Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

super wyglada kociak :) z tym ze "dziecko" zawsze troszkę inne specyficzne proporcje ktore musisz wyłapac :)

 

wydaje mi sie ze głowka u małego kociaczka powinna byc wieksza i odleglosc przednich od tylnich łapek mniejsza :)

  • Odpowiedzi 198
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dzięki Lewus za uwagę poprawie oczka, zmusiłem się i poprawiłem siatkę, dokończe kitańca i wrzuce na turbosquida może ktoś się pomyli i kupi :D

 

super wyglada kociak

KLICEK usłyszeć coś takiego od Ciebie to dla mnie zaszczyt :)

i dzięki za rade przyda się na potem :)

 

małego kitańca zaczne od nowa ale chyba już nie dzisiaj bo chcę skończyć starego "dziadoka" :D

 

przy okazji zna ktoś sposób jak na nową sitkę przetransoptować deformacje (sculpt) ze sterej, chyba gdzieś to widziałem ale coś czuje że to chyba była zajawka Z-brusha 3 :)

 

-edit-

nowa sitka, nowy sculpt, mniejsze oczy i gałki dodałem,

coś ten z wytrzeszczem ma ładniejszy pyszczek :)

ale jaka droga od krowo-lisa do takiego kitańca ;)

fddd46bc70cd2524.jpg

Napisano

niemoge sie doczekac, jak rozwiozesz problem futra, shag har ma taki bajer ze bieze kolor wlosow z kanalu diffuse obiektu, moze jakos tak to zrobisz, no i oczy beda niesamowice wazne, powodzenia

Napisano

adam_m dzięki :)

ttaaddeekk sam jestem ciekaw jak rozwiąże problem futra :)

tylko że ja z Mayi korzystam a nie z Maxa więc shang hair odpada :) spróbuje najpierw z standardowym Maya Fur a jak będzie ciężko to wypróbuje Shave and Haircuta Joa Altera :) pożyjemy zobaczymy :)

pewnie znowu będe z tym długo i ostro walczył, ale doświadczenie przy tym zdobyte - bezcenne :D

 

dzisiaj postaram się zacząć dłoń, bo referke mam zawsze pod ręką :)

no i czekam na bete Topoguna to z małym kitkiem się jeszcze troszeczke wstrzymam :)

Napisano

troche ostatnio leniłem się z pacą:P

robiłem wiosenne porządki i przeniosłem kompa z parteru na piętro aby wznieść się ponad przyziemnie problemy :P no i musiałem kabel sieciowy przez komin przeciągnąć :D

 

 

zaczołem robić dłoń, wrzuciłem do muda i jak na razie pogrzebałem w kciuku i trochę od tej strony z której będzie kamera patrzeć :) może jak będzie mi się chciało to całą dłoń wyrzeźbie bo fajna z tym zabawa :)

 

nad paluchami musze jeszcze trochę popracować bo krzywe strasznie są :D

ale z tej strony myśle że wygląda już całkiem nieźle :P

mimo, że rękę mam zawsze pod ręką :) to i tak jakoś wolno mi to idzie

przydałaby się trzecia, bo jak sculptuje to nie moge patrzeć :D

 

b62386135f1d1355.jpg

Napisano

dzięki nielot007!

gdzyby nie mudboxy z-brushy i te inne wynalazki to prędzej bym się pochlastał niż tradycyjnie coś ładnego zrobił :P ale cóż, idę z duchem czasu :D

Napisano

Ooo ale fajowy Puci-Puci milusi koteczek, Idealny by dodać do niego Fur'a xD widzę ze nie żźe sobie radzisz z organiką, powodzenia w dalszej pracy !! ^^

Napisano

dzięki FAlcom :) ale z organiką aż tak dobrze sobie nie radzę :)

 

mniej więcej zakończyłem pracę z dłonią im dalej od kamery tym gorzej wygląda :) ale z tego ujęcia nie jest aż tak tragicznie :P

 

screen z muda 55k poly

15750333cad1a34e.jpg

 

i szybki renderek ;)

 

b3ecbf6c70c0d2aa.jpg

 

dobrą texturą da się ukryć tą krzywą łapę :D

Napisano

KLICEK dzięki, zmarszczki porawie ;)

 

Pierzak dzięki, co do kciuka to zrobiłem taki jaki mam tzn, połamany :P nie przesówa mi się płynnie tylko skacze :) drugi mam lepszy ale na niego nie patrzyłem :P

i dzięki za twoją pomocną dłoń :) nieźle Ci wyszła, przyda się :)

 

ferni dzięki pomyśle nad tym kciukiem, zobacze jaki ma brat :) albo w necie znajde jakiegoś ładnego :D

Napisano

NO szczerzę powiem że Dłoń świetna, z tej perspektywy kciuk wygląda dobrze ale to nie do, może rzeczywiście wystarczy go tylko giąć :) Idealne by dodać normale z liniami papilarnymi albo coś w tym stylu by ująć szczegóły na ręce, nie zazdroszczę ci normalowania i otexturowywania xD ja padłem... w mojej pracy gdy chciałem założyć texture na obiekt niestety stała sie rzecz straszna, gdy renderowałem obiekt do textury by go pomalować, wszystko działo się dobrze, dopiero gry później załączyłem plik maxa, zaznaczam obiekt a tu... "ERRRRRRROR" i nie da sie z tym nic zrobić... ehh no pech to pech ^^ pozdrawiam

Napisano

dzięki FAlcom myślałem nad wyrzeźbieniem lini papilarnych ale mój komp tego nie udźwignie :( zresztą na myśleniu i tak by się skończyło :D

 

trochę tam dłubnołem te zgięcia, nie jestem przekonany czy to lepiej wygląda, kciuk zostawiłem jak był, zauważyłem że jest trochę za krótki, chiałbym go zgiąć ale base mesh jest ciutkę za gęsty i mi się deformuje za bardzo :( dodatkowo przydałoby się trochę dłoń wygiąć bo jest za płaska i nie będzie gdzie kota zmieścić :)

na razie zostawię to tak jak jest, a jak czas pozwoli to może później jak kotka zrobie wróce do dłoni, może od nowa ją zrobię nawet

 

24e6788353c18a74.jpg

 

c8939c34d1cbc4a8.jpg

 

może zmienię trochę położenie kamery i będzie lepiej, zresztą kot jest najważniejszy, dzisiaj zrobię pierwsze szkice i zaczne drogę przez męke :P

Napisano

Rączka naprawde super :), tylko jesli ona ma mnóstwo poli a zapewne ma bo widze ze jest import z sculptera to bedzie problem :), zycze powodzenia i cierpliwosci :)

Napisano

dzięki satanicus1991 ale texture będe robił później jak wszystko już wymodeluje :P

 

max_1989 thx

tylko jesli ona ma mnóstwo poli a zapewne ma bo widze ze jest import z sculptera to bedzie problem

problemy to moja specjalność :) tworzenie ich a nie rozwiązywanie :D możesz rozwinąć jaki problem widzisz bo ja widze już kilka :)

zycze powodzenia i cierpliwosci

dzięki tego ostatniego zaczyna powoli brakować, prozac już się skończył :D

 

 

 

myślałem nad poza kitka lepiej będzie wyglądała taka skulowana tyle że coś cięzko z nią mi idzie, z wyprostowanymi przednimi łapkami jest łatwiejsza ale trochę do ręki chyba nie będzie pasować, co myślicie?

 

381997a69dc0bb5c.jpgc4861d9bb854c6bf.jpg

 

 

nawet zrobiłem super szczegółowy rysunek jak to będzie wyglądać w finalnym renderze, żebyście mieli pojęcie jak to będzie wyglądać :D myśle że dużo się nie zmieni na finalnym renderze :D

 

42aba79dfeac6319.jpg

 

a w międzyczasie napoczołem głowe zaczołem robić nową sitkę ale ostatecznie wziołem tą ze strszego modelu, uprościłem ją troszeczke i dopasowałem do zdjęcia :)

no nie wiem może tek wygląda mały ogolony kociak :D

 

jak na razie jest śmieszny :) ale tak chyba powinno być :D

 

eaeb25e2a3ae66c2.jpg

c7c1de3a4cbd4065.jpg

Napisano

no super super :)

 

nie wiem czy dasz rade skrocic mu trochę nosek ale jezli masz taka mozliwosc to koniecznie ! odmlodzisz go w ten sposob :)

Napisano

zgadzam sie z sugestia Klicka - nosek wymaga znacznie wiecej detalu bo to jedyna czesc skory tak widoczna [poza uszkami :)]!!1 Aww ten kociak na zdjeciu jest przeuroczy :D

 

co do reki to moim zdaniem wyglada calkiem, calkiem ale troche bym ja jeszcze dopracowala - szczegolnie na klykciach - wiecej zmarszczek i faldek :)

Napisano

dokładnie ! jeżeli nie idziesz w dużą scenę to masz czas i musisz dopracować detal pierwszoplanowy na maxa - wszystkie zmarszczki na rączce zrób w zbruszu i powinno być OK .... z włoskami kota będziesz miał troche zabawy ale dasz rade :) powodzenia

Napisano

KLICEKdzięki, jak mówisz że koniecznie to dam rade skrócić nosek ;)

skrócić znaczy podnieść w górę czy bardziej wbić w czaszkę ;) myśle że to drugie :)

 

Intervain dzięki, nos i nie tylko jeszcze poprawie to tylko taka przymiarka do kształtu główki bo wydawał mi się trochę dziwny :)

 

jaras ok dzięki taki mam zamiar i to w z-bryshu bo może pociągnąć więcej niż mudbox na moim sprzęcie z projection masterem powinno dać rade ale musze sobie przypomnieć jak to się używało tego z-brusha ;)

 

zaraz zabiore sie do tego kociaka

Napisano

niewiele zrobiłem dzisiaj, pogoda jest zła i cały dzień boli mnie głowa i do niczego jestem :(

wczoraj zaczołem sitke upgradować i dziś troszke dłubnołem, przede wszystkim nos poprwiłem :P

 

9b3648517b1fd3e0.jpg

 

chyba oczy powinny być głębiej, troche taki wytrzeszcz ma :)

 

f4d906d890717e91.jpg

Napisano

nawet bardzo zdziwiony :) nosek ladny - teraz wiecej detalu w uszach bo wygladaja zbyt cartoony narazie... no i pyszczek - buzka jest wieksza i nawet jak bedzie zamknieta to przydaloby sie ja wymodelowac albo przynajmniej mocno wyzezbic :)

Napisano

Leleń dziękowa ;P

 

Master Kiełbaster heh no troche bardzo zdziwiony:)

 

Intervain dzięki za cenne rady, co do buźki to chodzi Ci tylko o szczęke czy razem z tą częścią koło nosa skąd wyrastają wąsy?

Napisano

poprawiłem uszy, troche brakuje poly ale na renderze nie jest tak źle :) sierść zakryje i tak lwią część

oczy dorobione w PS :) już nie jest taki zdziwiony :P

 

522df39d5719aeca.jpg

 

2b313b77a7075f92.jpg

Napisano

IMO zostaw sobie wyraz pyska na potem- najpierw daj całą "mowę ciała" a do tego dopasujesz mordę, inaczej może być ciężko (no dobrze, mi byłoby, Ty możesz mieć całkiem inne podejście).

Napisano

Bruneq jak patrze na te czaszki to sam nie wiem co mam dalej robić :P ale chyba już pyszczka nie będe zmieniał za bardzo

 

RK dzięki za rade, co do wyrazu pyszczka :) to ja tylko oczy zmieniałem w PS jak łączyłem AO z GI :) inne oczy inny kociak :) 4s pracy :P

 

KLICEK dzięki, z ciałem to sobie powalcze :P zaczołem coś tam na szybko i widze że na szybko to tylko Tobie ładnie wychodzi :D

Napisano
ale przeceiz nie musi byc mega realne!:)

musi! :) ale nie będzie :D

 

żeby nie było że się obijam to od dwóch dni katuje ciało tego kota było już podobne do wszystkiego dromadera, wiewiórki, szczura, królika ale nie do kota :)

 

aż musiałem wykorzystać moje nadludzkie umiejętności do robienia szalenie dokładnych, mega realtycznych i niezwykle pomocnych szkiców żeby blueprintów nie powiedzieć :D

 

jeden nawet niezwykle zręcznie wbudowałem w moją pracę:)

 

f327b55727103e1e.jpg

 

jak na razie ciało wygląda tak :) nogi od kolan/ łokci są do niczego ale co tam tylnej nie widac :P tylko przednią poprawie

 

8bac35c22ca39a58.jpg

 

photoshop czyni cuda:) to wygląda prawie jak finalny render:) tak czyściutko ;) chyba już tak zostawie :D

 

f595f333f8f077c8.jpg

 

chyba kot jest za duży :D taką ręka nie dałoby rady go utrzymać :)

Napisano

wyglada super :)

 

przeskalowac zawsze mozna pozniej nie ma sie co martwic :) no to skonczyłes najłatwiejsza czesc pracy i najprzyjemniejsza czyli modeling :) teraz czeka Cie przeprawa przez piekło czyli rendering i takie tam ;)

 

trzymam kciuki i licze ze nie wymiekniesz :)

 

edit :

 

refka przypominajaca :

 

2209ebc99b621f4e.jpg

Napisano

Owen dzięki!

 

KLICEK Dzięki, dzięki :P

 

no to skonczyłes najłatwiejsza czesc pracy i najprzyjemniejsza czyli modeling

 

może dla Ciebie to i łatwe i przyjemne dla mnie organika jak widać to też droga przez piekło :P nieorganika idzie ciutke lepiej :) jescze przednią łapke musze poprawić bo straszna jest :(

 

teraz czeka Cie przeprawa przez piekło czyli rendering i takie tam

 

uuu do renderingu to jescze daleko :) w życiu to może z 10 modeli zamapowałem i do jednego namalowałem texture a z renderingiem to też za dużo nie miałem wspólnego, tzn czasem coś wychodziło czasem nie, przypadki rządziły moim życiem :D a w renderingu to najbardziej przeszkadza mi to że musze czekać najdłużej to 6 minut czekałem na klatke :) jak idzie wolniej to zatrzymuje chyba że na noc zostawie ale wtedy nie moge zasnąć :))

 

w tej bitwie to widze że duuużo się naucze jeszcze nad niczym tak długo nie siedziałem :)

 

ndru_w dzięki, dzięki, dzięki :)

Napisano

To napiszę Ci tak :) zrob wszystko, aby skonczyc, poddanie sie nie moze wchodzic w gre :)

 

nie patrz na koncowy efekt, staraj sie zrobic najlepiej jak potrafisz tylko sie nie poddaj, bo jak skonczysz pierwszy projekt to nastepny pojdzie Ci 20 razy łatwiej, wierz mi konczenie to najwazniejsza rzecz :) efekt jest mniej wazny

 

trzymam kciuki

 

ps. sorry ze sie wymadrzam hehe

Napisano

pamietaj...ze nie wazny jest warsztat tlko efekt koncowy! :) no mi sie podoba! narazie nie wiem jak to bedize wygladac jak dodasz futerko...i czy bedzie to nice pussy! Czas pokaze!:)

Napisano

No ja co prawda nie bawie się w 3d ale zgodzę sie z KLICKIEM. Jak sobie odpuścisz w tym momencie to wejdzie Ci to w krew. Poza tym model jest fajny i szkoda odpuszczać. Tylna łapkę też dopracuj :)

Napisano

KLICEK dzięks, pierwszy kryzys mam już za sobą :) teraz bardzo, bardzo che skończyć :))

 

Bruneq dzięki!

 

JakkaS thx. nie odpuszcze, przynajmniej nie teraz :P

 

Matchias dzięki, proporcje jescze poprawie jak skończe ciało, a czy będzie gicior to się okaże mam cichą nadzieje, że tek :)

Gość spokojny
Napisano

Ja czekam na moment aż kotek dostanie futerko - co by łysy nie siedział ;) (mój komp z futrem sobie nie radzi-ale tak mają kilkuletnie kąpy :P )

Napisano

narazie coraz ladniej i super, ze sie nie poddajesz... ja uwielbiam robic symulacje futer - tyle zabawy! Nie moge sie doczekac az dasz kotkowi futerko... najlepiej zrobic teksture i z niej niech rosna w odpowiednich kolorach :D - pamietaj, zeby zrobic kilka osobnych warstw a nie wszystko za jednym razem - w ten sposob uzyskasz ten naturalny wyglad, rozne dlugosci i grubosc :) Powodzenia!

Napisano

spokojny ja też czekam na ten moment :)

 

Intervain thx za rady, ja tam futerkiem sie troche bawiłem ale im bardziej skomplikowane tym wolniej sie symuluje i już niewiele z zabawy zostaje :P

kawałkiem materiału czy cząsteczkami też lubie się bawić :D

najlepiej zrobic teksture i z niej niech rosna w odpowiednich kolorach

a to jest inny sposób? :)

 

 

grubszy update ;)

 

 

chyba skończyłem już ciało, pogrzebałem przy siatce uprościłem stopy od spodu bo nie mogłem nad nimi zapanować, dorobiłem podwinięty ogon tylną łapke też poprawiłem :) i wygląda tak

 

1da68877bd82379a.jpg

 

siatka

 

7b42a8d705de7aa8.jpg

 

zacząłem mapować głowę, nie znam się nad tym więc wymyśliłem coś takiego :)

 

6e098c54ce6997a0.jpg

 

seamy układają sie tak

 

72df2d06fddaf4be.jpg

 

a szachownica wygląda tak, moim zdaniem nie jest źle

 

fc909b0abf5ab9d5.jpg

 

nie wiem co robie, dobrze jest?? :)

 

 

zacząłem wypalać mapke displacment w mudzie rożne potwory mi wychodziły :) i ostatecznie tif 32bit z presetsem na maya się udała, mental da rade to odczytać więc wiem już na co jestem skazany przy renderowaniu :D zobaczymy jak sobie z tym w majce powalczę :) modo mapki nie chciało łyknąć :(

 

64768d7579a3902a.jpg

 

tu próbny renderek z majki, dostrzegam pewne podobieństwo:) ale jest trochę kanciasty ten kotek:( ciekawe czemu, może trzeba wyższe subdivition w low meshu podczas wypalania mapki w mudzie dać? choć mudbox poradziło sobie z tym nieźle i było ładnie hmmm

 

861148415cfef68d.jpg

 

jeez! 30 minut wysyłałem zdjęcia, nie ma to jak świtłowód :)

Napisano

hehe te potwory mi sie podobaja - eh mudbox i jego tendencja do wypalania siatki na mapie :cool: - ja tez sie bede w displacement bawic, haha beda potworki... mi sie twoj drugi najbardziej podoba - jak kotek chory na swinke ;):p

 

wychodzi ladnie! czekam na wiecej...:)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności