Napisano 27 Wrzesień 200717 l lol a tak z ciekawości to co działa odwrotnie do czarnego ? :D :D Poziome paski.
Napisano 28 Wrzesień 200717 l nielot fajnie Ci wyszło, tylko na dole mogło by być ucięte poziomo, a nie w takie zęby :) A pień bardzo fajny, tylko wydaje mi się, że jest na nim za dużo "piasku", a sam przekrój wyszedł ciemno w stosunku do tekstury koloru. Ja z kolei dostałem do pomalowania model "boarding axe", czyli topór do abordażu dla piratów :) Sam model ma ok 800 trisów i będzie użyty jako broń. Do designu się nie przyczepiam, bo bardziej mi to wygląda na jakiś tomahawk albo ciupagę, ale ponoć jest zgodny z referencjami. Ja zrobiłem color i specular po 1024 (broń będzie widziana z perspektywy pierwszej osoby)
Napisano 28 Wrzesień 200717 l Nooo. Jedna z lepszych texturek jak nie najlepsza jakie zrobiles :) Metal naprawde pierwsza klasa. Pozdro
Napisano 28 Wrzesień 200717 l kuba- fajna teksturka, jedynie krew bardzo "nielogiczna", bardziej będzie pasowało jak ją dasz na ostrzu, i po drugiej stronie na "młotku"
Napisano 28 Wrzesień 200717 l e kuba chyba na wojne sie szykujesz ;), a na serio dobrze Ci wychodzą texturki na bronie a siekierka pierwsza klasa Bro a nie przgiąłes zbytnio? wyglada torche jak by go ktoś przeciągnął palnikiem tyle ze dekiel nie tkęniety, taki zwęglony pniak drzewny , bardziej mi sie podoba ta miniaturka pnia bez normala zdaje sie, na ciemnym tle nielot007 no faktycznie speed to jest szkoda ze nawet na to niechcesz zazucic texturkie jakąś w sumie nie trwaloby to dłuzej niz ten speed a efekt bylby ciekawszy , domyslam sie ze potraktowales to jako żart ; ) a wcale tak nie musi być taki przykład
Napisano 28 Wrzesień 200717 l swietny - gratki - ale jak tony moowi - krew troche tak jakby 'na doczepke' no i jeszcze bym troche podcial na texturce te metalowe elementy na drzewcu (tak ciemnego na dwa pixle zeby zaznaczyc roznice grubosci) poac i jeszcze raz gratki :) edit: mario - ladne - twoje??
Napisano 28 Wrzesień 200717 l Mario--> twoje ? ok zrobie next time z tex ale jak tablet podlacze :D 1nS--> jak pisalalem wczesniej cooooooooool :D
Napisano 28 Wrzesień 200717 l 1nS -> troche betonowo wyszlo! Generalnei ostatnio mialem wieksza przygode z przystankami i kioskami w LP .....i musze przyznac ze A. proporcie zkaszaniłes B. kolor tak samo!:)
Napisano 28 Wrzesień 200717 l 1ns-bardzo fajnie, może odrobinę za jednolicie, ale i tak podoba mi się.
Napisano 28 Wrzesień 200717 l Mi tam sie podobac przystanek - jedynie co bym zrobil to co niektora deske dal jako model tak aby lekko wchodzily na te slupki
Napisano 28 Wrzesień 200717 l Deski wywale i zrobie teksture okna, ale sam nie jestem pewien czy tak zrobię :) Kolorki właśnie takie chciałem, a co do cementu to fakt - robi wrażenie wylewki :> Proporcje robiłem z ludzika, ale sam kiosk jest za mały
Napisano 29 Wrzesień 200717 l bro - fajne ale wlasnie za bardzo sie swieci - za durzo tych malych wglebien - juz lepiej by bylo taka gruba kore zrobic :) 1ns - fajne - moze zamiast tych czarnych dziur pomiedzy deskami raczej jakies szaro/czarne plamy (ze niby cos tam jest i jakies swiatlo tam wpada), ogolnie - wporzo jest :) - tak sobie jeszcze pomyslalem ze moze by fajnie by bylo na tylnej sciance przystanku wprawic jedna 'szybe' z plexiglasu i ja jakos posmarowac napisami i innymi ponaklejanymi ogloszeniami (i jeszcze troche brudu zeby zaznaczyc gdzie sie ta szyba konczy :) fajnie by wygladalo :) troche eraserheadowi dorobilem :) troche tweakow, pelerynke i bedzie finisz modelowania :) pozdrawiam
Napisano 29 Wrzesień 200717 l wtyd ale sami chcieliscie :) cos mi sie tex na srodku rozmazalo ale juz mi sie niechcialo poprawiac :P
Napisano 29 Wrzesień 200717 l Nielot: nooo wszystko ok tylko..... material przypomina troche worek od ziemniakow niz tkaniene na zaslone :)) Ftorek: na anatomi sie za bardzo nie znam wiec duzo nie pomoge - wyglada chyba ok Pozdro
Napisano 29 Wrzesień 200717 l Ftorek - na moje oko to jest to człowiek-ołówek, ja proporcje zawsze psuje wiec sie nie będę wymądrzał :d Nielot - no i w sam raz firanka do chłopskiego domku :D dla mnie ok no może tylko brakuje krwi :P
Napisano 29 Wrzesień 200717 l Nielot: nooo wszystko ok tylko..... material przypomina troche worek od ziemniakow niz tkaniene na zaslone :)) to chyba dobrze bo firanki nie chcialem robic :) ledyr--> a ty tylko krew, krew i krew ;) normalnie szok ze mnie nie zgnietliscie :)
Napisano 1 Październik 200717 l ftorek - fajny pan, ale za Chiny nie mogę skapować konceptu :) Ja w weekend obiłem ZOO na potrzeby Piratów :) Papuga ma 878trisów i teksturę 1024 (będzie widziana z dosyć bliska), szczurek ma 636trisów i teksturę 512. Najprawdopodobniej (jeśli nic nie wyskoczy) będzie biegał po ulicach Tortugi :)
Napisano 1 Październik 200717 l Nom i chyba z długą szyję / za małą głowę :D No ale poza tym fajnie wyglądają - w grze pewnie i tak zbliżeń na szczury nie będzie.
Napisano 3 Październik 200717 l 1ns buda całkiem fajna trzyma sie kupy i ma fajny kolorek, w te czarne miesca mozna by wstawic texa potłuczonej szyby wystawowej z jakimis kioskowymi drobiazgami na pólkach nielot007 nie wstyd tylko leń i nicpoń ;) kidys i tak będzisz musiał pyknąc jakies konkretne texturki nie ominie Cię to oj nie :) Kuba_ fajny zwierzyniec, szczura mozna by troche podpiec bo troche za jasny a to przcie urodzeni kanalaze : ), na papudze cos tam by sie przydalo chyba na brzuszku , nie wiem piórka czy cos jakąś fakturke moze, w sumie to nie wiem czy one tam mają puch czy piora
Napisano 4 Październik 200717 l Kuba fajne modele, tekstury w calosci z fotek ? Zapodasz www tego moda do ktorego to pojdzie ? ;]
Napisano 4 Październik 200717 l W przypadku zwierzaków ok 90% to fotka, niekoniecznie akurat tego konkretnego zwierzęcia. http://www.bfpirates.com/ Tak przy okazji, ostatnio przeżyłem mały orgaźmik jak zobaczyłem toporek z animacjami wyeksportowany do engine'u. Nie spodziewałem się, że będzie tak mała różnica między renderem a tym, co będzie widoczne w grze :)
Napisano 5 Październik 200717 l Materiały ze Staff Forums są przeznaczone wyłącznie dla osób zaangażowanych w projekt :)
Napisano 5 Październik 200717 l Ja sobie pukam taką budkę telefoniczną, prawie 1k trójkątów, textura 1024x512 "][/url]
Napisano 5 Październik 200717 l Bardzo fajne, zdaje się, że widziałem już to w dziale konkursowym na GA. Trzymam kciuki.
Napisano 5 Październik 200717 l Co to za konkursik bo dawnoi nic nie wygralem :)) - zarcik Noo budka trzyma poziom - tylko cos z tymi szybami nie tak - moze mniejsza alphe na brud daj pozdro
Napisano 5 Październik 200717 l Hehe lol. Zdaje się, że to Game-Artist.net. Organiki tam raczej nie ma, więc może się kiedyś skusisz :)
Napisano 7 Październik 200717 l Budka fajna, też widziałem ją na GA.net Teraz moje kilkugodzinne wypocinki i 2gie podejscie do wingsa: (pierwsze podejscie do tego typu modelu)
Napisano 7 Październik 200717 l tony m. - budka sporzo, chociaz mi troche nie pasi ta tylna scianka - textura plakatow jest calkiem, calkiem ale podklad juz nie - widac ze mapy sa z roznych zrodel i jedna (podklad) jest bardziej rozciagnieta niz druga (plakaty) ardeni - faaajne - ciekawym cos z tego wyjdzie, mam wrazenie ze laczenie nog z korpusem troche cienkie no i na srodkach palochow moglbys dorzucic loopa i troche zmniejszyc coby same koncowki palochow byly bardziej oble. posaxaz
Napisano 7 Październik 200717 l Ja próbuje zrobić jakiegoś humana :D ale marnie mi idzie jak na pierwszy model
Napisano 7 Październik 200717 l reeefeeeerencje - jest masa materialow na temat np. glowy - pierw zrob taka proporcjonalna (podloz sobie refki na planach pod spodem) a poozniej troche ja zdeformoj - tak zrob ich kilka a poozniej sproobuj zrobic sam (poozniej sprawdz jak to siedzi z refkami :) poapdaa ps. to samo z cala postacia (chociaz cala postac jako tako nawet w proporcjach siedzi)
Napisano 8 Październik 200717 l Wczorajszy kilkugodzinny speed w celu przypomnienia sobie wingsa i spróbowania z potworkami:
Napisano 8 Październik 200717 l hahahahhahhaha - przegiales.... :D hehehe zabiles mnie tym..... tylko teraz pytanie - gdzie masz mu zamiar otwor gebowy zrobic?? (moze bezposrednio na bandziochu)?? poczpad
Napisano 8 Październik 200717 l Taki konecpt był wiec zrobiłem :P btw takie pytanko - czy mogę umieścic w portfolio czyiś koncept? oczywiscie podpis który na nim jest zostanie, chodzi mi o przedstawienie modelu od konceptu do finalnej prezentacji.
Napisano 8 Październik 200717 l hmm - mam wrazenie ze najlepiej by bylo jakbys sie zglosil do tworcy i zapytal o zgode, a jak sie nie da (nie masz kontaktu) to chyba lepiej jednak samego konceptu nie zamieszczac ale wyraznie napisac ze model zrobiony na podstawie czyjegos obrazka a nawiasem - poka koncept :) to bedzie troche latwiej komentowac (bo np. nie wiem czy to stwor biologiczny, czy biologiczno/mechaniczny...) pozas
Napisano 9 Październik 200717 l fajna budka , ale jedynie geometrycznie bo textury wogle do mnie nie przemawiają, wypadąłby by je zrobic jeszcze raz : )
Napisano 13 Październik 200717 l Tekstura fakt słaba, ale nie umiem robić tekstur, więcej nie wycisnę w sensownym czasie. Gratisowo dorzuciłem taki low-budget environment :)
Napisano 17 Październik 200717 l widze ze zastuj sie tu zrobil, ostatnio dlube sobie po pracy gloweczke takiego jednego zakapiora, mam w planach cala postac ale nei wiem czy sie uda mi!:) narazie mi pomozcie!:) co jest nei tak, i jak to wzglednie szybko mozna poprawic?!ucho tylko w celach proporcjowych, prace nad dobrym trwaja!
Napisano 20 Październik 200717 l kurcze chłopaki, widzę, że trenujecie ostro :D ja tez muszę sie wziąć do roboty w końcu i w ramach zaprzyjaźniania sie z nowym softem zrobiłem dziś coś takiego muszę przyznać, że Madboks wymiata bardziej niż Zibrasz
Napisano 20 Październik 200717 l Nie tyle "pracuję" co właśnie skończyłem- kilka leveli dla Infinity (wspólny projekt Gameflood i GarageGames). http://erka.ovh.org/html/levels.html
Napisano 20 Październik 200717 l Ledyr-->nie wiem jak wyglada twoja mama i nie wiem czeg o sie czepnac :D ale teraz jest tak sobie nie wyglada (model) na kobiete tzw nie rzuca sie to odrazu w oczy :) jesli chodzi o mudboxa to nie mozna pisac ze lepszy od zbrusha gdyz pod wzgledem modelowania sa na podobnym poziomie :)
Napisano 20 Październik 200717 l Nie, skąd- to tradycyjne, "Hammerowe" levele. Gdybym mógł używać do tego Blendera byłoby super ale większość FPS- ów używa natywnych edytorów które są lata świetlne za współczesną grafiką 3d (żaden z nich nie daje sobie rady z wymodelowaniem zwykłej kuli tak żeby nie było problemów), dlatego kształty takie toporne.
Napisano 21 Październik 200717 l muszę przyznać, że Madboks wymiata bardziej niż Zibrasz A jak z performensem na siatkach 2-5mln poly? Lepiej wypada niż Z3?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto