Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Yo.

Tym razem będę robił pojazd - początkowo myślałem o mini bitwie ale raczej wole zrobić koparkę w całości niż zepsutą.

 

Na razie wstępny model bez większego detalu - kolo 5k tris - limit stawiam kolo 10k wiec jeszcze trochę detalu dojdzie.

 

kop01.jpg

  • Odpowiedzi 51
  • Wyświetleń 8,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo mi sie podoba model, jestem ciekawy jak poradzisz sobie z texturkami, tak czy inaczej powodzenia zycze bo szkoda zmarnowac taki fajny model :]

Napisano

hehe...Bro i by sobie z texturami nie poradził??....kolejny model do galeri....echhh...pozazdroscic skilla!:)

 

jeszcze beczółki jakies troche gruzu i scenka do Half Life'a jak sie pa3!:)

Napisano

Szkoda że w bitwie nie startujesz - imo sama ilość metalu sprawia że można to nazwać "kupą złomu", nie musi nawet być zniszczona :)

 

Modelik super, czekam na teksturki :D

Napisano
  • Autor

Dzięki za komentarze:

 

Kome: postaram sie nie zmarnowac ;)

Bruneq: ;)

Ziomuś: no teoretycznie moglbym wystartowac ale nie chce aby byly jakies nieporozumienia ;) a z drugiej strony już przegiąłem z limitem do bitwy a chce jeszce troche detalu dodać

Poraszka: ;) i tak kopara twojemu samochodzikowi nie dorówna więc spoko :) może chcesz mi silnik wymodelować ale tak abyś zmieścił się z nim w 20k ;) joke Empeck - myśle że tak ale większość z txt - ale mam zamiar sie przyłożyć w photoshopie do normala

 

Na dziś koniec - juz mi sie znudziło - dodałem troche detalu, troche wnętrza - i pierwsze testy z txt - bo stwierdziałem ze jak mi gąsienica nie wyjdzie to nie robie - narazie wmiarę mi sie podoba - ale licze na szczere słowa krytyki :)

Pozdro

 

kop02.jpg

Napisano

no co my tu mamy, elegancki model, zobaczymy czy texturek nie zawalisz :)

Napisano

No co wy z tym zawalaniem tekstury? Jakby kiedykolwiek Bro zawalił teksturkę ;) Nie wiem jak było dawniej, jeszcze pod dawnym nickiem, ale odkąd występuje tu jako Bro za każdym razem przechodzi sam siebie pokazując nam teksturki najwyższej klasy.

Mam pytanie dotyczące techniki - czy tym razem również używasz mapowania jak w przypadku bloku? Czy cała teksturka na jednej mapie?

Napisano

Widzisz mowilem spadaj :P A silnik ma tylko 3000 XD. To calosc sie ma zmiescic do 20000. Zobaczymy moze jutro do niego siade narazie chyba sie wezme za XSI jednak...tymczasem borem lasem ide z kundlasem.

Napisano

będzie dobrze juz czuje po tych gąsiennicach :)

Napisano

Przy tych gasienicach krawedzie moglbys rozjasnic troszke, napisz czy tylko bedzie diffuse czy inne mapki tez.

Pozdrawiam,

soda

Napisano
  • Autor
Mam pytanie dotyczące techniki - czy tym razem również używasz mapowania jak w przypadku bloku? Czy cała teksturka na jednej mapie?

W tym przypadku raczej nie będzie potrzeby robienia tak jak przy bloku - Bedzie wszystko na jednej mapce. Ewentualnie na dole będzie co nieco się "tilowało" ale to jeszcze zobaczę - bo w takich modelach mapuje na bieżąco - czyli nie rozkładam całego mapowania od razu tylko kawałek po kawałku łącząc co z texturowaniem od razu.

 

Przy tych gasienicach krawedzie moglbys rozjasnic troszke, napisz czy tylko bedzie diffuse czy inne mapki tez.

Pozdrawiam,

soda

Które krawędzie - chodzi ci o ten chudy brzeg ??

Co do txt - to będzie difuse, spec i normal.

 

Pozdrawiam - dziś pewnie z wieczorka coś wrzucę

Napisano

Chodzi mi te na koncach ogniw gdzie poziom przechodzi w pion. Te krawedzie sa mocno narazone na zuzycie wiec powinny byc przetarte. To samo tyczy sie kola zamachowego.

Napisano
  • Autor

Mały update

 

Gąsienic nie ruszałem ale - masz racje troche je zmienie w tych miejscach.

Pozdro

 

kop03.jpg

Napisano

ekstra

twoje modele są nadzwyczaj imponujące i bardzo dokładne! gratuluję :)

Napisano

moze sie nie znam...ale ja bym bardziej wyostrzyl texturke...i dal jasniejsze kolorki! ja wiem ze dojdize spec i tp.....no ale

Napisano
  • Autor
moze sie nie znam...ale ja bym bardziej wyostrzyl texturke...i dal jasniejsze kolorki! ja wiem ze dojdize spec i tp.....no ale

 

Noo spokojnie ;) - tutaj masz screena z maxa na dodatek zmniejszonego i zapisanego z kompresją więc ma prawo być rozmyta - naprawde jest ostra jak brzytwa ;)

A co do jasności to mam troche problem bo robie na lapku i nie moge dobrze sobie kolorow i jasnosci i kontastu ustawic- jak ogladam te screeny na monitorze to zupełnie inaczej wyglada - na koncu zasiade przed kompem i ustawie kolor i kontrast.

Pozdro

Napisano

fajnioe fajnie. zamierzasz na koniec przedstawic suchy model czy planujesz małą scenkę ?

Napisano

Bro powiedz ze suchy model...bo jak scenke to ci nie daruje czystosci tych textur!:)

Napisano
  • Autor

Napewno sam model bez enviro

Co do czystości to narazie robie txt - na koncu zazwyczaj dodale brud rdze itp - w tym modelu jeszcze nie wiem jak pocisne bo albo bedzie brudny caly albo czyściutki więc albo dodam brudzik na koncu albo wyczyszczę gąsienicę - sam nie wiem

Jakieś sugestie ? ;)

Napisano

Klocek...nie zapominajmy o wyciekach oleju!:) i rdzyyyyy

 

 

hehehe....post nr 777 ....to jak 666+111 :) szatan z gratisem? ;)

Napisano

fajnie, fajnie. nie ma sie do czego przyczepić oprócz braku brudu i syfu ale to ponoć będzie potem wiec wszystko OK :D

Napisano

heh genialnie jak zawsze :) jak ty wymiatasz to az mnie boli :D powaznie

Napisano
  • Autor

Yo - nie mam narazie netu wiec sporadycznie bede coś umieszczał - co do kopary to chyba zrobie czystą bo za dużo teraz zmianiania w mapowaniu bym miał

Pozdro

Napisano
  • Autor

Yo

Ze względu na to że ostatnio mam mało czasu i nie mam internetu dużo nie robiłem. Dziś tylko mały update texturowania ramienia.

Myślę że wezmę się za model po powrocie z uk - bo niestety czas najwyższy znaleźć pracę bo ile można w domu siedzieć i "nic" nie robić.

Pozdro

 

kop05.jpg

Napisano

Czy wy tak musicie dobijac ludzi ^^' (apropo uk to ani mi sie waz zostac operatorem czegos takiego :p)

Napisano

HEHE , uwielbiam wątki zakładane przez Ciebie. Jeszcze sie nie zdarzyło żeby nie nacieszyć oka absolutnie :]

 

Kolejny znakomity modelik, gratuluje. Czy Ty pracujesz w Game branży ?

Napisano
  • Autor

Czas odsmażyć stary wątek :)

 

Właśnie składam portfolio więc coś pokażę

 

digger.jpg

 

Pozdro

Napisano

moje osiedle jest otoczone przez 5 takich , drogi robia , rozkopane wszystko w pizdźiec ,daltego mam mieszane uczucia

 

a tak an powarznie to dardzo mis ei podoba , jedyne co ja bym dodal to błotko na lyrzce i na gonsienicach

Napisano

No konkretny modelik klasycznie pod gre nic na wyrost, w jakiej grze sie znajduje?

Napisano
  • Autor

Hej

 

Model powędrował do najblizszego Bonda ktory sie pojawi, co do siateczki i teksturki ... od razu się przyznam że mapowanie jest nieproporcjonalne :) ale w silniku wygladało spoko wiec zostawilem.

kop1.jpg

kop2.jpg

Pozdro

Napisano

Bardzo ladny model. Jak juz ktos zauwazyl brakuje moze zastyglego blota tu i tam. Ale w sumie, koparki tez bywaja umyte.

Napisano
  • Autor
robiles "haja" ??

 

Hmmm cięzko powiedzieć :) Prawdziewgo HP nie robiem ale kiedyś modelik miał znacznie więcej detali (jeszce zanim robiłem go dla siebie) wtedy była palona mapka AO.

 

Kiedyś w robocie była potrzebana kopara więc ją zabrałem ale jak to bywa w swiecie game artu polowe detalu kazali mi wyrzucic :)

 

Pozdro

Napisano

Rozmiar tekstury też został? Wygląda na wielką, szkoda na konsoli marnować tyle pamięci na jedną koparkę nawet jak tekstury się streamują.

Napisano

pewnie prezentacja na 1K texturze, a w silniku 512.Chocaiz to duzy obiekt, wiec moze i zostalaby 1K

Napisano
  • Autor

Stary powiem ci że sprawy techniczne naprawde mnie nie interesowały - wytyczne były proste: jeden model = jedna tekstura, limity max 5000k tris i 2048x2048 teksturka i tego się trzymałem.

 

Takich modelików w grze jest masa i nie ma najmniejszych problemów więc co ja tam będe się martwił

 

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.