Napisano 19 Grudzień 200618 l Ahoj wszystkim. Zakładam ten topic ze względu na moją pracę dyplomową. do 24 stycznia mam oddać gotowy projekt. Liczę na wasze rady, uwagi pomysły. Temat b. roboczy :Komiks akcji według klasycznego amerykańskiego schematu z wykorzystaniem 3d Studio Max. Ogólnie rozchodzi się o to że ma być komiks oparty o realia lat 70'tych USA. Policjanci i bandyci, strzelanina, pościg. W tym etapie realizacji planuję około 20-40 scenek. Ale storyboard ciągle się rysuje więc nie wiem dokładnie. Posiadam już: - skończony scenariusz(miała być animacja) - kilka dawniej zrobionych prymitywnych modeli aut. Soft: 3ds Max 6.0 bez V-ray'i i płatnych pluginów. (oczywiście robić mogę w czym mi się podoba byle wyrenderowane było w 6). no i Pies do postprodukcji. Po 1 dniu pracy mam jednego bohatera komiksu:
Napisano 19 Grudzień 200618 l nawet nawet faldki beda na ubraniu?? ;) daj oczy (oczodolY) do przodu albo szczeke do tylu ;) sorki ale nie chcialo mi sie scenariusza czytac :D za pozno jest ;) malo czasu zostalo trzyamm kciuki gdzie sie uczysz (kier) ?? pozdro i powodzenia
Napisano 20 Grudzień 200618 l Co prawda nie czytałem scenariusza ale klimacik Drivera czyzby :D ? Spoko :) dawaj dawaj
Napisano 20 Grudzień 200618 l Autor Mówcie co do przeróbki. Nogi chyba zbyt chude są. już sam niewiem. puźna godzina. nielot007 -> Raczej nie. Dziś zrobiem ale wyglądały tragicznie. No wałśnie. mało czasu więc w większe szczegóły niebęde się wdawał. hkropinski -> Autka są w middle poly (siatka tragiczna). będą do przeróbki. bo dawno to modelowałem i trochę większego skila nabrałem przez ten czas. A to jeszcze przez te kilka godzin zdielalem: EDIT. i jeszcze marynarka z rana:
Napisano 20 Grudzień 200618 l marynarka ladna;] choc wiekszy chamfer na kolnierzach by się zdal;] no i rekawy chyba nie powinny byc tej samej szerokosci na celej dlugosci;] joł :D
Napisano 20 Grudzień 200618 l Ten koleś kojarzy mi się z taką książką do angielskiego "Welcome" sprzed paru lat... Marynarka fajna, u kolesia mi włosy strasznie nie pasują... :(
Napisano 20 Grudzień 200618 l Witam Marynarka jest po prostu super! Jak cały gościu zresztą :) Na jakim kierunku masz takie prace do zrobienia??
Napisano 20 Grudzień 200618 l Dobrze ci idzie, marynara fajna, buty wymagaja dopieszczenia, ale i tak raczej beda malo widoczne no i spodnie do poprawy, moze zrob mu takie "dzwony" w tamtych czasach chyba byly modne. Powodzenia
Napisano 21 Grudzień 200618 l Autor nielot007,patry -> http://www.tyszkiewicz.edu.pl/ ale szczerze NIE POLECAM rescie dzięki za miłe i złe słowa. Jak już chyba pisałem zabardzo w szczegóły niebęde się bawił. Na włosach będzie kanał alpha tak więc powinni być ok. zobaczymy w praniu. jak naraziem muszę modelować modelować modelować. Steve:
Napisano 21 Grudzień 200618 l Uuuu stary! Też robię dyplom w 3D (zaczynam właściwie, jak się rozkręcę to pokażę wipa) więc będę ostro kciuki trzymał!!! Fajny disjan ma ten kudłaty na pierwszym screenie, podoba mi się. Powodzonka!
Napisano 21 Grudzień 200618 l Autor Lewus -> dzięki i powodzienie również. :) ps. co to jest "disjan" ? Master -> dzięks. cenna uwaga. Dzisiejsze wypociny. drugi główny bohater. stylizowany na steva mcquin'a
Napisano 21 Grudzień 200618 l satanicus -> Co chesz od butów? Też mam szpiczaste takie galowe:p Lisie-> disajn to design:) O stylizacje mi chodzilo... taki cytat na ten przykład "[...]koleś niezły ma disajn, szafa dwa na dwa, dwie dziary i dredy[...]" A czemu już nie animacja? Czasu brak? pozdrawiam!
Napisano 21 Grudzień 200618 l Autor A czemu już nie animacja? Czasu brak? :) przeczytaj pierwszy post. Modlę się żebym przynajmniej z tym zdążył :D "disajn" -> sory jakiś zmulony jestem :D sam tak czasami piszę. coś mi się literki poprzestawiały.
Napisano 21 Grudzień 200618 l :) przeczytaj pierwszy post. Modlę się żebym przynajmniej z tym zdążył :D Sorki, jakoś niedopatrzyłem.... to nie pisz bzdur na forum tylko opracuj:p
Napisano 21 Grudzień 200618 l Co do butów: IMO są zdecydowanie za szpiczaste, Lewusie! Wiem jak wyglądają buty galowe, sam też mam podobne, ale te po prostu za szpiczaste! ;d
Napisano 21 Grudzień 200618 l Autor satanicus1991 -> ale niemasz butów galowych z roku 1970 :D nei no. faktycznie chyba trochę przesadziłem. poszukam jeszcze jakichś referek i skoryguję. Dzięki za czujność :D Edit: Przyciasny sweterek:
Napisano 23 Grudzień 200618 l przypakuj mu przedramiona i wypchnij klatę do przodu/barki do tyłu. I powiększ łąńcuch o 300% :*
Napisano 23 Grudzień 200618 l Te postacie zaskakująco do siebie pasują. Niby się takie sztuczne wydają a jednak nie. Fakt, sprawnie Ci idzie! Podpisuję się pod satanicusem: weź się facet przynajmniej w święta kimnij odrobinkę:)
Napisano 23 Grudzień 200618 l Jak chcesz zrobić obcisłą koszulkę, żeby muły było widać: zaznaczasz polygnony na brzuchu, do ramion, tak aby tworzyły zarys koszulki. Robisz kopie do osobnego obiektu, tutaj najpierw edytujesz siatkę ładnie, te chamfery całe itd. potem meshsmooth i sheel! :P Pozdro!
Napisano 24 Grudzień 200618 l Autor Koszulka będzie z siateczki tak więc to mało ważne. Master Kiełbaster-> przedramię racja. dzięki Nie chcę go za bardzo pakować. tak jest ok. niby przypakowany a niby nie. Jeszcze go jakoś do meksykanina muszę upodobnić, jakieś włosy zrobić. Musicie pamiętać że to nie nasze czasy. USA 1970. trochę kiczu, klasyki. Teraz to gość wygląda jak łysy spod disco ze rogiem. a ma być taki drobny cwaniaczek, dealer niby. coś musze jeszcze wystylizować. No dziś sobie darowałem z pracą. Może dlatego że teraz "panią lekkich obyczajów" mam modelować a święta są :D Dzięki za komenty :) ps. może ma ktoś jakieś tutki o mapowaniu postaci? nigdy tego nie robiłem a się kurde boję że utknę na tym.
Napisano 24 Grudzień 200618 l Tutaj prosze guide unwrapu z 3dpalace: http://www.3d-palace.com/index.php?page=tut1 A i na pewno też tutaj znajdziesz o unwrapie: http://www.poopinmymouth.com/tutorial/tutorial.htm Nie utkniesz, pamiętaj o rozsądnym rozkładaniu szwów. Zorganizuj sobie jakiś gotowy zmapowany model i obejrzyj jak jest cięty. edit: ...no i tutaj Klicek baze zrobił: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=32658
Napisano 27 Grudzień 200618 l Autor Lewus -> dzięki wielkie. :) reputacja się należy. Dziś troszkę poskrobałem. ale niedużo. postać troszkę stylizowana.
Napisano 27 Grudzień 200618 l Is it Posh? ;-) Ten zly gringo jak z GTA san andreas he he;-) fajne. pozdrawiam
Napisano 27 Grudzień 200618 l do kobitki to glowce troche brakuje :D ale dawaj dalej ;) pozdro i powodzenia
Napisano 2 Styczeń 200718 l Cudny tyłeczek ma!! ale..umarłem jak zobaczylem stopy! wspolczuje jej chodzenia!:D
Napisano 3 Styczeń 200718 l Łomatko aż nie wiem od czego zacząć, a więc zaczne od góry :) Zrób jej barki bo teraz szyja dziwnie łączy się z tułowiem. Zrób biceps ładny, jakoś sflaczale wygląda. Łokieć jak by 150 kg ważyła, raczej kośc wystającz jest niż wklęsła. Brak nadgarstka, dłoń wydaje sie być ladna. Kolana wyglądaja jak by ostro sobie je poskręcała. Łydki mogły by byc lepsze. Kostki i stopy to tragedia :/ Wiesz takie błędy to kilka przesunięć myszka i poprawisz. Mogłbys jeszcze dac siatkę całej postaci.
Napisano 3 Styczeń 200718 l Autor _kuba_ -> dzięki za uwagi. stopy poprawiłem trochę. dalej niewiem co z nimi zrobić. troszę ten biceps też podmalowałem ale nie za wiele. Staram się oszczędzać czas i poprawiać tylko rażące błędy. Dziś z rana wyskrobałem jeszcze ciuszki dla panienki :D I jeszcze siateczka:
Napisano 3 Styczeń 200718 l Witam!! lisie powiem szczerze ze wyrabiasz sie teraz (ten upik) jest baardzo cool :) ubranka coraz lepsze zagiecia coraz lepsze :) czapka bardzo fajna :) ps. popraw to co kuba napisal :) pozdro i powodzenia
Napisano 3 Styczeń 200718 l twarz jest bardziej męska niż żeńska, nadaj grubość bieliźnie, to tyle ode mnie aha, jest naprawde dobrze :)
Napisano 3 Styczeń 200718 l Jeśli zamierzasz użyć tylko środkowego modelu to olej poprawki stóp. Biceps i nadgarstki popraw jak kuba radzi. Twarz: wyciągnij lekko podbródek (brodę?) tak, żeby była smuklejsza twarz. Czoło za płaskie, to właśnie dodaje twarzy masywności. Przydało by się płynne przejście z nosa w czoło (za mocny ten fałd na brwiach). I za mocna górna część nosa. Trójkątny kształt twarzy powoduje, że usta są za duże. Albo je zmniejsz albo zaokrąglij policzki. Chyba, że stylizujesz na niemłode, zawzięte kur..iszcze:) Generalnie widać, że znasz się na rzeczy. pozdrawiam!
Napisano 3 Styczeń 200718 l Autor Zna ktoś jakiś DARMOWY plugin do włosów do maxa 6 ? bo inaczej na planach będe robił, A oto i przełożony naszych dwóch policjantów.
Napisano 5 Styczeń 200718 l Autor Kurde. lenistwo straszne mnie dopada. dzisiaj wieczorkiem tylko bióreczko:
Napisano 5 Styczeń 200718 l Autor Dziś kilka drobiazgów jeszcze dorobiłem. Jedna lokacja wymodelowana.
Napisano 5 Styczeń 200718 l Autor zaczyna się :) Jeszcze nie :D Nie to V-ray, taka prewka. Jak będe miał wszystkie modele i tekstury to przyjdzie czas na Mentala. Ps. trochę za duże krzesła chyba :/
Napisano 5 Styczeń 200718 l no jeżeli będziesz renderował w mentalu to korzystaj z mentalowskich materiałów.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto