bumpie na podłodze to na prawdę świetnie. Ładne światełko. :)

Napisano

Oprócz typo bardzo fajne. :)

Ale skończyłbyś już z tymi zieleniami dominującymi w twoich pracach. ;)

Edytowane przez RA

Napisano

No dzięki za komenty, podłoga będzie poprawiona, o nadprożu zapomniałem ;D a zasłony będą nowe ;D

Napisano

Ale skończyłbyś już z tymi zieleniami dominującymi w twoich pracach. ;)

 

Staram się :D

Thx;)

Napisano

RA coś ten fotel jakiś dziwny, jakby kanciaty, ajzole trochę imo za grube takie odczucie może wina studia/oświetlenia....

Napisano

No on jest taki dosyć kanciasty. :)

Może szwy przy zagięciach dają takie wrażenie.

To jest Viccarbe Ace jak coś.

A co to "ajzole"? :D

Napisano

pressenter - Straszliwie czarne te czernie są, na kanapach, w kuchni, na podłodze na drugim renderze.

 

A ja ciągle walczę ze światłem, teraz wyszło trochę blado i przepalone:

hala13sc5.jpg

Napisano
pressenter - Straszliwie czarne te czernie są, na kanapach, w kuchni, na podłodze na drugim renderze.

 

Cholibka, tego się właśnie obawiałem. Coś ostatnio z gammą przekombinowałem na monitorze. :|

Napisano

ogólnie fajnie tylko: kołdra wygląda jak z ceraty, szafka z prawej jak niedokończona, może jakiś reflect przynajmniej w materiale. okno wyszło nienaturalnie, widok za oknem za jasny i mdły. podłoga fajna teraz

Napisano

no dobra okno może być poza tym bladym widokiem i błędami w GI przy parapecie. a szafka wiem że taka jest tylko pierwsze wrażenie takie zrobiła po prostu jak dasz dla niej troche reflecta to ją ożywi a nic przez to nie straci

 

p.s. mi sie render podoba, ale jak rendery testowe" no to wytykam błędy, chociaż są one drobne i na całość nie mają dużego wpływu

 

pozdro

Edytowane przez siwy

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności