Kruku Napisano 23 Styczeń 2007 Napisano 23 Styczeń 2007 Witam :] Pracka jeszcze dużo poprawek wymaga jednak postanowiłem to co jest pokazać bo już sam zaczynam się nużyć;/ Celem jest zrobienie postaci naukowca z niedalekiej przeszłości, proporcję mają być osoby pracującej od lat na siedząco (lekkie wady postawy słaba budowa ciała, tęgość, przylizane włoski w lekkim nieładzie ) poszukiwałem zdjęć na necie jednak nie znajdywałem nic co by mi odpowiadało więc robię tak trochę na oko.
peterr Napisano 26 Styczeń 2007 Napisano 26 Styczeń 2007 nom ,siateczke ,polycounta i bedzie fajnie:) ps. troche masz do poprawy:)
Kruku Napisano 26 Styczeń 2007 Autor Napisano 26 Styczeń 2007 Ok jednak chciałem usłyszeć tylko komentarz jak poprawić proporcję przy 1924max2000 poly nie jest całkowicie zoptymalizowani przypominam to WIP a i zaczołem texturować butki :P
Kruku Napisano 1 Luty 2007 Autor Napisano 1 Luty 2007 Zauważyłem ze ten post nie zwraca szczególnej uwagi ;p dalej męczę się z tym modelem. 1708 poly
peterr Napisano 2 Luty 2007 Napisano 2 Luty 2007 przypomina mi naukowca z cs'a :P taki płaski.:) Chyba masz za dużo poly na butach ,dziwny smooth... hej
Kruku Napisano 8 Luty 2007 Autor Napisano 8 Luty 2007 Kolejne poprawki :] zmniejszyłem ilość poly butów poprawiłem głowę :] 1886 poly
Kruku Napisano 16 Luty 2007 Autor Napisano 16 Luty 2007 Dobra poprawiłem ZNOWU proporcję, dodatkowo dodałem i odjołem coś to tu to tam:]
Kruku Napisano 13 Kwiecień 2007 Autor Napisano 13 Kwiecień 2007 Troszkę bezsens post za postem robić, no ale ciągle męczę się z tym modelem XD a mam bardzo mało wolnego czasu ;/ kompletnie zmodyfikowałem głowę i poprawiłem siatkę całość 2k poly
Levus Napisano 14 Kwiecień 2007 Napisano 14 Kwiecień 2007 Muszę przyznać, że masz bardzo ciekawy sposób na uszy:) Cięcia na nogach za rzadkie jak dla mnie, w stosunku do cięć na tułowiu. A nogi są dość zauważalne animowalnie:p Budowa ciała wydaje się być w porządku, choć kark za płaski zdaje się, jak na takiego tłuścioszka. Dłonie straszne, płaskie i kanciaste. Luknij na ten tutek, facet dąży tu do high poly, ale można z powodzeniem się na nim oprzeć. http://antropus.com/tutorial_hand1.html (po portugalsku ale obrazków wystarczająca ilość) Zastanów się też, czy warto robić gałki oczne, jeśli nie będą one animowane. Poszerzyłbtym też mózgoczaszkę, bo łeb stylizowany na okrągły (i łysy?:) i będą się czepiać że za płaski:) Pracuj dalej, pozdro!
ognisty Napisano 14 Kwiecień 2007 Napisano 14 Kwiecień 2007 robiąc model organiczny staraj się jak najmniej (czyt. w ogóle) uzywać trójkątów - same czworokąty - takie rozumowanie pomaga xD
Levus Napisano 15 Kwiecień 2007 Napisano 15 Kwiecień 2007 Ale opanowanie budowy siatki złożonej z samych quadów wymaga trochę treningu, szczególnie przy bardziej złożonych modelach. Tak btw: (nie jestem pewny, muszę to sprawdzić) wydaje mi się, że na przykład użycie trójkątów w siatce i jej export do zbrusha powoduje spadek wydajności przy kolejnych sub-divach. Wydaje mi się, że lepiej zagęszczają się modele zbudowane z samych quadów... Pozdro!
ledyr Napisano 16 Kwiecień 2007 Napisano 16 Kwiecień 2007 kruku wyluzuj z tą optymalizacją, to nie jest najważniejsze popracuj nad kształtami ludka zeby wygladał jak najrealistyczniej "bendzie dobże" :D
Kruku Napisano 7 Czerwiec 2007 Autor Napisano 7 Czerwiec 2007 Dla tych którzy myśleli że zaprzepaszczę tą prackę mały update zaczołem texturkę płaszczyka + małe zmiany tu i tam.
Kuba Napisano 7 Czerwiec 2007 Napisano 7 Czerwiec 2007 Wydawało mi się, że gdzieś w tym wątku pokazałeś ładne butki, na tym screenie już ich nie widać. Tekstura fartucha (płaszcza?) nawet wygląda fajnie, z tym że wewnętrzne powierzchnie rąk są za ciemne w stosunku do zewnętrznych.
Kruku Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 dobra mocno odgrzany kotlet XD ale mam nadzieję ze go jakoś przełkniecie XD 1400 poly i na pewno go skończę! mam nadzieję że złapałem proporcje .
Tomala Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Czy te rękawy są nie za bardzo low poly? Ja bym tam dodał trochę żeby miały przekrój nie kwadratowy a powiedzmy sześciokątny. Tak poza tym to wygląda bardzo dobrze, jak mówisz że skończysz to czekam na tekxturki. Normal będzie czy taki old school raczej?
Kruku Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 to dla enginu z 98 roku nie modyfikowanego technicznie XD więc raczej old school
Ardeni Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Dlaczego nie zrobisz wersji dla lepszego silnika?
Tomala Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 Dziesięć lat temu nie robiło się palców u rąk i takich butów szczegółowych ;) Właśnie dlaczego taki stary engine?
Pumba Napisano 12 Styczeń 2008 Napisano 12 Styczeń 2008 A ja wiem dlaczego :D Wyręczę Kruka i powiem. Bo ma on już prawie skończonego moda do enginu hl1, oraz zapewno chce go ukończyć. Zdałem? Ciekaw jestem jak tam ten mod wygląda, z chęcią go potem obejrzę ^^
Kruku Napisano 12 Styczeń 2008 Autor Napisano 12 Styczeń 2008 Po prostu chciałem coś skończyć XD 2 lata robię sam moda do hl1, mam już z 20 map trochę modeli zbliża się to ku końcowi jeszcze tylko parę głównych npc itd.. nie chciał bym zaczynać od nowa na hl2 ;/ chociaż robie coś innego na nowy engine :] itak mam problemy jak widać ze zrobieniem czegoś dobrego w low res ;/ Aha i Tomala 10 lat temu kompy miały po 16 mb ram dlatego wszystko było totalnie kwadratowe XD
Kruku Napisano 13 Styczeń 2008 Autor Napisano 13 Styczeń 2008 Dobra żeby nie było że nic nie robię XD zaczołem texturować głowę wyszedł taki trochę styrany dziadek, ale ma swój charakter :] jeszcze popracuje nad bokiem i tyłem czachy, na ostatnim modelu użyłem za dużo czerni teraz idę za radą innych staram się nie używać czerni ;].
floo Napisano 13 Styczeń 2008 Napisano 13 Styczeń 2008 fajnie fajnie... texturka w ps-ie??? może masz jakieś fajne tutki, pytam tak przy okazji... :) Powodzenia!!!
Por@szek Napisano 14 Styczeń 2008 Napisano 14 Styczeń 2008 Ok ja tylko tak nie kumam jednej rzeczy. Po chelere mu tyle palcow. Wystarczy kciuk , ewentualnie palec wskazujacy i koniec.
Kruku Napisano 28 Styczeń 2008 Autor Napisano 28 Styczeń 2008 kolejny update ;/ będę walczył z tym aż do końca XD zarys całości textury, jednak CAŁOŚĆ nadal WIP jestem otwarty na cenne uwagi :]
Kruku Napisano 5 Luty 2008 Autor Napisano 5 Luty 2008 Dobra wprowadziłem dużo nowych rzeczy, nadal hand painted ;p wydaje mi się jedynie że ma zbyt wygniecione ciuchy. twarz dosyć bez charakteru ponieważ mam zamiar zrobić na jej podstawie 4 kolejne.
Kruku Napisano 17 Luty 2008 Autor Napisano 17 Luty 2008 No to kolejny update :] Jest sens to dalej ciągnąć ;/
Gość Marioza Napisano 17 Luty 2008 Napisano 17 Luty 2008 pewne elemnty mi sie podobają nawet, np dłonie są całkiem spoko, tył tam gdzie takie guzki jak by od kregosłupa daje jakis klimacik ,ale ogolnie fizjonomia tej postaci malo ciekawa, mapowanie na pecynie chyba jest nie bardzo albo nie poczyscicles textury dobrze po projekcji, okolice nosa i powiek a no i od oczu w dól pomijac nos ma za ciemną twarz, powinno byc jakies sensowne cieniowanie bo tak jest tylko plama ciemna, ciuchy nawet fajny tylko torche zby monotnne kolorystycznie
Kruku Napisano 18 Luty 2008 Autor Napisano 18 Luty 2008 hmm poprawiłem troszkę te cienie na twarzy i zmieniłem kolorystykę ubrazia.
Gość Marioza Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 no i wyglada duzo lepjej, jeszcze ma za ciemno na gornej wardze, usta są za krotkie takie prawie w dziubek, to teraz proponuje ci go wrzucic do zbrusha i movem sie pobawic przy głowie, dzieki temu moze uda Ci się w ciągu kilku minut nadać mu ciekawszą bryłe głowy i twarzy, polecam , sam to stosuje przy low poly :)
Bruneq Napisano 24 Luty 2008 Napisano 24 Luty 2008 no kruku od jutra juz niebedizesz mial czasu na konczenie go w wolnych chwilach!:P ale juz widze co trzeba u cibeie podszkolic!:P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się