tadzio Napisano 24 Marzec 2007 Napisano 24 Marzec 2007 co do oknien to fakt faktem mogles po prostu je pogrubic-framugi itd. ale render jest b.ladny. pozdr.
Bonifatz Napisano 24 Marzec 2007 Napisano 24 Marzec 2007 test reder klatki z animacji nad ktora pracuje. Render Lightwave + Frpime czas : 6 minut
Synthax Napisano 24 Marzec 2007 Napisano 24 Marzec 2007 NA jakich rzedu wielkosciach najlepiej budować model ze po imporcie do maxa nie trzeba było zwiekszać wielksoci mArea Spot do wartosc np 1000 zeby uzyskać miekkie cienie, i zeby w diffuse map ni ezwikszać mnoznika do 100x100?
Bubu Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 Takie tam ;) Wiem ze disp cos mi sie skasztanil i symmetry ;) ale to taki test jak to wszystko by wygladalo ;)
Synthax Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 Fajoski, w jakiej skali ten modelik?: ) Posadzka byle jaka ale to nie o nia chodzi chyba
Bubu Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 NIe wiem w jakiej ;) Robione z roznych printow referek itp skali nie ma ;) Posadzka to hdrii i dlatego takie rozmazane :]
patry Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 Bubu - wow, świetne! :) A ja taki sobie teścik tym razem czarnego lakieru zrobiłem, ale chyba gorzej wyszedł niż czerwony :/ Słońce świeci mi po oczach i nic nie widzę, więc nie wiem czy widać tylko czarną plamę, czy czarne auto :P (jakby co, to podjaśnijcie sobie monitor :P)
chudy Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 patry to wogóle na lakier nie wygląda..........przez te słupy widać jaki jest model krzywy
Synthax Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 BUBU a czym modelowałeś i jak długo? Pokażesz siatke? BUBU i PATRY połączcie siły : )
Bubu Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 Synthax http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=32426
Gość obo Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 George82 bardzo fajne krzesła ;) Twój projekt?
Gość George82 Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 obo dzieki, projekt nie jest moj. Gdzies w necie znalazlem refke, ktora mi sie spodobala :) Dopiescilem model: Umieszczam model, dla tych, ktorym moze sie przydac: http://d.turboupload.com/d/1649407/hoker.max.html Pozdro!
tweety Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 George: model fajny ale nad materiałami i studiem to bym jeszcze popracował ;) Czy można te modele używać w komercyjnej robocie? Pozdrawiam
Gość George82 Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 tweety Jak dla mnie mozna...:) Pomecze jeszcze render, w sumie mi sie nudzi...:)
tweety Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 no to super :) positive reputation point już przyznany. dzięki :)
Gość George82 Napisano 26 Marzec 2007 Napisano 26 Marzec 2007 dobra... juz wiecej nie mecze...:) pozdrawiam
Fargate Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 George82: ładne, nawet bardzo, tylko materiał siedzenia taki "za gładki" dla mnie :P Bubu: jak tak patrze na twoje "testy" to zaczyna mnie przerażać myśl ile jeszcze nauki przede mną :)
Bubu Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 Eeee tam mnie tu jeszcze czegos brakuje :/ Tylko wlasnie czego??
tweety Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 przede wszystkim jasne tło. jasne szyby i jasny znaczek i białe opony. serio. jeśli cały samochód i scenę utrzymasz w takim klimacie jak lakier, to cała praca będzie fantastyczna. Pozdrawiam
Gość obo Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 No właśnie :) Mi chodziło, że lakier super wyszedł ;) Reszta faktycznie trochę odstaje. Zgadzam się z tweety'm co do trzech z czterech rzeczy, ale białe opony?? Ja bym jednak widział tam normalnie czarne ;) Pozdrawiam
pecet Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 Eeee tam mnie tu jeszcze czegos brakuje :/ Tylko wlasnie czego?? dobrego cienia :) tweety jak wszystko będzie w jedym klimacie to, przypadkiem nie będzie się wszystko zlewało?
tweety Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 pecet: a czy reklamy samochodów na billboardach się zlewają? czy jasny srebrny samochód na białym studyjnym dobrze oświetlonym tle staje się jedną plamą? no raczej nie. spójrz na to zdjęcie: http://www.bacht.net/referenzen/studio_kking.jpg tak imo powinno się przedstawić taki jasno-srebrny samochód. Pozdrawiam
pecet Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 no w sumie, może i masz racje...teraz doreadź mi co tu poprawić :D mercedes patry'ego , dałen narazie niskie ustawienia subdiv i jakieś plamy sie pokazały, kolor miał być kremowy
pecet Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 ktoś mi powie dlaczego są takie plamy na tym renderze? jestem początkujący w v-rayu, jest to renderowane z IrrMap na medium, światło skierowane na sufit (Vralight subdiv=8), materiał karoserii też ma subdiv=8, reszta ustawień standardowa
tweety Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 ech... zawsze to powtarzam... w vrayu nie da się uzyskać ładnych renderingów :D mental da ci kontrolę nad rozmiarem i liczbą tych plam :] a i materiały ma ładniejsze :D patry: podziel się merolem. może puszczę go w swoim studio w wolnej chwili :)
tadzio Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 Tweety znowu namawiasz na przejscie na jasna strone mocy ? ;P pozdr.
Touch Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 Podkręć sampling świateł i Irr map'y oraz wartości dla min. samples i global subdivs multiplier w QMC Sampler, zmniejszając jednocześnie adaptive amount do ok 0,65.
Bubu Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 Tweety mi bardziej chodzio cos takiego: znaczki byly czarne bo wylaczylem odbicia ;) Biale studio hmmmm chcialem bardziej isc w strone cienmnego tak jak wlasnie byly pokazywane stare sportowe samochody kiedys :] Co do szyb to sa czarne bo nie ma srodka. I wytlumacz mi o co chodzilo z bialymi kolami?? whitewalle na kolach ??
pecet Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 ech... zawsze to powtarzam... w vrayu nie da się uzyskać ładnych renderingów :D mental da ci kontrolę nad rozmiarem i liczbą tych plam :] a i materiały ma ładniejsze :D patry: podziel się merolem. może puszczę go w swoim studio w wolnej chwili :) tweety ech kurde z mentalem to ja sie długo użerałem i wiem że tam można mieć nad wszystkim kontrole, tylko Ty mi powiedz jak można tam szybko (tak jak w v-rayu) wyrenderować zblurowane refleksy i wogóle czemu tam wszystko tak długo trwa, bo żeby zrobić dobry lakier to warstwa podstawowa musi ładnie rozmywać refleksy (zwłaszcza świtało) żeby tam gdzie się ono odbija nie odbijał się tylko biały plane, ale żeby również delikatnie rozjaśniał w tym miejscu cały lakier (ale zamotałem :P) a mercedesa to nie dostałem za darmo jakby co :] touch dzięki, spróbuje :) bubu poprzedni render był realistyczniejszy
etyr11 Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 Zaroweczka-jak ktos chce model to moge poczestowac.
tweety Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 Bubu: dokładnie. takie białe fronty opon :) ale na ciemnym tle też nieźle wygląda. tweety ech kurde z mentalem to ja sie długo użerałem i wiem że tam można mieć nad wszystkim kontrole, tylko Ty mi powiedz jak można tam szybko (tak jak w v-rayu) wyrenderować zblurowane refleksy i wogóle czemu tam wszystko tak długo trwa, bo żeby zrobić dobry lakier to warstwa podstawowa musi ładnie rozmywać refleksy (zwłaszcza świtało) żeby tam gdzie się ono odbija nie odbijał się tylko biały plane, ale żeby również delikatnie rozjaśniał w tym miejscu cały lakier (ale zamotałem :P) a mercedesa to nie dostałem za darmo jakby co :] w mentalu najważniejsza jest optymalizacja. nie zaczynasz robić scenki jeśli wcześniej nie przygotujesz sobie jakiegoś wzorca do wykorzystania w scenie. przykładowo lakier to CarPaint albo Arch&Design (co bardziej lubię) z fallofem w reflections. wtedy masz kontrolę nad przednimi środkowymi i tylnymi odbiciami. co do długości czasu renderu to zawsze można to optymalizować BSP, radiusami FG, światłami, ustawieniami GI, AO i postprodukcją. co do moich twierdzeń o vryu... to był joke :) i user vraya i user mentala potrafią zrobić realistyczne renderingi. mi osobiście nie podoba się vray. siedziałem w mentalu od początku i jakoś ciężko mi przejść na coś innego. uważam, że to co mam w zupełności wystarczy :) btw: to o czym piszesz (rozjaśnianie lakieru) w miejscu gdzie jest biały plane da się łatwo zrobić fallofem i Arch&Design. musisz tylko zapanować nad ustawieniami tego materiału i stworzyć odpowiednie studio gdzie plane'y i światła będą w tych najlepszych miejscach :) Pozdrawiam
patry Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 Tweety - jak zawsze mądrze gada (pisze) :) PS tweety - na merolku, że tak powiem... trzepię kasę :D więc raczje za free go nie mogę dać, ale moje starsze furki mogę Ci przesłać (Audi TT, Alfa romeo 159 i mam też Lexusa LF za free od mrkrzyska) Jakby co, to odezwij się do mnie na PM ;)
JohnZi Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 tweety jakbys pewnie pierwsze siadl na vraya to zapewne to samo bys mowil o mentalu;] wiadomo, kwestia przyzwyczajenia:)
tweety Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 patry: pierwszy którego używałem to scanline. i nadal wracam do scanline'a - pomimo, że każdy go niedocenia. Pozdrawiam
chveti Napisano 28 Marzec 2007 Autor Napisano 28 Marzec 2007 patry: pierwszy którego używałem to scanline. i nadal wracam do scanline'a - pomimo, że każdy go niedocenia. hehe gdyby nasz forumowy kolega (izraelski?) pradpita mógł to przeczytać...
zeet Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 Zbrush -jeden materiał ,zmieniane tylko światło.
Kub@ Napisano 28 Marzec 2007 Napisano 28 Marzec 2007 pierwszy najbardziej się podoba :) fajna robota.
Rekomendowane odpowiedzi