Jump to content
Leleń

Bitwa 3D: Rat in da Klat [KONIEC]

Recommended Posts

Toon toonem, ale nawet jak na zdezelowanego szczura trochę za sztucznie wygląda. Więcej charakteru zwierz potrzebuje, jeszcze więcej jaj mu daj!

Widzę, że starasz się odwzorować kreskę z komiksu, więc odwzorowanie szczura płaskiego w widoku przestrzennym będzie wymagało odpowiedniego jego ustawienia..

 

Postać ginie w ogromie otoczenia. Rozumiem, że on jest malutki, ale skoro ma być bohaterem to powinien on oko przyciągać. A nie przyciąga.

Oko kręci się za kompozycją: kibel->okno->rocky->plakat->szczur->kibel

a pośrodku sceny pusty róg mataraca...

 

Może światło puść przez kraty? Volume na szczura?

 

Symboliczny plakat rokiego jest ok, natomiast "stop hałasowi" wykręca myśli w stronę... właśnie, w jaką stronę? Hasło nie na miejscu imo..

 

Scena może być dobra, wyciśnij z niej ile się da!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej :)

Słuchaj Lewusa bo dobrze prawi :). A pracka ma potencjał nie ma co ukrywać.

Pozdrowienia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
jeszcze więcej jaj mu daj!

no nie moge sobie tego wyobrazić :D

poza tym zgadzam się z Lewusem:)

 

może zrób troche mine jaką ma ten (chyba) chomik na avatarze ndru_w tak mnie natchnęło :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

qDevil dzieki ;]

fikołek dziekowa ;]

Lewus no zgadzam sie, szczur nie jest skonczony, a pusty róg mataraca - nie bedzie pustym rogiem (^^), bedzie tam siedzial dozywotniak. w sumie cala scena to pogladowa, bo co bede pokazywal samego szczura, czy sam kibelek. plakaty pewnie ulegna zmianie (znalazlem je w 10sek po wpisaniu w google poster). swiatlo przez kraty rowniez pojdzie, moze jakos oswiece szczura ;) dzieki

ndru_w dziekowa :]

 

zloty szczur :p

zloty.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha! rozlozyl mnie ten szczur na lopatki! :D ogon swietny ale ten zloty kolor to niebardzo :/ i wasiki jakies dziwne :( najbardziej to mi sie te zeby podobaja :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intervain fakt, wasy zamiast zrobic juz normalnie splinami to robilem je hairem.. kolor jasna sprawa taki nie bedzie, moze zrobie jakas texturke -brudnego szczura- hleh.. dzieki

 

update3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

odpadający tynk nie wyszedl najlepiej, za gruby i zbyt regularnie odpada

na środku klapy toaletowej masz za dużo edgów w jednym punkcie, na renderingu to widać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rocky Balboa :) To powiniens dać jeszcze jakiegoś lwa salonowego ( tygyryska a mianowicie eye of a tiager )

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ten sypiący sie tynk nie wygląda dobrze, może wrzuć do z-brusha czy tam muda i porzeźb troszę przy okazji dodałbyś nierówności do ścian, resztę załatwi textura

 

deska trochę za bardzo kanciasta na dole i dziwnie reflesy łapie może zagęść trochę sitke w srodku dechy to nię będzie ściągać powierzchni z brzegów i refleksy będą chyba ok

 

jeszcze bym troszę powyginał pręty w oknie i to wszystko do czego mogę sie przyczepić :)

 

poza tym dobrze idzie robota dobrze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

fajny klimacik:) mam nadzieję że dotrwasz do końca :)

3mam kciuki:]

pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ania za gruby czyli za duzy? poprawie klape, dzieki

SirAnen zobaczymy zobaczymy ;o

fikołek nie uzywam sculptow :p dobry pomysl - prety powyginam. dzieki

piotrek dzieki :D

Radzisz tez mam nadzieje :p dziekowa :]

 

prison.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

całkiem nieźle,

ale okulary trochę za kanciaste i coś z korpusem nie teges, może ujmij mu z bioder a wywal trochę brzycha :) i klate ma chyba za bardzo wypchniętą i to tyle :)

 

trochę przypomina mi listonosza Pata :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

fikołek ekhm cos tam poprawilem, dzieki

oskar_h oo pierwsza osoba ktora lubi/zna dozywotniaka ;) thx

 

update4.jpg

 

w scenie nic nie poprawialem, tylko riga zrobilem.. pare bledow sie zrobilo, pare bitmap mi ucieklo, w ogole proporcje siadaja, niebawem poprawie.

 

anim3.gif

 

ta wersja wyzej jednak strasznie mi sie nie podoba, co myslicie o tym:

2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

heh cień tago szczurka w PSie domalowałeś?;)

 

dozywotniak w okolicach krocza ma coś dziwnego :D

 

plakaty są troche za grube, może przymocuj je za pomocą taśmy a jeden róg niech się odklei i odstaje, a w drugim niech będzie oderwany bo na razie są za regularne

 

no i jedziesz! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

fikołek nie domalowywalem cienia, jakos tak wyszedl (teraz widze cien wąsów szczura, przerazilo mnie to :P ). no ma cos dziwnego, tj. blad w rigowaniu. plakaty rzecz jasna sie zrobi jak trzeba. dzieki wielkie :]

 

prison2.jpg

 

troche sie bawilem wiezniem (bledy w mapowaniu sa, wiem wiem...)

prison2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

uważaj na kota Mastera bo jeszcze ci zje tego chomika z wielkimi zębami :P

ostatnio kiepsko wygląda

powodzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

cholera, zablokowali mi serwer wszystkie updaty zniknely.. grr

 

poprawilem troche kibelek, materac i zrobilem jakis garnek (byl w komiksie..)

2416051146053017219c3.jpg

btw. nie zwracajcie uwagi na materialy :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

fikołek dzieki

 

maly update

update7.jpg

teraz biore sie za te sciany, w zbrushu je pogryze i poniszcze ;o

Share this post


Link to post
Share on other sites

funny ;)

po co nocnik jak jest kibel ?:)

te fotki psują efekt .. moim zdaniem jak już coś robisz w toon to wszystko ciągnij w tym temacie :) jakoś tak się wyróżniają .

 

zastanawiałeś się nad tym .. co pomyśli widz jak zobaczy tą pracę.. ? będzie wiedział że chodzi o szczura ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no nabiera kształtów, prawie jak prison break :D

plakaty rzeczywiście troszke nie pasują może machnij takie proste dziecięce rysunki czy coś

dorzyć jakieś śmieci w kącie świerszczyki pod wyrkiem i będzie git :)

 

teraz biore sie za te sciany, w zbrushu je pogryze i poniszcze ;o

czyli jednak sculptera użyjesz :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy