Skocz do zawartości

Bitwa 3D: Rat in da Klat [KONIEC]


Rekomendowane odpowiedzi

krzyhhh nocnik dla szczura, kibelek dla wieznia:P no tak jak juz wspomnialem plakaty to na probe, cos tam narysuje moze. no i zastanawialem sie... thx

fikołek zrobi sie swierszczyki (w komiksie tez byly, hihi), a co do sculpera to teraz sam niewiem, zbrush ma nieprzyjazny interfejs, sprobowalem zrobic cos w mudboxie, jedno ze sciana ma 25mb, a drugie ze gow...o wyglada :/. thx ;]

qpqp tego nie bylo w scenariuszu ;o

 

rigu ciag dalszy

update72.jpg

 

wall.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 106
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ania ahahaha taki byl zamiar thx :D

Kr3tz ahaHAHA :> i dzieki:P

Radzisz okej dzieki :D

 

chcialem sie pochwalic tylko ze nareszcie odkrylem tajniki mapowania, nie jest to narazie za dobre, ale przynajmniej wiem co i jak, yeah ^^

 

171823094624e65daeabf.jpg

171919124624f380cb3ee.jpg

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym siatkę inaczej posklejała w UVW, np. skleiłabym tylną i przednią część nogawek, będzie łatwiej po tym rysować.

(wybrać owe vertexy od jednej strony i rozkaz stitch selected)

 

jeden vertex głowy wychodzi poza obszar, lepiej go przesuń (tam na nosie robi się czarna kreska),

i jesli w ten sposób mapujesz dwie identyczne połówki (jedna na drugiej), to warto zweldować przynajmniej te vertexy ktore są na brzegu (żeby nie było widać na teksturze że jest skok),

przy czym ja bym głowy nie robila w ten sposób a raczej zostawila sklejone na nosie i rozłożyła na dwie strony, zeby unikać symetrii (chyba że będzie to pokazywane tylko od boku wtedy jak najbardziej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym już nie cięła, tylko zestitchowała to co masz, a następnie wybrać całą głowę i Tools => Relax Tool.

 

dolnej części nosa lepiej nie łącz, bo twoja głowa jest dość nietypowa kształtem.

 

ewentualnie możesz jeszcze z boku przeciąć, (od strony niewidocznej), wtedy co prawda nie będzie już symetrycznie ale tekstura będzie się ładniej nakładać.

(ale wtedy lepiej calkiem od nowa)

 

edit: cos jak tu:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z jakimi parametrami tego relaxa? bo z stand. to mi zmiejsza siate tam gdzie nie trzeba-texture rozciaga, glowe narazie zostawie, teraz tego szczura musze otexturowac, nie mam pomysla co do textury... hle dzieki wszystkim, btw. JmTm00 lampa (nad oswietleniem rowniez jeszcze pracuje..) dla ciebie :P

1820043546264fa395c9c.jpg

 

1820065946265033d096a.jpg

 

przede mna jeszcze sporoo pracy, wiem wiem. pzdr =]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nad oknem nie możesz mieć cegieł w ten sposób, bo by się zawaliło.

 

Relax z Edge angles alsbo Face angles, można też relaxować tylko wybrane obszary przy użyciu soft selection, ale wtedy niekiedy na brzegach wychodzi dziwnie.

 

Łóżko wygląda jak kamienny stół, nie lepiej drewniane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm no nie wiem ,może zapodaj jakiegoś większego displace'a ,żeby było widć ,że to nie jest 1 kawałek:) teksura sama w sobie ładna;) a to na drewnie chyba do poprawy:P te plamy wydają sie być rozmyte ..imo masz swoisty styl więc rób jak uważasz:)

hej

ps. a co z wipem the Sting??:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzisz to na drewnie to materac, ano rozciagnely sie plamy (kupek);o Sting poczeka do maja ;) dzieki

dariusz jest przyciasno fakt, w sumie to nawet byl taki zamiar, ale teraz jak patrze to jakos niezbyt to wyglada, sprobuje jakos poprawic kadr. dzieki

_Kreska_ dziekowa :]

gregorjan dzieki, w komiksie wlasnie ma biale, nie widac mu oczu, ja sprobuje zrobic troche biale troche przezroczyste, moze jakos tak

23224944462d0dd8d71c3.jpg

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejny update:

291444064634850664f65.jpg

 

do poprawy idzie jeszcze:

- wrobel

- troche szczura (uszy, rece..)

- material kibelka

- material rurek w oknie

- i jeszcze kilkanascie rzeczy...

 

a i rozdz taka chyba bedzie

... w odcieniu zielonym - ale to w PeSie.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza więźnia jest OK. Teraz pokombinuj ze szczurem, sama chochla nie załatwi sprawy. Proponuję ustawić jego łepek w stronę wieźnia, to będzie widać co on w ogóle tam robi i może zrób coś z oczami, żeby nie spoglądały w sufit, to na pewno doda mu więcej energii. Druga opcja, która będzie pasowała do szczura to przechylona głowa w stronę talerza, nastroszone uszy do góry, martwe oczy, to wprowadzi element zdziwienia i wydaje mi się, że też byłoby na miejscu. Potem jak uda Ci się jeszcze rączki szczurka poprawić to będzie super !

 

Będe kibicował !

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość George82

Wszystko fajnie, tylko mam wrazenie, ze nie masz sufitu i sloneczko sobie wpada radosnie przez dach. Poza tym ladnie wyglada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tymko , roadrunner : ok, dzieki =]

update:

0117151646374b7492fb3.jpg

 

btw. chyba mam problem z monitorem, raz obrazek jest ciemny, pozniej ten sam obrazek staje sie jasny oO ... albo poprostu zaczynam slepnac ;o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

barton_fink default light jest wylaczony, uzywam nowego FinalRender'a, od rana dzis siedzialem i bawilem sie ustawieniami, z render na render coraz gorzej, a co jest zle z tym swiatlem - miekkie cienie zrobic albo wylaczyc GI ? ja mam 2 swiatla, 1volume light za oknem i 1fr-shadow map na suficie (w miejsce lampy), GI, caustic wlaczony Default Light wylaczony. co zmienic?

Master pomysle, ale takie rzeczy to sie na poczatku wytyka :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje się nielogiczne że niby światło zza okna, a cienie idą w stronę okna, ja bym zrezygnowała z światła sufitowego i jako głównego światła użyłabym słońca zza okna, plus jakieś dopełniające światła gdyby gdzieś było za ciemno.

 

po co masz włączony caustic?

 

dodałabym jedną lub dwie rozwalone kafelki na podłodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz za ciemno,

spróbuj podwyszszyć/rozjaśnić bounce albo dać dodatkowe area light na okno, albo jakieś inne dodatkowe światła (ale żeby nie dawały cieni albo tylko bardzo rozmazane cienie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pikSar nie ma sprawy, mam na to cale 3 tygodnie :D

Ania jasniej jest (choc i tak za ciemno, chyba), dodam jeszcze jakies swiatlo na okno to cienie powstana

gregorjan za waski czy za szeroki? bo gdy waski to nie mozesz tam wpasc, chyyyyyba ze jest kibel za dlugi i za waski, ale wtedy tez bys nie wpadl, no chyyyyba ze siadlbys bokiem na sedesa :P dzieki

 

031607484639dea448ac2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajny klimat :)

Podłoga wygląda jak nowa,to samo kibel powinien być trochę upaćkany.

I ostatnia rzecz która rzuciła mi się w oczy to pręty w oknach, wyglądają jaby były zrobione z plastiku a Ptaszek je rozchylał.

 

Mam wrażenie że Szczur i Więzień tylko czekają (w napięciu) aż Ptaszek sfrunie na talerz aby mogli go zatłuc i zjeść :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności