Napisano 27 Luty 200718 l Yo. Tym razem będę robił pojazd - początkowo myślałem o mini bitwie ale raczej wole zrobić koparkę w całości niż zepsutą. Na razie wstępny model bez większego detalu - kolo 5k tris - limit stawiam kolo 10k wiec jeszcze trochę detalu dojdzie.
Napisano 27 Luty 200718 l bardzo mi sie podoba model, jestem ciekawy jak poradzisz sobie z texturkami, tak czy inaczej powodzenia zycze bo szkoda zmarnowac taki fajny model :]
Napisano 27 Luty 200718 l hehe...Bro i by sobie z texturami nie poradził??....kolejny model do galeri....echhh...pozazdroscic skilla!:) jeszcze beczółki jakies troche gruzu i scenka do Half Life'a jak sie pa3!:)
Napisano 27 Luty 200718 l Szkoda że w bitwie nie startujesz - imo sama ilość metalu sprawia że można to nazwać "kupą złomu", nie musi nawet być zniszczona :) Modelik super, czekam na teksturki :D
Napisano 27 Luty 200718 l Autor Dzięki za komentarze: Kome: postaram sie nie zmarnowac ;) Bruneq: ;) Ziomuś: no teoretycznie moglbym wystartowac ale nie chce aby byly jakies nieporozumienia ;) a z drugiej strony już przegiąłem z limitem do bitwy a chce jeszce troche detalu dodać Poraszka: ;) i tak kopara twojemu samochodzikowi nie dorówna więc spoko :) może chcesz mi silnik wymodelować ale tak abyś zmieścił się z nim w 20k ;) joke Empeck - myśle że tak ale większość z txt - ale mam zamiar sie przyłożyć w photoshopie do normala Na dziś koniec - juz mi sie znudziło - dodałem troche detalu, troche wnętrza - i pierwsze testy z txt - bo stwierdziałem ze jak mi gąsienica nie wyjdzie to nie robie - narazie wmiarę mi sie podoba - ale licze na szczere słowa krytyki :) Pozdro
Napisano 27 Luty 200718 l No co wy z tym zawalaniem tekstury? Jakby kiedykolwiek Bro zawalił teksturkę ;) Nie wiem jak było dawniej, jeszcze pod dawnym nickiem, ale odkąd występuje tu jako Bro za każdym razem przechodzi sam siebie pokazując nam teksturki najwyższej klasy. Mam pytanie dotyczące techniki - czy tym razem również używasz mapowania jak w przypadku bloku? Czy cała teksturka na jednej mapie?
Napisano 27 Luty 200718 l Widzisz mowilem spadaj :P A silnik ma tylko 3000 XD. To calosc sie ma zmiescic do 20000. Zobaczymy moze jutro do niego siade narazie chyba sie wezme za XSI jednak...tymczasem borem lasem ide z kundlasem.
Napisano 28 Luty 200718 l Przy tych gasienicach krawedzie moglbys rozjasnic troszke, napisz czy tylko bedzie diffuse czy inne mapki tez. Pozdrawiam, soda
Napisano 28 Luty 200718 l Autor Mam pytanie dotyczące techniki - czy tym razem również używasz mapowania jak w przypadku bloku? Czy cała teksturka na jednej mapie? W tym przypadku raczej nie będzie potrzeby robienia tak jak przy bloku - Bedzie wszystko na jednej mapce. Ewentualnie na dole będzie co nieco się "tilowało" ale to jeszcze zobaczę - bo w takich modelach mapuje na bieżąco - czyli nie rozkładam całego mapowania od razu tylko kawałek po kawałku łącząc co z texturowaniem od razu. Przy tych gasienicach krawedzie moglbys rozjasnic troszke, napisz czy tylko bedzie diffuse czy inne mapki tez. Pozdrawiam, soda Które krawędzie - chodzi ci o ten chudy brzeg ?? Co do txt - to będzie difuse, spec i normal. Pozdrawiam - dziś pewnie z wieczorka coś wrzucę
Napisano 28 Luty 200718 l Chodzi mi te na koncach ogniw gdzie poziom przechodzi w pion. Te krawedzie sa mocno narazone na zuzycie wiec powinny byc przetarte. To samo tyczy sie kola zamachowego.
Napisano 28 Luty 200718 l Autor Mały update Gąsienic nie ruszałem ale - masz racje troche je zmienie w tych miejscach. Pozdro
Napisano 28 Luty 200718 l ekstra twoje modele są nadzwyczaj imponujące i bardzo dokładne! gratuluję :)
Napisano 28 Luty 200718 l moze sie nie znam...ale ja bym bardziej wyostrzyl texturke...i dal jasniejsze kolorki! ja wiem ze dojdize spec i tp.....no ale
Napisano 28 Luty 200718 l Autor moze sie nie znam...ale ja bym bardziej wyostrzyl texturke...i dal jasniejsze kolorki! ja wiem ze dojdize spec i tp.....no ale Noo spokojnie ;) - tutaj masz screena z maxa na dodatek zmniejszonego i zapisanego z kompresją więc ma prawo być rozmyta - naprawde jest ostra jak brzytwa ;) A co do jasności to mam troche problem bo robie na lapku i nie moge dobrze sobie kolorow i jasnosci i kontastu ustawic- jak ogladam te screeny na monitorze to zupełnie inaczej wyglada - na koncu zasiade przed kompem i ustawie kolor i kontrast. Pozdro
Napisano 1 Marzec 200718 l fajnioe fajnie. zamierzasz na koniec przedstawic suchy model czy planujesz małą scenkę ?
Napisano 1 Marzec 200718 l Bro powiedz ze suchy model...bo jak scenke to ci nie daruje czystosci tych textur!:)
Napisano 1 Marzec 200718 l Autor Napewno sam model bez enviro Co do czystości to narazie robie txt - na koncu zazwyczaj dodale brud rdze itp - w tym modelu jeszcze nie wiem jak pocisne bo albo bedzie brudny caly albo czyściutki więc albo dodam brudzik na koncu albo wyczyszczę gąsienicę - sam nie wiem Jakieś sugestie ? ;)
Napisano 2 Marzec 200718 l Klocek...nie zapominajmy o wyciekach oleju!:) i rdzyyyyy hehehe....post nr 777 ....to jak 666+111 :) szatan z gratisem? ;)
Napisano 2 Marzec 200718 l fajnie, fajnie. nie ma sie do czego przyczepić oprócz braku brudu i syfu ale to ponoć będzie potem wiec wszystko OK :D
Napisano 2 Marzec 200718 l no calkiem fajnie kolego ;) teraz jak nie masz netu to powinienes to szybko skonczyc
Napisano 4 Marzec 200718 l Autor Yo - nie mam narazie netu wiec sporadycznie bede coś umieszczał - co do kopary to chyba zrobie czystą bo za dużo teraz zmianiania w mapowaniu bym miał Pozdro
Napisano 19 Marzec 200717 l Autor Yo Ze względu na to że ostatnio mam mało czasu i nie mam internetu dużo nie robiłem. Dziś tylko mały update texturowania ramienia. Myślę że wezmę się za model po powrocie z uk - bo niestety czas najwyższy znaleźć pracę bo ile można w domu siedzieć i "nic" nie robić. Pozdro
Napisano 19 Marzec 200717 l Czy wy tak musicie dobijac ludzi ^^' (apropo uk to ani mi sie waz zostac operatorem czegos takiego :p)
Napisano 25 Marzec 200717 l HEHE , uwielbiam wątki zakładane przez Ciebie. Jeszcze sie nie zdarzyło żeby nie nacieszyć oka absolutnie :] Kolejny znakomity modelik, gratuluje. Czy Ty pracujesz w Game branży ?
Napisano 12 Maj 201014 l Autor Czas odsmażyć stary wątek :) Właśnie składam portfolio więc coś pokażę Pozdro
Napisano 13 Maj 201014 l moje osiedle jest otoczone przez 5 takich , drogi robia , rozkopane wszystko w pizdźiec ,daltego mam mieszane uczucia a tak an powarznie to dardzo mis ei podoba , jedyne co ja bym dodal to błotko na lyrzce i na gonsienicach
Napisano 13 Maj 201014 l No konkretny modelik klasycznie pod gre nic na wyrost, w jakiej grze sie znajduje?
Napisano 14 Maj 201014 l Autor Hej Model powędrował do najblizszego Bonda ktory sie pojawi, co do siateczki i teksturki ... od razu się przyznam że mapowanie jest nieproporcjonalne :) ale w silniku wygladało spoko wiec zostawilem. Pozdro
Napisano 14 Maj 201014 l Bardzo ladny model. Jak juz ktos zauwazyl brakuje moze zastyglego blota tu i tam. Ale w sumie, koparki tez bywaja umyte.
Napisano 14 Maj 201014 l Autor robiles "haja" ?? Hmmm cięzko powiedzieć :) Prawdziewgo HP nie robiem ale kiedyś modelik miał znacznie więcej detali (jeszce zanim robiłem go dla siebie) wtedy była palona mapka AO. Kiedyś w robocie była potrzebana kopara więc ją zabrałem ale jak to bywa w swiecie game artu polowe detalu kazali mi wyrzucic :) Pozdro
Napisano 14 Maj 201014 l dalbys jeszcze widok z highquality z mayi z texturkami nalozonymi. Texa bardzo fajna.
Napisano 14 Maj 201014 l Rozmiar tekstury też został? Wygląda na wielką, szkoda na konsoli marnować tyle pamięci na jedną koparkę nawet jak tekstury się streamują.
Napisano 14 Maj 201014 l pewnie prezentacja na 1K texturze, a w silniku 512.Chocaiz to duzy obiekt, wiec moze i zostalaby 1K
Napisano 14 Maj 201014 l Autor Stary powiem ci że sprawy techniczne naprawde mnie nie interesowały - wytyczne były proste: jeden model = jedna tekstura, limity max 5000k tris i 2048x2048 teksturka i tego się trzymałem. Takich modelików w grze jest masa i nie ma najmniejszych problemów więc co ja tam będe się martwił pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto