Jump to content

Pojazd 3D: Koparka


Bro

Recommended Posts

Yo.

Tym razem będę robił pojazd - początkowo myślałem o mini bitwie ale raczej wole zrobić koparkę w całości niż zepsutą.

 

Na razie wstępny model bez większego detalu - kolo 5k tris - limit stawiam kolo 10k wiec jeszcze trochę detalu dojdzie.

 

kop01.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za komentarze:

 

Kome: postaram sie nie zmarnowac ;)

Bruneq: ;)

Ziomuś: no teoretycznie moglbym wystartowac ale nie chce aby byly jakies nieporozumienia ;) a z drugiej strony już przegiąłem z limitem do bitwy a chce jeszce troche detalu dodać

Poraszka: ;) i tak kopara twojemu samochodzikowi nie dorówna więc spoko :) może chcesz mi silnik wymodelować ale tak abyś zmieścił się z nim w 20k ;) joke Empeck - myśle że tak ale większość z txt - ale mam zamiar sie przyłożyć w photoshopie do normala

 

Na dziś koniec - juz mi sie znudziło - dodałem troche detalu, troche wnętrza - i pierwsze testy z txt - bo stwierdziałem ze jak mi gąsienica nie wyjdzie to nie robie - narazie wmiarę mi sie podoba - ale licze na szczere słowa krytyki :)

Pozdro

 

kop02.jpg

Link to comment
Share on other sites

No co wy z tym zawalaniem tekstury? Jakby kiedykolwiek Bro zawalił teksturkę ;) Nie wiem jak było dawniej, jeszcze pod dawnym nickiem, ale odkąd występuje tu jako Bro za każdym razem przechodzi sam siebie pokazując nam teksturki najwyższej klasy.

Mam pytanie dotyczące techniki - czy tym razem również używasz mapowania jak w przypadku bloku? Czy cała teksturka na jednej mapie?

Link to comment
Share on other sites

Mam pytanie dotyczące techniki - czy tym razem również używasz mapowania jak w przypadku bloku? Czy cała teksturka na jednej mapie?

W tym przypadku raczej nie będzie potrzeby robienia tak jak przy bloku - Bedzie wszystko na jednej mapce. Ewentualnie na dole będzie co nieco się "tilowało" ale to jeszcze zobaczę - bo w takich modelach mapuje na bieżąco - czyli nie rozkładam całego mapowania od razu tylko kawałek po kawałku łącząc co z texturowaniem od razu.

 

Przy tych gasienicach krawedzie moglbys rozjasnic troszke, napisz czy tylko bedzie diffuse czy inne mapki tez.

Pozdrawiam,

soda

Które krawędzie - chodzi ci o ten chudy brzeg ??

Co do txt - to będzie difuse, spec i normal.

 

Pozdrawiam - dziś pewnie z wieczorka coś wrzucę

Link to comment
Share on other sites

moze sie nie znam...ale ja bym bardziej wyostrzyl texturke...i dal jasniejsze kolorki! ja wiem ze dojdize spec i tp.....no ale

 

Noo spokojnie ;) - tutaj masz screena z maxa na dodatek zmniejszonego i zapisanego z kompresją więc ma prawo być rozmyta - naprawde jest ostra jak brzytwa ;)

A co do jasności to mam troche problem bo robie na lapku i nie moge dobrze sobie kolorow i jasnosci i kontastu ustawic- jak ogladam te screeny na monitorze to zupełnie inaczej wyglada - na koncu zasiade przed kompem i ustawie kolor i kontrast.

Pozdro

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Napewno sam model bez enviro

Co do czystości to narazie robie txt - na koncu zazwyczaj dodale brud rdze itp - w tym modelu jeszcze nie wiem jak pocisne bo albo bedzie brudny caly albo czyściutki więc albo dodam brudzik na koncu albo wyczyszczę gąsienicę - sam nie wiem

Jakieś sugestie ? ;)

Link to comment
Share on other sites

Yo

Ze względu na to że ostatnio mam mało czasu i nie mam internetu dużo nie robiłem. Dziś tylko mały update texturowania ramienia.

Myślę że wezmę się za model po powrocie z uk - bo niestety czas najwyższy znaleźć pracę bo ile można w domu siedzieć i "nic" nie robić.

Pozdro

 

kop05.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej

 

Model powędrował do najblizszego Bonda ktory sie pojawi, co do siateczki i teksturki ... od razu się przyznam że mapowanie jest nieproporcjonalne :) ale w silniku wygladało spoko wiec zostawilem.

kop1.jpg

kop2.jpg

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

robiles "haja" ??

 

Hmmm cięzko powiedzieć :) Prawdziewgo HP nie robiem ale kiedyś modelik miał znacznie więcej detali (jeszce zanim robiłem go dla siebie) wtedy była palona mapka AO.

 

Kiedyś w robocie była potrzebana kopara więc ją zabrałem ale jak to bywa w swiecie game artu polowe detalu kazali mi wyrzucic :)

 

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Stary powiem ci że sprawy techniczne naprawde mnie nie interesowały - wytyczne były proste: jeden model = jedna tekstura, limity max 5000k tris i 2048x2048 teksturka i tego się trzymałem.

 

Takich modelików w grze jest masa i nie ma najmniejszych problemów więc co ja tam będe się martwił

 

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy