arturprx2 Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 cola cola ale z duzym stezeniem prądu :D:D a szkana disp z bumpem. co do caustyki to nie moge cos nastawic, takie na szybko tylko a moze Temporal masz jakis złoty środek, chetnie poslucham
Temporal Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 ja tam znawca nie jestem ale krytykowac kazdy moze jesli widzi bledy a co do kaustykow to umiem je tworzyc w mr a to pewnie vray wiec tutaj wypadam slabiej i vrayowuch kastykow nie tykalem jeszcze :P
arturprx2 Napisano 19 Listopad 2007 Napisano 19 Listopad 2007 spoko temporal sam widze ze lipa ;] a tu krzywa łyzka i widelec wersja pierwsza ujecie studyjne trzecie :D
hcpiter Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 wizka wymiata ale ta babka i biegacz blee ;)
KLICEK Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 no dokladnie to co wyszej ... wywal ich plz bo zepsuli Ci cała swietna robote z wizka :)
Touch Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 Tekstura drzewa nieco rozmyta i zdaję się, że odbicia w szybach trochę za mocne;) Pozdr
JunioR Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 Lis z kad brales roslinnosc bo super wyszla ?.......hehe glupi zart :] a tak na powaznie to swietny budynek, fajnie wszystko procz ludzi :) pozdrawiam!
Lis Napisano 20 Listopad 2007 Napisano 20 Listopad 2007 To prevka jest tak więc co cenniejsze uwagi zbieram :)
ReflectVision Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 Lis mam pytanie. Rendzisz od razu z tym niebem, czy alphe bez tła i niebo w ps dodajesz?
makbol Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 Lis, jak widze Twoje wizki to czasami mam ochote napisać: Lis daj sobie już spokój bo zawyżasz poziom (: :P. Dobra robota. Przyłączam sie do pytania ReflectVision.
Lis Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 ReflectVision -> Niebo dodaję w Szopku. Ale w scenie też mam jakieś hdr-niebo. tak dla podglądu i odbić. W wizkach dla Ever wszystko musiało być ustawione w scenie. W pracach komercyjnych z braku czasu i ochoty 50% efektu wychodzi dopiero w shopie. Lis daj sobie już spokój bo zawyżasz poziom :P Jak mi zapłacisz z nie robienie to chętnie przystanę :D
mrkrzysiek Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 Lis bardzo ładny rednder, budynek wygląda bardzo ładnie szczególnie ściana gdzie jest więcej szyb, a co do poprawienia żywopłot za jasny po mojemu jakaś ciemniejsza zieleń by bardziej pasowała chyba
Kedzior Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 klasa vizka, zmienilbym odbicia w budynku, zbyt wyraźne i te krzaki czerwonawe mnie troche kłują ale to już kwestia gustu
Gość Cornelius Scipio Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 Bardzo ładna pracka i nie ukrywam jestem pod wrażeniem :) Takie pytanie:pisałeś wcześniej ,że nie używasz alphy....patrząc na odbicia w oknach odbieram takie wrażenie,że po lewej stronie jest masa zieleni...naprawdę tyle tego wsadziłeś,czy np.zrobiłeś jakiś mega krzaczor z dużymi liśćmi? Co do mojej pracki ,to już nie mam siły nad tą scenką.Zrobiłem 2 wersje z których nie jestem zadowolony.Pierwsza z vraysun + sky w environment(HDRI)...vraysky w ogóle się nie sprawdziło na tej trawie -.-'.Druga to sky z HDRI + Area.I jedną z nich muszę wybrać do portfolia, albo żadną :P
maczuga Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 eee raczej samą drugą :) a tutaj coś ode mnie. Podczas codziennego szperania po necie znalazłem takie coś, a że z nudów nie mogłem już usiedziec, sobie wymodelowałem to "coś". Butelka Kleina, soft: blender 2.45 + Indigo i lekki gauss bloom w Violet Tone Mapper. Czas: sam modeling jakieś 1:30h, ale potem strasznie kombinowałem z renderem i materiałami. I nie bijcie mnie za ustawienie kamery.
..:: WIKTOR ::.. Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 Zrobilem felge - TEŚCIK umiejetnosci w Rhino i ogolnie "wyczucia przestrzeni" ;P DO glebszych wypowiedzi zapraszam tutaj: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?p=622152#post622152
jacekdrze Napisano 21 Listopad 2007 Napisano 21 Listopad 2007 a takie stare cos co mi sie podobało bardzo, kiedys :)
Lis Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 No bo ładnie tu jest :) Cieplutko i pzyjemnie. Udana wizka.
maczuga Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 tadzio zboku, to nie dildo :P jacek fajna wizka, ale cos ci sie stało z brzegami cieni od okna, i ręczniki wyglądają jak plastikowe. Ale na siłę się czepiam :P
hawrok Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 koła Ci lewitują bo masz słabe ustawienia irr mapy pewnie, ogólnie już zaczyna to jakoś wyglądać, popracujesz jeszcze troche i powinien być dobry efekt Zwiekszylem troche ustawienia i jakos to lepiej juz wyglada :) Na tym renderku zapomnialem wlaczyc ms na kierownicy i troche ta czarna obwodka na bocznej szybie mi sie rozjechała :D Piszcie co jeszcze poprawic w modelu i materialach.
ReflectVision Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 dach nie okragly pozatym sie nie schodzi z reszta karoserii, to samo dotyczy innych elementow np słupki przedniej szyby i nadkole, maska i nadkole tez nie sa spasowane
Predator Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 Reflect ale to jest dzial rendery testowe a nie wip :) czy finished... :)
ReflectVision Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 hehe spojrz co napisal pod renderem :) Hawrok: jeszcze dodatkowo zauwaz ze kazda szyba ma inny odcien :)
hawrok Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 ReflectVision - dzięki za uwagi. Będę działał :D
Predator Napisano 22 Listopad 2007 Napisano 22 Listopad 2007 hehe spojrz co napisal pod renderem :) Hawrok: jeszcze dodatkowo zauwaz ze kazda szyba ma inny odcien :) heeh musisz mi wybrczyc nosze okulary chyba za slabe ;]
greg_jg Napisano 23 Listopad 2007 Napisano 23 Listopad 2007 Taki test z ubiegłego roku + dolepiona siatka z tego roku ;)
osiris85 Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 witam:) chce zrobic wizke. narazie testuje sobie oswietlenie oraz ies. halogen zrobilem sam na wzor takiego jak jest w archmodels vol3. i uprzedzam pytanie, tak on jest w powietzu. co zmienic zeby oswietlenie bylo jak najladniejsze. By osiris85 at 2007-11-24 korzystalem z tutoriali ze stron: http://home.comcast.net/~lakehao/tutorial_intro.htm http://www.grafica3dblog.it/vray_tutorial_interiors.htm http://www.evermotion.org/tutorials/mich/
tadzio Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 greg_jg po co taka gesta siata na wskazowkach i tarczy? ale render ladny. pozdr
Master Kiełbaster Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 okno z paneli podłogowych? z mapowniem się nie popisałeś :P
maczuga Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 heh zgadzam sie okno jest wycięte z papieru pomalowanego w brązowe paski :) ale nogi od wanny mi się podobają
Georgas Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 hehe panowie z racji że sobie testowałem to zrobiłem taką atrapę okna i dałem taką tex bo chciałem jak z takimi kolorkami będzie się prezentować :) wanienka będzie w innej scenie ;)
maczuga Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 ja bym zrobił na wysoki połysk :) ale tak to fajnie, powiedziałbym nawet, że bump jest idealny.
greg_jg Napisano 24 Listopad 2007 Napisano 24 Listopad 2007 Tadzio, siatka na tarczy nie jest sama w sobie taka gęsta (raptem 100 wierzchołków), co innego szybka (dwustronna), która ma ich równo 3300, gdyby było mniej byłoby widać. ;) Co do wskazówek, to faktycznie trochę za dużo wyszło, łącznie 1374 wierzchołki, głównie na rzeczy, które przy takiej rozdzielczości i tak są mało widoczne. Pozdrawiam.
Gość neyn Napisano 25 Listopad 2007 Napisano 25 Listopad 2007 Nie nadaje się jeszcze do Finished Works więc leci tutaj
AGmakonts Napisano 25 Listopad 2007 Napisano 25 Listopad 2007 ojojoj proporcje i shadery nie dają rady
arturprx2 Napisano 25 Listopad 2007 Napisano 25 Listopad 2007 fajowa tapetka ;] pochwalisz sie mapami ;>
Rekomendowane odpowiedzi