Trybal Napisano 2 Maj 2008 Share Napisano 2 Maj 2008 Śliczne dzięki :) Na pewno się przyda gdyż właśnie stawiam pierwsze kroki w ZBrushu i nie pogardzę taką pomocą naukową :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
animator Napisano 6 Maj 2008 Share Napisano 6 Maj 2008 dzięki klicu, mam zamiar opanować tego zbrusza :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robo Napisano 19 Maj 2008 Share Napisano 19 Maj 2008 Będą jakieś mirrory ? ;/ Bo żaden nie działa :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 22 Maj 2008 Autor Share Napisano 22 Maj 2008 juz dzialaja :) . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SunRider Napisano 31 Lipiec 2008 Share Napisano 31 Lipiec 2008 Yeaaaaaaaaa! Klicek jesteś wielkiiii! Narazie sciągnąłem sobie tuta o interfejsie, bo Zbrusha mam od 30 minut więc zielony jestem jak brukselka. Powiem szczerze ze bardzo fajnie to wszystko wyjaśniasz, mam Zbrusha 3.1 ale większość opcji jest identycznych co mnie bardzo cieszy. Wielki respekt i punkcior reputacji czy jakoś tak.... :P A rotejtować było mega :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
meariss Napisano 9 Czerwiec 2009 Share Napisano 9 Czerwiec 2009 (edytowane) Dobra robota. Słuchając Cię można się nieźle ubawić, w sensie pozytywnym oczywiście. Mam tylko dwa pytania. Czy i jak mogę przestawić oś przesuwania myszką w Wings 3D? Drugie pytanie - czy jeśli w Max'e użyje mirrora do basemesh, to będzie to samo, co w Wings 3D? Bo słyszałem, że lepiej używać modyfikatora Symmetry, ale nie wiem czemu. EDIT: Z tym symmetry, to już nie aktualne, ale mam inny problem. W Zbrush'u mamy pod shiftem ten gładzący pędzel. I teraz, czy mogę jakoś zmniejszyć siłę tego pędzla? Edytowane 10 Czerwiec 2009 przez meariss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mmadyda Napisano 9 Czerwiec 2009 Share Napisano 9 Czerwiec 2009 ja już umiem blendera teraz ucze sie 3ds max'a i zbrush'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Matius Napisano 23 Czerwiec 2009 Share Napisano 23 Czerwiec 2009 Stało się dostałem ultimatum KLICEK, albo ja! Hymm... dziewczyn jest wiele, KLICEK tylko jeden. Uspokoiło się, ale zaczęły się dowcipy, "KLICEK nie zjada krążków hokejowych, on je przeżuwa". Jak dla mnie, to może je zjadać, przeżuwać, albo rzucać w berety, gość jest wielki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorence Napisano 13 Kwiecień 2010 Share Napisano 13 Kwiecień 2010 tutki lux obecnie trochę sie zmieniło ale nie wiele (można ogarnąć) narazie obejrzałem 1 tutka najlepszy tekst: SMOOTH: "smutujemy to co skaszanilismy" :D:D:D btw mam pytanko jak robię te polygrupy to nie "koloruje" mi ich w ZB 3.1 wiesz moze jak to ustawić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gomez Napisano 13 Kwiecień 2010 Share Napisano 13 Kwiecień 2010 Spróbuj zmienić materiał na standardowy i upewnij sie że wcisnąłeś shift-F. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lorence Napisano 15 Kwiecień 2010 Share Napisano 15 Kwiecień 2010 SHIFT+F pomogło dzięki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paul Napisano 14 Listopad 2010 Share Napisano 14 Listopad 2010 I ja zacząłem przerabiać ten świetny tutorial. Podziękowania dla Klicka:) A temu kto wymyślił ten zoom dałbym w pysk:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Banned Napisano 13 Sierpień 2011 Share Napisano 13 Sierpień 2011 (edytowane) Mam pewien problem w wingsie. Jak moge coś zeskalować ? Lub przesunąć np. vertexa? Gdy wciskam na vertexa nic nie moge zrobić z nim. Edit Zrobiłem sobie base (nie śmiejcie się :D) i po wrzuceniu go w zbrusha i wciśnięciu divide robi się na środku kreska, nie wiem co źle zrobiłem. Może to przez mirrora? Base robilem w 3dsmax. Screen : http://imageshack.us/photo/my-images/192/potwor.png/ Edytowane 14 Sierpień 2011 przez Banned Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dagonet, Napisano 15 Sierpień 2011 Share Napisano 15 Sierpień 2011 Sprawdź sobie czy miałeś połączone vertexy przez srodek. Jak nie to je połącz, może pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qzyn Napisano 30 Styczeń 2012 Share Napisano 30 Styczeń 2012 Chłopaki dajcie helpa bo już mnie krew zalewa - mam problem prawdopodobnie mega trywialny ale nic nie mogę znaleźć - chodzi o to: dajmy na to mamy wymodelowaną nogę (przód / goleń ;)modelująć z przodu po obróceniu obiektu okazuje się z tam gdzie powinna być łydka jest mega zdeformowana dziura. Czyli to co nałożyłem z przodu jako goleń zamiast nakładać "warstwe" zasysa to co jest z tyłu!?! H e l p ... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 30 Styczeń 2012 Share Napisano 30 Styczeń 2012 wejdz w ustawienia brusha i włącz backfacing masking Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 30 Styczeń 2012 Share Napisano 30 Styczeń 2012 Brush -> Auto masking -> Backface masking To jest potrzebne gdy modelujesz coś cienkiego jak płaszcz i obie strony modelu muszą ze sobą współgrać. Ty jednak prawdopodobnie masz bardzo małą skale obiektu i pędzel przebija się na drugą stronę bryły. Jak możesz to powiększ obiekt wielokrotnie bo pędzle potrafią wariować przy mikroskopijnych obiektach, bez tego zaznaczenie tej opcji którą podałem pomoże. edit: Dobry timing Claude. ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artzgodka Napisano 3 Luty 2012 Share Napisano 3 Luty 2012 super tutki Kicek wielkie dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheAro400 Napisano 25 Maj 2012 Share Napisano 25 Maj 2012 Wielkie dzięki Klicek. Właśnie zaczynam przygodę z Zbrushem i już zacząłem twoją serię poradników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
The Lion Napisano 12 Październik 2012 Share Napisano 12 Październik 2012 Witam serdecznie.Obejrzalem już 12 tych tutoriali.Są dość pouczające dla kogoś kto ma pierwszy raz styczność z tym programem.Kilku zagadnięć(pojęć)nie rozumiem,ale z czasem na pewno je poznam ;) Jednak dręczy mnie pewna rzecz.Jest nią to: JAK ZROBIĆ ZRENICE,KTÓRE BĘDĄ JAK U LUDZI?CHODZI MI,ŻE STANĄ SIĘ WYPUKLE.Niestety na tutorialach byly one wklęsle więc z tąd moje pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
The Lion Napisano 14 Październik 2012 Share Napisano 14 Październik 2012 Wie ktoś : JAK ZROBIĆ ZRENICE,KTÓRE BĘDĄ JAK U LUDZI?CHODZI MI,ŻE STANĄ SIĘ WYPUKLE.Niestety na tutorialach byly one wklęsle więc z tąd moje pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vega Napisano 14 Październik 2012 Share Napisano 14 Październik 2012 Jest wiele sposób. Możesz wykorzystać do tego np. move brush. Przytrzymując alt (chyba) przeciągasz move brush w przód i tył bez przesuwania na boki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi