Skocz do zawartości

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.


chveti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

pianka zdycha bo do testowania wylączony disp. siedze teraz nad trawą i wymyslilem ze za rok napisze list do mikolaja, zeby panowie z chaosu na gwiazdke wymyslili cos szybszego ;]

 

Edit:

da rade liczyc fura w regionie ?

 

a pianka w tym momencie wyglada tak

 

32222150jd0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

render13nd7.jpg

taki render próbny sypialni. prosiłbym o ocenę. wiem że narazie w tej sypialni pusto ale właśnie pracuję nad dorobieniem innych rzeczy.

 

vray light w oknie + direct + vraysky + camera vray physical + lekkie zmiany w renderze - bez photoshopa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kamień to wiedziałem, że coś się będzie kiepścił jak tylko LC się liczyło, ale było późno w nocy i juz nie chciało mi się grzebać. Co do gzymsu... faktycznie, coś się na nim światło pokiełbasiło, nawet nie zwróciłem uwagi. Pewnie przez smootha. :/

 

arturprx2: No w nocy tak mi się pić chciało... ;)

 

Edit:/ Ja tak jeszcze mam takie pytanie co do szybkości renderowania. Czy to, że renderuję bezpośrednio do pliku, bez podglądu, ma jakiś wpływ na szybkość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zewnętrze jest świetne, w przeciwieństwie do wnętrza. Ten szum i podłoga (wygląda jak jakiś flausz. Butelki troszkę gumiato wyglądają. Oświetlenie... ogólnie chyba dobrze rozmieszczone, ale wydaje mi się, że przepalone. Tyle tylko, że ja sam noob jestem i mogę się mylić. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter przejaranie zamierzone, ziarno bo test :] dzieki!

kamil dzieki, podloge bede wyminial.

CorneliusS dzieki, milo ze sie podoba. Twoje tez gut, takie w stylu zimowa pora ;)

hkropinski postaram sie poprawic je.

polka yo, wiadomka, ale ze lampy nie poznales ? to przciez moooi ale nie wysla :]

 

dzieki i pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liber: Tak patrzę na avatar i nie wiem czy mówić per on czy ona. ;) Co do plam: ja bym na początek zwiększył trochę HSph. subdivs oraz Interp. samples w Irr (70/30?). Image sampler zazwyczaj ustawiam na QMC i Cattmul-rom. W LC spróbuj zmienić też Subdivs na 1200, wyłącz filtr (Filter: None), i daj Pre-filter może na jakiś 1000(usa light cache for glossy rays też zaznacz). Chociaż posądzam, że to wszystko i tak się głównie sprowadzi do tego pierwszego ustawienia w Irr. Może wartoby spróbować QMC+LC? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Per on oczywiscie;) A ten avatar jest lekarstwem na moje cienkie rendery. Mam slabosc do japonek. Jak mam zly humor to wbijam na forum popatrzec na swoj avatar i renderki innych membersow. Zaraz lepiej:D

HSph subdivs oraz interp. samples w Irr mam 75/30:P Probowalem zwiekszac jeszcze te wartosci, ale nie przynosilo to skutku. QMC najlepiej ustawiac, gdy w scenie jest duzo refleksyjnych obiektow. AA bede podkrecal jak uporam sie ze swiatlem. Wydaje mi sie, ze z GI cos jest nie tak. Zazwyczaj takie plamy i znieksztalcenia powstaja, gdy ustawienia sa minimalne. Manipulacja LC rowniez nie przynosi skutku (Powstaly jeszcze wieksze plamy i zanikl szczegol).

Wstawilem physical camer i tez nic sie nie zmienilo:/ QMC+LC to totalna porazka;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

hehe to niedaleko mnie, moze sie przejde obejzec dzialke dzis po obiedzie :)

 

 

277b9b754d9ee0fb.jpg

 

Vray Sky and sun, LWF, IRR+LC.

Jak usunac te plamy i dlaczego kratka pod oknem jest znieksztalcona?

 

- ustaw sobie VrayPhisicalCamera i w niej

+ F-number (domyslnie jest 8, zwieksz na 9) [im wiecej tym ciemniej w scenie]

+ S-speed (domyslnie jest chyba 30, zwieksz sobie na 200) [im wiecej tym ciemniej w scenie ale z zachowaniem kontrastów)

+ ISO - domyslnie jest (nie wiem ile) ustaw sobie tyle samo albo niewiele mniej niz s-speed (im wiecej tym jasniej w scenie)

+ mozesz sie pobawic jeszcze korekcją kolorów w kamerze (nie pamietam jak sie to nazywa) chodzi o taki maly bialy kwadracik powyzej chyba s-speed - generalnie jesli ustawisz tam kolor wpadający w niebieski, render bedzie bardziej cieply i na odwrót jesli ustawisz lekki żółty, render wyjdzie "zimniejszy" - tym trzeba poeksperymentowac nie ma lekko :)

 

no i oczywiscie odpowiednie ustawienia renderera- czyli cloro mapping (ja z regóły we wnetrzach oswietlonych swiatlem slonecznym uzywam tego ostatniego na R, z wartosciami 1, 0.55-0.75, 2.2

 

no a na koniec mozesz pobawic sie kolorami (tzn w slot diffuse w materiale wrzucic sobie vrayColor mapę, i kombinowac z RGB value (im mniej, tym kolor będzie ciemniejszy,)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej było 5 min.

Teraz jest 16. Wiem że to za długo i że słabo wyszło, ale nie wiem co i jak poprawić żeby był lepiej. Tego szkła wcześniej nie było.

29460279ou0.png

Światła mam poustawiane tak:

Area light, samples 16, reszty nie zmieniałem.

23552272gk9.png

 

Mam athlona 64 2.8 1800@2347 Mhz i 1Gb ramu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P4VV37 spróbuj tak

 

FG ustaw na Accuracy 50 density 0.1 poin interpolation 50 i wyłącz radiusy jeśli jakieś masz, FG filter też daj na 0

 

ze światła wywal mentalowskie depth map shadows i w zakładce mental ray area włącz use light shape a niżej visible

do custom shaders podepnij portal lights a w nich włącz use custom enviroments i niżej podłącz mib_cie_d i zobacz czy będzie lepiej

 

o i daj na wszystko materiał mia_material_x ale włącz w reflection highlights only

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności