Skocz do zawartości

Wizualizacja : Moscow Tower


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Prezentuje swoje ostatnie prace, ktore ukonczylem niedawno pracujac w Londynie dla Cityscape3d.

Są to wizualizacje atrium "Moscow Tower" czyli 600m wierzy, ktora powstanie w Moskwie w 2011r. Plany na podstawie ktorych stworzylem ten model pochodzily od Fosters + Partners.

 

shot_07_060307_3k.jpg

 

05_120307_3k.jpg

 

shot_06_060307_3k.jpg

 

shot_08_060307_3k.jpg

 

Wszystko (oprocz retuszu) jest wykonane przezemnie - modeling, shading i oswietlenie. Modeling (wraz z poprawkami - a bylo ich sporo) trwal okolo 1,5 miesiaca. Dajcie znac co o tym sadzicie.

 

Modeling : Lightwave3d

Render : Fprime 2.0

Czas : 24h na wizke (oryginal 6000x3000)

 

Pozdrawiam!

Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 51
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzieki! Aktualnie moj kontrakt z firma wygasl z dniem dzisiejszym, wiec delektuje sie wolnoscia ;) ... pozniej postaram sie wrzucic kilka screenshotow z viewport'u i kilka screenow z animatikow ktore robilem (bo sceny sa przygotowane pod animacje). Jest tez kilka scen ktore nie weszly do projektu, ktore takze postaram sie pokazac.

 

@seba@ : zgadzam sie z Toba ;D niestety w firmie pracowalismy tylko na Lightwave ... w pewnym momecie podpadlem gdy zaczalem modelowac w 3dstudio... chceli spalic rytualnie pudelko 3ds na moich oczach wiec nie chcialem ryzykowac ;D

 

pozdrawiam!

 

Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rewelecja! szczegol poraza i powala na ziemie, rendery sa niesamowite...

 

mozesz napisac wiecej jak przebiega realizacja takiego projektu? chodzi mi glownie o takie rzeczy jak np. co dostajesz od zleceniodawcy (pliki CAD ktore zawieraja... ) skad wiesz jak budynek zostanie wykonczony (chodzi o materialy), kto decyduje o ujeciach, jak przebiega modeling (robisz to sam czy dzielicie prace i pozniej ktos to sklada do kupy).

 

z gory dzieki za odpowiedz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wszystkim za odzew!

 

Kub@ :postaram sie ja umiescic w najblizszych dniach.

 

donantonio : niestety duze "kąty" w kamerze powyginaly tu i ówdzie perspektywe...

 

Marcin : postaram sie to zrobic ... chociaz za duzej roznicy to nie bedzie ;)

 

GNIEW : Niestety nie moge pokazac planow ... zobowiazuje mnie umowa (niestety)

 

t0m3k : lubie konkretne pytania! :D

 

Wiec na poczatku otrzymalismy 4GB planow od Fostera.

Pozniej Project Menager mial duzo roboty z podzieleniem wszystkiego na "vizki". Nastepnie ustalono kto bedzie odpowiedzialny za poszczegolne elementy projektu (dodam ze bylem takze odpowiedzialny za kilkanascie innych modeli, ktore postaram sie pokazac). Pozniej ustalono ramy czasowe dla poszczegolnych wizek i kazdy otrzymal wyznaczony czas na finisz.

Jezeli chodzi o probki materialow to Foster przyslal nam kilka kilogramow tego staffu ;D. Byly to probki anodyzowanego aluminium, kafelkow podlogowych itd.

 

Jezeli chodzi o workflow to od poczatku do konca bylem odpowiedzialny za zrobienie vizek. Czyli kiedy modeling sie skonczyl i TD stwierdzil ze wszystko jest wporzadku (tak jak chcial klient na spotkaniu) zamykamy modeling i zaczynamy z oswietleniem itd.

 

Jedyne co bylo troche stresujace ;) to pospiech kiedy trzeba bylo z kolejnymi poprawkami zdazyc na nastepne spotkanie.

 

To by bylo na tyle ;D ... mam nadzieje ze mozna cos z tego zrozumiec eheh

 

Pozdrawiam!

Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko wizki, na prawde podobaja mi sie. Najgorsza chyba pierwsza, najlepsza druga. Podoba mi sie, ze nie wszedzie zlikwidowane sa 3 zbiegi, choc w kilku miejscach camera correction jednak by sie przydal (np wizka zewnetrzna, ale nie ty ja robiles, wiec to inny temat). Fajna kolorystyka i dynamika kadrow. Choc mam wrazenie, ze sa to bardziej wizki koncepcyjne niz komercyjne, malo cukierkowe sa i moze dla zwyklego odbiorcy troche za malo czytelne, ale cos za cos. W 4 wizce swietnie sa wstawieni ludzie, bo rozumiem, ze nie sa renderowani skoro nie ma ich na renderze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chalek : Zgadza sie ... problem w tym ze to Lightwave i niestety ustawienie renderu zajmuje duzo wiecej czasu niz np. w Vrayu. Brak rozobicia na passy itp. utrundnialo prace.

 

Jezeli chodzi o ludzi to sa to fotografie przypadkowych ludzi na ulicy. Fotograf pracujacy w tej firmie tworzy baze danych zdjeci ludzi. Pozniej (jak widac) dodawani sa oni w retuszu.

 

Jezeli chodzi o wizki to byly one przygotowywane na Forum Architektoniczne w Cannes. Rendery znalazly sie w broszurce i w wielkim formacie na stoisku STT Group, ktora byla odbiorca projektu.

 

peter_muler : dzieki za "slowa uznania" ... po kims twojej klasy spodziewalem sie konkretniejszego kmentarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Bonifatz ... toś wuja pojechał

 

Mega wizki ... w zasadzie przeogromne . Ile to miało poly ? Pracowałem przy wielkim projekcie archi. - nie aż takim a ledwo się dało tam pracować na obiektach.

 

+u mnie sie nie pojawiają rzekome wizki z 4 strony : (

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mega wypas - PRO w kazdym calu - chyle czola

 

co do spalenia pudelka od 3DS - to mysle ze mieli racje i powinni je spalic, bo 3ds nie nadaje sie do niczego, ciagle wywala sie gdy cos wiecej sie robi niz BOX. Gdyby nie Vray.... to 3ds by byl G......

 

Pozdro raz jeszcze - i wyrazy uznania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

widzę że minęła era "pałaców kultury" (a mieli swego czasu z tym rozmach),

a przyszła era na wizki Bonifatz'ego!

genialna praca! zapiera dech! gratuluje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok,

 

To i ja skomentuje - bardzo ladne wizki, ale chyba powinienes zamiescic to, co Ty zrobiles :) Zdaje sie, ze kiedys rozmawialismy, zanim do Cityscape'a przyjechales (o mieszkaniu, kosztach zycia itp :) ). Tak wiec nie czytalem wszystkich tu komentow, ale zdaje sie, ze zrobiles do tego modeling, ewentualnie wybierales viewpointy. Caly retusz to cala ta praca - wszystkie passy i kanapka :) noglass,mirrorglass,normalglass plus adjustmenty i wklejanki. Ciut nieladnie, ze zamieszczasz nie do konca swoje prace ;P A jesli zamieszczasz, to skredytuj je odpowiednio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności