ledyr Napisano 16 Czerwiec 2007 Share Napisano 16 Czerwiec 2007 Witam Postanowiłem już założyć wątek bo mam pytanko do was :D Texturka spodni ma jakieś 130x230 pixeli i zastanawiam sie jak polepszyć jej jakość bo IMO nie jest ona zadowalająca, może to przez lipne fałdki?i co o tym myślicie?? model ma jakby co 2526 trisów ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 16 Czerwiec 2007 Share Napisano 16 Czerwiec 2007 Mi się podoba, jeśli jednak masz wątpliwości, spróbuj może zmniejszyć krycie jasnych miejsc na wzniosłościach i przyciemnić zagłębienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruzh3r Napisano 16 Czerwiec 2007 Share Napisano 16 Czerwiec 2007 postać ma dużo gładsze spodnie. Aby był ładny efekt dodaj normalki, jednolity dosyć kolor(przetarcia lipne teraz są), i selfshadowy między nogami. Normalnie wyglądają jak z zamszu, to pewnie wina małej rozdziałki tekstury. Bez porównania lepsze od poprzednich modeli. Super popiersie.główa. gz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arcade Napisano 16 Czerwiec 2007 Share Napisano 16 Czerwiec 2007 jak na razie idzie ci naprawdę zarąbiście! Dawaj dalej, to będzie świetna postać! ja bym przy takiej ręcznie rysowanej i dość jednak low resowej teksturze olał normalki zupełnie i pojechał old schoolowo samym diffusem i alphą... Imo spodnie są ok, jak ty nie jesteś do końca zadowolony to na twoim miejscu zrobiłbym najpierw resztę ubrań a do spodni ewentualnie wrócił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 16 Czerwiec 2007 Share Napisano 16 Czerwiec 2007 Zapomnij o normalkach, tylko zrypiesz model. Co prawda mozesz zaryzykowac i zrobic, tak jak w Titan quest, czy age of empires, ale naprawde musialbys zylety zrobic wiec nie wiem czy jest sens. Co prawda zawsze mozesz wywalic jak sie nie bede podobac, ale czy nie lepiej pozniej strzelic jakas 8-10ktri postac a ta zostawic jak jest? zrobisz jak uwazasz jak sie zdecydujesz na normalki zerknij na strone DH i Bobo ( http://www.horribledeath.com, http://www.bobotheseal.com ( jakby ktos nie znal tych stron)). Co do samych spodni. Maja mniej detalu niz twarz wiec troche odstaja i zgadza sie, niepasuja ;) Jak te spodnie byly szyte? Daj jakies szwy bo matka natura az taka zdolna nie jest chyba ze to latex ( hadzia w pupcie :D). On czasem nie mial kieszeni ? Chyba w kieszeni mial to pudelko na oko. Daj jakis brud na nogawkach, kolanach. Dziury na spodniach jak w worku po ziemniakach (pamietasz jak wyglada worek od ziemniakow co sie kiedys od lepperow kupowalo? czy mam ci szukac refek??:P) OOO widze ze koles ma rozporek z guzikow -> http://www.cine-collector.com/catalog/images/PiratesSerie2Ragetti.jpg , dalej uloz inaszej pasek -> http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/2/26/Pintel_and_Ragetti.jpg ( mozesz go dac na alpha tescie, tylko usun ze spodni i daj obok na texturze). Chyba ma czerwona szmate wystajaca z jakies kieszeni, chyba z tylu, do tego koszula, to wszystko detal ktory sporo daje. Spodnie z reszta na moje oko sa szaro oliwkowe , nie szare. Tutaj masz z "at world's end" -> http://www.imdb.com/gallery/ss/0449088/Ss/0449088/002Ragetti.jpg.html?path=pgallery&path_key=Crook,%20Mackenzie troche bardziej kontrastowe kolory. I troche bardziej brudne :) Musisz jednak dodac troche od siebie bo jednak model bedzie nudny jeszeli zrobisz go jak w oryginale -> https://www.silversnail.com/images/gold/full/action0005533.jpg Tyle ode mnie, mam nadzieje ze sie przyda ;) Ide zobaczyc moze jakis nowy spawn bedzie w sklepie ;D Do posta nizej -> sorki Cruzh3r ale nie czytam twoich postow, sa ... zbyt madre na moj maly mozdzek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cruzh3r Napisano 16 Czerwiec 2007 Share Napisano 16 Czerwiec 2007 normalki albo większa rozdziałka tekstur. Ale prawda normalami możesz zepsuć model cały. A może nie teksturka jest winna a kształt? Może dodasz pare poly długości? mówiłem że mieli rozporek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 16 Czerwiec 2007 Share Napisano 16 Czerwiec 2007 Ledyr świetna postac przede wszystkim głowa, teraz to co najwazniejsze: osrac udeptać i wywalić do szamba normale, te bajery nie musza być w kazdym modelu, to co tutaj prezentuje Ledyr jest tradycyjnym game artem i w zadnym wypadku nie mozna tego popsuć normalami, ja na Twoim miejscu zwiekszyłbym rozdzialke moze 2x lub 2,5 bo autetnytcznie postać jest tego warta i szkoda by bylo gdyby reszta ciala milala pixeloze choc takie modele tez maja urok, ale nie w tym przypadku, co do samych spodni według mnie są dobre jesli dodasz troche detali typu szycia, rozporek jakis , strzepy nitek ( tak aby przyanjamniej bylo takie wraznie) u dołu nogawek bedzie gut, mozesz tez zlikwidowac tą fałde na udach z przodu poniewaz jest zby symetryczna patrzac na obie nogi, i tak coś nie bardzo pasuje, lepiej po prostu leciutko rozjasnic same okolice ud w tym miejescu i wsjo to 2 lub 2,5 x tyczy sie rozdzialki samych spodni bo nie wiem jak tam reszta wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 17 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 17 Czerwiec 2007 dzieki za komenty co do normali to nie zamierzam ich robić sam diff i alpha Porach poprawienie tego wszystkiego co mi napisales zajelo mi kilka godzin a i tak nie dalem rady zrobic wszystkiego :D kurcze nie wiem czy powiekszac te mape, pomysle jeszcze nad tym tymczasem zrobilem spodnie i koszule, ten rozporek mi troszke nie pasuje i nad paskiem jeszcze bede musial potem popracowac chyba, nie wim czy dorobie taki jak Poraszek pokazales bo juz mam i tak za duzy burdel na tej uvałce pzdr i dobranoc :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 17 Czerwiec 2007 Share Napisano 17 Czerwiec 2007 Spoko jest. Kolorek narazie taki zostaw, nie baw sie z nim wiecej, co prawda wydaje mi sie ze bardziej zielonkawy by pasowal, ale to na samym koncu najwyzej zmienisz jak bedziesz mial calosc, nie zapomnij o bialej koszuli. Rozporek jest chyba krzywo o_O:D A te szwy myslalem ze zrobisz nie proste a tak jakby zemieniem , myslalem o czyms takim -> http://qbranch.cottages.polycount.com/tutorials/cloth/part1.shtml Znasz to ale pewnie zapomniales ;) Keep it up. Edit -> on nie mial wlosow na klacie? Hmm daj mu jakies bo troche gejowo wyglada :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 17 Czerwiec 2007 Share Napisano 17 Czerwiec 2007 Bardzo fajnie wygląda. Aczkolwiek jeśli ma to być odwzorowanie postaci z filmu, mógłbyś mu mu zmienić wyraz twarzy (teraz wygląda bardzo poważnie) choćby przez zzezowanie sztucznego oka :) Spodnie wyglądają dość symetrycznie, więc jeśli nogawki nie są zmirrorowane, dodaj jakąś fajną plamę na jednym z ud. PS.Mógłbyś następnym razem pokazać go centralnie od przodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 18 Czerwiec 2007 Share Napisano 18 Czerwiec 2007 według mnie nie zmieniałbym twarzy bo jest świetna niemalze idealna, spodnie teraz mają za duzą i zbyt intensywaną fakturę poprzednia wersja byla o tyle lepsza ze byla jakby bardziej "pastelowa", rozporek wyglada teraz jakby byl osobnym elemntem zby odcina się od portek, guziki są albo za duze albo wogle nie pasuja, moze jakies sznurowanie w tym miejscu ewntulanie delikaty szew co by tylko zanzaczyc ze w tym miejscu jest cos takiego jak rozporek, pasek moim zdaniem jest finito i jest bardzo dobry, to co bym poprawił w tej postaci to nogi od kolan w dół bo są takie jakies "ixswoate", oglnie jesli pociagniesz calosc tej postaci tak jak głowę to bedzie to postac na najlepszym poziomie takim jaki sie widuje na zachodnich forach, czyli pierwsz liga tradycyjnego game artu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 19 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 19 Czerwiec 2007 dzieki za komenty! hmm Mario podłamałes mnie troche tym postem :D głównie cześcią ze spodniami bo końcówka była ok heh a tak na serio to zastanawiam sie teraz jak te spodnie zrobić bo w sumie mam duzo czasu , nigdzie mi sie nie spieszy wiec moge nad tym modelem posiedziec dlużej i pozastanawiac sie ale do rzeczy, to są spodnie z filmu: a takie mniej wiecej spodnie chcialem zeby byly pokazując obrazek w poprzednim poście: widać od razu ze oryginalne spodnie są zupelnie inne od wszelkich rodzajów jeansów czy innych powszechnie malowanych spodni, wystarczy popatrzeć na fałdy. zastanawiam sie wiec które z nich wybrać bo jak zrobie te oryginalne to ktos sie pewnie doczepi ze sa zle fałdy pozatym malo detali na nich bedzie itp itd a robiąc te drugie nie wygladałby jak pirat i ogólnie zalatywało by standartem ale detali byloby wiecej na nich do dołozenia, chocby faktura materiału, chyba ze spróbowałbym zrobic cos takiego wtedy byloby chyba ok: co o tym myslicie? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 19 Czerwiec 2007 Share Napisano 19 Czerwiec 2007 Drugie spodnie, kaubojlajk beda pasowac jak przykupkal. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 30 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 30 Lipiec 2007 witam póki co wyszło coś takiego, poszedlem na latwizne z ta faktura ale co mi tam :D to oczywiscie nie jest tylko koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 30 Lipiec 2007 Share Napisano 30 Lipiec 2007 Super wygląda. Włosy wyszły bardzo fajnie. Jedynie stopy coś mi nie pasują. Może trochę za małe? Może zbyt płaskie? Może spróbuj też przyciągnąć je do osi, bo teraz wyszedł odrobinę bumerang ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1nS Napisano 30 Lipiec 2007 Share Napisano 30 Lipiec 2007 mógłbyś mu te zawiniete rekawy bardzej odchylic? tak pytam bo to moze wygladac fajniej :) jesli chodzi o spodnie to wygladaja ok ale jesli chodzi o wumar obrazka to zaden engine tego nie przetrawi tzn. to powinna byc krotnosc 8 np. 16*8=128 itd. jak tego nie bedziesz wrzucal do zadnej gierki to nawet tego nie zmieniaj :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 30 Lipiec 2007 Share Napisano 30 Lipiec 2007 stary szybko działasz :) wczoraj ledwo gadalismy o tym a dzisiaj juz pacnales :) super wyglada swietnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 30 Lipiec 2007 Share Napisano 30 Lipiec 2007 no i wygląda super! ja bym mu dodal tylko jakies szwy, w formnie przyciemnienia jakiejs kreseczki , w miejscu łaczenia rękawu z resztą tej kapoty byloby juz tip top, poza tym nic wiecj nie widze co by jeszcze mozna bylo podpicowac cokolwiek by to bylo będzie juz na siłe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 30 Lipiec 2007 Share Napisano 30 Lipiec 2007 Fajnie wygląda, bardzo się podoba :) @1nS - GeForce począwszy od serii 6 chyba, obsługuje textury non-power-of-two, karty ATI, chyba jeszcze wcześniej. Ale masz rację, że tego się i tak nie używa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przybysz Napisano 30 Lipiec 2007 Share Napisano 30 Lipiec 2007 Czepiąjąc sie to trudno stwierdzic czy on ma skarpetki, czy to skóra. No i ta czarna linia wlosów z tyłu głowy mi nie przypadła do gustu. Reszta świetna, zwłaszcza wdzianko. ;) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 31 Lipiec 2007 Autor Share Napisano 31 Lipiec 2007 dzięki wszystkim za pomoc, udalo mi sie dobrnąć do końca : sorry za szerokośśc :D nie poprawilem wszystkiego bo zabraklo czasu(czyt. nie chcialo mi sie :d) 2864 tris i mapki 512x512 i 256x256 thxi pzdr, ledyrian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Marioza Napisano 31 Lipiec 2007 Share Napisano 31 Lipiec 2007 bardzo dobra szekrosc , jest świetny i save as : ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 31 Lipiec 2007 Share Napisano 31 Lipiec 2007 Gratulacje, moim zdaniem najlepszy z Twoich dotychczasowych (ujawnionych) modeli. No i nareszcie jakiś ukończony model :) Tak trzymaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ardeni Napisano 31 Lipiec 2007 Share Napisano 31 Lipiec 2007 I do tego jak fajnie zaprezentowany, bardzo ładnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vorek Napisano 31 Lipiec 2007 Share Napisano 31 Lipiec 2007 świetna teksturka i kolorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tony M. Napisano 31 Lipiec 2007 Share Napisano 31 Lipiec 2007 co by tu napisać rzeczowego :) BRAWO 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roszondas Napisano 31 Lipiec 2007 Share Napisano 31 Lipiec 2007 Co tu dużo mówić, po prostu GIT ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konras Napisano 31 Lipiec 2007 Share Napisano 31 Lipiec 2007 A idz ty wogle, robisz lepsze modele niz ludzie od ostatniej nieszczesnej gry disney'a na motywach pirackich :D Nic tylko pozazdroscic umiejetnosci ^_^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 31 Lipiec 2007 Share Napisano 31 Lipiec 2007 Konras mowisz o piratach z eurocomu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Konras Napisano 31 Lipiec 2007 Share Napisano 31 Lipiec 2007 Hihi nie wiem czy to eurocomu, ale mialem przyjemnosc ostatnio w to grac i mnie odrzucilo :> bo kiedys pamietam jak patrzylem sobie na video na grach wp to ladne postacie byly i motion capture, a to co tutaj na tym screenie to pozal sie :) chyba nie ta gra :) (miejsza ze screen z wii :p) Szkoda ze Ledyr swoj model skonczyl jak juz pewnie wszystkie gry z serii na ukonczeniu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gotham Napisano 31 Lipiec 2007 Share Napisano 31 Lipiec 2007 Git, podoba mi się- zarówno modelik jak i tekstura. Z minusów to mogłeś pokusić się o fragment niesymetrycznych włosków no i czy on czasem nie rozciąga sobie klamry na barku "głową"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 31 Lipiec 2007 Share Napisano 31 Lipiec 2007 no kurde wymiatasz !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 1 Sierpień 2007 Share Napisano 1 Sierpień 2007 Albo taki kąt na screenie albo zgięcie w łokciu chyba spierkopałeś mistrzu:P Bo łukiem leci.. Pozatem gicior, gratulejszyn! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 1 Sierpień 2007 Share Napisano 1 Sierpień 2007 No jak dla mnie miodzio - tylko te symetryczne wlosy...... ale rozumiem ze czasu nie starczylo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkkA Napisano 1 Sierpień 2007 Share Napisano 1 Sierpień 2007 Fajny ten pirat, model bez zarzutów, do symetrycznych włosów też nic niemam, jednie te pasek którym jest przepasany tak jakoś luźno wisi, gdyby był ciaśniej spięty i wpływał troche na kurtke (fałdy itp) może było by troszke lepiej (chyba że tak miało być). pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matys Napisano 2 Sierpień 2007 Share Napisano 2 Sierpień 2007 Swietna sprawa gratulacje! i super modelu i texutrek i front paga :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 2 Sierpień 2007 Share Napisano 2 Sierpień 2007 Ledyr zrob cos z tym swiatlem dzisiaj bo ci nakopie :) Przypomnij mi aby ci wyslac fajny material do pobrudzenia kurtki. I wogole wstawaj juz, ile mozna spac :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 2 Sierpień 2007 Autor Share Napisano 2 Sierpień 2007 dzieki jeszcze raz, fajnie ze sie wam podoba tu jeszcze za radą Poraszka wersja ze swiatłami: http://img179.imageshack.us/img179/2082/ragettifinim8.jpg Kuba_ - ze niby co !? sugerujesz ze modeli nie kończe? :D zobaczysz, jeszcze skończe wszystkie ktore zaczołem, no moze poza L. diablo :d Gotham - w sumie faktycznie moglem zrobic jakiegos planea z grzywką ale juz za pózno :) Lewus - to przez taki kąt na screenie :p Por@szek- no wstalem juz przeciez :P Konras - no widzisz co za pech! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gotham Napisano 2 Sierpień 2007 Share Napisano 2 Sierpień 2007 Myślałem raczej o wycięciu kilku poly z czoła z jednej ze stron i przesunięciu w inne miejsce (w unwrap) i namalowaniu tam trochę alternatywnych włosków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Valery Napisano 3 Sierpień 2007 Share Napisano 3 Sierpień 2007 jednie te pasek którym jest przepasany tak jakoś luźno wisi, gdyby był ciaśniej spięty i wpływał troche na kurtke (fałdy itp) może było by troszke lepiej (chyba że tak miało być). ten pas nie służył do tego aby go spinać mocno :P na nim nosiło się różne rzeczy, zazwyczaj ładownicę do pistoletu czy muszkietu swoją drogą Ledyr mogłeś mu coś tam na nim zawiesić bo po co mu ten pas jak nic na nim nie ma? dla ozdoby? ;) poza tym super :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się