KLICEK Napisano 10 Marzec 2007 Napisano 10 Marzec 2007 super wyglada kociak :) z tym ze "dziecko" zawsze troszkę inne specyficzne proporcje ktore musisz wyłapac :) wydaje mi sie ze głowka u małego kociaczka powinna byc wieksza i odleglosc przednich od tylnich łapek mniejsza :)
Destroyer Napisano 10 Marzec 2007 Autor Napisano 10 Marzec 2007 dzięki Lewus za uwagę poprawie oczka, zmusiłem się i poprawiłem siatkę, dokończe kitańca i wrzuce na turbosquida może ktoś się pomyli i kupi :D super wyglada kociak KLICEK usłyszeć coś takiego od Ciebie to dla mnie zaszczyt :) i dzięki za rade przyda się na potem :) małego kitańca zaczne od nowa ale chyba już nie dzisiaj bo chcę skończyć starego "dziadoka" :D przy okazji zna ktoś sposób jak na nową sitkę przetransoptować deformacje (sculpt) ze sterej, chyba gdzieś to widziałem ale coś czuje że to chyba była zajawka Z-brusha 3 :) -edit- nowa sitka, nowy sculpt, mniejsze oczy i gałki dodałem, coś ten z wytrzeszczem ma ładniejszy pyszczek :) ale jaka droga od krowo-lisa do takiego kitańca ;)
ttaaddeekk Napisano 11 Marzec 2007 Napisano 11 Marzec 2007 niemoge sie doczekac, jak rozwiozesz problem futra, shag har ma taki bajer ze bieze kolor wlosow z kanalu diffuse obiektu, moze jakos tak to zrobisz, no i oczy beda niesamowice wazne, powodzenia
Destroyer Napisano 11 Marzec 2007 Autor Napisano 11 Marzec 2007 adam_m dzięki :) ttaaddeekk sam jestem ciekaw jak rozwiąże problem futra :) tylko że ja z Mayi korzystam a nie z Maxa więc shang hair odpada :) spróbuje najpierw z standardowym Maya Fur a jak będzie ciężko to wypróbuje Shave and Haircuta Joa Altera :) pożyjemy zobaczymy :) pewnie znowu będe z tym długo i ostro walczył, ale doświadczenie przy tym zdobyte - bezcenne :D dzisiaj postaram się zacząć dłoń, bo referke mam zawsze pod ręką :) no i czekam na bete Topoguna to z małym kitkiem się jeszcze troszeczke wstrzymam :)
Destroyer Napisano 13 Marzec 2007 Autor Napisano 13 Marzec 2007 troche ostatnio leniłem się z pacą:P robiłem wiosenne porządki i przeniosłem kompa z parteru na piętro aby wznieść się ponad przyziemnie problemy :P no i musiałem kabel sieciowy przez komin przeciągnąć :D zaczołem robić dłoń, wrzuciłem do muda i jak na razie pogrzebałem w kciuku i trochę od tej strony z której będzie kamera patrzeć :) może jak będzie mi się chciało to całą dłoń wyrzeźbie bo fajna z tym zabawa :) nad paluchami musze jeszcze trochę popracować bo krzywe strasznie są :D ale z tej strony myśle że wygląda już całkiem nieźle :P mimo, że rękę mam zawsze pod ręką :) to i tak jakoś wolno mi to idzie przydałaby się trzecia, bo jak sculptuje to nie moge patrzeć :D
Destroyer Napisano 13 Marzec 2007 Autor Napisano 13 Marzec 2007 dzięki nielot007! gdzyby nie mudboxy z-brushy i te inne wynalazki to prędzej bym się pochlastał niż tradycyjnie coś ładnego zrobił :P ale cóż, idę z duchem czasu :D
naeq Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 Ooo ale fajowy Puci-Puci milusi koteczek, Idealny by dodać do niego Fur'a xD widzę ze nie żźe sobie radzisz z organiką, powodzenia w dalszej pracy !! ^^
Destroyer Napisano 14 Marzec 2007 Autor Napisano 14 Marzec 2007 dzięki FAlcom :) ale z organiką aż tak dobrze sobie nie radzę :) mniej więcej zakończyłem pracę z dłonią im dalej od kamery tym gorzej wygląda :) ale z tego ujęcia nie jest aż tak tragicznie :P screen z muda 55k poly i szybki renderek ;) dobrą texturą da się ukryć tą krzywą łapę :D
KLICEK Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 łapa jest super, ale dorob ostre zmarszczki na zgieciach palcow, zobacz u siebie
Pierzak Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 kciuk jakis dziwny, jakby ze stawu wypadl :) ogolnie spoko ale mysle ze zgiecia palcow powinny byc ostrzejsze.. tzn bardziej wciete w palce. tutaj jest model reki ktory ja zrobilem. moze ci sie przyda jako referencja http://www.pierzak.com/portfolio/3d/hand.htm
ferni Napisano 14 Marzec 2007 Napisano 14 Marzec 2007 no łapka swietna, ale wlasnie cos jest z kciukiem jest nie tak moze go troszke zegnij. Pozdrawiam.
Destroyer Napisano 14 Marzec 2007 Autor Napisano 14 Marzec 2007 KLICEK dzięki, zmarszczki porawie ;) Pierzak dzięki, co do kciuka to zrobiłem taki jaki mam tzn, połamany :P nie przesówa mi się płynnie tylko skacze :) drugi mam lepszy ale na niego nie patrzyłem :P i dzięki za twoją pomocną dłoń :) nieźle Ci wyszła, przyda się :) ferni dzięki pomyśle nad tym kciukiem, zobacze jaki ma brat :) albo w necie znajde jakiegoś ładnego :D
naeq Napisano 15 Marzec 2007 Napisano 15 Marzec 2007 NO szczerzę powiem że Dłoń świetna, z tej perspektywy kciuk wygląda dobrze ale to nie do, może rzeczywiście wystarczy go tylko giąć :) Idealne by dodać normale z liniami papilarnymi albo coś w tym stylu by ująć szczegóły na ręce, nie zazdroszczę ci normalowania i otexturowywania xD ja padłem... w mojej pracy gdy chciałem założyć texture na obiekt niestety stała sie rzecz straszna, gdy renderowałem obiekt do textury by go pomalować, wszystko działo się dobrze, dopiero gry później załączyłem plik maxa, zaznaczam obiekt a tu... "ERRRRRRROR" i nie da sie z tym nic zrobić... ehh no pech to pech ^^ pozdrawiam
Destroyer Napisano 15 Marzec 2007 Autor Napisano 15 Marzec 2007 dzięki FAlcom myślałem nad wyrzeźbieniem lini papilarnych ale mój komp tego nie udźwignie :( zresztą na myśleniu i tak by się skończyło :D trochę tam dłubnołem te zgięcia, nie jestem przekonany czy to lepiej wygląda, kciuk zostawiłem jak był, zauważyłem że jest trochę za krótki, chiałbym go zgiąć ale base mesh jest ciutkę za gęsty i mi się deformuje za bardzo :( dodatkowo przydałoby się trochę dłoń wygiąć bo jest za płaska i nie będzie gdzie kota zmieścić :) na razie zostawię to tak jak jest, a jak czas pozwoli to może później jak kotka zrobie wróce do dłoni, może od nowa ją zrobię nawet może zmienię trochę położenie kamery i będzie lepiej, zresztą kot jest najważniejszy, dzisiaj zrobię pierwsze szkice i zaczne drogę przez męke :P
satanicus1991 Napisano 15 Marzec 2007 Napisano 15 Marzec 2007 Rączka jest spoko. Bierz się za teksturę a potem szlifuj kociaka :D
max_1989 Napisano 15 Marzec 2007 Napisano 15 Marzec 2007 Rączka naprawde super :), tylko jesli ona ma mnóstwo poli a zapewne ma bo widze ze jest import z sculptera to bedzie problem :), zycze powodzenia i cierpliwosci :)
Destroyer Napisano 15 Marzec 2007 Autor Napisano 15 Marzec 2007 dzięki satanicus1991 ale texture będe robił później jak wszystko już wymodeluje :P max_1989 thx tylko jesli ona ma mnóstwo poli a zapewne ma bo widze ze jest import z sculptera to bedzie problem problemy to moja specjalność :) tworzenie ich a nie rozwiązywanie :D możesz rozwinąć jaki problem widzisz bo ja widze już kilka :) zycze powodzenia i cierpliwosci dzięki tego ostatniego zaczyna powoli brakować, prozac już się skończył :D myślałem nad poza kitka lepiej będzie wyglądała taka skulowana tyle że coś cięzko z nią mi idzie, z wyprostowanymi przednimi łapkami jest łatwiejsza ale trochę do ręki chyba nie będzie pasować, co myślicie? nawet zrobiłem super szczegółowy rysunek jak to będzie wyglądać w finalnym renderze, żebyście mieli pojęcie jak to będzie wyglądać :D myśle że dużo się nie zmieni na finalnym renderze :D a w międzyczasie napoczołem głowe zaczołem robić nową sitkę ale ostatecznie wziołem tą ze strszego modelu, uprościłem ją troszeczke i dopasowałem do zdjęcia :) no nie wiem może tek wygląda mały ogolony kociak :D jak na razie jest śmieszny :) ale tak chyba powinno być :D
KLICEK Napisano 15 Marzec 2007 Napisano 15 Marzec 2007 no super super :) nie wiem czy dasz rade skrocic mu trochę nosek ale jezli masz taka mozliwosc to koniecznie ! odmlodzisz go w ten sposob :)
Intervain Napisano 15 Marzec 2007 Napisano 15 Marzec 2007 zgadzam sie z sugestia Klicka - nosek wymaga znacznie wiecej detalu bo to jedyna czesc skory tak widoczna [poza uszkami :)]!!1 Aww ten kociak na zdjeciu jest przeuroczy :D co do reki to moim zdaniem wyglada calkiem, calkiem ale troche bym ja jeszcze dopracowala - szczegolnie na klykciach - wiecej zmarszczek i faldek :)
jaras Napisano 15 Marzec 2007 Napisano 15 Marzec 2007 dokładnie ! jeżeli nie idziesz w dużą scenę to masz czas i musisz dopracować detal pierwszoplanowy na maxa - wszystkie zmarszczki na rączce zrób w zbruszu i powinno być OK .... z włoskami kota będziesz miał troche zabawy ale dasz rade :) powodzenia
Destroyer Napisano 17 Marzec 2007 Autor Napisano 17 Marzec 2007 KLICEKdzięki, jak mówisz że koniecznie to dam rade skrócić nosek ;) skrócić znaczy podnieść w górę czy bardziej wbić w czaszkę ;) myśle że to drugie :) Intervain dzięki, nos i nie tylko jeszcze poprawie to tylko taka przymiarka do kształtu główki bo wydawał mi się trochę dziwny :) jaras ok dzięki taki mam zamiar i to w z-bryshu bo może pociągnąć więcej niż mudbox na moim sprzęcie z projection masterem powinno dać rade ale musze sobie przypomnieć jak to się używało tego z-brusha ;) zaraz zabiore sie do tego kociaka
Destroyer Napisano 18 Marzec 2007 Autor Napisano 18 Marzec 2007 niewiele zrobiłem dzisiaj, pogoda jest zła i cały dzień boli mnie głowa i do niczego jestem :( wczoraj zaczołem sitke upgradować i dziś troszke dłubnołem, przede wszystkim nos poprwiłem :P chyba oczy powinny być głębiej, troche taki wytrzeszcz ma :)
Leleń Napisano 18 Marzec 2007 Napisano 18 Marzec 2007 mnie tez baniak boli ;( kot jak sie patrzy, nie mozna nic zarzucic, powodzenia pzdr :)
Intervain Napisano 18 Marzec 2007 Napisano 18 Marzec 2007 nawet bardzo zdziwiony :) nosek ladny - teraz wiecej detalu w uszach bo wygladaja zbyt cartoony narazie... no i pyszczek - buzka jest wieksza i nawet jak bedzie zamknieta to przydaloby sie ja wymodelowac albo przynajmniej mocno wyzezbic :)
Destroyer Napisano 18 Marzec 2007 Autor Napisano 18 Marzec 2007 Leleń dziękowa ;P Master Kiełbaster heh no troche bardzo zdziwiony:) Intervain dzięki za cenne rady, co do buźki to chodzi Ci tylko o szczęke czy razem z tą częścią koło nosa skąd wyrastają wąsy?
Intervain Napisano 18 Marzec 2007 Napisano 18 Marzec 2007 mowie o linii gdzie sie pyszczek otwiera - na pierwszych wersjach byla ona bardziej wydluzona a na ostatnim krotka :)
Destroyer Napisano 18 Marzec 2007 Autor Napisano 18 Marzec 2007 aha dzięki już chwytam o co chodzi ;) thx!
Destroyer Napisano 18 Marzec 2007 Autor Napisano 18 Marzec 2007 poprawiłem uszy, troche brakuje poly ale na renderze nie jest tak źle :) sierść zakryje i tak lwią część oczy dorobione w PS :) już nie jest taki zdziwiony :P
Bruneq Napisano 18 Marzec 2007 Napisano 18 Marzec 2007 moge wtracic?....ech...spac sie chce...wiec nie wiem czy dobrze robie ze to wrzucam...ale moze sie przyda! http://www.science-art.com/gallery/58/58_627200323179.jpg http://vetmed.missouri.edu/Images/news-images/cat-skull.jpg
RK Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 IMO zostaw sobie wyraz pyska na potem- najpierw daj całą "mowę ciała" a do tego dopasujesz mordę, inaczej może być ciężko (no dobrze, mi byłoby, Ty możesz mieć całkiem inne podejście).
KLICEK Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 no kociaka mordka wyszła słodko :) no i super :) teraz reszte ciałka, powodzenia !
Destroyer Napisano 19 Marzec 2007 Autor Napisano 19 Marzec 2007 Bruneq jak patrze na te czaszki to sam nie wiem co mam dalej robić :P ale chyba już pyszczka nie będe zmieniał za bardzo RK dzięki za rade, co do wyrazu pyszczka :) to ja tylko oczy zmieniałem w PS jak łączyłem AO z GI :) inne oczy inny kociak :) 4s pracy :P KLICEK dzięki, z ciałem to sobie powalcze :P zaczołem coś tam na szybko i widze że na szybko to tylko Tobie ładnie wychodzi :D
Bruneq Napisano 19 Marzec 2007 Napisano 19 Marzec 2007 no mi chodzilo o oczy...ale przeceiz nie musi byc mega realne!:) i tak widac ze to kociak!:) fajne jest! Powodzenia
Destroyer Napisano 20 Marzec 2007 Autor Napisano 20 Marzec 2007 ale przeceiz nie musi byc mega realne!:) musi! :) ale nie będzie :D żeby nie było że się obijam to od dwóch dni katuje ciało tego kota było już podobne do wszystkiego dromadera, wiewiórki, szczura, królika ale nie do kota :) aż musiałem wykorzystać moje nadludzkie umiejętności do robienia szalenie dokładnych, mega realtycznych i niezwykle pomocnych szkiców żeby blueprintów nie powiedzieć :D jeden nawet niezwykle zręcznie wbudowałem w moją pracę:) jak na razie ciało wygląda tak :) nogi od kolan/ łokci są do niczego ale co tam tylnej nie widac :P tylko przednią poprawie photoshop czyni cuda:) to wygląda prawie jak finalny render:) tak czyściutko ;) chyba już tak zostawie :D chyba kot jest za duży :D taką ręka nie dałoby rady go utrzymać :)
Owen Napisano 20 Marzec 2007 Napisano 20 Marzec 2007 super, słodziutki kociak :), nad ciałem nie musisz chyba tyle siedziec bo i futerko je zakryje
KLICEK Napisano 20 Marzec 2007 Napisano 20 Marzec 2007 wyglada super :) przeskalowac zawsze mozna pozniej nie ma sie co martwic :) no to skonczyłes najłatwiejsza czesc pracy i najprzyjemniejsza czyli modeling :) teraz czeka Cie przeprawa przez piekło czyli rendering i takie tam ;) trzymam kciuki i licze ze nie wymiekniesz :) edit : refka przypominajaca :
ndru_w Napisano 20 Marzec 2007 Napisano 20 Marzec 2007 Super idzie :) Jeszcze futerko i kociaczek jak żyw :) Oby tak dalej, powodzenia :)
Destroyer Napisano 20 Marzec 2007 Autor Napisano 20 Marzec 2007 Owen dzięki! KLICEK Dzięki, dzięki :P no to skonczyłes najłatwiejsza czesc pracy i najprzyjemniejsza czyli modeling może dla Ciebie to i łatwe i przyjemne dla mnie organika jak widać to też droga przez piekło :P nieorganika idzie ciutke lepiej :) jescze przednią łapke musze poprawić bo straszna jest :( teraz czeka Cie przeprawa przez piekło czyli rendering i takie tam uuu do renderingu to jescze daleko :) w życiu to może z 10 modeli zamapowałem i do jednego namalowałem texture a z renderingiem to też za dużo nie miałem wspólnego, tzn czasem coś wychodziło czasem nie, przypadki rządziły moim życiem :D a w renderingu to najbardziej przeszkadza mi to że musze czekać najdłużej to 6 minut czekałem na klatke :) jak idzie wolniej to zatrzymuje chyba że na noc zostawie ale wtedy nie moge zasnąć :)) w tej bitwie to widze że duuużo się naucze jeszcze nad niczym tak długo nie siedziałem :) ndru_w dzięki, dzięki, dzięki :)
KLICEK Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 To napiszę Ci tak :) zrob wszystko, aby skonczyc, poddanie sie nie moze wchodzic w gre :) nie patrz na koncowy efekt, staraj sie zrobic najlepiej jak potrafisz tylko sie nie poddaj, bo jak skonczysz pierwszy projekt to nastepny pojdzie Ci 20 razy łatwiej, wierz mi konczenie to najwazniejsza rzecz :) efekt jest mniej wazny trzymam kciuki ps. sorry ze sie wymadrzam hehe
Bruneq Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 pamietaj...ze nie wazny jest warsztat tlko efekt koncowy! :) no mi sie podoba! narazie nie wiem jak to bedize wygladac jak dodasz futerko...i czy bedzie to nice pussy! Czas pokaze!:)
JakkaS Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 No ja co prawda nie bawie się w 3d ale zgodzę sie z KLICKIEM. Jak sobie odpuścisz w tym momencie to wejdzie Ci to w krew. Poza tym model jest fajny i szkoda odpuszczać. Tylna łapkę też dopracuj :)
Matchias Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 Fikołek pomniejszysz trochę tors względem głowy, zrobisz sierść i będzie gicior.
Destroyer Napisano 21 Marzec 2007 Autor Napisano 21 Marzec 2007 KLICEK dzięks, pierwszy kryzys mam już za sobą :) teraz bardzo, bardzo che skończyć :)) Bruneq dzięki! JakkaS thx. nie odpuszcze, przynajmniej nie teraz :P Matchias dzięki, proporcje jescze poprawie jak skończe ciało, a czy będzie gicior to się okaże mam cichą nadzieje, że tek :)
Gość spokojny Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 Ja czekam na moment aż kotek dostanie futerko - co by łysy nie siedział ;) (mój komp z futrem sobie nie radzi-ale tak mają kilkuletnie kąpy :P )
Intervain Napisano 21 Marzec 2007 Napisano 21 Marzec 2007 narazie coraz ladniej i super, ze sie nie poddajesz... ja uwielbiam robic symulacje futer - tyle zabawy! Nie moge sie doczekac az dasz kotkowi futerko... najlepiej zrobic teksture i z niej niech rosna w odpowiednich kolorach :D - pamietaj, zeby zrobic kilka osobnych warstw a nie wszystko za jednym razem - w ten sposob uzyskasz ten naturalny wyglad, rozne dlugosci i grubosc :) Powodzenia!
Destroyer Napisano 22 Marzec 2007 Autor Napisano 22 Marzec 2007 spokojny ja też czekam na ten moment :) Intervain thx za rady, ja tam futerkiem sie troche bawiłem ale im bardziej skomplikowane tym wolniej sie symuluje i już niewiele z zabawy zostaje :P kawałkiem materiału czy cząsteczkami też lubie się bawić :D najlepiej zrobic teksture i z niej niech rosna w odpowiednich kolorach a to jest inny sposób? :) grubszy update ;) chyba skończyłem już ciało, pogrzebałem przy siatce uprościłem stopy od spodu bo nie mogłem nad nimi zapanować, dorobiłem podwinięty ogon tylną łapke też poprawiłem :) i wygląda tak siatka zacząłem mapować głowę, nie znam się nad tym więc wymyśliłem coś takiego :) seamy układają sie tak a szachownica wygląda tak, moim zdaniem nie jest źle nie wiem co robie, dobrze jest?? :) zacząłem wypalać mapke displacment w mudzie rożne potwory mi wychodziły :) i ostatecznie tif 32bit z presetsem na maya się udała, mental da rade to odczytać więc wiem już na co jestem skazany przy renderowaniu :D zobaczymy jak sobie z tym w majce powalczę :) modo mapki nie chciało łyknąć :( tu próbny renderek z majki, dostrzegam pewne podobieństwo:) ale jest trochę kanciasty ten kotek:( ciekawe czemu, może trzeba wyższe subdivition w low meshu podczas wypalania mapki w mudzie dać? choć mudbox poradziło sobie z tym nieźle i było ładnie hmmm jeez! 30 minut wysyłałem zdjęcia, nie ma to jak świtłowód :)
Intervain Napisano 22 Marzec 2007 Napisano 22 Marzec 2007 hehe te potwory mi sie podobaja - eh mudbox i jego tendencja do wypalania siatki na mapie :cool: - ja tez sie bede w displacement bawic, haha beda potworki... mi sie twoj drugi najbardziej podoba - jak kotek chory na swinke ;):p wychodzi ladnie! czekam na wiecej...:)
Rekomendowane odpowiedzi