Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ahoja sloja. Efekt paro godzinnej pracy, duzo jeszcze do poprawy i duzo duzo jeszcze wszystkiego zostalo do zrobienia. Koncept postaci jest zaczerpniety mozna by tak rzec z serii komiksow Batman VS sedzie Dredd. Sugestie odnosnie wszystkiego mile widziane ;)

  • Odpowiedzi 44
  • Wyświetleń 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ręce jakoś dziwnie chude, ale to jest jeszcze do zniesienia. Natomiast, bardzo mi się nie podoba szyja z boku i z tyłu.

Napisano

ładnie choć jakoś nie czuję że to Joker,

pewnie dlatego że dla mnie Joker to tylko Jack Nicholson :P

Napisano
  • Autor

Dzien dobry panowie i Panie w pieknym kolejnym dniu. Pare slow wyjasnien. Joker wedlug konceptu ma wygladac jak wysuszona "Nasza Szkapa" takze caly czas bedzie odchudzany... taki umiesniony szkieletorek. Narazie jego poza i mina bardziej mi osobiscie przypomina Piotrusia Pana, niz Samo Zlo ale mam nadzieje, ze to sie zmieni jeszcze.

 

Kuba- co do szyji, to zdecydowanie masz racje, poprostu nie zajmowalem sie jeszcze dokladnie tamtymi rejonami.. jest jeszcze pare takich miejsc do obdziubania

 

D4D4L - W Zb przesiedzialem juz pewnie gdzies przynajmniej 30h, ale licznik teraz sie bedzie szybko lecial

Napisano

nie podoba mi sie ten element z kolcami na lewym barku - wogóle nie wiem co to jest :]

Napisano

Mi się podoba:), dodaj jeszcze teksturki i będzie ciekawa pracka ;P

Napisano
  • Autor

Jokker returns... jiiiihaaa. Chwile wolnego czasu troche dziubania, troche poprawiania i wychodzi narazie cos takiego.. napewno sie jeszcze troche pozmienia to i owo, dojdzie wiecej detalu i malymi kroczkami do przodu. Zapraszam do komentowania, mieszania z blotem modelu i takie tam.

Napisano
  • Autor

Hmmm... czuje sie jakbym pisal pierwszego w zyciu bloga...

 

carloss - dokladnie, nie wiem jeszcze jak to cholerstwo poprawic, model ma 5.6mln poly a teksturki sa straszliwie rozmazane i nie mam pojecia dlaczego.

 

Mysle, ze sam model zostal juz ukonczony w 98.7%, dojda teksturki na koncu oczywiscie. Jak narazie jest to najwieksza moja bryla jak dotad.. jestem zadowolny, forumowicze chyba mniej.. moze nastepne beda lepsze. Thcx za te komentarza.

 

jok1ih1.jpg

jok2zq0.jpg

jok3hj8.jpg

Napisano

serwus :)

OKO, bardoz fajnie to wyglada ? bedzie sie ruszać ? aż sie prosi - aczkolwiek

zajełoby to duzo duzo czasu :(

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

No w sumie te kolce to nijak z Jokerem nie maja nic wspólnego...koleś był świrem ale miał na swój sposób "klase" natomiast te kolce i te pitongi na przegubach nadają mu takiego jakiegoś "madmaxowego" klimatu...troszke tez atletą sie zrobił ;) Tak czy siak jednak fajny modelik

 

Eee no ja się tak nie bawie....oceniałem pierwszą stronke a nie zauważyłem drugiej lol :D

 

No taki z niego klaun cyrkowiec....tylko ta koszulka taka...teletubisiowata z lekcza ;)))

Napisano
  • Autor

Hyh klaun cyrkowiec ;) Z koszuleczki wsumie to rezygnuje jak i z wielu kolczatych dodatkow. W jednym z komiksow serii Batman Vs Sedzia Dredd, Joker ma wlasnie takie wdzianko "madmaxowe" inne niz wszystkie, no i wychudzony na makasa. Refka spodobala mi sie na tyle, ze wuala o to jeden z ostatnich chyba updatow. Nie podobaja mi sie butki i wsumie nie wiem jak to jakos dobrze wykonczyc wiec chyba zostawie bo juz sily nie mam. Cala postac robilem hmm chyba wsumie gdzies kolo 20h wiec wystarczy juz. Dzieki za komentarze.

 

kannu - chcialbym, zeby sie poruszyl, ale nie wiem czy mi sie to uda kiedy kolwiek.

 

dzokeros1au5.jpg

dzokeros2gm8.jpg

dzokeros3kn1.jpg

Napisano

Jedyne co mi się nie podoba to ta czaszka, jakoś dziwnie wygląda :P, a tak poza tym to modelik i tekstury świetnie ci wyszły :)

Napisano
  • Autor

Wojeju.. cos mnie naszlo i ciagne dalej, postanowilem dorobic cala scene i poczekac az sie pojawi Zmapper, bo postac taka zaladowac gdzies i wyrenderowac to troszke masakre przezywa komp.

 

Oto nadchodzi Batman tera... czyli BATman VS Jokker a w efekcie koncowym powstanie scena cala Smierc Batmana.

 

Model nowego super Koleszki zapozyczylem sobie juz z mojego wczesniejszego supaHipa Stalowej Czachy HAHA jak to brzmi.. (no mam fiola jakiegos na wszelakie tematy "supa".. wydalo sie). Takze ow model przerobilem sobie na potrzeby netomena i rozpoczelem dlubanie, narazie nie wiele ale wszelakie wskazowki, komentarze i nie tylko jak najbardziej mile widziane.

Napisano

Wygląda extra;), ale pośladki są moim zdaniem trochę za małe... i jeszcze nie jestem pewny czy te wdzianko powinno tka bardzo go opinać;)

Napisano

jeśli Batman jest w stroju to aż się prosi o headshota na klatę :P, widać mu większość mięśni, które są dość dobrze zrobione, ale to ubranie powinno ukrywać choć ich część. Ma trochę dziwną głowę, ale ogólnie jest bardzo fajny.

Napisano

Hej hej!!

 

Jak dla mnie to troche za bardzo dopakowany ten Batman :/ muly za wielkie,a glowa za mala. Czekam na wiecej

 

Pozdrawiam

 

xaoo

Napisano

Fajne te modele, ale moim zdaniem tyłek jest za mały, a czworogłowy uda za szeroki. Paker z niego przestraszliwy.

Napisano
  • Autor

Łała łi ła ... no wsumie to wszyscy maja potrosze racje.. co do cialka samego.. no to napewno duzo do poprawy i napewno wszystkie miesnie lacznie z nieszczesnym tyleczkiem z poprzedniego modelu ... jezeli chodzi o same gabaryty upakowanie koleszki jak i jego klaty to bede musial niestety zawiezc milosnikow filmu Batman Beginning. Jest to postac komiksowa, taki bedzie render i w takim stylu przerysowanym bede ciagnal dalej. W komiksowych wersjach batman zazwyczaj jest napakowany.. a jego kostium to jego cialo.. napewno cos sie pojawi cos sie pozmienia ale miesniakiem on pozostanie ;) THCx za wskazowki i komenty.. napewno bede bral je pod uwage przy dalszych pracach.. updejty niestety od czasu do czasu jak praca pozwoli.

Napisano

jeśli chodzi o front to czepnołbym sie ...

 

- cos jest nie tak w miejscu zginania ręki

- lapki/rączki siakies nieproporcjonalne

 

jesli chodzi o back ...

 

- rzuca sie w oczy za maly anal :)

- jakos miesnie w wielu miejscach sie sypnely, zbyt duzo "ostrych" przejsc pomiedzy nimi

 

to by było na tyle reszte sie ukryje jak dojdą teksturki :). pzdr i zycze powodzenia :)

Napisano
  • Autor

za maly anal hyhy ;) .. dokladnie model troche stary i duzo rzeczy sie nie trzymalo kupy a ktorych jeszcze nie zdazylem ruszyc. Wsumie teraz poprawiam powoli cala anatomie.. jest coraz lepiej ale jest duzo jeszcze slabych miejsc.. troche malo czasu ostatnio wiec i updejt niewielki.. hyh cialko wyglada jakby wlasnie wyszlo z rzezni.. mam nadzieje ze sie to zmieni jak dojda teksturki.

 

bat3upsk3.jpg

 

a tutaj troche obrazkow referencyjnych, z ktorych nie korzystam.. ale ten sam charakter, ten sam autor Jim Murray

murray_j_dielaughing.jpg

batman_judgedredd3.jpg

 

http://www.jimmurrayart.com/ComGall_09.htm

http://www.jimmurrayart.com/ComGall_02.htm

http://www.jimmurrayart.com/ComGall_05.htm (jokkerek ;)

Napisano

oddziel mu maseczke od facyjaty, dodatkowo nie wiem czy jest sens robic czesci analne, lepiej bym tam zrobil pelerynke!:)

Napisano

Świetnie, ale z tymi pośladkami coś jeszcze mi nie pasuje... chyba nie powinny się tak szybko kończyć.

Napisano
  • Autor

bruneq - wsumie fakt, bo mam zalozenie, ze batman bedzie w 80% przykryty pelerynka.. ale rzezbie dla zabawy i nauki moze kiedys sie przyda do jakiegos portfolika

 

Sprawa tyleczka - no tyleczek jest zgrabniutki, miesniutki i malutki jak dojde do pleckow i detalikow to moze jeszcze odkryje co mu brakuje, ogolnie jak sie zblizam do detali to i tak jeszcze wszystko zawsze jakos pozmieniam.. bo wtedy znajduje najwiecej bledow wsumie...

 

...maseczki buciczki i inne szmery bajery to na koniec zostawiam

 

Maly updejcik znowu.. glownie nogi..troche brzuszka.. niech mi ktos da troche wiecej czasu wolnego ;( bo nigdy nie skoncze tego w tym tempie. btw Dzieki za komenty.

Napisano

NO testosteron konkretny hehe Joker ma brudne uszy ;P Juz widze jak "netoperek" ci wyjdzie skoro Joker wyglada rewelacyjnie - fryzure mam taka sama jak Joker czasmi ;P Qrde podziwiam ludzi, ktorzy potrafia tak rzezbic. Szacun!

Napisano

 

Sprawa tyleczka - no tyleczek jest zgrabniutki, miesniutki i malutki jak dojde..

 

przypomnij mi zeby nie stawac do Ciebie tylem na jakims zlocie etc. ;););)

 

 

Teraz chyba glowka sie za mala zrobila albo tak jak wspominal mrkrzysiek, za wielgachne bary!

Napisano

a ja będę musiał uważać w Opolu kogo mam za sobą ;).

 

A tak wracając do tematu to wygląda coraz lepiej, strasznie wykoksowany jest:D, i jesz takie pytanku do użytkowników ZBrusha... ten program sam od siebie dobrze utrzymuje tak gęste siatki czy wy macie takie mocne sprzęty??

Napisano
  • Autor

Eta nie boj dupy do opola zadko wpadam ostatnio ;) Jezeli chodzi o siateczke to ja mam przecietnego kompa czyli c2d i 2gb ramu i przy 6.5mln ciezko zaczyna chodzic Undo.

 

Maly updayt znowu... ogolnie wsumie to chyba powoli zaczynam konczyc zabawe, dodam jeszcze zylki jakies moze maly jakis detalik. Bary rzeczywiscie, troche sie skoksowaly za bardzo ostatnio, pod niektorymi katami to az strasznie wyglada, trzeba poprawic. Oprocz tego chyba juz nie bedzie jakichs dyrastycznych zmian, tu pedzelkiem mazne tu wysmoothuje sobie co nie co i tyle.

 

Teraz zastanawiam sie jak polaczyc to wszystko w jedna calosc, postacie maja po 6mln poly wsumie. Jeszcze normal map nie robilem, tymi takimi roznymi patentami, ale cos obawiam sie, ze zrobilem maly blad. Jokker jest oteksturowany AUVT hmm i jak naloze taka mapke na lowpoly to chyba powstanie jedna wielka mazia, no i pytanie mi sie nasowa czy da sie zrobic unwrapa po juz zrobionym polypaintigu?? hmm..

 

Wrzucam tutaj jeszcze takie pseudo renderki testowe, pelerynke zrobilem tak w pare minut zeby zobaczyc jakby to on wygladal, orginalnie bedzie zupelnie inna.

 

Ups.. za duzo tekstu, i tak tego nikt nie czyta

Napisano

W takim razie nie boje:P

 

Na tych renderach batmana z kolorami mało co widać, strasznie ciemne.

Napisano

Właśnie .. mało widać daj tego "rycerza nocy :-)" na jakimś mniej mrocznym tle na przykład.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności