Bro Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 Yo. Tym razem będę robił pojazd - początkowo myślałem o mini bitwie ale raczej wole zrobić koparkę w całości niż zepsutą. Na razie wstępny model bez większego detalu - kolo 5k tris - limit stawiam kolo 10k wiec jeszcze trochę detalu dojdzie.
#Pawel Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 Bardzo fajnie! Liczę na ekstra tekstury. Powodzenia :)
JunioR Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 bardzo mi sie podoba model, jestem ciekawy jak poradzisz sobie z texturkami, tak czy inaczej powodzenia zycze bo szkoda zmarnowac taki fajny model :]
Bruneq Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 hehe...Bro i by sobie z texturami nie poradził??....kolejny model do galeri....echhh...pozazdroscic skilla!:) jeszcze beczółki jakies troche gruzu i scenka do Half Life'a jak sie pa3!:)
arcade Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 Szkoda że w bitwie nie startujesz - imo sama ilość metalu sprawia że można to nazwać "kupą złomu", nie musi nawet być zniszczona :) Modelik super, czekam na teksturki :D
ledyr Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 fajny model, nie to co poraszek robi hahaah :D joke ;) :
Bro Napisano 27 Luty 2007 Autor Napisano 27 Luty 2007 Dzięki za komentarze: Kome: postaram sie nie zmarnowac ;) Bruneq: ;) Ziomuś: no teoretycznie moglbym wystartowac ale nie chce aby byly jakies nieporozumienia ;) a z drugiej strony już przegiąłem z limitem do bitwy a chce jeszce troche detalu dodać Poraszka: ;) i tak kopara twojemu samochodzikowi nie dorówna więc spoko :) może chcesz mi silnik wymodelować ale tak abyś zmieścił się z nim w 20k ;) joke Empeck - myśle że tak ale większość z txt - ale mam zamiar sie przyłożyć w photoshopie do normala Na dziś koniec - juz mi sie znudziło - dodałem troche detalu, troche wnętrza - i pierwsze testy z txt - bo stwierdziałem ze jak mi gąsienica nie wyjdzie to nie robie - narazie wmiarę mi sie podoba - ale licze na szczere słowa krytyki :) Pozdro
Tiger Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 no co my tu mamy, elegancki model, zobaczymy czy texturek nie zawalisz :)
Kuba Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 No co wy z tym zawalaniem tekstury? Jakby kiedykolwiek Bro zawalił teksturkę ;) Nie wiem jak było dawniej, jeszcze pod dawnym nickiem, ale odkąd występuje tu jako Bro za każdym razem przechodzi sam siebie pokazując nam teksturki najwyższej klasy. Mam pytanie dotyczące techniki - czy tym razem również używasz mapowania jak w przypadku bloku? Czy cała teksturka na jednej mapie?
Por@szek Napisano 27 Luty 2007 Napisano 27 Luty 2007 Widzisz mowilem spadaj :P A silnik ma tylko 3000 XD. To calosc sie ma zmiescic do 20000. Zobaczymy moze jutro do niego siade narazie chyba sie wezme za XSI jednak...tymczasem borem lasem ide z kundlasem.
Gość Marioza Napisano 28 Luty 2007 Napisano 28 Luty 2007 będzie dobrze juz czuje po tych gąsiennicach :)
soda Napisano 28 Luty 2007 Napisano 28 Luty 2007 Przy tych gasienicach krawedzie moglbys rozjasnic troszke, napisz czy tylko bedzie diffuse czy inne mapki tez. Pozdrawiam, soda
Bro Napisano 28 Luty 2007 Autor Napisano 28 Luty 2007 Mam pytanie dotyczące techniki - czy tym razem również używasz mapowania jak w przypadku bloku? Czy cała teksturka na jednej mapie? W tym przypadku raczej nie będzie potrzeby robienia tak jak przy bloku - Bedzie wszystko na jednej mapce. Ewentualnie na dole będzie co nieco się "tilowało" ale to jeszcze zobaczę - bo w takich modelach mapuje na bieżąco - czyli nie rozkładam całego mapowania od razu tylko kawałek po kawałku łącząc co z texturowaniem od razu. Przy tych gasienicach krawedzie moglbys rozjasnic troszke, napisz czy tylko bedzie diffuse czy inne mapki tez. Pozdrawiam, soda Które krawędzie - chodzi ci o ten chudy brzeg ?? Co do txt - to będzie difuse, spec i normal. Pozdrawiam - dziś pewnie z wieczorka coś wrzucę
soda Napisano 28 Luty 2007 Napisano 28 Luty 2007 Chodzi mi te na koncach ogniw gdzie poziom przechodzi w pion. Te krawedzie sa mocno narazone na zuzycie wiec powinny byc przetarte. To samo tyczy sie kola zamachowego.
Bro Napisano 28 Luty 2007 Autor Napisano 28 Luty 2007 Mały update Gąsienic nie ruszałem ale - masz racje troche je zmienie w tych miejscach. Pozdro
#Pawel Napisano 28 Luty 2007 Napisano 28 Luty 2007 ekstra twoje modele są nadzwyczaj imponujące i bardzo dokładne! gratuluję :)
Bruneq Napisano 28 Luty 2007 Napisano 28 Luty 2007 moze sie nie znam...ale ja bym bardziej wyostrzyl texturke...i dal jasniejsze kolorki! ja wiem ze dojdize spec i tp.....no ale
Bro Napisano 28 Luty 2007 Autor Napisano 28 Luty 2007 moze sie nie znam...ale ja bym bardziej wyostrzyl texturke...i dal jasniejsze kolorki! ja wiem ze dojdize spec i tp.....no ale Noo spokojnie ;) - tutaj masz screena z maxa na dodatek zmniejszonego i zapisanego z kompresją więc ma prawo być rozmyta - naprawde jest ostra jak brzytwa ;) A co do jasności to mam troche problem bo robie na lapku i nie moge dobrze sobie kolorow i jasnosci i kontastu ustawic- jak ogladam te screeny na monitorze to zupełnie inaczej wyglada - na koncu zasiade przed kompem i ustawie kolor i kontrast. Pozdro 1
KLICEK Napisano 28 Luty 2007 Napisano 28 Luty 2007 rob nie tlumacz sie Broł koncowy efekt sie liczy :)
#Pawel Napisano 1 Marzec 2007 Napisano 1 Marzec 2007 fajnioe fajnie. zamierzasz na koniec przedstawic suchy model czy planujesz małą scenkę ?
Bruneq Napisano 1 Marzec 2007 Napisano 1 Marzec 2007 Bro powiedz ze suchy model...bo jak scenke to ci nie daruje czystosci tych textur!:)
Bro Napisano 1 Marzec 2007 Autor Napisano 1 Marzec 2007 Napewno sam model bez enviro Co do czystości to narazie robie txt - na koncu zazwyczaj dodale brud rdze itp - w tym modelu jeszcze nie wiem jak pocisne bo albo bedzie brudny caly albo czyściutki więc albo dodam brudzik na koncu albo wyczyszczę gąsienicę - sam nie wiem Jakieś sugestie ? ;)
Bruneq Napisano 2 Marzec 2007 Napisano 2 Marzec 2007 Klocek...nie zapominajmy o wyciekach oleju!:) i rdzyyyyy hehehe....post nr 777 ....to jak 666+111 :) szatan z gratisem? ;)
ledyr Napisano 2 Marzec 2007 Napisano 2 Marzec 2007 fajnie, fajnie. nie ma sie do czego przyczepić oprócz braku brudu i syfu ale to ponoć będzie potem wiec wszystko OK :D
Kusanagi Napisano 2 Marzec 2007 Napisano 2 Marzec 2007 no calkiem fajnie kolego ;) teraz jak nie masz netu to powinienes to szybko skonczyc
wizz Napisano 2 Marzec 2007 Napisano 2 Marzec 2007 heh genialnie jak zawsze :) jak ty wymiatasz to az mnie boli :D powaznie
Bro Napisano 4 Marzec 2007 Autor Napisano 4 Marzec 2007 Yo - nie mam narazie netu wiec sporadycznie bede coś umieszczał - co do kopary to chyba zrobie czystą bo za dużo teraz zmianiania w mapowaniu bym miał Pozdro
Wichur Napisano 5 Marzec 2007 Napisano 5 Marzec 2007 kopara bardzo ladna:) czekam az pokazesz texturki :D
Bro Napisano 19 Marzec 2007 Autor Napisano 19 Marzec 2007 Yo Ze względu na to że ostatnio mam mało czasu i nie mam internetu dużo nie robiłem. Dziś tylko mały update texturowania ramienia. Myślę że wezmę się za model po powrocie z uk - bo niestety czas najwyższy znaleźć pracę bo ile można w domu siedzieć i "nic" nie robić. Pozdro
Por@szek Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 Watpie abys wrocil po rozmowach z uk :) Koparka daje rade ;)
Konras Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 Czy wy tak musicie dobijac ludzi ^^' (apropo uk to ani mi sie waz zostac operatorem czegos takiego :p)
Jim mee Napisano 25 Marzec 2007 Napisano 25 Marzec 2007 HEHE , uwielbiam wątki zakładane przez Ciebie. Jeszcze sie nie zdarzyło żeby nie nacieszyć oka absolutnie :] Kolejny znakomity modelik, gratuluje. Czy Ty pracujesz w Game branży ?
Bro Napisano 12 Maj 2010 Autor Napisano 12 Maj 2010 Czas odsmażyć stary wątek :) Właśnie składam portfolio więc coś pokażę Pozdro
Plugawiciel Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 moje osiedle jest otoczone przez 5 takich , drogi robia , rozkopane wszystko w pizdźiec ,daltego mam mieszane uczucia a tak an powarznie to dardzo mis ei podoba , jedyne co ja bym dodal to błotko na lyrzce i na gonsienicach
Gość Marioza Napisano 13 Maj 2010 Napisano 13 Maj 2010 No konkretny modelik klasycznie pod gre nic na wyrost, w jakiej grze sie znajduje?
Bro Napisano 14 Maj 2010 Autor Napisano 14 Maj 2010 Hej Model powędrował do najblizszego Bonda ktory sie pojawi, co do siateczki i teksturki ... od razu się przyznam że mapowanie jest nieproporcjonalne :) ale w silniku wygladało spoko wiec zostawilem. Pozdro
plutko Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 Bardzo ladny model. Jak juz ktos zauwazyl brakuje moze zastyglego blota tu i tam. Ale w sumie, koparki tez bywaja umyte.
Bro Napisano 14 Maj 2010 Autor Napisano 14 Maj 2010 robiles "haja" ?? Hmmm cięzko powiedzieć :) Prawdziewgo HP nie robiem ale kiedyś modelik miał znacznie więcej detali (jeszce zanim robiłem go dla siebie) wtedy była palona mapka AO. Kiedyś w robocie była potrzebana kopara więc ją zabrałem ale jak to bywa w swiecie game artu polowe detalu kazali mi wyrzucic :) Pozdro
jacenty Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 dalbys jeszcze widok z highquality z mayi z texturkami nalozonymi. Texa bardzo fajna.
1nS Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 Rozmiar tekstury też został? Wygląda na wielką, szkoda na konsoli marnować tyle pamięci na jedną koparkę nawet jak tekstury się streamują.
Bruneq Napisano 14 Maj 2010 Napisano 14 Maj 2010 pewnie prezentacja na 1K texturze, a w silniku 512.Chocaiz to duzy obiekt, wiec moze i zostalaby 1K
Bro Napisano 14 Maj 2010 Autor Napisano 14 Maj 2010 Stary powiem ci że sprawy techniczne naprawde mnie nie interesowały - wytyczne były proste: jeden model = jedna tekstura, limity max 5000k tris i 2048x2048 teksturka i tego się trzymałem. Takich modelików w grze jest masa i nie ma najmniejszych problemów więc co ja tam będe się martwił pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się