Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

krzyhhh nocnik dla szczura, kibelek dla wieznia:P no tak jak juz wspomnialem plakaty to na probe, cos tam narysuje moze. no i zastanawialem sie... thx

fikołek zrobi sie swierszczyki (w komiksie tez byly, hihi), a co do sculpera to teraz sam niewiem, zbrush ma nieprzyjazny interfejs, sprobowalem zrobic cos w mudboxie, jedno ze sciana ma 25mb, a drugie ze gow...o wyglada :/. thx ;]

qpqp tego nie bylo w scenariuszu ;o

 

rigu ciag dalszy

update72.jpg

 

wall.jpg

  • Odpowiedzi 106
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mpiechota no ta, thx =]

fikołek ookej, dziekowa :D

chudy aaajc probowalem ale cos dziwnie wychodzilo, moze jeszcze podlubie, denks

 

wrobel ekhm wip

1521250346226dff7a20f.jpg

 

161945534623a84112ac1.jpg

 

161957314623aafb67ce3.jpg

Napisano

Ania ahahaha taki byl zamiar thx :D

Kr3tz ahaHAHA :> i dzieki:P

Radzisz okej dzieki :D

 

chcialem sie pochwalic tylko ze nareszcie odkrylem tajniki mapowania, nie jest to narazie za dobre, ale przynajmniej wiem co i jak, yeah ^^

 

171823094624e65daeabf.jpg

171919124624f380cb3ee.jpg

pzdr

Napisano

ja bym siatkę inaczej posklejała w UVW, np. skleiłabym tylną i przednią część nogawek, będzie łatwiej po tym rysować.

(wybrać owe vertexy od jednej strony i rozkaz stitch selected)

 

jeden vertex głowy wychodzi poza obszar, lepiej go przesuń (tam na nosie robi się czarna kreska),

i jesli w ten sposób mapujesz dwie identyczne połówki (jedna na drugiej), to warto zweldować przynajmniej te vertexy ktore są na brzegu (żeby nie było widać na teksturze że jest skok),

przy czym ja bym głowy nie robila w ten sposób a raczej zostawila sklejone na nosie i rozłożyła na dwie strony, zeby unikać symetrii (chyba że będzie to pokazywane tylko od boku wtedy jak najbardziej)

Napisano

ja bym już nie cięła, tylko zestitchowała to co masz, a następnie wybrać całą głowę i Tools => Relax Tool.

 

dolnej części nosa lepiej nie łącz, bo twoja głowa jest dość nietypowa kształtem.

 

ewentualnie możesz jeszcze z boku przeciąć, (od strony niewidocznej), wtedy co prawda nie będzie już symetrycznie ale tekstura będzie się ładniej nakładać.

(ale wtedy lepiej calkiem od nowa)

 

edit: cos jak tu:

Napisano

z jakimi parametrami tego relaxa? bo z stand. to mi zmiejsza siate tam gdzie nie trzeba-texture rozciaga, glowe narazie zostawie, teraz tego szczura musze otexturowac, nie mam pomysla co do textury... hle dzieki wszystkim, btw. JmTm00 lampa (nad oswietleniem rowniez jeszcze pracuje..) dla ciebie :P

1820043546264fa395c9c.jpg

 

1820065946265033d096a.jpg

 

przede mna jeszcze sporoo pracy, wiem wiem. pzdr =]

Napisano

nad oknem nie możesz mieć cegieł w ten sposób, bo by się zawaliło.

 

Relax z Edge angles alsbo Face angles, można też relaxować tylko wybrane obszary przy użyciu soft selection, ale wtedy niekiedy na brzegach wychodzi dziwnie.

 

Łóżko wygląda jak kamienny stół, nie lepiej drewniane?

Napisano

hmm no nie wiem ,może zapodaj jakiegoś większego displace'a ,żeby było widć ,że to nie jest 1 kawałek:) teksura sama w sobie ładna;) a to na drewnie chyba do poprawy:P te plamy wydają sie być rozmyte ..imo masz swoisty styl więc rób jak uważasz:)

hej

ps. a co z wipem the Sting??:D

Gość _Kreska_
Napisano

fajnie zaczyna wyglądać, jest charakterna scenka, ich miny prześmieszne:)

Napisano

Radzisz to na drewnie to materac, ano rozciagnely sie plamy (kupek);o Sting poczeka do maja ;) dzieki

dariusz jest przyciasno fakt, w sumie to nawet byl taki zamiar, ale teraz jak patrze to jakos niezbyt to wyglada, sprobuje jakos poprawic kadr. dzieki

_Kreska_ dziekowa :]

gregorjan dzieki, w komiksie wlasnie ma biale, nie widac mu oczu, ja sprobuje zrobic troche biale troche przezroczyste, moze jakos tak

23224944462d0dd8d71c3.jpg

 

pzdr

Napisano

kolejny update:

291444064634850664f65.jpg

 

do poprawy idzie jeszcze:

- wrobel

- troche szczura (uszy, rece..)

- material kibelka

- material rurek w oknie

- i jeszcze kilkanascie rzeczy...

 

a i rozdz taka chyba bedzie

... w odcieniu zielonym - ale to w PeSie.

pzdr

Napisano

Poza więźnia jest OK. Teraz pokombinuj ze szczurem, sama chochla nie załatwi sprawy. Proponuję ustawić jego łepek w stronę wieźnia, to będzie widać co on w ogóle tam robi i może zrób coś z oczami, żeby nie spoglądały w sufit, to na pewno doda mu więcej energii. Druga opcja, która będzie pasowała do szczura to przechylona głowa w stronę talerza, nastroszone uszy do góry, martwe oczy, to wprowadzi element zdziwienia i wydaje mi się, że też byłoby na miejscu. Potem jak uda Ci się jeszcze rączki szczurka poprawić to będzie super !

 

Będe kibicował !

 

Pozdrawiam

Napisano

---- poprzedni post usunalem (zeby mnie o spam nie posadzili) -----

 

dzieki za uwagi

zmiana pozy szczura i wieznia:

301127544635a88ae8daf.jpg

 

ps. wiecie moze czemu jak wrzucam obrazek do PeeSa to jest jasniejszy (tak o 30%) niz normalnie?

Gość George82
Napisano

Wszystko fajnie, tylko mam wrazenie, ze nie masz sufitu i sloneczko sobie wpada radosnie przez dach. Poza tym ladnie wyglada.

Napisano

Master no ta podlubalem w prefer., pomoglo =] George82 wina oswietlenia, fakt pokombinuje jeszcze. dzieki

 

tymczasem - co myslicie o takim kibelku i o kafelkach za lozkiem?

301314264635c182c51aa.jpg

Napisano

tymko , roadrunner : ok, dzieki =]

update:

0117151646374b7492fb3.jpg

 

btw. chyba mam problem z monitorem, raz obrazek jest ciemny, pozniej ten sam obrazek staje sie jasny oO ... albo poprostu zaczynam slepnac ;o

Napisano

Oswietlenie jest naprawde ciezko strawne. Skup sie narazie tylko na tym.

 

Jesli uzywasz vraya to wyalacz default light - powinna byc spora ruznica (jesli to to co mysle)

Napisano

barton_fink default light jest wylaczony, uzywam nowego FinalRender'a, od rana dzis siedzialem i bawilem sie ustawieniami, z render na render coraz gorzej, a co jest zle z tym swiatlem - miekkie cienie zrobic albo wylaczyc GI ? ja mam 2 swiatla, 1volume light za oknem i 1fr-shadow map na suficie (w miejsce lampy), GI, caustic wlaczony Default Light wylaczony. co zmienic?

Master pomysle, ale takie rzeczy to sie na poczatku wytyka :P

Napisano

co do światła to masz za jasno. Z góry wali mocne światło które psuje cały klimat. Uważam że powinno być odrobine bardziej mroczno i lepsze światło zza okna

Napisano

wydaje się nielogiczne że niby światło zza okna, a cienie idą w stronę okna, ja bym zrezygnowała z światła sufitowego i jako głównego światła użyłabym słońca zza okna, plus jakieś dopełniające światła gdyby gdzieś było za ciemno.

 

po co masz włączony caustic?

 

dodałabym jedną lub dwie rozwalone kafelki na podłodze.

Napisano

pikSar dzieki, choc ciemnosci nie lubie (wstret z dziecinstwa? ;o)

Ania hmm swiatlo usuniete, caustic niewiem po co ;D a kafelke - dobry pomysl - dodam :]

 

ciemnosc na szybko

022210574638e241c5c6a.jpg

Napisano

teraz za ciemno,

spróbuj podwyszszyć/rozjaśnić bounce albo dać dodatkowe area light na okno, albo jakieś inne dodatkowe światła (ale żeby nie dawały cieni albo tylko bardzo rozmazane cienie)

Napisano

Przyzwoicie wygląda

Ja się nie znam, ale sedes wydaje się trochę za wąski (ja bym tam chyba wpadł- śmierdząca sprawa:]

p.s. Zauważyliście, że sedes można czytać normalnie i na wspak?:)

Napisano

pikSar nie ma sprawy, mam na to cale 3 tygodnie :D

Ania jasniej jest (choc i tak za ciemno, chyba), dodam jeszcze jakies swiatlo na okno to cienie powstana

gregorjan za waski czy za szeroki? bo gdy waski to nie mozesz tam wpasc, chyyyyyba ze jest kibel za dlugi i za waski, ale wtedy tez bys nie wpadl, no chyyyyba ze siadlbys bokiem na sedesa :P dzieki

 

031607484639dea448ac2.jpg

Napisano

fajny klimat :)

Podłoga wygląda jak nowa,to samo kibel powinien być trochę upaćkany.

I ostatnia rzecz która rzuciła mi się w oczy to pręty w oknach, wyglądają jaby były zrobione z plastiku a Ptaszek je rozchylał.

 

Mam wrażenie że Szczur i Więzień tylko czekają (w napięciu) aż Ptaszek sfrunie na talerz aby mogli go zatłuc i zjeść :P




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności