Trybal Napisano 2 Maj 2008 Napisano 2 Maj 2008 Śliczne dzięki :) Na pewno się przyda gdyż właśnie stawiam pierwsze kroki w ZBrushu i nie pogardzę taką pomocą naukową :)
SunRider Napisano 31 Lipiec 2008 Napisano 31 Lipiec 2008 Yeaaaaaaaaa! Klicek jesteś wielkiiii! Narazie sciągnąłem sobie tuta o interfejsie, bo Zbrusha mam od 30 minut więc zielony jestem jak brukselka. Powiem szczerze ze bardzo fajnie to wszystko wyjaśniasz, mam Zbrusha 3.1 ale większość opcji jest identycznych co mnie bardzo cieszy. Wielki respekt i punkcior reputacji czy jakoś tak.... :P A rotejtować było mega :P
meariss Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 (edytowane) Dobra robota. Słuchając Cię można się nieźle ubawić, w sensie pozytywnym oczywiście. Mam tylko dwa pytania. Czy i jak mogę przestawić oś przesuwania myszką w Wings 3D? Drugie pytanie - czy jeśli w Max'e użyje mirrora do basemesh, to będzie to samo, co w Wings 3D? Bo słyszałem, że lepiej używać modyfikatora Symmetry, ale nie wiem czemu. EDIT: Z tym symmetry, to już nie aktualne, ale mam inny problem. W Zbrush'u mamy pod shiftem ten gładzący pędzel. I teraz, czy mogę jakoś zmniejszyć siłę tego pędzla? Edytowane 10 Czerwiec 2009 przez meariss
mmadyda Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 ja już umiem blendera teraz ucze sie 3ds max'a i zbrush'a
Gość Matius Napisano 23 Czerwiec 2009 Napisano 23 Czerwiec 2009 Stało się dostałem ultimatum KLICEK, albo ja! Hymm... dziewczyn jest wiele, KLICEK tylko jeden. Uspokoiło się, ale zaczęły się dowcipy, "KLICEK nie zjada krążków hokejowych, on je przeżuwa". Jak dla mnie, to może je zjadać, przeżuwać, albo rzucać w berety, gość jest wielki.
lorence Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 tutki lux obecnie trochę sie zmieniło ale nie wiele (można ogarnąć) narazie obejrzałem 1 tutka najlepszy tekst: SMOOTH: "smutujemy to co skaszanilismy" :D:D:D btw mam pytanko jak robię te polygrupy to nie "koloruje" mi ich w ZB 3.1 wiesz moze jak to ustawić ??
Gomez Napisano 13 Kwiecień 2010 Napisano 13 Kwiecień 2010 Spróbuj zmienić materiał na standardowy i upewnij sie że wcisnąłeś shift-F.
Paul Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 I ja zacząłem przerabiać ten świetny tutorial. Podziękowania dla Klicka:) A temu kto wymyślił ten zoom dałbym w pysk:D
Banned Napisano 13 Sierpień 2011 Napisano 13 Sierpień 2011 (edytowane) Mam pewien problem w wingsie. Jak moge coś zeskalować ? Lub przesunąć np. vertexa? Gdy wciskam na vertexa nic nie moge zrobić z nim. Edit Zrobiłem sobie base (nie śmiejcie się :D) i po wrzuceniu go w zbrusha i wciśnięciu divide robi się na środku kreska, nie wiem co źle zrobiłem. Może to przez mirrora? Base robilem w 3dsmax. Screen : http://imageshack.us/photo/my-images/192/potwor.png/ Edytowane 14 Sierpień 2011 przez Banned
Dagonet, Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 Sprawdź sobie czy miałeś połączone vertexy przez srodek. Jak nie to je połącz, może pomoże.
qzyn Napisano 30 Styczeń 2012 Napisano 30 Styczeń 2012 Chłopaki dajcie helpa bo już mnie krew zalewa - mam problem prawdopodobnie mega trywialny ale nic nie mogę znaleźć - chodzi o to: dajmy na to mamy wymodelowaną nogę (przód / goleń ;)modelująć z przodu po obróceniu obiektu okazuje się z tam gdzie powinna być łydka jest mega zdeformowana dziura. Czyli to co nałożyłem z przodu jako goleń zamiast nakładać "warstwe" zasysa to co jest z tyłu!?! H e l p ... :/
claude Napisano 30 Styczeń 2012 Napisano 30 Styczeń 2012 wejdz w ustawienia brusha i włącz backfacing masking
Monio Napisano 30 Styczeń 2012 Napisano 30 Styczeń 2012 Brush -> Auto masking -> Backface masking To jest potrzebne gdy modelujesz coś cienkiego jak płaszcz i obie strony modelu muszą ze sobą współgrać. Ty jednak prawdopodobnie masz bardzo małą skale obiektu i pędzel przebija się na drugą stronę bryły. Jak możesz to powiększ obiekt wielokrotnie bo pędzle potrafią wariować przy mikroskopijnych obiektach, bez tego zaznaczenie tej opcji którą podałem pomoże. edit: Dobry timing Claude. ;D
TheAro400 Napisano 25 Maj 2012 Napisano 25 Maj 2012 Wielkie dzięki Klicek. Właśnie zaczynam przygodę z Zbrushem i już zacząłem twoją serię poradników.
The Lion Napisano 12 Październik 2012 Napisano 12 Październik 2012 Witam serdecznie.Obejrzalem już 12 tych tutoriali.Są dość pouczające dla kogoś kto ma pierwszy raz styczność z tym programem.Kilku zagadnięć(pojęć)nie rozumiem,ale z czasem na pewno je poznam ;) Jednak dręczy mnie pewna rzecz.Jest nią to: JAK ZROBIĆ ZRENICE,KTÓRE BĘDĄ JAK U LUDZI?CHODZI MI,ŻE STANĄ SIĘ WYPUKLE.Niestety na tutorialach byly one wklęsle więc z tąd moje pytanie.
The Lion Napisano 14 Październik 2012 Napisano 14 Październik 2012 Wie ktoś : JAK ZROBIĆ ZRENICE,KTÓRE BĘDĄ JAK U LUDZI?CHODZI MI,ŻE STANĄ SIĘ WYPUKLE.Niestety na tutorialach byly one wklęsle więc z tąd moje pytanie.
Vega Napisano 14 Październik 2012 Napisano 14 Październik 2012 Jest wiele sposób. Możesz wykorzystać do tego np. move brush. Przytrzymując alt (chyba) przeciągasz move brush w przód i tył bez przesuwania na boki.
Rekomendowane odpowiedzi