Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Yo.

Tym razem będę robił pojazd - początkowo myślałem o mini bitwie ale raczej wole zrobić koparkę w całości niż zepsutą.

 

Na razie wstępny model bez większego detalu - kolo 5k tris - limit stawiam kolo 10k wiec jeszcze trochę detalu dojdzie.

 

kop01.jpg

  • Odpowiedzi 51
  • Wyświetleń 8,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo mi sie podoba model, jestem ciekawy jak poradzisz sobie z texturkami, tak czy inaczej powodzenia zycze bo szkoda zmarnowac taki fajny model :]

Napisano

hehe...Bro i by sobie z texturami nie poradził??....kolejny model do galeri....echhh...pozazdroscic skilla!:)

 

jeszcze beczółki jakies troche gruzu i scenka do Half Life'a jak sie pa3!:)

Napisano

Szkoda że w bitwie nie startujesz - imo sama ilość metalu sprawia że można to nazwać "kupą złomu", nie musi nawet być zniszczona :)

 

Modelik super, czekam na teksturki :D

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze:

 

Kome: postaram sie nie zmarnowac ;)

Bruneq: ;)

Ziomuś: no teoretycznie moglbym wystartowac ale nie chce aby byly jakies nieporozumienia ;) a z drugiej strony już przegiąłem z limitem do bitwy a chce jeszce troche detalu dodać

Poraszka: ;) i tak kopara twojemu samochodzikowi nie dorówna więc spoko :) może chcesz mi silnik wymodelować ale tak abyś zmieścił się z nim w 20k ;) joke Empeck - myśle że tak ale większość z txt - ale mam zamiar sie przyłożyć w photoshopie do normala

 

Na dziś koniec - juz mi sie znudziło - dodałem troche detalu, troche wnętrza - i pierwsze testy z txt - bo stwierdziałem ze jak mi gąsienica nie wyjdzie to nie robie - narazie wmiarę mi sie podoba - ale licze na szczere słowa krytyki :)

Pozdro

 

kop02.jpg

Napisano

no co my tu mamy, elegancki model, zobaczymy czy texturek nie zawalisz :)

Napisano

No co wy z tym zawalaniem tekstury? Jakby kiedykolwiek Bro zawalił teksturkę ;) Nie wiem jak było dawniej, jeszcze pod dawnym nickiem, ale odkąd występuje tu jako Bro za każdym razem przechodzi sam siebie pokazując nam teksturki najwyższej klasy.

Mam pytanie dotyczące techniki - czy tym razem również używasz mapowania jak w przypadku bloku? Czy cała teksturka na jednej mapie?

Napisano

Widzisz mowilem spadaj :P A silnik ma tylko 3000 XD. To calosc sie ma zmiescic do 20000. Zobaczymy moze jutro do niego siade narazie chyba sie wezme za XSI jednak...tymczasem borem lasem ide z kundlasem.

Napisano

będzie dobrze juz czuje po tych gąsiennicach :)

Napisano

Przy tych gasienicach krawedzie moglbys rozjasnic troszke, napisz czy tylko bedzie diffuse czy inne mapki tez.

Pozdrawiam,

soda

Napisano
  • Autor
Mam pytanie dotyczące techniki - czy tym razem również używasz mapowania jak w przypadku bloku? Czy cała teksturka na jednej mapie?

W tym przypadku raczej nie będzie potrzeby robienia tak jak przy bloku - Bedzie wszystko na jednej mapce. Ewentualnie na dole będzie co nieco się "tilowało" ale to jeszcze zobaczę - bo w takich modelach mapuje na bieżąco - czyli nie rozkładam całego mapowania od razu tylko kawałek po kawałku łącząc co z texturowaniem od razu.

 

Przy tych gasienicach krawedzie moglbys rozjasnic troszke, napisz czy tylko bedzie diffuse czy inne mapki tez.

Pozdrawiam,

soda

Które krawędzie - chodzi ci o ten chudy brzeg ??

Co do txt - to będzie difuse, spec i normal.

 

Pozdrawiam - dziś pewnie z wieczorka coś wrzucę

Napisano

Chodzi mi te na koncach ogniw gdzie poziom przechodzi w pion. Te krawedzie sa mocno narazone na zuzycie wiec powinny byc przetarte. To samo tyczy sie kola zamachowego.

Napisano
  • Autor

Mały update

 

Gąsienic nie ruszałem ale - masz racje troche je zmienie w tych miejscach.

Pozdro

 

kop03.jpg

Napisano

ekstra

twoje modele są nadzwyczaj imponujące i bardzo dokładne! gratuluję :)

Napisano

moze sie nie znam...ale ja bym bardziej wyostrzyl texturke...i dal jasniejsze kolorki! ja wiem ze dojdize spec i tp.....no ale

Napisano
  • Autor
moze sie nie znam...ale ja bym bardziej wyostrzyl texturke...i dal jasniejsze kolorki! ja wiem ze dojdize spec i tp.....no ale

 

Noo spokojnie ;) - tutaj masz screena z maxa na dodatek zmniejszonego i zapisanego z kompresją więc ma prawo być rozmyta - naprawde jest ostra jak brzytwa ;)

A co do jasności to mam troche problem bo robie na lapku i nie moge dobrze sobie kolorow i jasnosci i kontastu ustawic- jak ogladam te screeny na monitorze to zupełnie inaczej wyglada - na koncu zasiade przed kompem i ustawie kolor i kontrast.

Pozdro

Napisano

fajnioe fajnie. zamierzasz na koniec przedstawic suchy model czy planujesz małą scenkę ?

Napisano

Bro powiedz ze suchy model...bo jak scenke to ci nie daruje czystosci tych textur!:)

Napisano
  • Autor

Napewno sam model bez enviro

Co do czystości to narazie robie txt - na koncu zazwyczaj dodale brud rdze itp - w tym modelu jeszcze nie wiem jak pocisne bo albo bedzie brudny caly albo czyściutki więc albo dodam brudzik na koncu albo wyczyszczę gąsienicę - sam nie wiem

Jakieś sugestie ? ;)

Napisano

Klocek...nie zapominajmy o wyciekach oleju!:) i rdzyyyyy

 

 

hehehe....post nr 777 ....to jak 666+111 :) szatan z gratisem? ;)

Napisano

fajnie, fajnie. nie ma sie do czego przyczepić oprócz braku brudu i syfu ale to ponoć będzie potem wiec wszystko OK :D

Napisano

heh genialnie jak zawsze :) jak ty wymiatasz to az mnie boli :D powaznie

Napisano
  • Autor

Yo - nie mam narazie netu wiec sporadycznie bede coś umieszczał - co do kopary to chyba zrobie czystą bo za dużo teraz zmianiania w mapowaniu bym miał

Pozdro

Napisano
  • Autor

Yo

Ze względu na to że ostatnio mam mało czasu i nie mam internetu dużo nie robiłem. Dziś tylko mały update texturowania ramienia.

Myślę że wezmę się za model po powrocie z uk - bo niestety czas najwyższy znaleźć pracę bo ile można w domu siedzieć i "nic" nie robić.

Pozdro

 

kop05.jpg

Napisano

Czy wy tak musicie dobijac ludzi ^^' (apropo uk to ani mi sie waz zostac operatorem czegos takiego :p)

Napisano

HEHE , uwielbiam wątki zakładane przez Ciebie. Jeszcze sie nie zdarzyło żeby nie nacieszyć oka absolutnie :]

 

Kolejny znakomity modelik, gratuluje. Czy Ty pracujesz w Game branży ?

Napisano
  • Autor

Czas odsmażyć stary wątek :)

 

Właśnie składam portfolio więc coś pokażę

 

digger.jpg

 

Pozdro

Napisano

moje osiedle jest otoczone przez 5 takich , drogi robia , rozkopane wszystko w pizdźiec ,daltego mam mieszane uczucia

 

a tak an powarznie to dardzo mis ei podoba , jedyne co ja bym dodal to błotko na lyrzce i na gonsienicach

Napisano

No konkretny modelik klasycznie pod gre nic na wyrost, w jakiej grze sie znajduje?

Napisano
  • Autor

Hej

 

Model powędrował do najblizszego Bonda ktory sie pojawi, co do siateczki i teksturki ... od razu się przyznam że mapowanie jest nieproporcjonalne :) ale w silniku wygladało spoko wiec zostawilem.

kop1.jpg

kop2.jpg

Pozdro

Napisano

Bardzo ladny model. Jak juz ktos zauwazyl brakuje moze zastyglego blota tu i tam. Ale w sumie, koparki tez bywaja umyte.

Napisano
  • Autor
robiles "haja" ??

 

Hmmm cięzko powiedzieć :) Prawdziewgo HP nie robiem ale kiedyś modelik miał znacznie więcej detali (jeszce zanim robiłem go dla siebie) wtedy była palona mapka AO.

 

Kiedyś w robocie była potrzebana kopara więc ją zabrałem ale jak to bywa w swiecie game artu polowe detalu kazali mi wyrzucic :)

 

Pozdro

Napisano

Rozmiar tekstury też został? Wygląda na wielką, szkoda na konsoli marnować tyle pamięci na jedną koparkę nawet jak tekstury się streamują.

Napisano

pewnie prezentacja na 1K texturze, a w silniku 512.Chocaiz to duzy obiekt, wiec moze i zostalaby 1K

Napisano
  • Autor

Stary powiem ci że sprawy techniczne naprawde mnie nie interesowały - wytyczne były proste: jeden model = jedna tekstura, limity max 5000k tris i 2048x2048 teksturka i tego się trzymałem.

 

Takich modelików w grze jest masa i nie ma najmniejszych problemów więc co ja tam będe się martwił

 

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności