Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Oooo Panie, toś pan ostro przyciął na dobranoc;)) Genialne!;) Powiesz coś więcej o zieleni? Jedyne co trochę drażni to jednolite odbicia w oknach.

 

Pozdrawiam i gratuluję pracki;)

 

Edit: Chyba, że tam nie ma okien?;P

Napisano

no dałeś czadu na noc, troszke za mocny ten displace? na sciance imo i troszkę wali po oczach ostrość rendera, ale to może przez moje zmęczenie :p

Ogólnie pozytywne wrażanie

Napisano

Świetne. Okna troche "zbyt dobrze utrzymane", ale muszę powiedzieć, że nie razi to w oczy.

Czy mógłbyś coś więcej napisać? Np. Ile czasu pracowałeć, by osiągnąć ten efekt(końcowy)??

Napisano

zgadzam się jak najbardziej z przedmówcami. Disp za ostry i daje po oczach i jednolite odbicia. Ale generalnie przyciąłeś na dobranoc piękniutką pracke! Gratki!

Gość Raffaello
Napisano

no to i ja dopiszę się że ładną prackę dziargnąłeś! no a z tym disp to faktycznie przesadziłeś, zbyt ostro.

do bluszczu użyłeś plugina? czy sam wszytko ręcznie dlubałeś?

Napisano

fajne,

modelowanie i roslinki mi sie podoba, ale oswietlenie płaskie, a w dodatku nieco przepalone tu i tam, - generalnie wyglada jak wycinanka z photoshopa

 

nie ograniczaj sie do jednego zrodla swiatla, w koncu przez to budujesz głębie sceny, a u ciebie wszystko jest 1-szym planem

 

pozdrawiam

Napisano

bardzo fajnie.Mógłbyś powiedzieć jak zrobić aby z generatora do maxa materiały odrazu nalozone były.Bo ja importuje scenę do 3dsmax i nie wiem jak zrobic aby materiały byly.Bo jak ręcznie robie to gówniano wygląda.Co trzeba zrobic z plikiem scena.mtl plik robi sie gdy exportuje do obj.jak mam go wczytac do 3dsmaxa żeby materiały od razu byly.Ile renderowałeś ten obrazek?

Napisano

ogółem bardzo fajnie, widać że nie zrobiłeś tego w godzinę, ale ten dół taki strasznie dziwny, źle się na to patrzy.

Napisano

A ja zjadę.

Niedopieszczone tekstury, za duży bump, dwa krzaki na krzyz z Vue lub Froga, i dużo bluszczu z Ivy generatora dla zatarcia niedociągnięć. Na to wszystko za jasne światło i w efekcie - masa liczenia by uzyskać przepalony render.

 

Odsyłam do poprawy.

Gość User190
Napisano

Bardzo ładnie - wyszło prawie jak foto :)

Napisano

bomba, tylko, ze troche za duzy bump na tych kamieniach chyba, takei sztuczne sie wydaja, moze jakies swiatlo gdby sie miekko po nich rozchodzilo byloby lepiej np. leciutkei niebieskie/zielone

Napisano

Bardzo ładna praca. Ale jak ktoś wcześniej zwrócił uwage światło jest w niektórych miejscach przejaśnione. Co nie zmienia faktu, że robi wrażenie :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności