Skocz do zawartości

[WIP] Postać 3D: Naukowiec/UPDATE5


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam :]

Pracka jeszcze dużo poprawek wymaga jednak postanowiłem to co jest pokazać bo już sam zaczynam się nużyć;/

Celem jest zrobienie postaci naukowca z niedalekiej przeszłości,

proporcję mają być osoby pracującej od lat na siedząco (lekkie wady postawy

słaba budowa ciała, tęgość, przylizane włoski w lekkim nieładzie ) poszukiwałem zdjęć na necie jednak nie znajdywałem nic co by mi odpowiadało więc robię tak trochę na oko.

  • Odpowiedzi 37
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ok jednak chciałem usłyszeć tylko komentarz jak poprawić proporcję

przy 1924max2000 poly

 

r1fg3.jpg

 

r2jq4.jpg

 

nie jest całkowicie zoptymalizowani przypominam to WIP

 

a i zaczołem texturować butki :P

bupc2.jpg

Napisano

Do poprawy ramiona i klatka piersiowa.

Napisano

Troszkę bezsens post za postem robić, no ale ciągle męczę się z tym modelem XD a mam bardzo mało wolnego czasu ;/

kompletnie zmodyfikowałem głowę i poprawiłem siatkę całość 2k poly

rajr0.th.jpg

ragxs3.th.jpg

heahq8.th.jpg

heaneh9.th.jpg

Napisano

Muszę przyznać, że masz bardzo ciekawy sposób na uszy:)

 

Cięcia na nogach za rzadkie jak dla mnie, w stosunku do cięć na tułowiu.

A nogi są dość zauważalne animowalnie:p

 

Budowa ciała wydaje się być w porządku, choć kark za płaski zdaje się, jak na takiego tłuścioszka.

 

Dłonie straszne, płaskie i kanciaste.

Luknij na ten tutek, facet dąży tu do high poly, ale można z powodzeniem się na nim oprzeć.

http://antropus.com/tutorial_hand1.html (po portugalsku ale obrazków wystarczająca ilość)

 

Zastanów się też, czy warto robić gałki oczne, jeśli nie będą one animowane.

Poszerzyłbtym też mózgoczaszkę, bo łeb stylizowany na okrągły (i łysy?:) i będą się czepiać że za płaski:)

 

Pracuj dalej, pozdro!

Napisano

Ale opanowanie budowy siatki złożonej z samych quadów wymaga trochę treningu, szczególnie przy bardziej złożonych modelach.

 

Tak btw: (nie jestem pewny, muszę to sprawdzić) wydaje mi się, że na przykład użycie trójkątów w siatce i jej export do zbrusha powoduje spadek wydajności przy kolejnych sub-divach. Wydaje mi się, że lepiej zagęszczają się modele zbudowane z samych quadów...

 

Pozdro!

Napisano

kruku wyluzuj z tą optymalizacją, to nie jest najważniejsze

popracuj nad kształtami ludka zeby wygladał jak najrealistyczniej

"bendzie dobże" :D

Napisano

Wydawało mi się, że gdzieś w tym wątku pokazałeś ładne butki, na tym screenie już ich nie widać. Tekstura fartucha (płaszcza?) nawet wygląda fajnie, z tym że wewnętrzne powierzchnie rąk są za ciemne w stosunku do zewnętrznych.

Napisano

dobra mocno odgrzany kotlet XD ale mam nadzieję ze go jakoś przełkniecie XD

1400 poly i na pewno go skończę! mam nadzieję że złapałem proporcje .

r1abs6.th.jpg

Napisano

Czy te rękawy są nie za bardzo low poly? Ja bym tam dodał trochę żeby miały przekrój nie kwadratowy a powiedzmy sześciokątny. Tak poza tym to wygląda bardzo dobrze, jak mówisz że skończysz to czekam na tekxturki. Normal będzie czy taki old school raczej?

Napisano

A ja wiem dlaczego :D Wyręczę Kruka i powiem. Bo ma on już prawie skończonego moda do enginu hl1, oraz zapewno chce go ukończyć. Zdałem?

Ciekaw jestem jak tam ten mod wygląda, z chęcią go potem obejrzę ^^

Napisano

Po prostu chciałem coś skończyć XD 2 lata robię sam moda do hl1, mam już z 20 map trochę modeli zbliża się to ku końcowi jeszcze tylko parę głównych npc itd..

nie chciał bym zaczynać od nowa na hl2 ;/ chociaż robie coś innego na nowy engine :]

itak mam problemy jak widać ze zrobieniem czegoś dobrego w low res ;/

Aha i Tomala 10 lat temu kompy miały po 16 mb ram dlatego wszystko było totalnie kwadratowe XD

Napisano

Dobra żeby nie było że nic nie robię XD zaczołem texturować głowę wyszedł taki trochę styrany dziadek, ale ma swój charakter :] jeszcze popracuje nad bokiem i tyłem czachy,

na ostatnim modelu użyłem za dużo czerni teraz idę za radą innych staram się nie używać czerni ;].

 

r2bfz2.th.jpg

Napisano

kolejny update ;/ będę walczył z tym aż do końca XD

r3bzc3.th.jpg

zarys całości textury, jednak CAŁOŚĆ nadal WIP

jestem otwarty na cenne uwagi :]

Napisano

allyy7.th.jpg

Dobra wprowadziłem dużo nowych rzeczy, nadal hand painted ;p wydaje mi się jedynie że ma zbyt wygniecione ciuchy. twarz dosyć bez charakteru ponieważ mam zamiar zrobić na jej podstawie 4 kolejne.

Gość Marioza
Napisano

pewne elemnty mi sie podobają nawet, np dłonie są całkiem spoko, tył tam gdzie takie guzki jak by od kregosłupa daje jakis klimacik ,ale ogolnie fizjonomia tej postaci malo ciekawa, mapowanie na pecynie chyba jest nie bardzo albo nie poczyscicles textury dobrze po projekcji, okolice nosa i powiek a no i od oczu w dól pomijac nos ma za ciemną twarz, powinno byc jakies sensowne cieniowanie bo tak jest tylko plama ciemna, ciuchy nawet fajny tylko torche zby monotnne kolorystycznie

Gość Marioza
Napisano

no i wyglada duzo lepjej, jeszcze ma za ciemno na gornej wardze, usta są za krotkie takie prawie w dziubek, to teraz proponuje ci go wrzucic do zbrusha i movem sie pobawic przy głowie, dzieki temu moze uda Ci się w ciągu kilku minut nadać mu ciekawszą bryłe głowy i twarzy, polecam , sam to stosuje przy low poly :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności