Camel Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 widaać progrezz! :D Teraz jest to mniej więcej punkt, z którego, jak mniemam, możesz kolejne lepsze eksteriory wykonać. To światło to ponóć tak delikatne i przyjemne :)) BTW nie wiem czy klepki może nie za wąskie? Widzę mam taką samą teksturę paneli drewnianych xD
Busiu Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 Hallo . Takie coś, już nie mam sił męczyć na razie daje tu. Render time 4h http://img442.imageshack.us/img442/9700/nowe15.jpg
Morphe Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 Trosiek wyglada fajnie, ale. 1. jaki jest prawdziwy kolor tynku? bialy? czy wpadajacy w niebieski? jezeli bialy to musisz zminic balans kamerki, albo tak dopasowac swiecacy environment zeby elewacja naslonecnziona nie pchniala niebieskim :) 2. odbicia w szybach bardzo ciemne mhm... powinno bcy widac cos w srodku to raz, a dwa jednak dal bym mocniejsze odbicia - jakis chmurki zeby tam sie odbijaly, jasny horyzont.. tak sadze... 3. zielen fajna, choc mzoe przydalo by sie wiecej kontrastu na lisciach mzoe mocniejszy specular , nie wiem... no i jakos tak wygladaja w porownaniu do tych mebli jakby to byly malenkie drzewka (po listkach vs lezaki) a to sa korony drzew ktore tam iles metrow maja tak ja to czytam? 4.Jak na taka architektore mebelki takie jakos niepasujace, ale to juz kwestia modeli.gustu moze.... 5. kolorystyka drewna - postral bym sie ulednolicic ewentualnie zroznicowac tonalnie, no i np jak dajesz wikline to juz nie dawac takiego wiadra/ donicy; ) tlyko tez cos w stylu... , klepki faktycznie moze moglyby byc szersze? 6. na koniec niebo w tle - jakso tak dziwnie malo atrakcyjnie odcina sie od reszty , cos bym z nim zorbil zroznicowal - jasniej/ciemniej.. bo ja wiem... 7. a i jescze mzoe szerszy kadr, bo tak klaustrofobicznie jest :D tyle odemnie... to tak w miare szczegolowo jak ja to czuje , co moglo by wplynac na polepszenie odbioru hmm....
trosiek Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 ok. dzięki :) wezme sobie te rady do serca i może coś tam jeszcze pomajstruję :)
Marek G Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 taki tam test salki konf, w zasadzie chyba finalny Uploaded with ImageShack.us
plasti Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 here it is!!! enjoy!!! model>>> http://a.imagehost.org/download/0537/yeah
NV Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 Czy jest na sali spec od organiki ? Mamy tu pacjentkę co trzeba wymienić włosy, shader skóry, przerobić ekehem... :) I będzie cacy !
Morphe Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 plasti :) plastic is fantastic :) ino wlosy takie ble ;) a ja testy oswietlenia , proba ucieczki od cukierkowosci... tak przed spaniem.
hcpiter Napisano 12 Maj 2010 Napisano 12 Maj 2010 Morphe- bardzo fajnie wyszło, chociaż pierwszy plan a szczególnie ziema wydaje się troszkę płaskie. Jahred- bardzo ladnie, fajne kolory tylko jakies plamy ci wyskoczyly po rogach i na laczeniu blatu i sciany. Ode mnie takie testy Indigo i jego funkcji. "Aperture Diffraction" na słońcu w trawie. Pozdrawiam
pressenter Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 (edytowane) Morphe: Super, sam budynek wygląda jak zdjęcie. Jahred: E, coś się to wszystko za bardzo zlewa, według mnie, że już nie wspomnę, że słoje drewna by raczej szły wzdłuż blatu. hcpiter: Pierwszy mniam! Sz. Edytowane 13 Maj 2010 przez pressenter
jahred6 Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 hcpiter - dzięki, plamki wyszły, nastawy nie były na max jeszcze... press - nie każdy blat to monolityczny kawałek drewna, zakładając że to okleina to ten układ może być dowolny.
pressenter Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 Hmm, no w sumie też racja, mój błąd. :) Pozdrawiam Sz.
Morphe Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 Hcpiter, spoko 1 plan jest plaski to ino textura jakas tam pomixowana jako podklad pod cos... tak ze jakesi to cos trzeba bedzie przygotowac i wymyslic lepsze polaczenia konarow z gleba.. jakas texturke zapewne mhm... zborze z onyxgrasa? jahred6 fajna lazienka ale wanna umywalki i takie tam zabardzo iluminuja...
Camel Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 plasti: czarne włoski były lepsze. No jak Nvidia mówi, to tak będzie cacy :D hcpiter: od zawsze mnie indigo zachwyca. ujęcia ze zbożami klasa jahred: fajne, ...ale płytki mocno odbijają i zmniejsz burn ;) Morphe: cukierkowo :P
jahred6 Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 Morphe, to wrażenie IES'ów nad lustrem z opraw - które nie zapaliłem... dlatego to tak wygląda, Dunuś - dlaczego zakładasz że to reinhard ? Ja zawsze używam exponentiala na standardzie, a ustawienia jasności VrayCam i w materiałach.
Morphe Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 (edytowane) jahred - strasznie mocna biel tych kafalek przyw annie etc, poprostu az razi, a niepowinno, jest tak mocna ze bardzo silnie odbija sie w podlodze, mimo ze podloga ma dorby reflect mis ie zdaje.. Dunus, apowiedz mi co rozumiesz przez cukierkowosc, bo moze ja przed inna cukierkowoscia chce uciec? Edytowane 13 Maj 2010 przez Morphe
pionix Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 Zmiany... Morphe -ja bym to widział tak:) Rzeknij słowo a wywalam.
pressenter Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 Pionix: super! Ostatni raz tak bardzo z Twoich prac to mi się to podobało: http://www.wizualizacje.media.pl/main.php?g2_itemId=881&g2_enterAlbum=0 i teraz to. Na pewno ląduje w folderze "inspiracje". :D Zdradź no, Ty tam jakiegoś foga używasz, czy to sporo PSa w tym? Co do przeróbki to jednak bardziej mi się wersja Morphe podoba. Pozdrawiam Sz.
pionix Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 Ale starocia wyciągnąłeś ;) Foga we wnętrzach nie używam. Może to kwestia dosyć małych kontrastów. W Photoshopie tylko lekkie rozjaśnienie i wzmocnienie kontrastu.
Camel Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 (edytowane) No teraz Pionix pokazał jak widzi Twoją pracę, Morphe - i tu dobrze ujęta ogólna kolorystyka względem oryginalnego obrazu i w stosunku do otoczenia zdaje się być moim zdaniem odstąpiona od "cukierkowości". Mam nadzieję, że rozumiesz już o co chodzi :D Sedno sprawy jest takie, że indywidualnie rozumiem tą cukierkowość .. cukierkus ma róźne interpretacje... EDIT: Pionix, popraw ksywę Morphe :) Przyciemnienie kolorów dokonane przez Pionixa no fakt, ale moim zdaniem, Morphe, ... jak wyżej w tym poście :) Edytowane 13 Maj 2010 przez Camel
pionix Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 (edytowane) W pracy Morphe'go przyciemniłem tylko kolor żółty i czerwony. I jeszcze takie zbliżenie. Edytowane 13 Maj 2010 przez pionix
KaeMS Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 Cholera, znowu cały w kompleksach przez was jestem :/
arturprx2 Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 Świetnie pionix, za każdym razem jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej wrażliwości plastycznej.
PICsell Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 Morphe - fajnie wyszło, ale wydaje mi się że drzewa mają za jasną teksturę. Rzuca się to szczególnie u podstawy drzew gdzie ciemnej kory jest najwięcej. Wygląda to jak źle ustawiona gamma dla tekstury, ale może być to też wina mojego ekranu bo pisze z lapka. hcpiter - zacne to zboże.
Morphe Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 dunus, przeintelektualizowales sprawe, ale chyba zrzumialem;) pionix, spoko, tylko ze teraz jest poprostu zdesaturowane, nie mniej jednak... intensywnosc tych kolorow normlanie w naturze funkcjonuje mhm.. ale whatever. :) picsell masz racje:)
pressenter Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 (edytowane) Ale starocia wyciągnąłeś ;) E tam, nawet sobie nie wyobrażasz jak stare wasze (forumowiczów) prace leżą u mnie na dysku. Wielu z nich już nawet się tutaj pewnie nie znajdzie. xD Ode mnie taki światłotest prosto z maxa. Sz. Edytowane 14 Maj 2010 przez pressenter
arch515 Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 W pracy Morphe'go przyciemniłem tylko kolor żółty i czerwony. I jeszcze takie zbliżenie. Superrrr sprawa , kolego:) super to wygląda:) i to jeszcze komercyjne ,gusta prostujesz chyba zleceniodawcom, :) co prawda kadr bym zrobił po swojemu hi hi , ale jest naprawdę pro.:)No i twoje prace pod względem technicznym, miód malina..
arturprx2 Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 pressenter fajne to to ;] a ode mnie lazienka... strasznie wymęczona. niech sie wypowie ktos trzeci... projektowo i renderowo bo ja juz mam totalny mętlik ;/ prostoZmaxa
chudy Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 kurcze no jak dla mnie to płytki z wzorkami nie do końca pasują. Tzn za dużo się w tej łazience dzieje. Skosy, komin (chyba) w środku. Dałbym jakiś spokojnieszy, bardziej regularny wzór jak już. Kolorystycznie fajnie. Ciepło, elegancko. Render też jako taki spoko. Pozdr. D
pionix Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 (edytowane) arturprx2 - ładne czyste światło. pressenter - bardzo ciepło to wygląda. Ciut niebieskiego bym gdzieś tam dołożył. dzięki arch515 za te komplementy :) Edytowane 14 Maj 2010 przez pionix
Camel Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 arturprx2 No może być, od strony ogólnej nawet bardzo ładnie... chciałbym tą pracę też skrytykować ale nie mam odwagi :) No, głównie dlatego że sugeruję iż męczyłeś to już podobno wystarczająco ale powiedzmy, bo mam pytanie... na czym ta męka polega - musiałeś ręczniki i takie tam pierdółki bardziej organiczne robić czy ogólnie - wizka ?
arturprx2 Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 męka polegała tylko i wyłącznie nad rozwiązaniem układu... przy pierdółkach to akurat mam niezłą radoche i wizka ogólnie to juz przyjemności same ;)
remanent Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 pionix, morphe, pressenter, arturprx2...ładnie sobie poczynacie a takie coś popełniłem ostatnio. do galerii nie zasługuje ale tu wrzucę bo tu vray'owcy sami...:p cinema 11+vray
arturprx2 Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 bardzo.... hmmyyy... realistyczne i przyjemne w odbiorze ...kolego po fachu :) naprawde fajne
Gość szysia565 Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 Ładnie to się prezentuje.. Szczególnie urzekły mnie te pola i drzewa ;)
arch515 Napisano 15 Maj 2010 Napisano 15 Maj 2010 remanent Pola wyszły bardzo ładnie, w życiu bym lepiej sobie z nimi nie poradził, naprawdę..Natomiast budynek..Niby ok., ale coś nie tak:), ale to kwestia odpowiedniego Ps. i morza by go bardziej urealnić, co najmniej o 30 %.. I gdzie się podziały, kominy, włazy na dach..Klapy..?:) Tego typu elementy dobrze by tu się spisały jak na tym budynku w środku, i tam na tarasach jest rozsypany piasek.? Odbicia w szybach za mocne dla budynku w prawym rogu, i płasko wyszły. to tyle z marudzenia.Bo generalnie to wysoki poziom pracy.!!!Pozdrawiam.
remanent Napisano 15 Maj 2010 Napisano 15 Maj 2010 dzięki arturprx2, szysia565, arch515: poletka to zasługa tekstury - miks zdjęć lotniczych, chyba udany, bo się sprawdził już w kilku wizkach. jeśli chodzi o sam budynek...masz rację arch515 można było powalczyć. sukcesem jest, że chociaż tyle wyrwaliśmy od architektów, jak zwykle elewacje jeszcze jak cię mogę, ale o detalach i o terenie zapomnij. po dwóch tubkach butaprenu i przy świeżych fusach modelarz zazwyczaj daje sobie radę :DD pewnie można było zaimprowizować jakieś kominy, może zrobię to na naszą stronkę dziękuję i pozdrawiam
pressenter Napisano 15 Maj 2010 Napisano 15 Maj 2010 remanent: bardzo fajnie toto, jedynie może korekcję kamery bym dał większą. A ja spotkałem się z takim dziwnym problemem, i może ktoś wie czy coś da sięz tym zrbić? Jak widać, mamy tutaj mapkęopacity na plane z nałożonym odbijającym materiałem. Pozioma kreska na siatce oznacza miejsce, w którym kończy się mebel, na którym obiekt stoi. Jak widać od tej krechy w dół opacity po prostu się sypie. Ktoś wie czy to wina vraya ogólnie, czy może można jakoś z tym walczyć? Pozdrawiam Szymon
arturprx2 Napisano 15 Maj 2010 Napisano 15 Maj 2010 policz to pressenter w podobnym ale innym ujeciu bo ja tu nic nie widze niepokojącego po za sporym szumem...
buczer Napisano 15 Maj 2010 Napisano 15 Maj 2010 zrób przez blend ale jako przezroczysty daj standardowy materiał z opacity 1
pressenter Napisano 15 Maj 2010 Napisano 15 Maj 2010 I pan Peter wygrywa od nas lizaka oraz punkciki rep. Dziękować. :) Sz. A jeszcze pytanko z innej beczki: można jakoś zwiększyć ilość kamer, wyświetlanych w menu pod prawym myszy, gdy się kliknie na nazwę viewportu? Domyślnie jest dziesięć, i trzeba wybrać "More cameras" aby wybrać kolejną, a można zwięszyć tą dziesiątkę?
hawrok Napisano 16 Maj 2010 Napisano 16 Maj 2010 Hmm, nie wiem czy można zwiększyć jakoś tą ilość, ale po wciśnięciu "c" pojawia ci się to samo okienko jak z more cameras i tam sa wszystkie do wyboru.
Camel Napisano 16 Maj 2010 Napisano 16 Maj 2010 tragicznie strasznie plastikowo.. studio też kiepskie.. no jakoś tak to dziwnie i strasznie brzydko wygląda ;/ Rzadziej dawaj oświetlenie z przodu i góry, lepiej z lewej/prawej strony bądź rozlozone na różne strony, ale żeby nie było tego brzydkiego odblasku ....
pressenter Napisano 16 Maj 2010 Napisano 16 Maj 2010 Hmm, nie wiem czy można zwiększyć jakoś tą ilość, ale po wciśnięciu "c" pojawia ci się to samo okienko jak z more cameras i tam sa wszystkie do wyboru. No cóż, nie do końca to co chciałem, ale zdecydowanie daje radę, dzięki. :) A jeszcze takie pytanko: czy jest jakiś cameralister dla vraya, coś jak lightlister, gdzie mogę zmieniać parametry kamer, mając je wszystkie na jednej liście? Sz. Edit:/ Udało mi się znaleźć, jeśli komuś by było potrzebne... http://www.extrox.com/load/scripts_for_3ds_max/scene_management/cam_lister_v_104_for_3ds_max_2009_2010/12-1-0-16 lub http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/vraycamlister P.S. Dzięki Tomek, ale to nie było to. ;)
Camel Napisano 16 Maj 2010 Napisano 16 Maj 2010 przeżyjesz, mnie osobiście się ta flara podoba! :D to jest naprawdę ładne :)) fajny zarrrąbisty render!!
Camel Napisano 16 Maj 2010 Napisano 16 Maj 2010 zrobilem sszzzyybki render (materiały, lajt i studjo) za indiana (jego to jest model) bo dzis on nieprzytomny :p :D Nie wiem skąd przyszło mi do głowy, ale ciekawe, czy pasuje takie niecodzienne ujęcie :) indian słówko to wywalę
Rekomendowane odpowiedzi