Napisano 29 Styczeń 200718 l Po meetingu w bydgaszczy uanalem ze trzeba cos porządnie zrobić. Na razie równo tydzień pracy:
Napisano 29 Styczeń 200718 l super, teraz tylko go pomaluj i zrob cos z tym wlotem powietrza na masce (nadaj jakas grubosc), wydaje mi sie ze przednie nadkola sa troche krzywe ale nie jestem pewnien. Swietny model, bedzie jakas scenka?
Napisano 29 Styczeń 200718 l Hummery, Abramsy, Bradleye... kurde, a o tarpanie to się nie pamięta? Ostatecznie to nasz high-endowy sprzęt, może ktoś wymodeluje takiego? :P A na poważnie, nie pozostaje nic innego, jak czekać na teksturki i jakieś otoczenie. Swoją drogą ten komin od diesla nie jest za gruby? Pozdrawiam.
Napisano 29 Styczeń 200718 l Autor No więc tak: -Wlot na masce taki jest na prawdę, a te artefakty znikną mam nadzieję wraz ze wzrostem rozdziałki. -Sama maska idzie do poprawy- szczególnie nadkole i to najwyzsze przetłoczenie. -Opony tez idą do poprawy -Do teksturek i otoczenia to jeszcze daleka droga, jeszcze duuzo detali zostało -A propos detali to strasznie brakuje mi referek, szcególnie zatrzasku do maski -Scenka będzie , nawet z zolnierzami, ale nie chcę się rzucac jak zwykle z motyką na słońce więc niczego nie obiecuję -Komin nie jest za gruby, to jest nawet lzejsza wersja. Uff to by bylo na tyle :) Pozdro
Napisano 29 Styczeń 200718 l A z jakiej stronki wzieles bluprinty do tego hummera? bo na the-blueprints.com o dziwo nie :/
Napisano 29 Styczeń 200718 l boli mnie ten smoth... niszczysz cala prostokątność i bryłowatość hummera(h1) P.S. np. dolny rant tylnych drzwi...ajjjjjj
Napisano 30 Styczeń 200718 l Autor M4rcus - Nie wiem o co chodzi. on tak wygląda na prawdę, i to nie jest H1 tylko HMMVW, czyli wojskowy, a nie cywilny, moze stąd ta różnica. Blueprinty chyba z suurland.com, albo z sm-cars.net Update jednodniowy. okolo 700 000 poly Znajdz 10 różnic hehe...
Napisano 30 Styczeń 200718 l Witam :) 1. wycieraczki 2. lusterka 3. lampki z tylu 4. jakiś zaczep na kominku 5. zawiasy (?) na drzwiach 6. dorobiony tył albo nadkole (?) 7. troszkę inne oświetlenie (?) :P dużo jeszcze zostało detalu do roboty? już czekam na koniec :) pracka pewnie zagości u mnie na pulpicie :)
Napisano 31 Styczeń 200718 l Świetna praca, bardzo ładnie to wygląda, jak dla mnie - nic dodać nic ująć ;]
Napisano 31 Styczeń 200718 l SoAd, właśnie przed chwilką znalazłem instrukcję do modelu HMMWV. Tam są ładne schematy. Jak chcesz to mogę zeskanować i Ci wysłać. Model jest ładny. Może dasz jakiś kamuflaż na nim?
Napisano 31 Styczeń 200718 l H1 wymiata, zapowiada sie super pracka. Będziesz robił może km na dachu? W czym renderujesz? Powodzenia! Ps. Nie wiem czy nie mam gdzieś książki o hamerze, trza sprawdzić
Napisano 31 Styczeń 200718 l H1 wymiata, zapowiada sie super pracka. Będziesz robił może km na dachu? W czym renderujesz? Powodzenia! Ps. Nie wiem czy nie mam gdzieś książki o hamerze, trza sprawdzić ten sam blad co ja..:P FF: to nie jest h1 tylko HMMWV P.S. blad w tytule
Napisano 31 Styczeń 200718 l Widać że sie nie znam:P A tytuł można przecież edytować. A co z tym renderem?
Napisano 1 Luty 200718 l Autor DIRK Jakbys mogl bylbym cholernie wdzieczny. Freedom Fighter Sprawdż! ;) Renderuje w mentalu Km - bede robil jak tylko znajde referencje
Napisano 1 Luty 200718 l Proszę bardzo. Niżej link do "blueprintów"+pokazane mniej więcej podwozie i jego elementy:) LINK To wersja M1025. I nie mylcie już HMMWV ( czyli High Mobility Multi Purpose Wheeled Vehicle) z cywilną wersją H1 (a następnie H2 i H3) :) EDIT: I poproszę o render 1280x1024 ;) Muszę tapetę na pulpicie zmienić:)
Napisano 1 Luty 200718 l Książkę znalazłem, sporo fotek i rysunków od boku ale żeby jakieś detale to nie bardzo. Jak coś to pisz to wyślę. Jakie światło i cień dałeś w renderze?
Napisano 2 Luty 200718 l Autor Dirk wielkie dziąki, właśnie się ściąga, w zamian dostaniesz render :) Freedom fighter właściwie to teraz mnie interesuja dwie rzeczy- taki zatrzask co trzyma maske (na modelu jest na niego miejsce) i otwor i jego obudowa , z ktorego wylazi koles strzelający z kaemu, no i sam gun i jego podstawka jak bys looknal byloby super 1 Skylight 0,8 bodajze i jedem mr area omni z raytraced cieniami id ziała
Napisano 2 Luty 200718 l Bez skylighta? A to ciekawe, trza spróbować. Chyba nie pomoge z tymi zatrzaskami bo jak juz mowilem tam nie ma takich detali...
Napisano 2 Luty 200718 l Ten zatrzask wygląda tak jakby "zawleczka" była przymocowana do korpusu pojazdu, a zatrzask do maski. Jak zawleczkę włożysz do zatrzasku i pociągniesz to do góry to się zablokuje. Przynajmniej tak to wygląda. Zasada podobna do działania zatrzasków od pojemników na np. narzędzia. http://www.forestapps.com/images/HMMWV1.jpg http://www.globalsecurity.org/military/systems/ground/images/hmwvv_842136.jpg http://www.vojsko.net/photo/pozemni/ostatni_vozidla/hmmwv_02_m998.jpg A w Bielsku-Białej tyle tych Humvee stoi w jednostce i nie ma jak tam wejść, żeby foty zrobić ;/
Napisano 5 Luty 200718 l Autor Dirk WIELKIE dzieki. Freedom fighter przeciez jest napisane ze 1 skylight Samochód skonczony zmiescilem sie w 800 000 poly, zabieram sie za guny ,zolnezy, budynki.
Napisano 5 Luty 200718 l model świetny, tekstury bedziesz jeszcze brudził cz zostawiasz wersje salonową?
Napisano 5 Luty 200718 l dajesz radę;) super detal . powalcz jeszcze z texturami jedyne co mi się nie podoba to siatka.. miejscami strasznie pojechana;) aha ;) i jak to od tyłu wygląda ?
Napisano 5 Luty 200718 l ...Freedom fighter przeciez jest napisane ze 1 skylight Aaaaa! Faktycznie, źle przeczytałem, przepraszam! Czekam na m60 bo to nada mu więcej groźnego charakteru.
Napisano 6 Luty 200718 l Autor Freedom Fighter Właściwie to chciałem zrobic mk 19, ale chyba z m60 bedzie lepiej wygladał Krzyhhh Nie zadawaj takich trudnych pytań, z tylu nima nic, w scence bedzie od przodu, wiec to bylaby bezsensowna strata poly i czasu tymczasem nowa opona
Napisano 6 Luty 200718 l taki kolor juz zostanie tej opony? mowie o tym jasnym, mi on jakos nie lezy wlasnie;/ + btw: ojej moj pierwszy 1000:D
Napisano 6 Luty 200718 l model super jakby go pobrudic i postawic na piaszczystej wydmie to sam dalby rade. chcialbym sie dowiedziec jak zmapowales ten model ze na zagieciach ci sie tex nie porozjezdzaly?
Napisano 6 Luty 200718 l Autor JohnZi ten kolor zostanie, bo samochód bedzie na jasnym gruncie stal PS gratulacje :) t0m3k Wlasnie ze sie porozjezdzaly, tylko ze przy takiej texturce tego nie widac sa ta zwykle planar uvw dla maski z gory dla reszty z boku + tex zrobiona w pshopie , ktora sie ladnie tiluje.
Napisano 8 Luty 200718 l Autor Robie teraz m60 tu jest efekt 2 wieczorów(bardzo późnych). Model jest prawie lowpoly ;)
Napisano 9 Luty 200718 l Autor M 60 tez montują... Freedom fighter Image shack ci nie chodzi? Skoro to twój ulubiony wątek to masz o de mnie alternatywnego linka. Guuun skończony I alternatywny link http://www.freewebs.com/soad3d/m60fin.jpg
Napisano 9 Luty 200718 l Teraz już widze. Tylko w jednym poście mi sie nie pokazał. Gun fajowy. Co to za materiał?
Napisano 12 Luty 200718 l Autor Material to mentalowy DGS, texturke bede robil pozniej, teraz sie zabieram, za zolnierzykow, ale jeszcze mam za malo zeby cos pokazac
Napisano 14 Luty 200718 l Autor Błeee organika. Cos takiego mi wyszlo. Nie jest chyba zle, ale jeszcze dwie buzki musze zrobic. [/url] I taki renderek bryki
Napisano 15 Luty 200718 l Autor Sorry ze trzeci post pod rząd, ale od czasu jak skonczylem Humvee malo osób tu zagląda Taki hełm/kask zrobilem
Napisano 15 Luty 200718 l Zapodaj mu to takie plastikowe coś na brodę do trzymania hełmy i będzie ok, a najlepiej jeszcze gogle. Nie mowie tego z przekąsem ale było by fajniej imo.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto