Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ReflectVision -> Niebo dodaję w Szopku. Ale w scenie też mam jakieś hdr-niebo. tak dla podglądu i odbić.

W wizkach dla Ever wszystko musiało być ustawione w scenie. W pracach komercyjnych z braku czasu i ochoty 50% efektu wychodzi dopiero w shopie.

 

Lis daj sobie już spokój bo zawyżasz poziom :P

Jak mi zapłacisz z nie robienie to chętnie przystanę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Cornelius Scipio

Bardzo ładna pracka i nie ukrywam jestem pod wrażeniem :) Takie pytanie:pisałeś wcześniej ,że nie używasz alphy....patrząc na odbicia w oknach odbieram takie wrażenie,że po lewej stronie jest masa zieleni...naprawdę tyle tego wsadziłeś,czy np.zrobiłeś jakiś mega krzaczor z dużymi liśćmi?

 

 

Co do mojej pracki ,to już nie mam siły nad tą scenką.Zrobiłem 2 wersje z których nie jestem zadowolony.Pierwsza z vraysun + sky w environment(HDRI)...vraysky w ogóle się nie sprawdziło na tej trawie -.-'.Druga to sky z HDRI + Area.I jedną z nich muszę wybrać do portfolia, albo żadną :P

 

19vt7.jpg

 

20tk2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee raczej samą drugą :)

 

a tutaj coś ode mnie. Podczas codziennego szperania po necie znalazłem takie coś, a że z nudów nie mogłem już usiedziec, sobie wymodelowałem to "coś".

 

Butelka Kleina, soft: blender 2.45 + Indigo i lekki gauss bloom w Violet Tone Mapper. Czas: sam modeling jakieś 1:30h, ale potem strasznie kombinowałem z renderem i materiałami. I nie bijcie mnie za ustawienie kamery.

 

kleinbottlejb3.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koła Ci lewitują bo masz słabe ustawienia irr mapy pewnie, ogólnie już zaczyna to jakoś wyglądać, popracujesz jeszcze troche i powinien być dobry efekt

Zwiekszylem troche ustawienia i jakos to lepiej juz wyglada :)

248cbecab04fd387.jpg

 

Na tym renderku zapomnialem wlaczyc ms na kierownicy i troche ta czarna obwodka na bocznej szybie mi sie rozjechała :D

Piszcie co jeszcze poprawic w modelu i materialach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam:)

 

chce zrobic wizke. narazie testuje sobie oswietlenie oraz ies. halogen zrobilem sam na wzor takiego jak jest w archmodels vol3. i uprzedzam pytanie, tak on jest w powietzu.

co zmienic zeby oswietlenie bylo jak najladniejsze.

 

80513282oa1.jpg

By osiris85 at 2007-11-24

 

korzystalem z tutoriali ze stron:

http://home.comcast.net/~lakehao/tutorial_intro.htm

http://www.grafica3dblog.it/vray_tutorial_interiors.htm

http://www.evermotion.org/tutorials/mich/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tadzio, siatka na tarczy nie jest sama w sobie taka gęsta (raptem 100 wierzchołków), co innego szybka (dwustronna), która ma ich równo 3300, gdyby było mniej byłoby widać. ;)

Co do wskazówek, to faktycznie trochę za dużo wyszło, łącznie 1374 wierzchołki, głównie na rzeczy, które przy takiej rozdzielczości i tak są mało widoczne.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności