Bro Napisano 27 Luty 2007 Share Napisano 27 Luty 2007 Yo. Tym razem będę robił pojazd - początkowo myślałem o mini bitwie ale raczej wole zrobić koparkę w całości niż zepsutą. Na razie wstępny model bez większego detalu - kolo 5k tris - limit stawiam kolo 10k wiec jeszcze trochę detalu dojdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
#Pawel Napisano 27 Luty 2007 Share Napisano 27 Luty 2007 Bardzo fajnie! Liczę na ekstra tekstury. Powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 27 Luty 2007 Share Napisano 27 Luty 2007 bardzo mi sie podoba model, jestem ciekawy jak poradzisz sobie z texturkami, tak czy inaczej powodzenia zycze bo szkoda zmarnowac taki fajny model :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 27 Luty 2007 Share Napisano 27 Luty 2007 hehe...Bro i by sobie z texturami nie poradził??....kolejny model do galeri....echhh...pozazdroscic skilla!:) jeszcze beczółki jakies troche gruzu i scenka do Half Life'a jak sie pa3!:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 27 Luty 2007 Share Napisano 27 Luty 2007 Szkoda że w bitwie nie startujesz - imo sama ilość metalu sprawia że można to nazwać "kupą złomu", nie musi nawet być zniszczona :) Modelik super, czekam na teksturki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 27 Luty 2007 Share Napisano 27 Luty 2007 Spadaj na drzewo ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 27 Luty 2007 Share Napisano 27 Luty 2007 fajny model, nie to co poraszek robi hahaah :D joke ;) : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 27 Luty 2007 Share Napisano 27 Luty 2007 Ładne, bardzo ładne, będą normale? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 27 Luty 2007 Autor Share Napisano 27 Luty 2007 Dzięki za komentarze: Kome: postaram sie nie zmarnowac ;) Bruneq: ;) Ziomuś: no teoretycznie moglbym wystartowac ale nie chce aby byly jakies nieporozumienia ;) a z drugiej strony już przegiąłem z limitem do bitwy a chce jeszce troche detalu dodać Poraszka: ;) i tak kopara twojemu samochodzikowi nie dorówna więc spoko :) może chcesz mi silnik wymodelować ale tak abyś zmieścił się z nim w 20k ;) joke Empeck - myśle że tak ale większość z txt - ale mam zamiar sie przyłożyć w photoshopie do normala Na dziś koniec - juz mi sie znudziło - dodałem troche detalu, troche wnętrza - i pierwsze testy z txt - bo stwierdziałem ze jak mi gąsienica nie wyjdzie to nie robie - narazie wmiarę mi sie podoba - ale licze na szczere słowa krytyki :) Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tiger Napisano 27 Luty 2007 Share Napisano 27 Luty 2007 no co my tu mamy, elegancki model, zobaczymy czy texturek nie zawalisz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 27 Luty 2007 Share Napisano 27 Luty 2007 No co wy z tym zawalaniem tekstury? Jakby kiedykolwiek Bro zawalił teksturkę ;) Nie wiem jak było dawniej, jeszcze pod dawnym nickiem, ale odkąd występuje tu jako Bro za każdym razem przechodzi sam siebie pokazując nam teksturki najwyższej klasy. Mam pytanie dotyczące techniki - czy tym razem również używasz mapowania jak w przypadku bloku? Czy cała teksturka na jednej mapie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 27 Luty 2007 Share Napisano 27 Luty 2007 Widzisz mowilem spadaj :P A silnik ma tylko 3000 XD. To calosc sie ma zmiescic do 20000. Zobaczymy moze jutro do niego siade narazie chyba sie wezme za XSI jednak...tymczasem borem lasem ide z kundlasem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 28 Luty 2007 Share Napisano 28 Luty 2007 będzie dobrze juz czuje po tych gąsiennicach :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soda Napisano 28 Luty 2007 Share Napisano 28 Luty 2007 Przy tych gasienicach krawedzie moglbys rozjasnic troszke, napisz czy tylko bedzie diffuse czy inne mapki tez. Pozdrawiam, soda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 28 Luty 2007 Autor Share Napisano 28 Luty 2007 Mam pytanie dotyczące techniki - czy tym razem również używasz mapowania jak w przypadku bloku? Czy cała teksturka na jednej mapie? W tym przypadku raczej nie będzie potrzeby robienia tak jak przy bloku - Bedzie wszystko na jednej mapce. Ewentualnie na dole będzie co nieco się "tilowało" ale to jeszcze zobaczę - bo w takich modelach mapuje na bieżąco - czyli nie rozkładam całego mapowania od razu tylko kawałek po kawałku łącząc co z texturowaniem od razu. Przy tych gasienicach krawedzie moglbys rozjasnic troszke, napisz czy tylko bedzie diffuse czy inne mapki tez. Pozdrawiam, soda Które krawędzie - chodzi ci o ten chudy brzeg ?? Co do txt - to będzie difuse, spec i normal. Pozdrawiam - dziś pewnie z wieczorka coś wrzucę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soda Napisano 28 Luty 2007 Share Napisano 28 Luty 2007 Chodzi mi te na koncach ogniw gdzie poziom przechodzi w pion. Te krawedzie sa mocno narazone na zuzycie wiec powinny byc przetarte. To samo tyczy sie kola zamachowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 28 Luty 2007 Autor Share Napisano 28 Luty 2007 Mały update Gąsienic nie ruszałem ale - masz racje troche je zmienie w tych miejscach. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
#Pawel Napisano 28 Luty 2007 Share Napisano 28 Luty 2007 ekstra twoje modele są nadzwyczaj imponujące i bardzo dokładne! gratuluję :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 28 Luty 2007 Share Napisano 28 Luty 2007 moze sie nie znam...ale ja bym bardziej wyostrzyl texturke...i dal jasniejsze kolorki! ja wiem ze dojdize spec i tp.....no ale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 28 Luty 2007 Autor Share Napisano 28 Luty 2007 moze sie nie znam...ale ja bym bardziej wyostrzyl texturke...i dal jasniejsze kolorki! ja wiem ze dojdize spec i tp.....no ale Noo spokojnie ;) - tutaj masz screena z maxa na dodatek zmniejszonego i zapisanego z kompresją więc ma prawo być rozmyta - naprawde jest ostra jak brzytwa ;) A co do jasności to mam troche problem bo robie na lapku i nie moge dobrze sobie kolorow i jasnosci i kontastu ustawic- jak ogladam te screeny na monitorze to zupełnie inaczej wyglada - na koncu zasiade przed kompem i ustawie kolor i kontrast. Pozdro 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 28 Luty 2007 Share Napisano 28 Luty 2007 rob nie tlumacz sie Broł koncowy efekt sie liczy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
soda Napisano 1 Marzec 2007 Share Napisano 1 Marzec 2007 Liczy sie tez dyskusja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 1 Marzec 2007 Autor Share Napisano 1 Marzec 2007 Mały update: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
#Pawel Napisano 1 Marzec 2007 Share Napisano 1 Marzec 2007 fajnioe fajnie. zamierzasz na koniec przedstawic suchy model czy planujesz małą scenkę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 1 Marzec 2007 Share Napisano 1 Marzec 2007 Bro powiedz ze suchy model...bo jak scenke to ci nie daruje czystosci tych textur!:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 1 Marzec 2007 Autor Share Napisano 1 Marzec 2007 Napewno sam model bez enviro Co do czystości to narazie robie txt - na koncu zazwyczaj dodale brud rdze itp - w tym modelu jeszcze nie wiem jak pocisne bo albo bedzie brudny caly albo czyściutki więc albo dodam brudzik na koncu albo wyczyszczę gąsienicę - sam nie wiem Jakieś sugestie ? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 1 Marzec 2007 Share Napisano 1 Marzec 2007 brud ! dirt ! mud ! wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 2 Marzec 2007 Share Napisano 2 Marzec 2007 Klocek...nie zapominajmy o wyciekach oleju!:) i rdzyyyyy hehehe....post nr 777 ....to jak 666+111 :) szatan z gratisem? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 2 Marzec 2007 Share Napisano 2 Marzec 2007 fajnie, fajnie. nie ma sie do czego przyczepić oprócz braku brudu i syfu ale to ponoć będzie potem wiec wszystko OK :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kusanagi Napisano 2 Marzec 2007 Share Napisano 2 Marzec 2007 no calkiem fajnie kolego ;) teraz jak nie masz netu to powinienes to szybko skonczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wizz Napisano 2 Marzec 2007 Share Napisano 2 Marzec 2007 heh genialnie jak zawsze :) jak ty wymiatasz to az mnie boli :D powaznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 4 Marzec 2007 Autor Share Napisano 4 Marzec 2007 Yo - nie mam narazie netu wiec sporadycznie bede coś umieszczał - co do kopary to chyba zrobie czystą bo za dużo teraz zmianiania w mapowaniu bym miał Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wichur Napisano 5 Marzec 2007 Share Napisano 5 Marzec 2007 kopara bardzo ladna:) czekam az pokazesz texturki :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 19 Marzec 2007 Autor Share Napisano 19 Marzec 2007 Yo Ze względu na to że ostatnio mam mało czasu i nie mam internetu dużo nie robiłem. Dziś tylko mały update texturowania ramienia. Myślę że wezmę się za model po powrocie z uk - bo niestety czas najwyższy znaleźć pracę bo ile można w domu siedzieć i "nic" nie robić. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 19 Marzec 2007 Share Napisano 19 Marzec 2007 Watpie abys wrocil po rozmowach z uk :) Koparka daje rade ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konras Napisano 19 Marzec 2007 Share Napisano 19 Marzec 2007 Czy wy tak musicie dobijac ludzi ^^' (apropo uk to ani mi sie waz zostac operatorem czegos takiego :p) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jim mee Napisano 25 Marzec 2007 Share Napisano 25 Marzec 2007 HEHE , uwielbiam wątki zakładane przez Ciebie. Jeszcze sie nie zdarzyło żeby nie nacieszyć oka absolutnie :] Kolejny znakomity modelik, gratuluje. Czy Ty pracujesz w Game branży ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 12 Maj 2010 Autor Share Napisano 12 Maj 2010 Czas odsmażyć stary wątek :) Właśnie składam portfolio więc coś pokażę Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty Napisano 13 Maj 2010 Share Napisano 13 Maj 2010 fajna ta koparka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plugawiciel Napisano 13 Maj 2010 Share Napisano 13 Maj 2010 moje osiedle jest otoczone przez 5 takich , drogi robia , rozkopane wszystko w pizdźiec ,daltego mam mieszane uczucia a tak an powarznie to dardzo mis ei podoba , jedyne co ja bym dodal to błotko na lyrzce i na gonsienicach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 13 Maj 2010 Share Napisano 13 Maj 2010 Fajna kopara, może texturki i siateczki? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 13 Maj 2010 Share Napisano 13 Maj 2010 No konkretny modelik klasycznie pod gre nic na wyrost, w jakiej grze sie znajduje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 14 Maj 2010 Autor Share Napisano 14 Maj 2010 Hej Model powędrował do najblizszego Bonda ktory sie pojawi, co do siateczki i teksturki ... od razu się przyznam że mapowanie jest nieproporcjonalne :) ale w silniku wygladało spoko wiec zostawilem. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plutko Napisano 14 Maj 2010 Share Napisano 14 Maj 2010 Bardzo ladny model. Jak juz ktos zauwazyl brakuje moze zastyglego blota tu i tam. Ale w sumie, koparki tez bywaja umyte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 14 Maj 2010 Share Napisano 14 Maj 2010 robiles "haja" ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 14 Maj 2010 Autor Share Napisano 14 Maj 2010 robiles "haja" ?? Hmmm cięzko powiedzieć :) Prawdziewgo HP nie robiem ale kiedyś modelik miał znacznie więcej detali (jeszce zanim robiłem go dla siebie) wtedy była palona mapka AO. Kiedyś w robocie była potrzebana kopara więc ją zabrałem ale jak to bywa w swiecie game artu polowe detalu kazali mi wyrzucic :) Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty Napisano 14 Maj 2010 Share Napisano 14 Maj 2010 dalbys jeszcze widok z highquality z mayi z texturkami nalozonymi. Texa bardzo fajna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1nS Napisano 14 Maj 2010 Share Napisano 14 Maj 2010 Rozmiar tekstury też został? Wygląda na wielką, szkoda na konsoli marnować tyle pamięci na jedną koparkę nawet jak tekstury się streamują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bruneq Napisano 14 Maj 2010 Share Napisano 14 Maj 2010 pewnie prezentacja na 1K texturze, a w silniku 512.Chocaiz to duzy obiekt, wiec moze i zostalaby 1K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 14 Maj 2010 Autor Share Napisano 14 Maj 2010 Stary powiem ci że sprawy techniczne naprawde mnie nie interesowały - wytyczne były proste: jeden model = jedna tekstura, limity max 5000k tris i 2048x2048 teksturka i tego się trzymałem. Takich modelików w grze jest masa i nie ma najmniejszych problemów więc co ja tam będe się martwił pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się