Leleń Napisano 27 Marzec 2007 Autor Napisano 27 Marzec 2007 krzyhhh nocnik dla szczura, kibelek dla wieznia:P no tak jak juz wspomnialem plakaty to na probe, cos tam narysuje moze. no i zastanawialem sie... thx fikołek zrobi sie swierszczyki (w komiksie tez byly, hihi), a co do sculpera to teraz sam niewiem, zbrush ma nieprzyjazny interfejs, sprobowalem zrobic cos w mudboxie, jedno ze sciana ma 25mb, a drugie ze gow...o wyglada :/. thx ;] qpqp tego nie bylo w scenariuszu ;o rigu ciag dalszy
Simple_man Napisano 27 Marzec 2007 Napisano 27 Marzec 2007 Pytanie tylko, po co robić ścianę przy pomocy sculptera?? Przecież wystarczy zwykły displace.
Leleń Napisano 14 Kwiecień 2007 Autor Napisano 14 Kwiecień 2007 no wlasnie :) w oknie chce zrobic jeszcze wrobla (szczur i wrobel - dla dozywotniaka najpiekniejsze rzeczy w celi)
mpiechota Napisano 14 Kwiecień 2007 Napisano 14 Kwiecień 2007 jak to się dopracuje to będzie całkiem nieźle wyglądać
Destroyer Napisano 14 Kwiecień 2007 Napisano 14 Kwiecień 2007 nie no super! mi sie podoba :) fajny brudek na ścianie ;) jeszcze podłoge tak dopieść widze że będzie dobrze :)
chudy Napisano 14 Kwiecień 2007 Napisano 14 Kwiecień 2007 ja bym jeszcze wziął FFD i powyginał conieco ;] np kibelek i łóżko, może ściany też troche
Leleń Napisano 15 Kwiecień 2007 Autor Napisano 15 Kwiecień 2007 mpiechota no ta, thx =] fikołek ookej, dziekowa :D chudy aaajc probowalem ale cos dziwnie wychodzilo, moze jeszcze podlubie, denks wrobel ekhm wip
Leleń Napisano 16 Kwiecień 2007 Autor Napisano 16 Kwiecień 2007 fikołek dzieki :P dwa najwazniejsze magazyny pojawiajace sie w komiksie
Ania Napisano 16 Kwiecień 2007 Napisano 16 Kwiecień 2007 fajny wróbel, ale w zielonym ubranku wygląda jak transwestyta
Kr3tz Napisano 16 Kwiecień 2007 Napisano 16 Kwiecień 2007 eno eno, niezle ci idzie! nie spodziewalem sie czegos takiego ;)
peterr Napisano 16 Kwiecień 2007 Napisano 16 Kwiecień 2007 w zielonym jest super:D tak jak Ania mówi:P
Leleń Napisano 17 Kwiecień 2007 Autor Napisano 17 Kwiecień 2007 Ania ahahaha taki byl zamiar thx :D Kr3tz ahaHAHA :> i dzieki:P Radzisz okej dzieki :D chcialem sie pochwalic tylko ze nareszcie odkrylem tajniki mapowania, nie jest to narazie za dobre, ale przynajmniej wiem co i jak, yeah ^^ pzdr
Ania Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 ja bym siatkę inaczej posklejała w UVW, np. skleiłabym tylną i przednią część nogawek, będzie łatwiej po tym rysować. (wybrać owe vertexy od jednej strony i rozkaz stitch selected) jeden vertex głowy wychodzi poza obszar, lepiej go przesuń (tam na nosie robi się czarna kreska), i jesli w ten sposób mapujesz dwie identyczne połówki (jedna na drugiej), to warto zweldować przynajmniej te vertexy ktore są na brzegu (żeby nie było widać na teksturze że jest skok), przy czym ja bym głowy nie robila w ten sposób a raczej zostawila sklejone na nosie i rozłożyła na dwie strony, zeby unikać symetrii (chyba że będzie to pokazywane tylko od boku wtedy jak najbardziej)
Leleń Napisano 17 Kwiecień 2007 Autor Napisano 17 Kwiecień 2007 nogawki dopracuje, vertexy z glowy zweldowane, i polowki identyczne - btw. jakbym musial pociac glowe zeby siatka wygladala jakos tak: http://www.anticz.com/images/SiteImages/unwrap.jpg ?) - bo postac bedzie troche z boku (jakos tak: dzieki za pomoc
Destroyer Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 jakbym musial pociac glowe zeby siatka wygladala jakos tak seam z tyłu głowy od szyi do czubka łepetyny ;)
JmTm00 Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 wszystko znosnie panie, ale tego braku światła wybaczyć nie moge :P
Ania Napisano 17 Kwiecień 2007 Napisano 17 Kwiecień 2007 ja bym już nie cięła, tylko zestitchowała to co masz, a następnie wybrać całą głowę i Tools => Relax Tool. dolnej części nosa lepiej nie łącz, bo twoja głowa jest dość nietypowa kształtem. ewentualnie możesz jeszcze z boku przeciąć, (od strony niewidocznej), wtedy co prawda nie będzie już symetrycznie ale tekstura będzie się ładniej nakładać. (ale wtedy lepiej calkiem od nowa) edit: cos jak tu:
Leleń Napisano 18 Kwiecień 2007 Autor Napisano 18 Kwiecień 2007 z jakimi parametrami tego relaxa? bo z stand. to mi zmiejsza siate tam gdzie nie trzeba-texture rozciaga, glowe narazie zostawie, teraz tego szczura musze otexturowac, nie mam pomysla co do textury... hle dzieki wszystkim, btw. JmTm00 lampa (nad oswietleniem rowniez jeszcze pracuje..) dla ciebie :P przede mna jeszcze sporoo pracy, wiem wiem. pzdr =]
piksar Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 bardzo mi sie podoba przesuń lekko mapowanie cegieł koło okna bo sie fugami kończy
Ania Napisano 19 Kwiecień 2007 Napisano 19 Kwiecień 2007 nad oknem nie możesz mieć cegieł w ten sposób, bo by się zawaliło. Relax z Edge angles alsbo Face angles, można też relaxować tylko wybrane obszary przy użyciu soft selection, ale wtedy niekiedy na brzegach wychodzi dziwnie. Łóżko wygląda jak kamienny stół, nie lepiej drewniane?
Leleń Napisano 20 Kwiecień 2007 Autor Napisano 20 Kwiecień 2007 pikSar dzieki Ania no fakt, czyli co, zacementowac te "obramowanie" okna? drewniane - chyba - lozko:
peterr Napisano 20 Kwiecień 2007 Napisano 20 Kwiecień 2007 hmm no nie wiem ,może zapodaj jakiegoś większego displace'a ,żeby było widć ,że to nie jest 1 kawałek:) teksura sama w sobie ładna;) a to na drewnie chyba do poprawy:P te plamy wydają sie być rozmyte ..imo masz swoisty styl więc rób jak uważasz:) hej ps. a co z wipem the Sting??:D
dariusz Napisano 20 Kwiecień 2007 Napisano 20 Kwiecień 2007 haha, się uśmiałem oglądając obrazki. fajny klimacik, ale kadr mi się wydaje przyciasny. jedziesz dalej:]
Gość _Kreska_ Napisano 20 Kwiecień 2007 Napisano 20 Kwiecień 2007 fajnie zaczyna wyglądać, jest charakterna scenka, ich miny prześmieszne:)
gregorjan Napisano 23 Kwiecień 2007 Napisano 23 Kwiecień 2007 HEh fajnie..takie niby normalne ale super przedstawione ps. ten koles będzie miał takie białe okularki ?(sory jeżeli już było) Pozdrawiam
Leleń Napisano 23 Kwiecień 2007 Autor Napisano 23 Kwiecień 2007 Radzisz to na drewnie to materac, ano rozciagnely sie plamy (kupek);o Sting poczeka do maja ;) dzieki dariusz jest przyciasno fakt, w sumie to nawet byl taki zamiar, ale teraz jak patrze to jakos niezbyt to wyglada, sprobuje jakos poprawic kadr. dzieki _Kreska_ dziekowa :] gregorjan dzieki, w komiksie wlasnie ma biale, nie widac mu oczu, ja sprobuje zrobic troche biale troche przezroczyste, moze jakos tak pzdr
Leleń Napisano 29 Kwiecień 2007 Autor Napisano 29 Kwiecień 2007 kolejny update: do poprawy idzie jeszcze: - wrobel - troche szczura (uszy, rece..) - material kibelka - material rurek w oknie - i jeszcze kilkanascie rzeczy... a i rozdz taka chyba bedzie ... w odcieniu zielonym - ale to w PeSie. pzdr
chveti Napisano 29 Kwiecień 2007 Napisano 29 Kwiecień 2007 Straszne posągi z postaci. zero akcji/interakcji między nimi.
Sanderalek Napisano 29 Kwiecień 2007 Napisano 29 Kwiecień 2007 E oni już do Finishu będą stac na bacznośc ?
serratus Napisano 29 Kwiecień 2007 Napisano 29 Kwiecień 2007 Poza więźnia jest OK. Teraz pokombinuj ze szczurem, sama chochla nie załatwi sprawy. Proponuję ustawić jego łepek w stronę wieźnia, to będzie widać co on w ogóle tam robi i może zrób coś z oczami, żeby nie spoglądały w sufit, to na pewno doda mu więcej energii. Druga opcja, która będzie pasowała do szczura to przechylona głowa w stronę talerza, nastroszone uszy do góry, martwe oczy, to wprowadzi element zdziwienia i wydaje mi się, że też byłoby na miejscu. Potem jak uda Ci się jeszcze rączki szczurka poprawić to będzie super ! Będe kibicował ! Pozdrawiam
Leleń Napisano 29 Kwiecień 2007 Autor Napisano 29 Kwiecień 2007 ---- poprzedni post usunalem (zeby mnie o spam nie posadzili) ----- dzieki za uwagi zmiana pozy szczura i wieznia: ps. wiecie moze czemu jak wrzucam obrazek do PeeSa to jest jasniejszy (tak o 30%) niz normalnie?
Master Kiełbaster Napisano 29 Kwiecień 2007 Napisano 29 Kwiecień 2007 yy może chodzi o ustawienia kololorów? adobe rgb itd?
Gość George82 Napisano 29 Kwiecień 2007 Napisano 29 Kwiecień 2007 Wszystko fajnie, tylko mam wrazenie, ze nie masz sufitu i sloneczko sobie wpada radosnie przez dach. Poza tym ladnie wyglada.
Leleń Napisano 30 Kwiecień 2007 Autor Napisano 30 Kwiecień 2007 Master no ta podlubalem w prefer., pomoglo =] George82 wina oswietlenia, fakt pokombinuje jeszcze. dzieki tymczasem - co myslicie o takim kibelku i o kafelkach za lozkiem?
Leleń Napisano 1 Maj 2007 Autor Napisano 1 Maj 2007 tymko , roadrunner : ok, dzieki =] update: btw. chyba mam problem z monitorem, raz obrazek jest ciemny, pozniej ten sam obrazek staje sie jasny oO ... albo poprostu zaczynam slepnac ;o
bartonfink Napisano 1 Maj 2007 Napisano 1 Maj 2007 Oswietlenie jest naprawde ciezko strawne. Skup sie narazie tylko na tym. Jesli uzywasz vraya to wyalacz default light - powinna byc spora ruznica (jesli to to co mysle)
Leleń Napisano 2 Maj 2007 Autor Napisano 2 Maj 2007 barton_fink default light jest wylaczony, uzywam nowego FinalRender'a, od rana dzis siedzialem i bawilem sie ustawieniami, z render na render coraz gorzej, a co jest zle z tym swiatlem - miekkie cienie zrobic albo wylaczyc GI ? ja mam 2 swiatla, 1volume light za oknem i 1fr-shadow map na suficie (w miejsce lampy), GI, caustic wlaczony Default Light wylaczony. co zmienic? Master pomysle, ale takie rzeczy to sie na poczatku wytyka :P
piksar Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 co do światła to masz za jasno. Z góry wali mocne światło które psuje cały klimat. Uważam że powinno być odrobine bardziej mroczno i lepsze światło zza okna
Ania Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 wydaje się nielogiczne że niby światło zza okna, a cienie idą w stronę okna, ja bym zrezygnowała z światła sufitowego i jako głównego światła użyłabym słońca zza okna, plus jakieś dopełniające światła gdyby gdzieś było za ciemno. po co masz włączony caustic? dodałabym jedną lub dwie rozwalone kafelki na podłodze.
Leleń Napisano 2 Maj 2007 Autor Napisano 2 Maj 2007 pikSar dzieki, choc ciemnosci nie lubie (wstret z dziecinstwa? ;o) Ania hmm swiatlo usuniete, caustic niewiem po co ;D a kafelke - dobry pomysl - dodam :] ciemnosc na szybko
Ania Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 teraz za ciemno, spróbuj podwyszszyć/rozjaśnić bounce albo dać dodatkowe area light na okno, albo jakieś inne dodatkowe światła (ale żeby nie dawały cieni albo tylko bardzo rozmazane cienie)
gregorjan Napisano 2 Maj 2007 Napisano 2 Maj 2007 Przyzwoicie wygląda Ja się nie znam, ale sedes wydaje się trochę za wąski (ja bym tam chyba wpadł- śmierdząca sprawa:] p.s. Zauważyliście, że sedes można czytać normalnie i na wspak?:)
Leleń Napisano 3 Maj 2007 Autor Napisano 3 Maj 2007 pikSar nie ma sprawy, mam na to cale 3 tygodnie :D Ania jasniej jest (choc i tak za ciemno, chyba), dodam jeszcze jakies swiatlo na okno to cienie powstana gregorjan za waski czy za szeroki? bo gdy waski to nie mozesz tam wpasc, chyyyyyba ze jest kibel za dlugi i za waski, ale wtedy tez bys nie wpadl, no chyyyyba ze siadlbys bokiem na sedesa :P dzieki
briz Napisano 3 Maj 2007 Napisano 3 Maj 2007 fajny klimat :) Podłoga wygląda jak nowa,to samo kibel powinien być trochę upaćkany. I ostatnia rzecz która rzuciła mi się w oczy to pręty w oknach, wyglądają jaby były zrobione z plastiku a Ptaszek je rozchylał. Mam wrażenie że Szczur i Więzień tylko czekają (w napięciu) aż Ptaszek sfrunie na talerz aby mogli go zatłuc i zjeść :P
Rekomendowane odpowiedzi