Napisano 1 Wrzesień 200717 l damus jak zwykle po wszystkich sie wydziera za zarowki ;P Faktycznie ta lampa jakas dziwna (w realu mam na mysli). Autko niby kanciate, niby proste a ma troche glupich ksztaltow jak widac ale radzisz sobie niezle. Walcz dalej
Napisano 1 Wrzesień 200717 l Autor ..:: 3D XTREME ::.. - dzięki :) A tutaj światło tylne (robiłem je raczej na szybko, więc chyba błędów się trochę uzbiera :)) W ogóle czuję, że coraz gorzej mi idzie... sam nie wiem... chyba muszę odpocząć od modelowania na razie i potrenować rendering :)
Napisano 1 Wrzesień 200717 l hmm jak juz pokazujesz takie szczegoly to niech to jakos wyglada, bo teraz nie trudno o krzywizny;) na dalsze ujecia cos takiego moze byc. Daj jakiegos claya z miekkimi cieniami, zobaczysz ze fajnie bedzie wygladalo;],
Napisano 1 Wrzesień 200717 l tylne swiatlo do wymiany ;) pozatym jego ksztalt nie pasuje do ksztaltu karoserii , przypatrz sie :)
Napisano 2 Wrzesień 200717 l Autor Bubu - no skończyć, to raczej skończę :D JohnZi - ok, oto clay :) ReflectVision - całe? :/ Aj, to mnie załamałeś :| Nie da się tego uratować? Co do kształtu, to właśnie nie powinno idealnie pasować, tylko lekko odstawać... nie wiem, nie znam się :(
Napisano 2 Wrzesień 200717 l poprawic sie da :) chodzi glownie o lewą komore odblysnika wszystkie trzy powinny byc w miare rowne jak widac na zalaczonym obrazku pozatym przypatrz sie ze swiatlo schodzi sie idealnie z karoserią :) jezeli nie zalezy Ci na szczegolowosci to popraw tylko tą komore o ktorej wspomnialem wyzej dorob kilka dupereli i jedz dalej
Napisano 2 Wrzesień 200717 l yep qba ma racje, ale jeszcze zauwazylem ze czesc bagaznika miedzy swiatlami powinna byc mocniej wcisniety do srodka, bo u ciebie jest na rowni ze swiatlem
Napisano 9 Wrzesień 200717 l Autor ReflectVision - dzięki :) Faktycznie tak ogólnie to lipnie wyszły mi te światła :/ Zrobię je od nowa :) Kr3tz - karoseria jest dobrze zrobiona, to właśnie światła zepsułem :) Nvidia - hehe, przesadzasz :) thx :) A teraz takie sobie detaliki podłubałem :) Hehe, węża mogłem zrobić displace'em, a zrobiłem całość ręcznie w poly... chyba przegiąłem :D A cała scena z włączonym ms ma już - UWAGA! - 1 472 571 poly :D:D:D Ciekawe co będzie jak dojdą koła i wnętrze... hehe :) No ale na szczęście nie muszę się takimi liczbami przejmować :D
Napisano 9 Wrzesień 200717 l super detaliki:) ale tutaj jest błąd: to załamanie na czerwono zaznaczone u ciebie jest aż do żółtych kropek, a powinno byc do zielonych działaj działaj, będzie super;) edit: a sory;] ty po prostu nie masz tego załamania;) pozdrawiam
Napisano 9 Wrzesień 200717 l krzywy znaczek, ja rozumiem ze z odleglosci tego nie bedzie widac, ale jak nie bedzie widac to po co modelowac detal w srodku znaczka? jak juz modelujesz to prosto, pozdrawiam
Napisano 9 Wrzesień 200717 l ze swiatlami mozesz miec problem.. bo faktycznie karoseria jest zla ;) o tyle masz nadkole za szerokie
Napisano 10 Wrzesień 200717 l Autor ReflectVision - hmm... robiłem z fotki, a tam znaczek był właśnie bardziej elipsą niż okręgiem... a jeśli chodzi o takie małe "poszarpania" to są dlatego, że zamiast np. z cylindra to ręcznie f2f robiłem no i dokładności zabrakło, ale wątpię, że ktoś na końcowym renderze gdzie nie będzie takich zoomów to zauważył :) pecet - dzięki :) Xiz0r - dzięki :) Tego załamania nie ma model który modeluje :) Nvidia - dzięki :) hkropinski - to co do ReflectVision :) A i nie rozumiem... właśnie zdaje mi się, że jest odwrotnie, kształtu nie będzie tka widać, a to w środku będzie widać bardziej... sam nie wiem :D ReflectVision - fakt :/ fak :/ No ale już nie chce mi się tego poprawiać... no cóż, za dużo przerabiania by było :( I jeszcze takie pytanie mam - jaki macie sposób na modelowanie wycieraczek gdy nie ma ich zaznaczonych na bp i nie ma refek, które pokazywałyby widok mniej więcej idealnie z góry, przodu...? Tylko takie z perspektywą? Normalnie nie wiem czy nie potrafię sobie tego kształtu wyobrazić, czy co, ale nic mi nie wychodzi :(:(:(
Napisano 10 Wrzesień 200717 l jak nie będziesz robił zooma na wycieraczki to zrób boxa i modyfikatorem (FDD) dopasuj do szyby na wyczucie, i potem drugiego boxa na uchwyt wycieraczek i tak samo dopasuj, jeśli chcesz robić super dokładne to po parkingach chodzą tacy i sprzedają je po 30zł, do niczego sie nie nadają ale referka będzie dobra ;)
Napisano 10 Wrzesień 200717 l znaczek którego i tak mało będzie widać wywaliłeś w kosmos z detalem a światło które będzie widoczne, to Ci się nie chce poprawić nie ładnie
Napisano 22 Wrzesień 200717 l Autor Ehh... szkoła i mało czasu na grafikę :/ Ale coś tam udało mi się skrobnąć :) pecet - jak powiedziałeś, tak zrobiłem :) O refki bardzo trudno, więc muszę się zadowolić lekko zmodyfikowanym boxem :) mrkrzysiek - ee.. tzn. pisałem wcześniej, że światło (jeśli chodzi o tylne) zrobię potem całe od początku :) Jedyne czego nie będę poprawiał to karochy obok tego, bo to różnie jest z tym w różnych mustangach :) Wycieraczki i te jakieś "coś" zrobiłem :) Nie wiem nawet co to i po co :D
Napisano 22 Wrzesień 200717 l według mnie te wycieraczki malo realistycznie wygladaja niestety takie sa bardziej em jak wiesz w plastikowym burago ale fajne ze cos skrobiesz mnie sie nic nie udaje mam czas na minusie nawet nie to ze 0 :/
Napisano 22 Wrzesień 200717 l Strasznie "gumowe" te wycieraczki ;) http://sklep.szpot.pl/images/pioro.jpg http://www.allegro.pl/item246855121_wycieraczki_motgum_renault_scenic.html staraj sie aby były bardziej kanciate i trochę więcej detalu typu i będą dużo lepsze.
Napisano 23 Wrzesień 200717 l Autor damusTo - no heh, mało realistyczne bo i o referki trudno :) No ale z daleka to wyglądają dobrze imo :) Nvidia - hmm.. główna refka którą się kierowałem to ta: Na niej widać, że raczej nie ma takich dziurek itd. chociaż sam nie wiem :) No i kółko sobie zrobiłem :) Bieżnik to disp, a sidewall to bump :) Fiu, jeszcze "tylko" wnętrze :D
Napisano 23 Wrzesień 200717 l tu masz kupę refek i stron na pewno ;D : http://images.google.pl/images?q=mustang+shelby+GT++500&gbv=2&svnum=10&hl=pl&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:pl:official&sa=G&imgsz=xxlarge
Napisano 23 Wrzesień 200717 l ten bieżnik mi nie potchodzi, wygląda jak jakaś dębica bardziej do poloneza pasująca ;)
Napisano 29 Wrzesień 200717 l Autor Eh, mało czasu ciągle :/ Dzisiaj coś udało mi się skrobnąć :) purple - takich "ogólnikowych" zdjęć mam pełno :) Mi chodzi o detale :] pecet - faktyko :) thx :) mrkrzysiek - oki, środka w feldze nie poprawię, bo mam po prostu złą topologię siatki :) Aaaa tam, z daleka nie będzie widać :D Oponka zmieniona, wymodelowana ręcznie zamiast displaca :) Teraz to jest jakaś z mustanga, nie tego gt500 co go modeluję, ale myślę, że jest ok :) O, i sidewalla zmieniłem z bumpa na displaca :) kurde, nie wiem dlaczego, ale fotosik strasznie psuje mi jakość zdjęć :/
Napisano 29 Wrzesień 200717 l teraz lepiej, ale bierznik chyba bardziej w litere V powinien być ułożony, ale z daleka i tak nie będzie widać :p
Napisano 29 Wrzesień 200717 l słuchaj tych panów, bo dobrze gadają, he he - felga do poprawy !!! bierznik znacznie lepszy teraz, choć faktycznie za mało "skoszony" się wydaje - ale cóż może tak faktycznie jest w oryginale ;-)
Napisano 30 Wrzesień 200717 l Autor pecet - robiłem z refki, więc na 99,99% jest dobrze :] hkropinski, mrkrzysiek - a co tam jest źle? :) Bo nie widzę... :/ Nvidia - nie, nie będzie zblurowana :) Mam pomysł na scenkę raczej "statyczną" :) Homa - oki, powiedzcie tylko co poprawić :) Bieżnik tak wygląda w oryginale :) O, jeśli z tą felgą chodzi wam o to, że nie ma zacisków czy czegoś tam, to tego nie będę modelował bo nie będzie widoczne w scence, którą planuję zrobić :)
Napisano 30 Wrzesień 200717 l jest krzywa i nie mow ze tych bugów nie widzisz...;p czekam na kolejne update,y;) pozdrawiam
Napisano 30 Wrzesień 200717 l twoja felga ma zły środek tam gdzie są śróby zobacz jak to wygląda na fotce
Napisano 30 Wrzesień 200717 l popaczta tu i nie gadajta, że nie widzita ;-) (tj. środek zły, proporcje przy zewnętrznym ringu niebałdzo, pomijając, że zbyt prosto)
Napisano 30 Wrzesień 200717 l No, panowie powyzej dobrze mowia :) Wiem ze przerabianie felgi moze dobic, ale warto bo dobra fela to dobry efekt :)
Napisano 1 Listopad 200717 l Autor Witam po krótkiej przerwie :) Heh, mało czasu mam, ale coś tam skrobnąłem :D Felgunia poprawiona, może nie jest idealnie, ale już git :) Zrobiłem też całe wnętrze (tzn. całe nie jest, bo tego, czego widać nie będzie po prostu nie modelowałem) i detali też nie ma za dużo, bo szyby będą przyciemniane i nie będzie dużo widać co tam w środku jest, chodzi tylko o to, żeby ta pustka we wnętrzu albo idealnie czarne szyby nie raziły :) Jeszcze tylko zostało do zrobienia miejsce na wlew paliwa i od nowa tylne światła i modeling będę mógł uznać za zakończony :)
Napisano 1 Listopad 200717 l Żądam renderka tego modelu a nie tylko screen :) Daj jakieś światło + GI + pseudo studio i pokaż!! Jest super!! :]
Napisano 1 Listopad 200717 l szkoda że nie robisz całego wnętrza bo ładnie Ci to idzie, ale jeszcze wracając do karoserii to jest bardzo krzywo przy klamce, jak możesz sobie poradzić z tym na siatce lp to daj na drzwi ms x1 i wtedy jak wytniesz cutem/boleanem to będzie ładnie i gładko wokół wnęki
Napisano 2 Listopad 200717 l Autor Dzięki za komenty :) Słupek poprawiony, przy klamce chyba niestety tak zostanie :/ Zaczynam teraz modelować otoczenie :) Mam zamiar zrobić most coś na wzór Sunshine Skyway Bridge i renderka o zachodzie/wschodzie słońca... mm... :) Mam tylko problem z referkami i wymiarami tego mostu :/ Gdyby ktoś wiedział ile metrów mają te zaznaczone na czerwono kreski i by podał, byłbym bardzo wdzięczny, bo jak będę robił na oko, to na pewno wszystko zepsuję :D
Napisano 2 Listopad 200717 l Autor pecet - dzięki :) łap repa :) Na szybko skrobnąłem sobie ten most, światełko i shaderki :) Tak tylko, żeby zobaczyć jak to mniej więcej będzie chyba wyglądać :) Wszystkie shadery pójdą do poprawki oczywiście :) Bardzo mi zależy, żebyście podpowiedzieli co jest nie tak w lakierze, świetle i otoczeniu :) Czy może być tak pusto? Bo chyba troszkę dziwnie to wygląda... i co pododawać, żeby było lepiej? :)
Napisano 2 Listopad 200717 l Hmm jak masz tyle sił to zrób go jadącego po tym moście, a w tle New York. Wyszłoby za****biście ;) http://www.photo.net/photo/pcd0451/brooklyn-bridge-101.4.jpg PS Ups widze, że już sobie wybrałeś most. No cóż teżbedzie fajnie ;) PPS Acha model świetny PPPS Na temat lakieru się nie wypowiem bo się nie znam
Napisano 2 Listopad 200717 l Wow! Super, szczególnie te miejsca w których sie światło odbija, zapowiada się piękny finish:)
Napisano 3 Listopad 200717 l fajne tylko jakos oponki mi nie podchodzą... może sidewall dać do tych oponek (tak to sie nazywa)?
Napisano 3 Listopad 200717 l ten most to jakies nawiązanire co do mostu do z s-klasy pana ali ismaila? pozdrawiam ps. chyba jeszcze muisz troszke popracowac nad materialami, zauważ na ujęciu od tyłu jakie są odbicia na drzwiach... wygląda jakby byl owinięty jakoś folią, tak sie świeci dziwnie
Napisano 3 Listopad 200717 l renderek z przodu bardzo fajny, troche moze za ciemny ale sie poprawi nie:D
Napisano 3 Listopad 200717 l ja powiem co jest źle w otoczeniu, brak detalu! zobacz ile siedziałeś nad mustangiem żeby ładnie wyglądał, teraz żeby scena ładnie wyglądała też trzeba nad nią sporo posiedzieć, nie wystarczą jeden plane na szosę i po dwa na barierki ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto