Skocz do zawartości

Scena 3D: Praca dyplomowa Komiks.


Lis

Rekomendowane odpowiedzi

Ahoj wszystkim.

 

Zakładam ten topic ze względu na moją pracę dyplomową.

do 24 stycznia mam oddać gotowy projekt.

Liczę na wasze rady, uwagi pomysły.

 

 

Temat b. roboczy :Komiks akcji według klasycznego amerykańskiego schematu z wykorzystaniem 3d Studio Max.

 

Ogólnie rozchodzi się o to że ma być komiks oparty o realia lat 70'tych USA. Policjanci i bandyci, strzelanina, pościg.

W tym etapie realizacji planuję około 20-40 scenek. Ale storyboard ciągle się rysuje więc nie wiem dokładnie.

 

Posiadam już:

- skończony scenariusz(miała być animacja)

- kilka dawniej zrobionych prymitywnych modeli aut.

 

Soft:

3ds Max 6.0 bez V-ray'i i płatnych pluginów. (oczywiście robić mogę w czym mi się podoba byle wyrenderowane było w 6). no i Pies do postprodukcji.

 

Po 1 dniu pracy mam jednego bohatera komiksu:

black01sx6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 64
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Mówcie co do przeróbki. Nogi chyba zbyt chude są. już sam niewiem. puźna godzina.

 

nielot007 -> Raczej nie. Dziś zrobiem ale wyglądały tragicznie. No wałśnie. mało czasu więc w większe szczegóły niebęde się wdawał.

 

hkropinski -> Autka są w middle poly (siatka tragiczna). będą do przeróbki. bo dawno to modelowałem i trochę większego skila nabrałem przez ten czas.

11.jpg

08.jpg

06.jpg

04.jpg

05.jpg

 

A to jeszcze przez te kilka godzin zdielalem:

black02bx2.jpg

 

 

EDIT.

i jeszcze marynarka z rana:

garnituref9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

satanicus -> Co chesz od butów? Też mam szpiczaste takie galowe:p

 

Lisie-> disajn to design:) O stylizacje mi chodzilo... taki cytat na ten przykład

"[...]koleś niezły ma disajn, szafa dwa na dwa, dwie dziary i dredy[...]"

 

A czemu już nie animacja? Czasu brak?

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu już nie animacja? Czasu brak?

 

:) przeczytaj pierwszy post. Modlę się żebym przynajmniej z tym zdążył :D

 

"disajn" -> sory jakiś zmulony jestem :D sam tak czasami piszę. coś mi się literki poprzestawiały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

satanicus1991 -> ale niemasz butów galowych z roku 1970 :D nei no. faktycznie chyba trochę przesadziłem. poszukam jeszcze jakichś referek i skoryguję. Dzięki za czujność :D

 

Edit:

 

Przyciasny sweterek:

sweterekll2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszulka będzie z siateczki tak więc to mało ważne.

Master Kiełbaster-> przedramię racja. dzięki

 

Nie chcę go za bardzo pakować. tak jest ok. niby przypakowany a niby nie.

Jeszcze go jakoś do meksykanina muszę upodobnić, jakieś włosy zrobić.

 

Musicie pamiętać że to nie nasze czasy. USA 1970. trochę kiczu, klasyki. Teraz to gość wygląda jak łysy spod disco ze rogiem. a ma być taki drobny cwaniaczek, dealer niby. coś musze jeszcze wystylizować.

 

No dziś sobie darowałem z pracą. Może dlatego że teraz "panią lekkich obyczajów" mam modelować a święta są :D

 

Dzięki za komenty :)

 

ps. może ma ktoś jakieś tutki o mapowaniu postaci? nigdy tego nie robiłem a się kurde boję że utknę na tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj prosze guide unwrapu z 3dpalace:

http://www.3d-palace.com/index.php?page=tut1

 

A i na pewno też tutaj znajdziesz o unwrapie:

http://www.poopinmymouth.com/tutorial/tutorial.htm

 

Nie utkniesz, pamiętaj o rozsądnym rozkładaniu szwów.

Zorganizuj sobie jakiś gotowy zmapowany model i obejrzyj jak jest cięty.

 

edit:

...no i tutaj Klicek baze zrobił:

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=32658

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łomatko aż nie wiem od czego zacząć, a więc zaczne od góry :)

 

Zrób jej barki bo teraz szyja dziwnie łączy się z tułowiem.

Zrób biceps ładny, jakoś sflaczale wygląda. Łokieć jak by 150 kg ważyła, raczej kośc wystającz jest niż wklęsła. Brak nadgarstka, dłoń wydaje sie być ladna. Kolana wyglądaja jak by ostro sobie je poskręcała. Łydki mogły by byc lepsze. Kostki i stopy to tragedia :/

 

Wiesz takie błędy to kilka przesunięć myszka i poprawisz.

Mogłbys jeszcze dac siatkę całej postaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

_kuba_ -> dzięki za uwagi. stopy poprawiłem trochę. dalej niewiem co z nimi zrobić. troszę ten biceps też podmalowałem ale nie za wiele. Staram się oszczędzać czas i poprawiać tylko rażące błędy.

 

Dziś z rana wyskrobałem jeszcze ciuszki dla panienki :D

 

ubraniaal8.jpg

 

I jeszcze siateczka:

ubraniasiatkazt9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zamierzasz użyć tylko środkowego modelu to olej poprawki stóp.

Biceps i nadgarstki popraw jak kuba radzi.

Twarz: wyciągnij lekko podbródek (brodę?) tak, żeby była smuklejsza twarz. Czoło za płaskie, to właśnie dodaje twarzy masywności.

Przydało by się płynne przejście z nosa w czoło (za mocny ten fałd na brwiach). I za mocna górna część nosa.

Trójkątny kształt twarzy powoduje, że usta są za duże. Albo je zmniejsz albo zaokrąglij policzki.

 

Chyba, że stylizujesz na niemłode, zawzięte kur..iszcze:)

 

Generalnie widać, że znasz się na rzeczy.

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności