Skocz do zawartości

[INNE] Lekcje zbrusha ... [zbrush]


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 271
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Yeaaaaaaaaa! Klicek jesteś wielkiiii! Narazie sciągnąłem sobie tuta o interfejsie, bo Zbrusha mam od 30 minut więc zielony jestem jak brukselka. Powiem szczerze ze bardzo fajnie to wszystko wyjaśniasz, mam Zbrusha 3.1 ale większość opcji jest identycznych co mnie bardzo cieszy. Wielki respekt i punkcior reputacji czy jakoś tak.... :P

 

A rotejtować było mega :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra robota. Słuchając Cię można się nieźle ubawić, w sensie pozytywnym oczywiście.

 

Mam tylko dwa pytania. Czy i jak mogę przestawić oś przesuwania myszką w Wings 3D? Drugie pytanie - czy jeśli w Max'e użyje mirrora do basemesh, to będzie to samo, co w Wings 3D? Bo słyszałem, że lepiej używać modyfikatora Symmetry, ale nie wiem czemu.

 

EDIT: Z tym symmetry, to już nie aktualne, ale mam inny problem. W Zbrush'u mamy pod shiftem ten gładzący pędzel. I teraz, czy mogę jakoś zmniejszyć siłę tego pędzla?

Edytowane przez meariss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stało się dostałem ultimatum KLICEK, albo ja! Hymm... dziewczyn jest wiele, KLICEK tylko jeden. Uspokoiło się, ale zaczęły się dowcipy, "KLICEK nie zjada krążków hokejowych, on je przeżuwa". Jak dla mnie, to może je zjadać, przeżuwać, albo rzucać w berety, gość jest wielki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutki lux obecnie trochę sie zmieniło ale nie wiele (można ogarnąć)

narazie obejrzałem 1 tutka najlepszy tekst:

 

SMOOTH:

"smutujemy to co skaszanilismy" :D:D:D

 

 

btw mam pytanko jak robię te polygrupy to nie "koloruje" mi ich w ZB 3.1 wiesz moze jak to ustawić ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien problem w wingsie. Jak moge coś zeskalować ? Lub przesunąć np. vertexa? Gdy wciskam na vertexa nic nie moge zrobić z nim.

 

Edit

 

Zrobiłem sobie base (nie śmiejcie się :D) i po wrzuceniu go w zbrusha i wciśnięciu divide robi się na środku kreska, nie wiem co źle zrobiłem. Może to przez mirrora? Base robilem w 3dsmax. Screen : http://imageshack.us/photo/my-images/192/potwor.png/

Edytowane przez Banned
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki dajcie helpa bo już mnie krew zalewa - mam problem prawdopodobnie mega trywialny ale nic nie mogę znaleźć - chodzi o to: dajmy na to mamy wymodelowaną nogę (przód / goleń ;)modelująć z przodu po obróceniu obiektu okazuje się z tam gdzie powinna być łydka jest mega zdeformowana dziura. Czyli to co nałożyłem z przodu jako goleń zamiast nakładać "warstwe" zasysa to co jest z tyłu!?! H e l p ... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brush -> Auto masking -> Backface masking

 

To jest potrzebne gdy modelujesz coś cienkiego jak płaszcz i obie strony modelu muszą ze sobą współgrać. Ty jednak prawdopodobnie masz bardzo małą skale obiektu i pędzel przebija się na drugą stronę bryły. Jak możesz to powiększ obiekt wielokrotnie bo pędzle potrafią wariować przy mikroskopijnych obiektach, bez tego zaznaczenie tej opcji którą podałem pomoże.

 

 

edit: Dobry timing Claude. ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie.Obejrzalem już 12 tych tutoriali.Są dość pouczające dla kogoś kto ma pierwszy raz styczność z tym programem.Kilku zagadnięć(pojęć)nie rozumiem,ale z czasem na pewno je poznam ;) Jednak dręczy mnie pewna rzecz.Jest nią to:

JAK ZROBIĆ ZRENICE,KTÓRE BĘDĄ JAK U LUDZI?CHODZI MI,ŻE STANĄ SIĘ WYPUKLE.Niestety na tutorialach byly one wklęsle więc z tąd moje pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności