SoAd Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 Po meetingu w bydgaszczy uanalem ze trzeba cos porządnie zrobić. Na razie równo tydzień pracy:
t0m3k Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 super, teraz tylko go pomaluj i zrob cos z tym wlotem powietrza na masce (nadaj jakas grubosc), wydaje mi sie ze przednie nadkola sa troche krzywe ale nie jestem pewnien. Swietny model, bedzie jakas scenka?
Cyrek Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 Hummery, Abramsy, Bradleye... kurde, a o tarpanie to się nie pamięta? Ostatecznie to nasz high-endowy sprzęt, może ktoś wymodeluje takiego? :P A na poważnie, nie pozostaje nic innego, jak czekać na teksturki i jakieś otoczenie. Swoją drogą ten komin od diesla nie jest za gruby? Pozdrawiam.
SoAd Napisano 29 Styczeń 2007 Autor Napisano 29 Styczeń 2007 No więc tak: -Wlot na masce taki jest na prawdę, a te artefakty znikną mam nadzieję wraz ze wzrostem rozdziałki. -Sama maska idzie do poprawy- szczególnie nadkole i to najwyzsze przetłoczenie. -Opony tez idą do poprawy -Do teksturek i otoczenia to jeszcze daleka droga, jeszcze duuzo detali zostało -A propos detali to strasznie brakuje mi referek, szcególnie zatrzasku do maski -Scenka będzie , nawet z zolnierzami, ale nie chcę się rzucac jak zwykle z motyką na słońce więc niczego nie obiecuję -Komin nie jest za gruby, to jest nawet lzejsza wersja. Uff to by bylo na tyle :) Pozdro
zgred Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 A z jakiej stronki wzieles bluprinty do tego hummera? bo na the-blueprints.com o dziwo nie :/
M4rcus Napisano 29 Styczeń 2007 Napisano 29 Styczeń 2007 boli mnie ten smoth... niszczysz cala prostokątność i bryłowatość hummera(h1) P.S. np. dolny rant tylnych drzwi...ajjjjjj
SoAd Napisano 30 Styczeń 2007 Autor Napisano 30 Styczeń 2007 M4rcus - Nie wiem o co chodzi. on tak wygląda na prawdę, i to nie jest H1 tylko HMMVW, czyli wojskowy, a nie cywilny, moze stąd ta różnica. Blueprinty chyba z suurland.com, albo z sm-cars.net Update jednodniowy. okolo 700 000 poly Znajdz 10 różnic hehe... 1
Paper_nr1 Napisano 30 Styczeń 2007 Napisano 30 Styczeń 2007 Witam :) 1. wycieraczki 2. lusterka 3. lampki z tylu 4. jakiś zaczep na kominku 5. zawiasy (?) na drzwiach 6. dorobiony tył albo nadkole (?) 7. troszkę inne oświetlenie (?) :P dużo jeszcze zostało detalu do roboty? już czekam na koniec :) pracka pewnie zagości u mnie na pulpicie :)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 31 Styczeń 2007 Napisano 31 Styczeń 2007 Rzadko sie zdarza tak dobrze wymodelowany Hummer...
serratus Napisano 31 Styczeń 2007 Napisano 31 Styczeń 2007 Świetna praca, bardzo ładnie to wygląda, jak dla mnie - nic dodać nic ująć ;]
Dirk Napisano 31 Styczeń 2007 Napisano 31 Styczeń 2007 SoAd, właśnie przed chwilką znalazłem instrukcję do modelu HMMWV. Tam są ładne schematy. Jak chcesz to mogę zeskanować i Ci wysłać. Model jest ładny. Może dasz jakiś kamuflaż na nim?
FF Napisano 31 Styczeń 2007 Napisano 31 Styczeń 2007 H1 wymiata, zapowiada sie super pracka. Będziesz robił może km na dachu? W czym renderujesz? Powodzenia! Ps. Nie wiem czy nie mam gdzieś książki o hamerze, trza sprawdzić
M4rcus Napisano 31 Styczeń 2007 Napisano 31 Styczeń 2007 H1 wymiata, zapowiada sie super pracka. Będziesz robił może km na dachu? W czym renderujesz? Powodzenia! Ps. Nie wiem czy nie mam gdzieś książki o hamerze, trza sprawdzić ten sam blad co ja..:P FF: to nie jest h1 tylko HMMWV P.S. blad w tytule
FF Napisano 31 Styczeń 2007 Napisano 31 Styczeń 2007 Widać że sie nie znam:P A tytuł można przecież edytować. A co z tym renderem?
SoAd Napisano 1 Luty 2007 Autor Napisano 1 Luty 2007 DIRK Jakbys mogl bylbym cholernie wdzieczny. Freedom Fighter Sprawdż! ;) Renderuje w mentalu Km - bede robil jak tylko znajde referencje
Dirk Napisano 1 Luty 2007 Napisano 1 Luty 2007 Proszę bardzo. Niżej link do "blueprintów"+pokazane mniej więcej podwozie i jego elementy:) LINK To wersja M1025. I nie mylcie już HMMWV ( czyli High Mobility Multi Purpose Wheeled Vehicle) z cywilną wersją H1 (a następnie H2 i H3) :) EDIT: I poproszę o render 1280x1024 ;) Muszę tapetę na pulpicie zmienić:) 1
FF Napisano 1 Luty 2007 Napisano 1 Luty 2007 Książkę znalazłem, sporo fotek i rysunków od boku ale żeby jakieś detale to nie bardzo. Jak coś to pisz to wyślę. Jakie światło i cień dałeś w renderze?
SoAd Napisano 2 Luty 2007 Autor Napisano 2 Luty 2007 Dirk wielkie dziąki, właśnie się ściąga, w zamian dostaniesz render :) Freedom fighter właściwie to teraz mnie interesuja dwie rzeczy- taki zatrzask co trzyma maske (na modelu jest na niego miejsce) i otwor i jego obudowa , z ktorego wylazi koles strzelający z kaemu, no i sam gun i jego podstawka jak bys looknal byloby super 1 Skylight 0,8 bodajze i jedem mr area omni z raytraced cieniami id ziała
FF Napisano 2 Luty 2007 Napisano 2 Luty 2007 Bez skylighta? A to ciekawe, trza spróbować. Chyba nie pomoge z tymi zatrzaskami bo jak juz mowilem tam nie ma takich detali...
Dirk Napisano 2 Luty 2007 Napisano 2 Luty 2007 Ten zatrzask wygląda tak jakby "zawleczka" była przymocowana do korpusu pojazdu, a zatrzask do maski. Jak zawleczkę włożysz do zatrzasku i pociągniesz to do góry to się zablokuje. Przynajmniej tak to wygląda. Zasada podobna do działania zatrzasków od pojemników na np. narzędzia. http://www.forestapps.com/images/HMMWV1.jpg http://www.globalsecurity.org/military/systems/ground/images/hmwvv_842136.jpg http://www.vojsko.net/photo/pozemni/ostatni_vozidla/hmmwv_02_m998.jpg A w Bielsku-Białej tyle tych Humvee stoi w jednostce i nie ma jak tam wejść, żeby foty zrobić ;/
SoAd Napisano 5 Luty 2007 Autor Napisano 5 Luty 2007 Dirk WIELKIE dzieki. Freedom fighter przeciez jest napisane ze 1 skylight Samochód skonczony zmiescilem sie w 800 000 poly, zabieram sie za guny ,zolnezy, budynki.
Yaro16 Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 No i wypas.Po prostu cudo.Nic więcej nie powiem bo po prostu brak mi słów.
Gość _Kreska_ Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 model świetny, tekstury bedziesz jeszcze brudził cz zostawiasz wersje salonową?
piksar Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 ustawiłem sobie jako tło windy -----wróć bieżnik zbyt płytki
krzyhhh Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 dajesz radę;) super detal . powalcz jeszcze z texturami jedyne co mi się nie podoba to siatka.. miejscami strasznie pojechana;) aha ;) i jak to od tyłu wygląda ?
Kr3tz Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 git git git git git ;) nie moge doczekac sie scenki koncowej
FF Napisano 5 Luty 2007 Napisano 5 Luty 2007 ...Freedom fighter przeciez jest napisane ze 1 skylight Aaaaa! Faktycznie, źle przeczytałem, przepraszam! Czekam na m60 bo to nada mu więcej groźnego charakteru.
SoAd Napisano 6 Luty 2007 Autor Napisano 6 Luty 2007 Freedom Fighter Właściwie to chciałem zrobic mk 19, ale chyba z m60 bedzie lepiej wygladał Krzyhhh Nie zadawaj takich trudnych pytań, z tylu nima nic, w scence bedzie od przodu, wiec to bylaby bezsensowna strata poly i czasu tymczasem nowa opona
piksar Napisano 6 Luty 2007 Napisano 6 Luty 2007 napisz w wolnej chwili jak zrobiłeś tą/tę oponę - fajny materiał
JohnZi Napisano 6 Luty 2007 Napisano 6 Luty 2007 taki kolor juz zostanie tej opony? mowie o tym jasnym, mi on jakos nie lezy wlasnie;/ + btw: ojej moj pierwszy 1000:D
t0m3k Napisano 6 Luty 2007 Napisano 6 Luty 2007 model super jakby go pobrudic i postawic na piaszczystej wydmie to sam dalby rade. chcialbym sie dowiedziec jak zmapowales ten model ze na zagieciach ci sie tex nie porozjezdzaly?
SoAd Napisano 6 Luty 2007 Autor Napisano 6 Luty 2007 JohnZi ten kolor zostanie, bo samochód bedzie na jasnym gruncie stal PS gratulacje :) t0m3k Wlasnie ze sie porozjezdzaly, tylko ze przy takiej texturce tego nie widac sa ta zwykle planar uvw dla maski z gory dla reszty z boku + tex zrobiona w pshopie , ktora sie ladnie tiluje.
SoAd Napisano 8 Luty 2007 Autor Napisano 8 Luty 2007 Robie teraz m60 tu jest efekt 2 wieczorów(bardzo późnych). Model jest prawie lowpoly ;)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 8 Luty 2007 Napisano 8 Luty 2007 kolko i "pizdolet" zajefajnie sie mi podobaja :)
FF Napisano 8 Luty 2007 Napisano 8 Luty 2007 No nalej!! Mój ulubiony wątek a ja nie widze obrazków ;(
Hynol Napisano 8 Luty 2007 Napisano 8 Luty 2007 Zawsze myślałem że oni jakieś browningi 0,5 na tych puszkach montują....
SoAd Napisano 9 Luty 2007 Autor Napisano 9 Luty 2007 M 60 tez montują... Freedom fighter Image shack ci nie chodzi? Skoro to twój ulubiony wątek to masz o de mnie alternatywnego linka. Guuun skończony I alternatywny link http://www.freewebs.com/soad3d/m60fin.jpg
FF Napisano 9 Luty 2007 Napisano 9 Luty 2007 Teraz już widze. Tylko w jednym poście mi sie nie pokazał. Gun fajowy. Co to za materiał?
SoAd Napisano 12 Luty 2007 Autor Napisano 12 Luty 2007 Material to mentalowy DGS, texturke bede robil pozniej, teraz sie zabieram, za zolnierzykow, ale jeszcze mam za malo zeby cos pokazac
SoAd Napisano 14 Luty 2007 Autor Napisano 14 Luty 2007 Błeee organika. Cos takiego mi wyszlo. Nie jest chyba zle, ale jeszcze dwie buzki musze zrobic. [/url] I taki renderek bryki
SoAd Napisano 15 Luty 2007 Autor Napisano 15 Luty 2007 Sorry ze trzeci post pod rząd, ale od czasu jak skonczylem Humvee malo osób tu zagląda Taki hełm/kask zrobilem
Mortom Napisano 15 Luty 2007 Napisano 15 Luty 2007 wygląda jak Mackel Jakson po wazektomi :P ale kask fajny :)
FF Napisano 15 Luty 2007 Napisano 15 Luty 2007 Zapodaj mu to takie plastikowe coś na brodę do trzymania hełmy i będzie ok, a najlepiej jeszcze gogle. Nie mowie tego z przekąsem ale było by fajniej imo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się