Napisano 8 Maj 200717 l W końcu, z opóźnieniem, ukazały się wyniki DW II. Zwyciężyło forum 3D Total :). http://www.dominancewar.com/ Zwycięski model jest moim zdaniem na naprawdę nieziemskim poziomie. Zresztą powstało mnóstwo rewelacyjnych modeli, więc dziś po pracy palec chyba mi odpadnie od klikania w prawy klawisz myszy :) Może podyskutujemy ;)?
Napisano 8 Maj 200717 l Widać że koleś z drugiego miejsca chciał być podobny do ubiegło rocznego zwycięzcy. No i widać jak ważny jest dokładny koncept. Bez konceptu niema co tam startować. Niewiem czy jest o czym dyskutować, kolesie wymiatają po prostu. A jaką techniką każdy widzi... Można sobie pomarzyć jakie drogi otwiera przed człowiekiem wygranie takiego konkursu(ciekawe w jakim studiu by odrzucili zwycięzce:) ) warto przeczytać wywiady, BTW: http://www.dominancewar.com/preliminaries/index.htm nadtym można by podyskutować.
Napisano 8 Maj 200717 l Osobiscie uwazam pierwsze miejsce za pomylke. Bylo duzo, duzo lepszych modeli niz ten na pierwszy miejscu. Poczawszy od dosc slabej textury koloru, na samej prezentacji skonczywszy. Koles dal dobre koncepty, dobry modeling i mocne aczkolwiek IMHO niedopracowane jeszcze normale. Osobiscie uwazam ze Tosca, Fletcher, Gavin czy DDS zrobili o wiele lepsze prace niz 1 i 2 miejsce. Nie jestem zadowolony z wynikow, ale widac duzo ciekawych prac. Nie mnie jednak i tak mam wrazenie ze poprzednia bitwa miala o wiele wiecej lepszych prac. Moze dlatego ze byla pierwsza.
Napisano 8 Maj 200717 l nie no pierwsze miejsce to lipa straszna, postać jest ok ale nie nalezy sie jej miejsce nawet 3, w sumie to tej edycji wogle nie obserwowalem zucielm okiem ze 2 razy co sie dzieje na cgtalku i wsjio, poprzednią to pamiętam ze ostro wertowałem, cały czas mam pozatym mieszane uczucia patrząc na te pracki, czegos brakuje w tym wszystkim w porowaniu z tradycyjnym game artem czyli bez normali i reszty dupereli szadreów i inych bajerów, jakos tradycyjne pracki są milsze dla oka , roznorode palstycznie itd, a patrzac na te obecne ma sie wraznie ze są wyjete, poza nielicznymi przypadkami, jak by z jednej gry, i to mi się własnie nie podoba od samego początku jak tylko wkroczyly normale na stałe
Napisano 8 Maj 200717 l uuufff a juz myslalem ze tylko mnie sie zwycieska praca nie podoba :) dla mnie druga praca (drugie miejsce) zajeb***** tak samo jak trzecia :) ale poziom naprawde nieziemski
Napisano 8 Maj 200717 l nie dorasta do pięt zwycięzcy poprzedniej edycji ale koncept świetny. Ogólnie modele naprawdę konkretne, miło się ogląda :)
Napisano 8 Maj 200717 l Taa, mojego faworyta (nikudy) nawet w top10 nie było, i kilka innych fajnych postaci. Mam wrażenie, że w tej edycji wygrały jakieś pokrecone projekty, poprostu przekombinowane.
Napisano 8 Maj 200717 l Ano chyba trochę przesadzili ze zróżnicowaniem jury, w zbyt dużej mierze zwycięzców wyznaczyła matma- chodzi mi o to że żaden juror nawet w przybliżeniu nie podał takiej kolejności- jak na mój gust powstała zbyt przypadkowo z paru skrajności. Ale co do tego obniżenia poziomu to nie wiem o co chodzi, może niedokładnie przejrzałem prace z poprzedniej, ale wnioski mam nawet odwrotne ;). Jakby nie było- świetny konkurs, nie brakuje bardzo dobrych prac. Pozdrawiam,
Napisano 8 Maj 200717 l Autor Jak spojrzę na spokojnie, widzę że rzeczywiście patrząc na wyniki bitwy nie można powiedzieć, że są to najlepsze prace, jakie powstały do DWII. Mimo to nadal uważam, że poziom prac jest bardzo wysoki :)
Napisano 8 Maj 200717 l Wszystko sie pięknie świeci ,ale jak dla mnie to przesadzone te postacie:D no ale nic ..w końcu ocena idzie z punktu wyglądu ...imo poziom wysooki:P
Napisano 10 Maj 200717 l porasz ma racje... on czesto ma racje XD jak dla mnie zbior jenych z najlepszych prac gameartowych wogole w sieci, sami top zamiatacze i milo popatrzec, ale faktycznie kolejnosc top ten pozostawia wiele do zyczenia :D
Napisano 14 Maj 200717 l no to przejzałem wszsytkie lub prawie wszsytki prace ze wszsytkich "forumów" bioracych udział, uff, i torche jednak zmnilem zdanie co do wrazistosci tego wszystkiego, bardziej na pozytywne, zastanawia mnie tylko dlaczego wsród wyroznionych nie znalazlo sie prace ktore byłby duzo ciekawsze, i potrzymuje ze miejsce 1 to całkowita kpina to nawet nie miesci sie w pierwszej 20 najlepszych prac
Napisano 16 Maj 200717 l Zastanawiałem się wg jakich wyznacznych została, wspomniana wyżej 1a praca, wniesiona na najwyższy piedestał i muszę zgodzić się tu z Gotham'em. A tak w wogóle to nie ma contestu z wynikami którego wszyscy byliby zgodni. W sytuacji w której brakuje jasnych i bardzo ściśle określonych kryteriów ocena to kwestia subiektywna. Myślę że wszystkie prace które trafiły do wyróżnień w finale prezentują bardzo wysoki poziom, ale zwycięska praca nie reprezentuje najwyższego. Jej przewaga to sprawna finalizacja pracy oraz aktakcyjnie zaaranżowana prezentacja.
Napisano 16 Maj 200717 l Praca, ktora wygrala wydaje mi sie przemyslana i najbardziej spojna. Tak naprawde autor zaszkodzil sobie jedynie slabymi renderami, ktore nijak nie pokazuja zlozonosci projektu.
Napisano 17 Maj 200717 l Również uważam, że praca, która wygrała nie powinna się znaleźć w top3. Niby wszystko ok, ale finalny render popsuty. Bardzo słabo wygląda. Co do porównania pierwszej bitwy, z drugą. To jak dla mnie druga dużo lepsza. :) Startuje ktoś z was w trzecieje dycji?
Napisano 17 Maj 200717 l Nieprzesadzajmy pracka z 1 miejsca jest bardzo dobra. nie demonizujmy, w top 10 są dużo gorsze pracki. Moim zdaniem powinien wygrać ten "Gruby koleś w skafandrze(taki mech z 2 na niebiesko świecącymi się działami)". 3 model dobre wykonanie ale kiepski pomysł. Gdyby rozpatrywać w 3 pierwszych prackach to 2 powinna wygrać.
Napisano 25 Maj 200717 l Autor Przypadkiem natknąłem się na takie coś http://www.dominancewar.com/languages/english.htm Szkoda że to forum traktuje Game art po macoszemu, bo mogło by być ciekawie ;)
Napisano 10 Luty 200817 l hmmm no dobra a ktos bral od Nas z forum udzial w tym konkursie?:> Bo u nas tez chyba top wymiataczy nie brakuje :]
Napisano 10 Luty 200817 l I tak oto pomysł wygrał z detalem :] Osobiście uwazam ze te latające króliki są jedynym projektem który odstaje we wszystkim od reszty (technicznie moze troszkę odstaje na niekorzyść, ale technika to kwestia czasu tylko) Ja proponuję najlepiej zmierzyć się w przyszłej edycji wymiataczom z naszego forum bo chłopaki spokojnie daliby rade.
Napisano 10 Luty 200817 l Autor DW III startuje już za pięć dni (o ile nic się nie zmieniło), osobiście mam cichą nadzieję że wystartuje donMario z jakimś porządnym konceptem :)
Napisano 10 Luty 200817 l Tic-tac tic-tac Dominace War III is comming... Już teraz pewnym jest fakt, że w tym roku o wielu więcej artystów spotka się na udeptanej ziemi. Ponownie strumieniami poleje się kawa, a pixel ścielił będzie się gęsto...
Napisano 10 Luty 200817 l No i mi sie nie podoba 1 miejsce. Ale poziom spoko jest kilka prac ktore mozna z przyjemnosia poogladac.
Napisano 10 Luty 200817 l fajna sprawa , a mam prosbe mógłby ktos wrzucic w skórcie po polskiemu warunki tej bitwy, wymogi etc., słabo znam engilsza i nie kumam za bardzo co tam napisali Kuba_ dzięki za kibicowanie, ale sprawa trudna bo konceptu nie urodze, za mala głowa na takie rzeczy, ale być moze jakas np koopercja by wchodziła w gre ;)
Napisano 10 Luty 200817 l Autor W poprzedniej edycji była możliwość współpracy, tzn można było się wspierać czyimś konceptem. Dodatkowo mogły startować dwuosobowe teamy, co z concept artystą daje trzy osoby. Więc mógłbyś się zająć dłubaniem już na podstawie określonego konceptu, co z pewnością wyszło by Ci świetnie :) Z czasem nie powinno być problemu, bo z tego co pamiętam i tak pod koniec przesuwają termin. No i jest o co powalczyć ;) Pełnego regulaminu jeszcze nie ma, pewnie pojawi się tuż przed startem. PS. Zastanawiałem się, czy nie plotę głupot z tymi zespołami, ale przypomniałem sobie, że MoP i Tully startowali razem i w I i w II więc jednak nic nie pomyliłem :)
Napisano 11 Luty 200817 l Yawn .... Szkoda ze nie ma DW w enviro ... moze bym wtedy rozruszal zardzewiale nadgarstki, ale tak ... nieeeechceeeee miiiii siieeeeeee
Napisano 11 Luty 200817 l Por@szek a chcialo Ci sie cos kiedys ? bo tak naprawde ja nic Twojego nie widzilem juz chyba ze 2 lata :o , to naprawde nie zlosliwosc tylko sie zastanawaim czy niechcialbys sie jakos rozwijac robic cos ciekawszego ? moze cos nowego ?
Napisano 11 Luty 200817 l Ciekawa jest ta dominance war, ma ktoś już jakieś poważniejsze plany na uczestnictwo ??
Napisano 11 Luty 200817 l Matys napisał: Por@szek a chcialo Ci sie cos kiedys ? bo tak naprawde ja nic Twojego nie widzilem juz chyba ze 2 lata :o , to naprawde nie zlosliwosc tylko sie zastanawaim czy niechcialbys sie jakos rozwijac robic cos ciekawszego ? moze cos nowego ? Hmm, rok matys rok nie widziales ;) A to jeszcze nie jest tak zle ;) A rozwijam sie w dobra strone. Ale w sumie to brzmi jak jakas propozycja o prace hahaha, czyzbys mi cos imputowal??:P
Napisano 11 Luty 200817 l A wie ktoś jak to jest z konceptami? Można brać wcześniej zrobiony koncept i robić?
Napisano 11 Luty 200817 l tak prawdopodombie bedzie to mozliwe aczkolwiek trzeba zaznaczyc z jakiego koncepty itp. co tez zapewne bedzie mialo wplyw na ocene koncowa takiego modelu. bo wydaje mi sie ze chodzi o swierze pomysly cos nowego i orginalnego. a nie nastepny gears of war czy unrea o ile oczywicei bedzie taka tematyka.
Napisano 11 Luty 200817 l Matys napisał: bo wydaje mi sie ze chodzi o swierze pomysly cos nowego i orginalnego. a nie nastepny gears of war czy unreal racja racja.. A co do temetyki, to nie zauważyłem, żeby tematyke narzucali.. Dlatego mnie to interesuje bo właśnie maziam;)
Napisano 11 Luty 200817 l Autor Koncept musi być nowy, tak jak wszystko co ma być do DW. Taki jest warunek. A tematyka jest zawsze - w I byli generałowie, w II - Shadow. Niestety jak było widać mało osób się tego trzymało :)
Napisano 12 Luty 200817 l Nawet niewiedzialem że DW jakaś tematyka była. Tematyka powinna być bardziej szczegółowa i ostateczny werdykt powinien sie opierać również na tym kto ściślej się jej trzymal, bo modela ala UT3, GoW czy Q4 ktoś może już klepie od kilku tygodni a bitwa nawet jeszcze niewystartowała.
Napisano 12 Luty 200817 l AkkA napisał: modela ala UT3, GoW czy Q4 ktoś może już klepie od kilku tygodni a bitwa nawet jeszcze niewystartowała. Lewus napisał: Dlatego mnie to interesuje bo właśnie maziam;) Właśnie ;)
Napisano 12 Luty 200817 l Por@szek napisał: Yawn .... Szkoda ze nie ma DW w enviro ... moze bym wtedy rozruszal zardzewiale nadgarstki, ale tak ... nieeeechceeeee miiiii siieeeeeee Poraszka ty bys nie wystartowal nawet jakbys mogl sobie sam temat wymyslic i miec na to rok :)))) Nielot: powodzenia Pozdro
Napisano 12 Luty 200817 l Bro napisał: Poraszka ty bys nie wystartowal nawet jakbys mogl sobie sam temat wymyslic i miec na to rok :)))) Hahaha , masakra Mam taka prosbe, jak bedzie juz ten regulamin zapodacie info po polskiemu?
Napisano 12 Luty 200817 l donMario napisał: Mam taka prosbe, jak bedzie juz ten regulamin zapodacie info po polskiemu? ..i może ogólnie tu na forum po wąteczku wypadałoby?
Napisano 12 Luty 200817 l Bro napisał: Poraszka ty bys nie wystartowal nawet jakbys mogl sobie sam temat wymyslic i miec na to rok :)))) Odezwal sie ten co tak czesto startuje :) Nie madraluj mi sie tutaj tak bos nie lepszy :P
Napisano 12 Luty 200817 l Też sie zastanawiam nad tym kontestem, ciekawie by było wystartować. Z drugiej strony, japońce wyjada z jakimiś rzeczami typu: final fantasy... ostatecznie jeszcze nie zdecydowałem się ale poważnie rozważam taka opcje...
Napisano 12 Luty 200817 l Autor Dla kogoś z porządnym warsztatem taki konkurs to prawdziwa okazja. Startuje mnóstwo osób, ale większość wymięka w połowie. Fajnie by było, gdyby ktoś z Was zajął punktowane miejsce :)
Napisano 16 Luty 200817 l Autor Bitwa powinna się rozpocząć wczoraj, w nocy z 15 na 16. Z tego co wyczytałem opóźnienie spowodowane jest awarią forum 3dtotal. W imię solidarności wszyscy muszą poczekać na rozwiązanie problemu, żeby były równe szanse. W sumie racja, konkurs bez zeszłorocznego czempiona to nie konkurs :)
Napisano 16 Luty 200817 l a jak tam te zasady juz są, moze ktos zarzucic po polskiemu co bylo jasno i klarownie ; )
Napisano 16 Luty 200817 l Autor Reguły pojawią się wraz z rozpoczęciem bitwy. Jak już coś będzie wiadomo, to na pewno wrzucę :) PS. Z info na forum wynika, że po dwóch latach zrezygnowano z możliwości uczestnictwa drużyn. Czyli najprawdopodobniej każdy uczestnik będzie musiał wyskrobać wszystko od zera. Moim zdaniem z jednej strony to fajnie, bo uniknie się sytuacji, w której samotny żagiel musi konkurować (w skrajnym przypadku) z trzyosobowym teamem. A z drugiej strony to dość duże utrudnienie, jeśli ktoś nie czuje się dobrze w malowaniu concept artów.
Napisano 17 Luty 200817 l Autor Dostępne są już wstępne reguły, bitwa rozpocznie się za kilka dni. Pisałem na szybko, kocówkę przetłumaczę później. Za błędy przepraszam. . Pojazdy nie są dopuszczone. . Postać nie może posiadać niczego, co związane jest z zaawansowaną technologią. Dopuszczalny jest prosty pistolet, ale laserowe działo już nie. . Postać może posiadać zwierzaka, choćby zwierzęcy środek lokomocji :) . Wszystko musi być wykonane przez jedną osobę. Drużyny nie mogą brać udziału w konkursie. . Wszystkie elementy począwszy od wstępnych rysunków na renderze kończąc muszą być wykonane specjalnie na potrzeby tego konkursu . Elementy drastyczne oraz nagość należy stosować ostrożnie. . Osoby chcące uczestniczyć w obu konkursach - 2D i 3D - muszą przygotować osobną postać do każdego z nich. . WiP obowiązkowy. * 7000 trisów na całą pracę - postać, broń, artefakty, zwierzęta, dodatkowe postacie itp. * Dopuszczalne mapy 1 x 2048 Color Map 1 x 2048 Reflection Map 1 x 2048 Specular Map 1 x 2048 Specular Color Map 1 x 2048 Normal Map 1 x 2048 Bump Map 1 x 2048 Opacity(transparency) Map 1 x 2048 Glow map 1 x 2048 Glossiness map plus dodatkowe. UWAGA: Nie wolno dzielić mapy 2048 na części. * Dopuszczalne są poligony dwustronne * Oświetlenie : Przy przygotowywaniu "Winning pose" zaawansowane rendery są zakazane. Nie można korzystać z dobrodziejstw VRay, Mental Ray, Brazil. Wyłącznie standardowe światła i cienie - tutorial: http://www.3drender.com/light/3point.html Do beauty i construction renderów można używać czegokolwiek. PODEST: Brak limitów trisów i tekstur. Jedyny warunek - nie może zawierać niczego, co postać mogłaby podnieść. W skrócie - dawno temu maszyny chciały zawładnąć światem. Mieszkańcy 9 planet połączyli siły, stworzyli broń, którą mieli pokonać bunt maszyn. Coś poszło nie tak, wskutek czego na 1000 lat pozbyli się zaawansowanej technologii. Odtąd wszystkie mechaniczne czy elektroniczne gadżety przestały działać. Rozpoczęła się zacięta wojna międzyplanetarna. Podróż odbywa się wyłącznie korytarzami, przez które mogą się przedostawać wyłącznie pojedyncze osoby. Aż tu pewnego dnia okazuje się, że w korytarzach pojawiły się dziwne stwory zrobione z metalu. Może to oznaczać, że maszyny odrodziły się z niebytu. Naszym zadaniem jest przedostanie się do ich świata, z pomocą artefaktu wytłuczenie przeciwników z innych planet oraz pozbycie się maszyn raz na zawsze. Musimy wykraść nową technologię aby nasza planeta przy jej użyciu zdominowała wszechświat.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto