Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

widaać progrezz! :D

Teraz jest to mniej więcej punkt, z którego, jak mniemam, możesz kolejne lepsze eksteriory wykonać.

To światło to ponóć tak delikatne i przyjemne :))

 

BTW nie wiem czy klepki może nie za wąskie? Widzę mam taką samą teksturę paneli drewnianych xD

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Trosiek wyglada fajnie, ale.

1. jaki jest prawdziwy kolor tynku? bialy? czy wpadajacy w niebieski? jezeli bialy to musisz zminic balans kamerki, albo tak dopasowac swiecacy environment zeby elewacja naslonecnziona nie pchniala niebieskim :)

2. odbicia w szybach bardzo ciemne mhm... powinno bcy widac cos w srodku to raz, a dwa jednak dal bym mocniejsze odbicia - jakis chmurki zeby tam sie odbijaly, jasny horyzont.. tak sadze...

3. zielen fajna, choc mzoe przydalo by sie wiecej kontrastu na lisciach mzoe mocniejszy specular , nie wiem... no i jakos tak wygladaja w porownaniu do tych mebli jakby to byly malenkie drzewka (po listkach vs lezaki) a to sa korony drzew ktore tam iles metrow maja tak ja to czytam?

4.Jak na taka architektore mebelki takie jakos niepasujace, ale to juz kwestia modeli.gustu moze....

5. kolorystyka drewna - postral bym sie ulednolicic ewentualnie zroznicowac tonalnie, no i np jak dajesz wikline to juz nie dawac takiego wiadra/ donicy; ) tlyko tez cos w stylu... , klepki faktycznie moze moglyby byc szersze?

6. na koniec niebo w tle - jakso tak dziwnie malo atrakcyjnie odcina sie od reszty , cos bym z nim zorbil zroznicowal - jasniej/ciemniej.. bo ja wiem...

7. a i jescze mzoe szerszy kadr, bo tak klaustrofobicznie jest :D

 

tyle odemnie... to tak w miare szczegolowo jak ja to czuje , co moglo by wplynac na polepszenie odbioru hmm....

Napisano

Czy jest na sali spec od organiki ? Mamy tu pacjentkę co trzeba wymienić włosy, shader skóry, przerobić ekehem... :) I będzie cacy !

Napisano

plasti :) plastic is fantastic :) ino wlosy takie ble ;)

 

a ja testy oswietlenia , proba ucieczki od cukierkowosci... tak przed spaniem.

 

Dbud5zss.jpg

Napisano

Morphe- bardzo fajnie wyszło, chociaż pierwszy plan a szczególnie ziema wydaje się troszkę płaskie.

Jahred- bardzo ladnie, fajne kolory tylko jakies plamy ci wyskoczyly po rogach i na laczeniu blatu i sciany.

 

Ode mnie takie testy Indigo i jego funkcji.

"Aperture Diffraction" na słońcu w trawie.

 

grassscene.th.jpggrassscene02.th.jpggrassscenenight.th.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano (edytowane)

Morphe: Super, sam budynek wygląda jak zdjęcie.

 

Jahred: E, coś się to wszystko za bardzo zlewa, według mnie, że już nie wspomnę, że słoje drewna by raczej szły wzdłuż blatu.

 

hcpiter: Pierwszy mniam!

 

Sz.

Edytowane przez pressenter
Napisano

hcpiter - dzięki, plamki wyszły, nastawy nie były na max jeszcze...

press - nie każdy blat to monolityczny kawałek drewna, zakładając że to okleina to ten układ może być dowolny.

Napisano

Hcpiter, spoko 1 plan jest plaski to ino textura jakas tam pomixowana jako podklad pod cos... tak ze jakesi to cos trzeba bedzie przygotowac i wymyslic lepsze polaczenia konarow z gleba.. jakas texturke zapewne mhm...

zborze z onyxgrasa?

 

jahred6 fajna lazienka ale wanna umywalki i takie tam zabardzo iluminuja...

Napisano

plasti: czarne włoski były lepsze. No jak Nvidia mówi, to tak będzie cacy :D

 

hcpiter: od zawsze mnie indigo zachwyca. ujęcia ze zbożami klasa

 

jahred: fajne, ...ale płytki mocno odbijają i zmniejsz burn ;)

 

Morphe: cukierkowo :P

Napisano

Morphe, to wrażenie IES'ów nad lustrem z opraw - które nie zapaliłem... dlatego to tak wygląda,

Dunuś - dlaczego zakładasz że to reinhard ? Ja zawsze używam exponentiala na standardzie, a ustawienia jasności VrayCam i w materiałach.

Napisano (edytowane)

jahred - strasznie mocna biel tych kafalek przyw annie etc, poprostu az razi, a niepowinno, jest tak mocna ze bardzo silnie odbija sie w podlodze, mimo ze podloga ma dorby reflect mis ie zdaje..

 

Dunus, apowiedz mi co rozumiesz przez cukierkowosc, bo moze ja przed inna cukierkowoscia chce uciec?

Edytowane przez Morphe
Napisano

Ale starocia wyciągnąłeś ;)

Foga we wnętrzach nie używam. Może to kwestia dosyć małych kontrastów.

W Photoshopie tylko lekkie rozjaśnienie i wzmocnienie kontrastu.

Napisano (edytowane)

No teraz Pionix pokazał jak widzi Twoją pracę, Morphe - i tu dobrze ujęta ogólna kolorystyka względem oryginalnego obrazu i w stosunku do otoczenia zdaje się być moim zdaniem odstąpiona od "cukierkowości". Mam nadzieję, że rozumiesz już o co chodzi :D Sedno sprawy jest takie, że indywidualnie rozumiem tą cukierkowość .. cukierkus ma róźne interpretacje...

 

EDIT: Pionix, popraw ksywę Morphe :)

Przyciemnienie kolorów dokonane przez Pionixa no fakt, ale moim zdaniem, Morphe, ... jak wyżej w tym poście :)

Edytowane przez Camel
Napisano (edytowane)

W pracy Morphe'go przyciemniłem tylko kolor żółty i czerwony.

 

I jeszcze takie zbliżenie.

26462f019d815e87.jpg

Edytowane przez pionix
Napisano

Morphe - fajnie wyszło, ale wydaje mi się że drzewa mają za jasną teksturę. Rzuca się to szczególnie u podstawy drzew gdzie ciemnej kory jest najwięcej. Wygląda to jak źle ustawiona gamma dla tekstury, ale może być to też wina mojego ekranu bo pisze z lapka.

hcpiter - zacne to zboże.

Napisano

dunus, przeintelektualizowales sprawe, ale chyba zrzumialem;)

 

pionix, spoko, tylko ze teraz jest poprostu zdesaturowane, nie mniej jednak... intensywnosc tych kolorow normlanie w naturze funkcjonuje mhm.. ale whatever. :)

 

picsell masz racje:)

Napisano (edytowane)
Ale starocia wyciągnąłeś ;)

 

E tam, nawet sobie nie wyobrażasz jak stare wasze (forumowiczów) prace leżą u mnie na dysku. Wielu z nich już nawet się tutaj pewnie nie znajdzie. xD

 

Ode mnie taki światłotest prosto z maxa.

 

int84.jpg

 

int83.jpg

 

Sz.

Edytowane przez pressenter
Napisano
W pracy Morphe'go przyciemniłem tylko kolor żółty i czerwony.

 

I jeszcze takie zbliżenie.

26462f019d815e87.jpg

 

Superrrr sprawa , kolego:) super to wygląda:) i to jeszcze komercyjne ,gusta prostujesz chyba zleceniodawcom, :) co prawda kadr bym zrobił po swojemu hi hi , ale jest naprawdę pro.:)No i twoje prace pod względem technicznym, miód malina..

Napisano

pressenter fajne to to ;]

a ode mnie lazienka... strasznie wymęczona. niech sie wypowie ktos trzeci... projektowo i renderowo bo ja juz mam totalny mętlik ;/

prostoZmaxa

aztecacaesar38.jpg

 

aztecacaesar39.jpg

Napisano

kurcze no jak dla mnie to płytki z wzorkami nie do końca pasują. Tzn za dużo się w tej łazience dzieje. Skosy, komin (chyba) w środku. Dałbym jakiś spokojnieszy, bardziej regularny wzór jak już. Kolorystycznie fajnie. Ciepło, elegancko. Render też jako taki spoko.

 

Pozdr.

D

Napisano (edytowane)

arturprx2 - ładne czyste światło.

pressenter - bardzo ciepło to wygląda. Ciut niebieskiego bym gdzieś tam dołożył.

 

dzięki arch515 za te komplementy :)

Edytowane przez pionix
Napisano

arturprx2

No może być, od strony ogólnej nawet bardzo ładnie... chciałbym tą pracę też skrytykować ale nie mam odwagi :)

 

No, głównie dlatego że sugeruję iż męczyłeś to już podobno wystarczająco ale powiedzmy, bo mam pytanie... na czym ta męka polega - musiałeś ręczniki i takie tam pierdółki bardziej organiczne robić czy ogólnie - wizka ?

Napisano

męka polegała tylko i wyłącznie nad rozwiązaniem układu... przy pierdółkach to akurat mam niezłą radoche i wizka ogólnie to juz przyjemności same ;)

Napisano

pionix, morphe, pressenter, arturprx2...ładnie sobie poczynacie

a takie coś popełniłem ostatnio. do galerii nie zasługuje ale tu wrzucę bo tu vray'owcy sami...:p

cinema 11+vray

 

Two_buildings_by_nentamer.jpg

Gość szysia565
Napisano

Ładnie to się prezentuje.. Szczególnie urzekły mnie te pola i drzewa ;)

Napisano

remanent Pola wyszły bardzo ładnie, w życiu bym lepiej sobie z nimi nie poradził, naprawdę..Natomiast budynek..Niby ok., ale coś nie tak:), ale to kwestia odpowiedniego Ps. i morza by go bardziej urealnić, co najmniej o 30 %.. I gdzie się podziały, kominy, włazy na dach..Klapy..?:) Tego typu elementy dobrze by tu się spisały jak na tym budynku w środku, i tam na tarasach jest rozsypany piasek.? Odbicia w szybach za mocne dla budynku w prawym rogu, i płasko wyszły. to tyle z marudzenia.Bo generalnie to wysoki poziom pracy.!!!Pozdrawiam.

Napisano

dzięki arturprx2, szysia565, arch515: poletka to zasługa tekstury - miks zdjęć lotniczych, chyba udany, bo się sprawdził już w kilku wizkach.

jeśli chodzi o sam budynek...masz rację arch515 można było powalczyć. sukcesem jest, że chociaż tyle wyrwaliśmy od architektów, jak zwykle elewacje jeszcze jak cię mogę, ale o detalach i o terenie zapomnij. po dwóch tubkach butaprenu i przy świeżych fusach modelarz zazwyczaj daje sobie radę :DD

pewnie można było zaimprowizować jakieś kominy, może zrobię to na naszą stronkę

 

dziękuję i pozdrawiam

Napisano

remanent: bardzo fajnie toto, jedynie może korekcję kamery bym dał większą.

 

A ja spotkałem się z takim dziwnym problemem, i może ktoś wie czy coś da sięz tym zrbić?

 

31504201.jpg

 

Jak widać, mamy tutaj mapkęopacity na plane z nałożonym odbijającym materiałem. Pozioma kreska na siatce oznacza miejsce, w którym kończy się mebel, na którym obiekt stoi. Jak widać od tej krechy w dół opacity po prostu się sypie. Ktoś wie czy to wina vraya ogólnie, czy może można jakoś z tym walczyć?

 

Pozdrawiam

Szymon

Napisano

I pan Peter wygrywa od nas lizaka oraz punkciki rep. Dziękować. :)

 

Sz.

 

A jeszcze pytanko z innej beczki: można jakoś zwiększyć ilość kamer, wyświetlanych w menu pod prawym myszy, gdy się kliknie na nazwę viewportu? Domyślnie jest dziesięć, i trzeba wybrać "More cameras" aby wybrać kolejną, a można zwięszyć tą dziesiątkę?

Napisano

Hmm, nie wiem czy można zwiększyć jakoś tą ilość, ale po wciśnięciu "c" pojawia ci się to samo okienko jak z more cameras i tam sa wszystkie do wyboru.

Napisano

tragicznie strasznie plastikowo.. studio też kiepskie.. no jakoś tak to dziwnie i strasznie brzydko wygląda ;/

Rzadziej dawaj oświetlenie z przodu i góry, lepiej z lewej/prawej strony bądź rozlozone na różne strony, ale żeby nie było tego brzydkiego odblasku ....

Napisano
Hmm, nie wiem czy można zwiększyć jakoś tą ilość, ale po wciśnięciu "c" pojawia ci się to samo okienko jak z more cameras i tam sa wszystkie do wyboru.

 

No cóż, nie do końca to co chciałem, ale zdecydowanie daje radę, dzięki. :)

 

A jeszcze takie pytanko: czy jest jakiś cameralister dla vraya, coś jak lightlister, gdzie mogę zmieniać parametry kamer, mając je wszystkie na jednej liście?

 

Sz.

 

Edit:/ Udało mi się znaleźć, jeśli komuś by było potrzebne...

 

http://www.extrox.com/load/scripts_for_3ds_max/scene_management/cam_lister_v_104_for_3ds_max_2009_2010/12-1-0-16

 

lub

 

http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/vraycamlister

 

P.S. Dzięki Tomek, ale to nie było to. ;)

Napisano

zrobilem sszzzyybki render (materiały, lajt i studjo) za indiana (jego to jest model) bo dzis on nieprzytomny :p :D

Nie wiem skąd przyszło mi do głowy, ale ciekawe, czy pasuje takie niecodzienne ujęcie :)

indian słówko to wywalę

chab.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności