arturprx2 Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 spoko prezenterze ;) a tu test dispa koca
Destroyer Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 nie ma to jak double latte na kocyku ;P fajnie wyszło
pionix Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 arturprx2 - bardzo fajne to. Piana w kawie mi tylko nie pasi
arturprx2 Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 pianka zdycha bo do testowania wylączony disp. siedze teraz nad trawą i wymyslilem ze za rok napisze list do mikolaja, zeby panowie z chaosu na gwiazdke wymyslili cos szybszego ;] Edit: da rade liczyc fura w regionie ? a pianka w tym momencie wyglada tak
trosiek Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 taki render próbny sypialni. prosiłbym o ocenę. wiem że narazie w tej sypialni pusto ale właśnie pracuję nad dorobieniem innych rzeczy. vray light w oknie + direct + vraysky + camera vray physical + lekkie zmiany w renderze - bez photoshopa
AGmakonts Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 bardzo przyjemne oświetlenie, tylko ten koc taki nieteges
!Ewert Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Podoba mi sie ośiwetlenie w tym pomieszczeniu, choć napisałeś że directa używałeś ale jego nie widac. PS. korzystasz z wersji demo vraya tak? Czy ona nie jest uboższa w opcje? Pozdrawiam
trosiek Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 tak używam demo. niestety nie wiem czy jest uboższa. dziś wieczorem będę szukał innych wersji. narazie modeluję inne przedmioty do tego wnętrza. to moja pierwsza wizualizacja jest także cudów nie ma :)
pressenter Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Też podoba mi się światełko, nie wiem tylko czy te lampy po bokach łóżka nie za wysokie?
trosiek Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 mają po ok. 120 cm. właśnie myślę czy ich nie wywalić i dać coś zgrabniejszego a większe lampy jakoś tak po bokach np. jedna ładna w kącie koło łóżka.
pressenter Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Hehe Artur nudzisz się widać. ;) A ja jeszcze tak for fun:
pionix Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 pressenter - Ta "wesoła" wersja ma coś w sobie...jakieś pozytywne wibracje;) aczkolwiek: - gzyms na kominku się cos kaszani - kamianie pod kominkiem nieładne
arturprx2 Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 w sumie nie... koncze rysunki na poniedzialek bo w week to fige zrobie znając zycie ;) podloga lepsza choc nadal bez rewelki ale widok za oknem 100% ciekawszy na dziennej hehe i wińca po nocy juz wydoiłeś w butli pusto :P
pressenter Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 No kamień to wiedziałem, że coś się będzie kiepścił jak tylko LC się liczyło, ale było późno w nocy i juz nie chciało mi się grzebać. Co do gzymsu... faktycznie, coś się na nim światło pokiełbasiło, nawet nie zwróciłem uwagi. Pewnie przez smootha. :/ arturprx2: No w nocy tak mi się pić chciało... ;) Edit:/ Ja tak jeszcze mam takie pytanie co do szybkości renderowania. Czy to, że renderuję bezpośrednio do pliku, bez podglądu, ma jakiś wpływ na szybkość?
pressenter Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 Zewnętrze jest świetne, w przeciwieństwie do wnętrza. Ten szum i podłoga (wygląda jak jakiś flausz. Butelki troszkę gumiato wyglądają. Oświetlenie... ogólnie chyba dobrze rozmieszczone, ale wydaje mi się, że przepalone. Tyle tylko, że ja sam noob jestem i mogę się mylić. ;)
kamil.ochel Napisano 25 Styczeń 2008 Napisano 25 Styczeń 2008 dziwny zlew, troszkę za ciemna podłoga i lekko przejarare.. ładne :)
Gość Cornelius Scipio Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 Junior dla mnie bomba,lubię takie klimaty :) Pzdr.
hkropinski Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 Junior -> fajnie, ale wnetrze tak jakby ma skopane materialy;/ Lis -> jakoś do mnie nie przemawiają te rendery, przyzwyczajasz nas do czegos lepszego;)
polka dot Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 Junior - ekstra! co to za lampa? Lis - pierwszy kozak, reszta kryzys;)
Gość Cornelius Scipio Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 Taki teścik światła przed pójściem spać-rano do szkoły ;) Pzdr.
JunioR Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 pressenter przejaranie zamierzone, ziarno bo test :] dzieki! kamil dzieki, podloge bede wyminial. CorneliusS dzieki, milo ze sie podoba. Twoje tez gut, takie w stylu zimowa pora ;) hkropinski postaram sie poprawic je. polka yo, wiadomka, ale ze lampy nie poznales ? to przciez moooi ale nie wysla :] dzieki i pozdrawiam,
Notre Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 studyjny render pogniecionych i ubrudzonych banknotów... wygląda fajnie, teksturki są świetne jak ile poly one mają?
DraB Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 Podejzewam ze okolo 66 na banknot :D Skąd wiedziałeś ;] BTW - PodejRZewam
Lis Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 O tu: http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=&loc=Wroc%B3aw&Submit=Szukaj&cId=&sId=&x=0&y=0&long=17.0276405&lat=51.1167&type=2&scale=1
Liber Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 Vray Sky and sun, LWF, IRR+LC. Jak usunac te plamy i dlaczego kratka pod oknem jest znieksztalcona?
jacekdrze Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 masz gamma 2,2 w color mapping? (jesli uzywasz Vfb) No i chyba przejarane, jest PhysCam? i jeszcze taki tescik:
Liber Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 tak gamma 2,2 w color mappingu jest, to ze przejarane to wiem, ale nawet ze slabszym oswietleniem ten syf powstaje. Z ta physical camera sie jeszcze pobawie.
pressenter Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 Liber: Tak patrzę na avatar i nie wiem czy mówić per on czy ona. ;) Co do plam: ja bym na początek zwiększył trochę HSph. subdivs oraz Interp. samples w Irr (70/30?). Image sampler zazwyczaj ustawiam na QMC i Cattmul-rom. W LC spróbuj zmienić też Subdivs na 1200, wyłącz filtr (Filter: None), i daj Pre-filter może na jakiś 1000(usa light cache for glossy rays też zaznacz). Chociaż posądzam, że to wszystko i tak się głównie sprowadzi do tego pierwszego ustawienia w Irr. Może wartoby spróbować QMC+LC? ;)
Liber Napisano 26 Styczeń 2008 Napisano 26 Styczeń 2008 Per on oczywiscie;) A ten avatar jest lekarstwem na moje cienkie rendery. Mam slabosc do japonek. Jak mam zly humor to wbijam na forum popatrzec na swoj avatar i renderki innych membersow. Zaraz lepiej:D HSph subdivs oraz interp. samples w Irr mam 75/30:P Probowalem zwiekszac jeszcze te wartosci, ale nie przynosilo to skutku. QMC najlepiej ustawiac, gdy w scenie jest duzo refleksyjnych obiektow. AA bede podkrecal jak uporam sie ze swiatlem. Wydaje mi sie, ze z GI cos jest nie tak. Zazwyczaj takie plamy i znieksztalcenia powstaja, gdy ustawienia sa minimalne. Manipulacja LC rowniez nie przynosi skutku (Powstaly jeszcze wieksze plamy i zanikl szczegol). Wstawilem physical camer i tez nic sie nie zmienilo:/ QMC+LC to totalna porazka;]
Loki Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 O tu: http://www.zumi.pl/namapie.html?qt=&loc=Wroc%B3aw&Submit=Szukaj&cId=&sId=&x=0&y=0&long=17.0276405&lat=51.1167&type=2&scale=1 hehe to niedaleko mnie, moze sie przejde obejzec dzialke dzis po obiedzie :) Vray Sky and sun, LWF, IRR+LC. Jak usunac te plamy i dlaczego kratka pod oknem jest znieksztalcona? - ustaw sobie VrayPhisicalCamera i w niej + F-number (domyslnie jest 8, zwieksz na 9) [im wiecej tym ciemniej w scenie] + S-speed (domyslnie jest chyba 30, zwieksz sobie na 200) [im wiecej tym ciemniej w scenie ale z zachowaniem kontrastów) + ISO - domyslnie jest (nie wiem ile) ustaw sobie tyle samo albo niewiele mniej niz s-speed (im wiecej tym jasniej w scenie) + mozesz sie pobawic jeszcze korekcją kolorów w kamerze (nie pamietam jak sie to nazywa) chodzi o taki maly bialy kwadracik powyzej chyba s-speed - generalnie jesli ustawisz tam kolor wpadający w niebieski, render bedzie bardziej cieply i na odwrót jesli ustawisz lekki żółty, render wyjdzie "zimniejszy" - tym trzeba poeksperymentowac nie ma lekko :) no i oczywiscie odpowiednie ustawienia renderera- czyli cloro mapping (ja z regóły we wnetrzach oswietlonych swiatlem slonecznym uzywam tego ostatniego na R, z wartosciami 1, 0.55-0.75, 2.2 no a na koniec mozesz pobawic sie kolorami (tzn w slot diffuse w materiale wrzucic sobie vrayColor mapę, i kombinowac z RGB value (im mniej, tym kolor będzie ciemniejszy,)
kannu Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 serwus :) hehe to niedaleko mnie, moze sie przejde obejzec dzialke dzis po obiedzie :) w sumie to tez bliziutko ode mnie :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Liber Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 Loki ja chce pozbyc sie plam i znieksztalcen, manipulacja phys camera nic tu nie pomoze. Ale dzieki za obszerny komentarz:D
Maqs Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 http://images23.fotosik.pl/147/986ebe577c44965a.jpg Hmm takie coś mi wyszło przy testowaniu indyka.
pressenter Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 Robi wrażenie, świetny dof, szkoda tylko, że ta woda na podłodze tak faluje, jakby tam niewiadomo jakie przeciągi były. Ale na prawdę fajny pomysł i wykonanie.
Destroyer Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 Maqs całkiem fajny klimacik jak z jakiegoś horroru ;) jak długo to renderzyłeś i na jakim kompie?
Maqs Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 10 godzin na starym athlonie 1,6 giga. :) dlugo, ale warto bo indyk łatwy w obsłudze.
P4VV37 Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 Moja wierza WIP + studio w mayce i mentalu: Rendertime: 5.41 3 światła Area light, cienie stały się gładkie dopiero przy rozdzielczości mentalowskiego depth map shadow 5000 i samplingu 8 FG Accuracy 1000
Destroyer Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 P4VV37 5 godzin czy minut? tak czy tak za dużo :) twoje parametry są troszkię hmm ... dziwne :P
P4VV37 Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 Wcześniej było 5 min. Teraz jest 16. Wiem że to za długo i że słabo wyszło, ale nie wiem co i jak poprawić żeby był lepiej. Tego szkła wcześniej nie było. Światła mam poustawiane tak: Area light, samples 16, reszty nie zmieniałem. Mam athlona 64 2.8 1800@2347 Mhz i 1Gb ramu.
SoAd Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 W area lightah cienie powinny być ustawione na raytraced. pozdro
Destroyer Napisano 27 Styczeń 2008 Napisano 27 Styczeń 2008 P4VV37 spróbuj tak FG ustaw na Accuracy 50 density 0.1 poin interpolation 50 i wyłącz radiusy jeśli jakieś masz, FG filter też daj na 0 ze światła wywal mentalowskie depth map shadows i w zakładce mental ray area włącz use light shape a niżej visible do custom shaders podepnij portal lights a w nich włącz use custom enviroments i niżej podłącz mib_cie_d i zobacz czy będzie lepiej o i daj na wszystko materiał mia_material_x ale włącz w reflection highlights only
Rekomendowane odpowiedzi