_michal Napisano 27 Wrzesień 2007 Napisano 27 Wrzesień 2007 lol a tak z ciekawości to co działa odwrotnie do czarnego ? :D :D Poziome paski.
Kuba Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 nielot fajnie Ci wyszło, tylko na dole mogło by być ucięte poziomo, a nie w takie zęby :) A pień bardzo fajny, tylko wydaje mi się, że jest na nim za dużo "piasku", a sam przekrój wyszedł ciemno w stosunku do tekstury koloru. Ja z kolei dostałem do pomalowania model "boarding axe", czyli topór do abordażu dla piratów :) Sam model ma ok 800 trisów i będzie użyty jako broń. Do designu się nie przyczepiam, bo bardziej mi to wygląda na jakiś tomahawk albo ciupagę, ale ponoć jest zgodny z referencjami. Ja zrobiłem color i specular po 1024 (broń będzie widziana z perspektywy pierwszej osoby)
Bro Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 Nooo. Jedna z lepszych texturek jak nie najlepsza jakie zrobiles :) Metal naprawde pierwsza klasa. Pozdro
Tony M. Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 kuba- fajna teksturka, jedynie krew bardzo "nielogiczna", bardziej będzie pasowało jak ją dasz na ostrzu, i po drugiej stronie na "młotku"
Gość Marioza Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 e kuba chyba na wojne sie szykujesz ;), a na serio dobrze Ci wychodzą texturki na bronie a siekierka pierwsza klasa Bro a nie przgiąłes zbytnio? wyglada torche jak by go ktoś przeciągnął palnikiem tyle ze dekiel nie tkęniety, taki zwęglony pniak drzewny , bardziej mi sie podoba ta miniaturka pnia bez normala zdaje sie, na ciemnym tle nielot007 no faktycznie speed to jest szkoda ze nawet na to niechcesz zazucic texturkie jakąś w sumie nie trwaloby to dłuzej niz ten speed a efekt bylby ciekawszy , domyslam sie ze potraktowales to jako żart ; ) a wcale tak nie musi być taki przykład
ftorek Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 swietny - gratki - ale jak tony moowi - krew troche tak jakby 'na doczepke' no i jeszcze bym troche podcial na texturce te metalowe elementy na drzewcu (tak ciemnego na dwa pixle zeby zaznaczyc roznice grubosci) poac i jeszcze raz gratki :) edit: mario - ladne - twoje??
nielot007 Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 Mario--> twoje ? ok zrobie next time z tex ale jak tablet podlacze :D 1nS--> jak pisalalem wczesniej cooooooooool :D
Bruneq Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 1nS -> troche betonowo wyszlo! Generalnei ostatnio mialem wieksza przygode z przystankami i kioskami w LP .....i musze przyznac ze A. proporcie zkaszaniłes B. kolor tak samo!:)
Kuba Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 1ns-bardzo fajnie, może odrobinę za jednolicie, ale i tak podoba mi się.
Bro Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 Mi tam sie podobac przystanek - jedynie co bym zrobil to co niektora deske dal jako model tak aby lekko wchodzily na te slupki
1nS Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 Deski wywale i zrobie teksture okna, ale sam nie jestem pewien czy tak zrobię :) Kolorki właśnie takie chciałem, a co do cementu to fakt - robi wrażenie wylewki :> Proporcje robiłem z ludzika, ale sam kiosk jest za mały
ftorek Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 bro - fajne ale wlasnie za bardzo sie swieci - za durzo tych malych wglebien - juz lepiej by bylo taka gruba kore zrobic :) 1ns - fajne - moze zamiast tych czarnych dziur pomiedzy deskami raczej jakies szaro/czarne plamy (ze niby cos tam jest i jakies swiatlo tam wpada), ogolnie - wporzo jest :) - tak sobie jeszcze pomyslalem ze moze by fajnie by bylo na tylnej sciance przystanku wprawic jedna 'szybe' z plexiglasu i ja jakos posmarowac napisami i innymi ponaklejanymi ogloszeniami (i jeszcze troche brudu zeby zaznaczyc gdzie sie ta szyba konczy :) fajnie by wygladalo :) troche eraserheadowi dorobilem :) troche tweakow, pelerynke i bedzie finisz modelowania :) pozdrawiam
nielot007 Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 wtyd ale sami chcieliscie :) cos mi sie tex na srodku rozmazalo ale juz mi sie niechcialo poprawiac :P
Bro Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 Nielot: nooo wszystko ok tylko..... material przypomina troche worek od ziemniakow niz tkaniene na zaslone :)) Ftorek: na anatomi sie za bardzo nie znam wiec duzo nie pomoge - wyglada chyba ok Pozdro
ledyr Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 Ftorek - na moje oko to jest to człowiek-ołówek, ja proporcje zawsze psuje wiec sie nie będę wymądrzał :d Nielot - no i w sam raz firanka do chłopskiego domku :D dla mnie ok no może tylko brakuje krwi :P
Levus Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 Zrób mu wystający grafit zamiast wiesz czego:p
nielot007 Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 Nielot: nooo wszystko ok tylko..... material przypomina troche worek od ziemniakow niz tkaniene na zaslone :)) to chyba dobrze bo firanki nie chcialem robic :) ledyr--> a ty tylko krew, krew i krew ;) normalnie szok ze mnie nie zgnietliscie :)
Kuba Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 ftorek - fajny pan, ale za Chiny nie mogę skapować konceptu :) Ja w weekend obiłem ZOO na potrzeby Piratów :) Papuga ma 878trisów i teksturę 1024 (będzie widziana z dosyć bliska), szczurek ma 636trisów i teksturę 512. Najprawdopodobniej (jeśli nic nie wyskoczy) będzie biegał po ulicach Tortugi :)
Tony M. Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 Fajne "gady", szczur ma zbyt krótki ogon?
arcade Napisano 1 Październik 2007 Napisano 1 Październik 2007 Nom i chyba z długą szyję / za małą głowę :D No ale poza tym fajnie wyglądają - w grze pewnie i tak zbliżeń na szczury nie będzie.
Gość Marioza Napisano 3 Październik 2007 Napisano 3 Październik 2007 1ns buda całkiem fajna trzyma sie kupy i ma fajny kolorek, w te czarne miesca mozna by wstawic texa potłuczonej szyby wystawowej z jakimis kioskowymi drobiazgami na pólkach nielot007 nie wstyd tylko leń i nicpoń ;) kidys i tak będzisz musiał pyknąc jakies konkretne texturki nie ominie Cię to oj nie :) Kuba_ fajny zwierzyniec, szczura mozna by troche podpiec bo troche za jasny a to przcie urodzeni kanalaze : ), na papudze cos tam by sie przydalo chyba na brzuszku , nie wiem piórka czy cos jakąś fakturke moze, w sumie to nie wiem czy one tam mają puch czy piora
zonk Napisano 4 Październik 2007 Napisano 4 Październik 2007 Kuba fajne modele, tekstury w calosci z fotek ? Zapodasz www tego moda do ktorego to pojdzie ? ;]
Kuba Napisano 4 Październik 2007 Napisano 4 Październik 2007 W przypadku zwierzaków ok 90% to fotka, niekoniecznie akurat tego konkretnego zwierzęcia. http://www.bfpirates.com/ Tak przy okazji, ostatnio przeżyłem mały orgaźmik jak zobaczyłem toporek z animacjami wyeksportowany do engine'u. Nie spodziewałem się, że będzie tak mała różnica między renderem a tym, co będzie widoczne w grze :)
ofca Napisano 4 Październik 2007 Napisano 4 Październik 2007 to poka te animki z silnika :D fraps czy cos :D
Kuba Napisano 5 Październik 2007 Napisano 5 Październik 2007 Materiały ze Staff Forums są przeznaczone wyłącznie dla osób zaangażowanych w projekt :)
Tony M. Napisano 5 Październik 2007 Napisano 5 Październik 2007 Ja sobie pukam taką budkę telefoniczną, prawie 1k trójkątów, textura 1024x512 "][/url]
Kuba Napisano 5 Październik 2007 Napisano 5 Październik 2007 Bardzo fajne, zdaje się, że widziałem już to w dziale konkursowym na GA. Trzymam kciuki.
Bro Napisano 5 Październik 2007 Napisano 5 Październik 2007 Co to za konkursik bo dawnoi nic nie wygralem :)) - zarcik Noo budka trzyma poziom - tylko cos z tymi szybami nie tak - moze mniejsza alphe na brud daj pozdro
Kuba Napisano 5 Październik 2007 Napisano 5 Październik 2007 Hehe lol. Zdaje się, że to Game-Artist.net. Organiki tam raczej nie ma, więc może się kiedyś skusisz :)
Ardeni Napisano 7 Październik 2007 Napisano 7 Październik 2007 Budka fajna, też widziałem ją na GA.net Teraz moje kilkugodzinne wypocinki i 2gie podejscie do wingsa: (pierwsze podejscie do tego typu modelu)
ftorek Napisano 7 Październik 2007 Napisano 7 Październik 2007 tony m. - budka sporzo, chociaz mi troche nie pasi ta tylna scianka - textura plakatow jest calkiem, calkiem ale podklad juz nie - widac ze mapy sa z roznych zrodel i jedna (podklad) jest bardziej rozciagnieta niz druga (plakaty) ardeni - faaajne - ciekawym cos z tego wyjdzie, mam wrazenie ze laczenie nog z korpusem troche cienkie no i na srodkach palochow moglbys dorzucic loopa i troche zmniejszyc coby same koncowki palochow byly bardziej oble. posaxaz
Wichur Napisano 7 Październik 2007 Napisano 7 Październik 2007 Ja próbuje zrobić jakiegoś humana :D ale marnie mi idzie jak na pierwszy model
ftorek Napisano 7 Październik 2007 Napisano 7 Październik 2007 reeefeeeerencje - jest masa materialow na temat np. glowy - pierw zrob taka proporcjonalna (podloz sobie refki na planach pod spodem) a poozniej troche ja zdeformoj - tak zrob ich kilka a poozniej sproobuj zrobic sam (poozniej sprawdz jak to siedzi z refkami :) poapdaa ps. to samo z cala postacia (chociaz cala postac jako tako nawet w proporcjach siedzi)
Ardeni Napisano 8 Październik 2007 Napisano 8 Październik 2007 Wczorajszy kilkugodzinny speed w celu przypomnienia sobie wingsa i spróbowania z potworkami:
ftorek Napisano 8 Październik 2007 Napisano 8 Październik 2007 hahahahhahhaha - przegiales.... :D hehehe zabiles mnie tym..... tylko teraz pytanie - gdzie masz mu zamiar otwor gebowy zrobic?? (moze bezposrednio na bandziochu)?? poczpad
Ardeni Napisano 8 Październik 2007 Napisano 8 Październik 2007 Taki konecpt był wiec zrobiłem :P btw takie pytanko - czy mogę umieścic w portfolio czyiś koncept? oczywiscie podpis który na nim jest zostanie, chodzi mi o przedstawienie modelu od konceptu do finalnej prezentacji.
ftorek Napisano 8 Październik 2007 Napisano 8 Październik 2007 hmm - mam wrazenie ze najlepiej by bylo jakbys sie zglosil do tworcy i zapytal o zgode, a jak sie nie da (nie masz kontaktu) to chyba lepiej jednak samego konceptu nie zamieszczac ale wyraznie napisac ze model zrobiony na podstawie czyjegos obrazka a nawiasem - poka koncept :) to bedzie troche latwiej komentowac (bo np. nie wiem czy to stwor biologiczny, czy biologiczno/mechaniczny...) pozas
giorgione Napisano 9 Październik 2007 Napisano 9 Październik 2007 Kuba_ - ten "tamahawk" :D to boski po prostu
Gość Marioza Napisano 9 Październik 2007 Napisano 9 Październik 2007 fajna budka , ale jedynie geometrycznie bo textury wogle do mnie nie przemawiają, wypadąłby by je zrobic jeszcze raz : )
1nS Napisano 13 Październik 2007 Napisano 13 Październik 2007 Tekstura fakt słaba, ale nie umiem robić tekstur, więcej nie wycisnę w sensownym czasie. Gratisowo dorzuciłem taki low-budget environment :)
Bruneq Napisano 17 Październik 2007 Napisano 17 Październik 2007 widze ze zastuj sie tu zrobil, ostatnio dlube sobie po pracy gloweczke takiego jednego zakapiora, mam w planach cala postac ale nei wiem czy sie uda mi!:) narazie mi pomozcie!:) co jest nei tak, i jak to wzglednie szybko mozna poprawic?!ucho tylko w celach proporcjowych, prace nad dobrym trwaja!
ledyr Napisano 20 Październik 2007 Napisano 20 Październik 2007 kurcze chłopaki, widzę, że trenujecie ostro :D ja tez muszę sie wziąć do roboty w końcu i w ramach zaprzyjaźniania sie z nowym softem zrobiłem dziś coś takiego muszę przyznać, że Madboks wymiata bardziej niż Zibrasz
RK Napisano 20 Październik 2007 Napisano 20 Październik 2007 Nie tyle "pracuję" co właśnie skończyłem- kilka leveli dla Infinity (wspólny projekt Gameflood i GarageGames). http://erka.ovh.org/html/levels.html
nielot007 Napisano 20 Październik 2007 Napisano 20 Październik 2007 Ledyr-->nie wiem jak wyglada twoja mama i nie wiem czeg o sie czepnac :D ale teraz jest tak sobie nie wyglada (model) na kobiete tzw nie rzuca sie to odrazu w oczy :) jesli chodzi o mudboxa to nie mozna pisac ze lepszy od zbrusha gdyz pod wzgledem modelowania sa na podobnym poziomie :)
ttaaddeekk Napisano 20 Październik 2007 Napisano 20 Październik 2007 RK, zrobiles to w blenderze ? fajowe
RK Napisano 20 Październik 2007 Napisano 20 Październik 2007 Nie, skąd- to tradycyjne, "Hammerowe" levele. Gdybym mógł używać do tego Blendera byłoby super ale większość FPS- ów używa natywnych edytorów które są lata świetlne za współczesną grafiką 3d (żaden z nich nie daje sobie rady z wymodelowaniem zwykłej kuli tak żeby nie było problemów), dlatego kształty takie toporne.
ledyr Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 Nielot ona tak ma ;) RK super, aż chce sie grac :D
Levus Napisano 21 Październik 2007 Napisano 21 Październik 2007 muszę przyznać, że Madboks wymiata bardziej niż Zibrasz A jak z performensem na siatkach 2-5mln poly? Lepiej wypada niż Z3?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się