Skocz do zawartości

Game Art : Nad czym właśnie pracujecie ?


KLICEK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nielot fajnie Ci wyszło, tylko na dole mogło by być ucięte poziomo, a nie w takie zęby :)

A pień bardzo fajny, tylko wydaje mi się, że jest na nim za dużo "piasku", a sam przekrój wyszedł ciemno w stosunku do tekstury koloru.

 

Ja z kolei dostałem do pomalowania model "boarding axe", czyli topór do abordażu dla piratów :) Sam model ma ok 800 trisów i będzie użyty jako broń. Do designu się nie przyczepiam, bo bardziej mi to wygląda na jakiś tomahawk albo ciupagę, ale ponoć jest zgodny z referencjami. Ja zrobiłem color i specular po 1024 (broń będzie widziana z perspektywy pierwszej osoby)

finjf5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e kuba chyba na wojne sie szykujesz ;), a na serio dobrze Ci wychodzą texturki na bronie a siekierka pierwsza klasa

 

Bro a nie przgiąłes zbytnio? wyglada torche jak by go ktoś przeciągnął palnikiem tyle ze dekiel nie tkęniety, taki zwęglony pniak drzewny , bardziej mi sie podoba ta miniaturka pnia bez normala zdaje sie, na ciemnym tle

 

nielot007 no faktycznie speed to jest szkoda ze nawet na to niechcesz zazucic texturkie jakąś w sumie nie trwaloby to dłuzej niz ten speed a efekt bylby ciekawszy , domyslam sie ze potraktowales to jako żart ; ) a wcale tak nie musi być taki przykład 33487221dh5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swietny - gratki - ale jak tony moowi - krew troche tak jakby 'na doczepke' no i jeszcze bym troche podcial na texturce te metalowe elementy na drzewcu (tak ciemnego na dwa pixle zeby zaznaczyc roznice grubosci)

 

poac i jeszcze raz gratki :)

 

edit: mario - ladne - twoje??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deski wywale i zrobie teksture okna, ale sam nie jestem pewien czy tak zrobię :)

 

Kolorki właśnie takie chciałem, a co do cementu to fakt - robi wrażenie wylewki :> Proporcje robiłem z ludzika, ale sam kiosk jest za mały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bro - fajne ale wlasnie za bardzo sie swieci - za durzo tych malych wglebien - juz lepiej by bylo taka gruba kore zrobic :)

 

1ns - fajne - moze zamiast tych czarnych dziur pomiedzy deskami raczej jakies szaro/czarne plamy (ze niby cos tam jest i jakies swiatlo tam wpada), ogolnie - wporzo jest :) - tak sobie jeszcze pomyslalem ze moze by fajnie by bylo na tylnej sciance przystanku wprawic jedna 'szybe' z plexiglasu i ja jakos posmarowac napisami i innymi ponaklejanymi ogloszeniami (i jeszcze troche brudu zeby zaznaczyc gdzie sie ta szyba konczy :) fajnie by wygladalo :)

 

troche eraserheadowi dorobilem :) troche tweakow, pelerynke i bedzie finisz modelowania :)

 

pozdrawiam

 

eraser_head_06.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ftorek - fajny pan, ale za Chiny nie mogę skapować konceptu :)

Ja w weekend obiłem ZOO na potrzeby Piratów :) Papuga ma 878trisów i teksturę 1024 (będzie widziana z dosyć bliska), szczurek ma 636trisów i teksturę 512. Najprawdopodobniej (jeśli nic nie wyskoczy) będzie biegał po ulicach Tortugi :)

 

clipboard01as0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1ns buda całkiem fajna trzyma sie kupy i ma fajny kolorek, w te czarne miesca mozna by wstawic texa potłuczonej szyby wystawowej z jakimis kioskowymi drobiazgami na pólkach

 

nielot007 nie wstyd tylko leń i nicpoń ;) kidys i tak będzisz musiał pyknąc jakies konkretne texturki nie ominie Cię to oj nie :)

 

Kuba_ fajny zwierzyniec, szczura mozna by troche podpiec bo troche za jasny a to przcie urodzeni kanalaze : ), na papudze cos tam by sie przydalo chyba na brzuszku , nie wiem piórka czy cos jakąś fakturke moze, w sumie to nie wiem czy one tam mają puch czy piora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku zwierzaków ok 90% to fotka, niekoniecznie akurat tego konkretnego zwierzęcia.

http://www.bfpirates.com/

Tak przy okazji, ostatnio przeżyłem mały orgaźmik jak zobaczyłem toporek z animacjami wyeksportowany do engine'u. Nie spodziewałem się, że będzie tak mała różnica między renderem a tym, co będzie widoczne w grze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tony m. - budka sporzo, chociaz mi troche nie pasi ta tylna scianka - textura plakatow jest calkiem, calkiem ale podklad juz nie - widac ze mapy sa z roznych zrodel i jedna (podklad) jest bardziej rozciagnieta niz druga (plakaty)

 

ardeni - faaajne - ciekawym cos z tego wyjdzie, mam wrazenie ze laczenie nog z korpusem troche cienkie no i na srodkach palochow moglbys dorzucic loopa i troche zmniejszyc coby same koncowki palochow byly bardziej oble.

 

posaxaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reeefeeeerencje - jest masa materialow na temat np. glowy - pierw zrob taka proporcjonalna (podloz sobie refki na planach pod spodem) a poozniej troche ja zdeformoj - tak zrob ich kilka a poozniej sproobuj zrobic sam (poozniej sprawdz jak to siedzi z refkami :)

 

poapdaa

 

ps. to samo z cala postacia (chociaz cala postac jako tako nawet w proporcjach siedzi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm - mam wrazenie ze najlepiej by bylo jakbys sie zglosil do tworcy i zapytal o zgode, a jak sie nie da (nie masz kontaktu) to chyba lepiej jednak samego konceptu nie zamieszczac ale wyraznie napisac ze model zrobiony na podstawie czyjegos obrazka

 

a nawiasem - poka koncept :) to bedzie troche latwiej komentowac (bo np. nie wiem czy to stwor biologiczny, czy biologiczno/mechaniczny...)

 

pozas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze zastuj sie tu zrobil, ostatnio dlube sobie po pracy gloweczke takiego jednego zakapiora, mam w planach cala postac ale nei wiem czy sie uda mi!:) narazie mi pomozcie!:)

b8b2d2fd76740f56m.jpg

 

co jest nei tak, i jak to wzglednie szybko mozna poprawic?!ucho tylko w celach proporcjowych, prace nad dobrym trwaja!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, skąd- to tradycyjne, "Hammerowe" levele. Gdybym mógł używać do tego Blendera byłoby super ale większość FPS- ów używa natywnych edytorów które są lata świetlne za współczesną grafiką 3d (żaden z nich nie daje sobie rady z wymodelowaniem zwykłej kuli tak żeby nie było problemów), dlatego kształty takie toporne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności