Napisano 29 Czerwiec 200717 l Kliment-> dzieki za info... teraz to juz kompletnie sie napalilem na nowy komuterrR:/:P;p:D pozdrawiam i powodzenia z nową maszyną:D
Napisano 29 Czerwiec 200717 l serwus :) bardoz fajnie wyglądają te blaszane koła i ich okolice :) pozdrawiam i zycze powodzenia :)
Napisano 30 Czerwiec 200717 l :O sam wiesz dobrze, co bede klawiature zuzywal :( gratulacje nowego kompa :)
Napisano 30 Czerwiec 200717 l Człowieku ten model wymiata!!! Gratuluję wytrwałości i techniki to się nazywa full professional!
Napisano 30 Czerwiec 200717 l no hmm.. zgadzam sie z przedmowcami.. model super ;) ps. to ile masz teraz tego ramu ? :D
Napisano 30 Czerwiec 200717 l Bardzo przyjemne... Modeling stoi na najwyższym poziomie. Gratuluję cierpliwości i dokładności. Planujesz jakaś scenę do tego ?
Napisano 1 Lipiec 200717 l hehe gratuluje tego modelu robi wrazenie;) tylko otoczenia niezchrzan ps moglbys jakos udostepnic ten material? jestem ciekawy paru opcji ;D
Napisano 1 Lipiec 200717 l Autor mówisz o tym który jes na modelu w ostatnim renderze? tu jest więcej szopa niż materiału bo podkręciłem efekt dirta w szopie....sam materiał to niemal podstawowy Dirt:) Edit: dopiero sie go ucze:D
Napisano 8 Lipiec 200717 l Autor ruszyły prace nad scenką....bedzie w niej famo i drugi pojazd, czyli zamieszczony poniżej Opel Blitz... odrazu pierwsza zajawka kolorów opla...aha i najważniejsze: scenka bedzie miała dwóch autorów tj. mnie i Mrkrzyśka....ja kończe mapowanie pojazdów i domodelowuje brakujące pierdoły a krzysiek pracuje nad roslinkami i otoczeniem..więcej nie powiem, zobaczycie jak skończymy( o ile sie uda) :)
Napisano 8 Lipiec 200717 l fajowy. burty nie sa za wysokie? Tutaj każda śrubka ma odpowiednią średnice a ty wątpisz w odpowiednią wysokość burt?;D Nie ładnie...:P
Napisano 8 Lipiec 200717 l taki juz jestem ;p chudy -> ten opel byl chyba kiedys w WIPie (ja go gdzies widzialem...)
Napisano 8 Lipiec 200717 l Autor Burty sa ok, robione wg rysunków. Opel bedzie na drugim planie. A!!....opla zrobiłem juz dosc dawno temu, teraz go omapowałem tylko...wreszcie sie doczekał scenki:)
Napisano 8 Lipiec 200717 l Kliment, wymiatasz. Najbardziej robią wrażenie gąsienice. Aha, mógłbyś napisać config nowego kompa? Pozdrawiam i gratuluję.
Napisano 9 Lipiec 200717 l Autor BigBen nowy komp opisałem tu http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=560127&postcount=1 Pozdrawiam!
Napisano 12 Lipiec 200717 l hehe kliment ile ta scenka bedzie miala poly ?;p A ogolnie to super wypas :D
Napisano 12 Lipiec 200717 l Autor mysle ze ok 3 mln bedzie miec:) ale moj ram da rade:D Edit: WAW! gwiazdki po raz pierwszy na tym forum....chyba wypada podziekować!:) D Z I Ę K U J Ę! :D
Napisano 12 Lipiec 200717 l O ja pie...rniczę :D Super to wygląda! Ta pracka trafi do złotej galerii na 200% :)
Napisano 12 Lipiec 200717 l Ciechu - zgadzam sie - nareszcie samochód co ma kliment ... ups klimat chciałem napisać :) P.s. odbicia w szybach poproszę :D
Napisano 12 Lipiec 200717 l Rispekt! A wgniecenia i powstałe w ten sposób zardzewiałe kanty wyszły Bossssko! 5*
Napisano 12 Lipiec 200717 l a ja ponazekam na brak wrazenia metalu, nawet matowy metal odbija jakies tam swiatlo, ustaw lekkie odbicia na metalu, od razu zyska dobry efekt;) a dwa dalej to bloto wyglada jak rdza, a z kolei to wyglada jak rdza w zlych miejsach:) jak cos to ochlap go blotem z przodu troszke mocniej, lekko za nadkolami, a rdza lapie glownie na krawedziach:D, aha, i popraw deski, sa rowniotkie.. az za bardzo.. ps. jak za duzo nazekam to wina piwa;D
Napisano 13 Lipiec 200717 l no no brachu jak tak dalej pójdzie to będziesz potrzebował kolejnego kompa ;) świetna robota, gratki *****
Napisano 13 Lipiec 200717 l Autor dałem troche odbicia i bump..ale mi sie zwłaszca ten bump nie podoba...jeszcze nad tym popracuje:)
Napisano 13 Lipiec 200717 l Nie znasz sie:D (taki żart żeby nie było) Teraz jest dużo lepiej. EDIT: Choć bump do poprawy:)
Napisano 14 Lipiec 200717 l Polec z mniejszym bumpem - wtedy bedziesz miał wieksza kontrole nad nim juz z poziomu postprodukcji. Jesli teraz zrobisz większego bumpa to ciezko ci to będzie poprawic bo przy rozmywaniu stracisz na teksturach. Modeling pierwsza klasa chociaz juz ci to tutaj pisałem. Niebieska tekstura mi nie leży ale to kwestia koloru a nie jej wykonania. Poprostu niebieski to nie moj kolor. Pozdrawiam.
Napisano 14 Lipiec 200717 l a czemu ty z takiego malego kąta robisz (ponizej 45 stopni field of view) ??? ;) co do odbic + bumpa, tutaj musisz juz zastosowac mape odbic;) dla testu wrzuc mape bumpa do kanalu reflect + do kanalu Rglossiness, i pobaw sie wartosciami przy reflect i rglossy;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto