Jump to content
Simple_man

Bitwa 3D: Zagubiona mrówa.Definitywnie koniec.

Recommended Posts

Będzie bajkowo, będzie kolorowo, mam nadzieję że będzie fajnie. Scenka przedstawia leśną polankę, na której pod grzybkiem leśne żyjątka, żyją swoje piękne życia. Wielka żaba siedzi na grzybie i czujnym okiem starego mędrca baczy na wszystko, a w dole pod grzybem małe robaczki imprezują w najlepsze. Takie oto piękne małe życie wiodą małe stworzenia w bajkowym lesie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tutaj całość razem na jednej scenie, Dodatkowo trochę rzeźbione w maxie. Nie posiadam Z-brusha więc cały sculpt będzie szedł w MAxie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorki Fidiasz ale blaszek nie będzie. Dziś w nocy bawiłem się z unwarpem i texturkami. To na razie tyle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duży grzyb wygląda po teksturowaniu tak, jakby noga "rosła" za kapeluszem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Będzie bajkowo, będzie kolorowo, mam nadzieję że będzie fajnie.

 

Oby nie było zbyt pretensjonalnie.

Bo z tematu można wycisnąć całą masę smakowitości!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modelowania ciąg dalszy. Dziś w zrobiłem sobie żabo ropuchę. Na obrazku widać trzy etapy powstawania żabo stwora. Low poly, hi poly i after sculpt. No i przy okazji zamiana konceptu. Teraz ta żabka będzie polowała na jakiegoś małego małego owada. W oczach tej żaby owad jest nie tylko smaczny ale i piękny. Zmiana koncepcji wynikła z chęci pokazania czegoś bardziej dynamicznego z wyraźnie ukazanymi emocjami i postawami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiecie co się stanie jak będziecie chcieli zrobić unwarpa na skolapsowanym obiekcie po trzy krotnym mesh smoothcie. No więc jest przerąbane. milion faców do obrobienia i żadnej możliwości ułatwienia sobie pracy. Właśnie siedzę na unwarpem tej żabki (drugi dzień).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simple_man 2 dni ja po godzinie bym odpadł O_O

spróbuj RoadKila standalone powinno troche Ci przyspieszyć prace

link

Share this post


Link to post
Share on other sites

O widze ze Poznaniak :) Nie rób tylko z tych żab pyr :)

Powodzenia :) Jak masz czas to chętnie na piwo konkurencje wyciągnę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Walka unwarpem zakończona powodzeniem. Zacząłem już sobie powoli malować texturki. Acha dzięki za komentarze. Od razu lepiej sie pracuje jak widać, że ludzie się temu przyglądają.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a presja tego przygladania sie ludziow Cie nie przytlacza:) [lol]

pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie chce być tutaj jakimś znawcą płazów ale na razie materiał który nałożyłeś powoduje odrazu że ta żaba nie żyje , wręcz wygląda jak posąg. Popraw to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pracowałem trochę nad otoczeniem i daję to co udało mi się zrobić. Wkomponowałem przy okazji żabkę. I to w sumie tyle. Acha DOF jest z PhotoShopa. No i jeszcze sugestia SirAnena, zgadzam się, że ta żabka by zdechła. To jest płaz więc skórę musi mieć wilgotną, w końcu dzięki tej wilgoci może oddychać również powierzchnią ciała.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no wporzadku lec dalej , cos podobnego do ujecia jakie ja chce zrobic, pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podoba mi się ten żabulec. Fajny render sceny. Co jeszcze zamierzasz umieścić w tej kompozycji? Ciekaw jestem jak zagospodarujesz prawą stronę kadru.

 

 

 

 

 

[thread=36238]KryHoo -> Małe jest piękne![/thread]

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi sie podoba DOF wyszedl przekonujaco! bardzo ladnie sie to prezentuje - choc potrwalo zanim zauwazylam, ze tam w ogole jest zaba :) no ale rozumiem, ze to testy :D i czekam na wiecej!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiem ze kadr mogl byc lepszy , daj troche tego grzyba pod katem i z lewej strony i wtedy dostaniesz jakies 20% wiece miejsca na te twoje stworki :)

Ale powoli czuje sie klimat pracki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po namyśle postanowiłem jeszcze raz zrobić unwarpa żaby. Niestety po wkomponowaniu w scenę okazało się, że szwy unwarpa są widoczne na spodniej stronie uda i stępu więc była kicha. Niże jest obrazek z obecnym unwarpem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żabulec faktycznie wymaga nieco poprawy shadingu i teksturki, ale render całego ujęcia pracy to malina :) chyba na razie Twoja najlepsza kompozycja w pracy jaką dotąd widziałem. Powodzenia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy