Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Będzie bajkowo, będzie kolorowo, mam nadzieję że będzie fajnie. Scenka przedstawia leśną polankę, na której pod grzybkiem leśne żyjątka, żyją swoje piękne życia. Wielka żaba siedzi na grzybie i czujnym okiem starego mędrca baczy na wszystko, a w dole pod grzybem małe robaczki imprezują w najlepsze. Takie oto piękne małe życie wiodą małe stworzenia w bajkowym lesie.

  • Odpowiedzi 162
  • Wyświetleń 25,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

A tutaj całość razem na jednej scenie, Dodatkowo trochę rzeźbione w maxie. Nie posiadam Z-brusha więc cały sculpt będzie szedł w MAxie.

Napisano
  • Autor

Sorki Fidiasz ale blaszek nie będzie. Dziś w nocy bawiłem się z unwarpem i texturkami. To na razie tyle.

Napisano
Będzie bajkowo, będzie kolorowo, mam nadzieję że będzie fajnie.

 

Oby nie było zbyt pretensjonalnie.

Bo z tematu można wycisnąć całą masę smakowitości!

Napisano
  • Autor

Modelowania ciąg dalszy. Dziś w zrobiłem sobie żabo ropuchę. Na obrazku widać trzy etapy powstawania żabo stwora. Low poly, hi poly i after sculpt. No i przy okazji zamiana konceptu. Teraz ta żabka będzie polowała na jakiegoś małego małego owada. W oczach tej żaby owad jest nie tylko smaczny ale i piękny. Zmiana koncepcji wynikła z chęci pokazania czegoś bardziej dynamicznego z wyraźnie ukazanymi emocjami i postawami.

Napisano
  • Autor

Wiecie co się stanie jak będziecie chcieli zrobić unwarpa na skolapsowanym obiekcie po trzy krotnym mesh smoothcie. No więc jest przerąbane. milion faców do obrobienia i żadnej możliwości ułatwienia sobie pracy. Właśnie siedzę na unwarpem tej żabki (drugi dzień).

Napisano

O widze ze Poznaniak :) Nie rób tylko z tych żab pyr :)

Powodzenia :) Jak masz czas to chętnie na piwo konkurencje wyciągnę :)

Napisano
  • Autor

Walka unwarpem zakończona powodzeniem. Zacząłem już sobie powoli malować texturki. Acha dzięki za komentarze. Od razu lepiej sie pracuje jak widać, że ludzie się temu przyglądają.

Napisano

Nie chce być tutaj jakimś znawcą płazów ale na razie materiał który nałożyłeś powoduje odrazu że ta żaba nie żyje , wręcz wygląda jak posąg. Popraw to.

Napisano
  • Autor

Pracowałem trochę nad otoczeniem i daję to co udało mi się zrobić. Wkomponowałem przy okazji żabkę. I to w sumie tyle. Acha DOF jest z PhotoShopa. No i jeszcze sugestia SirAnena, zgadzam się, że ta żabka by zdechła. To jest płaz więc skórę musi mieć wilgotną, w końcu dzięki tej wilgoci może oddychać również powierzchnią ciała.

Napisano

no wporzadku lec dalej , cos podobnego do ujecia jakie ja chce zrobic, pozdrawiam

Napisano

Podoba mi się ten żabulec. Fajny render sceny. Co jeszcze zamierzasz umieścić w tej kompozycji? Ciekaw jestem jak zagospodarujesz prawą stronę kadru.

 

 

 

 

 

[thread=36238]KryHoo -> Małe jest piękne![/thread]

Napisano

mi sie podoba DOF wyszedl przekonujaco! bardzo ladnie sie to prezentuje - choc potrwalo zanim zauwazylam, ze tam w ogole jest zaba :) no ale rozumiem, ze to testy :D i czekam na wiecej!

Napisano

Powiem ze kadr mogl byc lepszy , daj troche tego grzyba pod katem i z lewej strony i wtedy dostaniesz jakies 20% wiece miejsca na te twoje stworki :)

Ale powoli czuje sie klimat pracki :)

Napisano
  • Autor

Po namyśle postanowiłem jeszcze raz zrobić unwarpa żaby. Niestety po wkomponowaniu w scenę okazało się, że szwy unwarpa są widoczne na spodniej stronie uda i stępu więc była kicha. Niże jest obrazek z obecnym unwarpem.

Napisano

Żabulec faktycznie wymaga nieco poprawy shadingu i teksturki, ale render całego ujęcia pracy to malina :) chyba na razie Twoja najlepsza kompozycja w pracy jaką dotąd widziałem. Powodzenia!

Napisano
  • Autor

Łe no nie panowie,starzy znajomi odwiedzają nas na forum. Witam po "latach" ArTooRo. Mam nadzieje, że znajdziesz czas żeby się z nami trochę po bić.

Napisano
  • Autor

No to praca dalej idzie sobie małymi kroczkami do przodu i scenka robi się coraz bardziej...nie wiem jaka, ale na pewno robi się coraz bardziej. Niżej daję render roboczy i screen z viewportu. To tyle. Acha ta toksyczna trawa na pierwszym planie to tylko robocza texturka więc na pewno ulegnie zmianie. No i posłucałem rady SirAnen i obniżyłem trochę grzybka, żeby zyskać więcej oddechu nad żabą, przez co cała scena zyskała przestrzeni. Niestety render z obniżonym grzybkiem dopiero się rendruje, a ja jestem teraz w pracy więc zamieszczę go najwcześniej w poniedziałek.

Napisano

... robi sie coraz bardziej ciekawie. I tak teraz patrze na to i wiem ze powinienes poprawic modele szczególnie malego grzybka nie wiem czy to ma byc muchomor? czy maslak?, aby scena zyskala na jakosci, ale poza tym jest git, no wlasnioe jak piszesz z wyjatkiem trawy , powodzenia i walcz dalej.

Napisano

spróbuj popracować nad szaderem żabki - też by się przydał SSS na tym zwisającym "podbródku" i może więcej refleksów na skórze ?

Napisano

zgadzam sie co do shadera zaby! I dlaczego cala ta trawka na pierwszym planie jest taka blurry?! wyglada jak rozmazana w photoshopie...

Napisano
  • Autor

Zgadzam sie co do shadera żaby, a jeśli chodzi o trawę, to na miłość boską ludzie czytajcie co się pisze przy opisach postępów pracy.

Napisano

Jak narazie jest ok ;) Tylko nie wiem czemu ale tekstutra korzenia i pnia drzewa mi nie pasuje.....

pozdrawiam

Napisano
Zgadzam sie co do shadera żaby, a jeśli chodzi o trawę, to na miłość boską ludzie czytajcie co się pisze przy opisach postępów pracy.

 

no coz czytalam co napisal i myslalam, ze odnosi sie do koloru nie wygladu poza tym zdaje sobie sprawe, ze to wip! spokojnie :p

Napisano
  • Autor

No i widzisz ttaaddeekk, nie powinieneś mi pokazywać czegoś takiego. Teraz już mi się nie chce pracować nad moją scenką ;). A tak poważnie to trochę sobie popracowałem przez "łikend" na scenką i teraz wygląda... inaczej.

Poza tym zacząłem robić robaczka, który ma być zjedzony. Niestety po tym co pokazał mi wspomniany już ttaaddeekk będę musiał wrócić do modelowania grzybka (shit).

Napisano
  • Autor

No tak, wziąłem się za tego grzybka ale jak się okazało nie mogę sobie pozwolić na za wiele więc skończyło sie na poprawieniu mapy displace i sss. Niestety nie posiadam Z Brusha więc nie mogę sobie pozwolić na takie sculptowanie jak widać na grzybku z CGtalku. Maxowy paint deformation nie dorasta Zbrushowi do pięt. Po za tym bawiłem się swoim robaczkiem ;P. Jeszcze nie wiem co to będzie za gatunek, ale prawdopodobnie to bedzie ogólnie robal i tyle.

Napisano

imho ten twoj grzybek nie jest zly. jesli zalezy ci na nim bo to jest sedno twojej pracy to fakt - mozesz go wrzucac do zb i dlubac ale wydaje mi sie ze jak go troche texturka (jakis delikatny bump) dotkniesz to bedzie wsio. btw fajny sss :D aaa i ta zabka wyglada troche jakby byla z porcelany... chyba przegiales troche z odbiciami :) ogolnie jestem na tak. pozdro i powodzenia

Napisano

Mrówa fajna...tzn ten robaczek. Przypomina misie "Dawno temu w trawie" - jak nie widziałeś, zobacz koniecznie...bo pasuje do tematu :)

Napisano

ja sie zgodze z Elmo22 - grzybek jest niezly i naprawde wystarczajacy, jesli nie jest glownym bohaterem! poza tym to inny gatunek niz ten zombie mushie :)

 

mi sie robaczek podoba :D

Napisano
  • Autor

Sorki ale dziś updatu nie będzie muszę się zając robieniem layout,do pracy więc mam luzik z 3d, na jakieś 2 dni.

Napisano
  • Autor

Prace na OWADEM (nie mrówką :) ) idą do przodu. Dziś rano dorobiłem mu resztę korpusu i nogi ale niestety na stopy już zabrakło mi czasu. Po za tym przeżywam mały kryzys, bo wczoraj widziałem 300 i uświadomiłem sobie

jak mało potrafię i jak mizerne są moje prace. Shit. Ale to nic dziś idę zaś do kina, a co.

Napisano

ładnie, ładnie, keep going, ciekawe jak Ci pójdzie riggowanie, w razie czego zawsze mozesz spytać sie o cos, wystarczy ze spojrzysz w lewo ;)

Napisano
  • Autor

Oki wracam do gry. Robaczek oskórowany (znaczy się ma kości). I ustawiłem mu pozę jaką będzie miał na scenie. Teraz się biorę za inne robactwo, które będzie na scenie.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności