Jump to content

[WIP] Postać 3D: Naukowiec/UPDATE5


Kruku
 Share

Recommended Posts

Witam :]

Pracka jeszcze dużo poprawek wymaga jednak postanowiłem to co jest pokazać bo już sam zaczynam się nużyć;/

Celem jest zrobienie postaci naukowca z niedalekiej przeszłości,

proporcję mają być osoby pracującej od lat na siedząco (lekkie wady postawy

słaba budowa ciała, tęgość, przylizane włoski w lekkim nieładzie ) poszukiwałem zdjęć na necie jednak nie znajdywałem nic co by mi odpowiadało więc robię tak trochę na oko.

Link to comment
Share on other sites

Muszę przyznać, że masz bardzo ciekawy sposób na uszy:)

 

Cięcia na nogach za rzadkie jak dla mnie, w stosunku do cięć na tułowiu.

A nogi są dość zauważalne animowalnie:p

 

Budowa ciała wydaje się być w porządku, choć kark za płaski zdaje się, jak na takiego tłuścioszka.

 

Dłonie straszne, płaskie i kanciaste.

Luknij na ten tutek, facet dąży tu do high poly, ale można z powodzeniem się na nim oprzeć.

http://antropus.com/tutorial_hand1.html (po portugalsku ale obrazków wystarczająca ilość)

 

Zastanów się też, czy warto robić gałki oczne, jeśli nie będą one animowane.

Poszerzyłbtym też mózgoczaszkę, bo łeb stylizowany na okrągły (i łysy?:) i będą się czepiać że za płaski:)

 

Pracuj dalej, pozdro!

Link to comment
Share on other sites

Ale opanowanie budowy siatki złożonej z samych quadów wymaga trochę treningu, szczególnie przy bardziej złożonych modelach.

 

Tak btw: (nie jestem pewny, muszę to sprawdzić) wydaje mi się, że na przykład użycie trójkątów w siatce i jej export do zbrusha powoduje spadek wydajności przy kolejnych sub-divach. Wydaje mi się, że lepiej zagęszczają się modele zbudowane z samych quadów...

 

Pozdro!

Link to comment
Share on other sites

Wydawało mi się, że gdzieś w tym wątku pokazałeś ładne butki, na tym screenie już ich nie widać. Tekstura fartucha (płaszcza?) nawet wygląda fajnie, z tym że wewnętrzne powierzchnie rąk są za ciemne w stosunku do zewnętrznych.

Link to comment
Share on other sites

Czy te rękawy są nie za bardzo low poly? Ja bym tam dodał trochę żeby miały przekrój nie kwadratowy a powiedzmy sześciokątny. Tak poza tym to wygląda bardzo dobrze, jak mówisz że skończysz to czekam na tekxturki. Normal będzie czy taki old school raczej?

Link to comment
Share on other sites

Po prostu chciałem coś skończyć XD 2 lata robię sam moda do hl1, mam już z 20 map trochę modeli zbliża się to ku końcowi jeszcze tylko parę głównych npc itd..

nie chciał bym zaczynać od nowa na hl2 ;/ chociaż robie coś innego na nowy engine :]

itak mam problemy jak widać ze zrobieniem czegoś dobrego w low res ;/

Aha i Tomala 10 lat temu kompy miały po 16 mb ram dlatego wszystko było totalnie kwadratowe XD

Link to comment
Share on other sites

Dobra żeby nie było że nic nie robię XD zaczołem texturować głowę wyszedł taki trochę styrany dziadek, ale ma swój charakter :] jeszcze popracuje nad bokiem i tyłem czachy,

na ostatnim modelu użyłem za dużo czerni teraz idę za radą innych staram się nie używać czerni ;].

 

r2bfz2.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Marioza

pewne elemnty mi sie podobają nawet, np dłonie są całkiem spoko, tył tam gdzie takie guzki jak by od kregosłupa daje jakis klimacik ,ale ogolnie fizjonomia tej postaci malo ciekawa, mapowanie na pecynie chyba jest nie bardzo albo nie poczyscicles textury dobrze po projekcji, okolice nosa i powiek a no i od oczu w dól pomijac nos ma za ciemną twarz, powinno byc jakies sensowne cieniowanie bo tak jest tylko plama ciemna, ciuchy nawet fajny tylko torche zby monotnne kolorystycznie

Link to comment
Share on other sites

Guest Marioza

no i wyglada duzo lepjej, jeszcze ma za ciemno na gornej wardze, usta są za krotkie takie prawie w dziubek, to teraz proponuje ci go wrzucic do zbrusha i movem sie pobawic przy głowie, dzieki temu moze uda Ci się w ciągu kilku minut nadać mu ciekawszą bryłe głowy i twarzy, polecam , sam to stosuje przy low poly :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy