Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Ford Mustang Shelby GT 500


patry

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 214
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

..:: 3D XTREME ::.. - dzięki :)

A tutaj światło tylne (robiłem je raczej na szybko, więc chyba błędów się trochę uzbiera :))

12uc3.jpg

W ogóle czuję, że coraz gorzej mi idzie... sam nie wiem... chyba muszę odpocząć od modelowania na razie i potrenować rendering :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bubu - no skończyć, to raczej skończę :D

JohnZi - ok, oto clay :)

13ow8.jpg

 

ReflectVision - całe? :/ Aj, to mnie załamałeś :| Nie da się tego uratować? Co do kształtu, to właśnie nie powinno idealnie pasować, tylko lekko odstawać... nie wiem, nie znam się :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprawic sie da :) chodzi glownie o lewą komore odblysnika

2005mustang3.JPG

wszystkie trzy powinny byc w miare rowne jak widac na zalaczonym obrazku

pozatym przypatrz sie ze swiatlo schodzi sie idealnie z karoserią :)

jezeli nie zalezy Ci na szczegolowosci to popraw tylko tą komore o ktorej wspomnialem wyzej dorob kilka dupereli i jedz dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ReflectVision - dzięki :) Faktycznie tak ogólnie to lipnie wyszły mi te światła :/ Zrobię je od nowa :)

Kr3tz - karoseria jest dobrze zrobiona, to właśnie światła zepsułem :)

Nvidia - hehe, przesadzasz :) thx :)

 

A teraz takie sobie detaliki podłubałem :) Hehe, węża mogłem zrobić displace'em, a zrobiłem całość ręcznie w poly... chyba przegiąłem :D

A cała scena z włączonym ms ma już - UWAGA! - 1 472 571 poly :D:D:D Ciekawe co będzie jak dojdą koła i wnętrze... hehe :) No ale na szczęście nie muszę się takimi liczbami przejmować :D

 

b00687fda30bf37c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ReflectVision - hmm... robiłem z fotki, a tam znaczek był właśnie bardziej elipsą niż okręgiem... a jeśli chodzi o takie małe "poszarpania" to są dlatego, że zamiast np. z cylindra to ręcznie f2f robiłem no i dokładności zabrakło, ale wątpię, że ktoś na końcowym renderze gdzie nie będzie takich zoomów to zauważył :)

pecet - dzięki :)

Xiz0r - dzięki :) Tego załamania nie ma model który modeluje :)

Nvidia - dzięki :)

hkropinski - to co do ReflectVision :) A i nie rozumiem... właśnie zdaje mi się, że jest odwrotnie, kształtu nie będzie tka widać, a to w środku będzie widać bardziej... sam nie wiem :D

ReflectVision - fakt :/ fak :/ No ale już nie chce mi się tego poprawiać... no cóż, za dużo przerabiania by było :(

 

I jeszcze takie pytanie mam - jaki macie sposób na modelowanie wycieraczek gdy nie ma ich zaznaczonych na bp i nie ma refek, które pokazywałyby widok mniej więcej idealnie z góry, przodu...? Tylko takie z perspektywą? Normalnie nie wiem czy nie potrafię sobie tego kształtu wyobrazić, czy co, ale nic mi nie wychodzi :(:(:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie będziesz robił zooma na wycieraczki to zrób boxa i modyfikatorem (FDD) dopasuj do szyby na wyczucie, i potem drugiego boxa na uchwyt wycieraczek i tak samo dopasuj, jeśli chcesz robić super dokładne to po parkingach chodzą tacy i sprzedają je po 30zł, do niczego sie nie nadają ale referka będzie dobra ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehh... szkoła i mało czasu na grafikę :/ Ale coś tam udało mi się skrobnąć :)

pecet - jak powiedziałeś, tak zrobiłem :) O refki bardzo trudno, więc muszę się zadowolić lekko zmodyfikowanym boxem :)

mrkrzysiek - ee.. tzn. pisałem wcześniej, że światło (jeśli chodzi o tylne) zrobię potem całe od początku :) Jedyne czego nie będę poprawiał to karochy obok tego, bo to różnie jest z tym w różnych mustangach :)

Wycieraczki i te jakieś "coś" zrobiłem :) Nie wiem nawet co to i po co :D

 

153c0809f2bf0eea.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

damusTo - no heh, mało realistyczne bo i o referki trudno :) No ale z daleka to wyglądają dobrze imo :)

Nvidia - hmm.. główna refka którą się kierowałem to ta:

8a09db0f6f28651e.jpg

Na niej widać, że raczej nie ma takich dziurek itd. chociaż sam nie wiem :)

 

No i kółko sobie zrobiłem :) Bieżnik to disp, a sidewall to bump :)

6c0cb17865f73199.jpg

fd7d7ba1538bba8b.jpg

 

Fiu, jeszcze "tylko" wnętrze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh, mało czasu ciągle :/ Dzisiaj coś udało mi się skrobnąć :)

purple - takich "ogólnikowych" zdjęć mam pełno :) Mi chodzi o detale :]

pecet - faktyko :) thx :)

mrkrzysiek - oki, środka w feldze nie poprawię, bo mam po prostu złą topologię siatki :) Aaaa tam, z daleka nie będzie widać :D

Oponka zmieniona, wymodelowana ręcznie zamiast displaca :) Teraz to jest jakaś z mustanga, nie tego gt500 co go modeluję, ale myślę, że jest ok :) O, i sidewalla zmieniłem z bumpa na displaca :)

53c424865abe9c66.jpg

 

kurde, nie wiem dlaczego, ale fotosik strasznie psuje mi jakość zdjęć :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pecet - robiłem z refki, więc na 99,99% jest dobrze :]

hkropinski, mrkrzysiek - a co tam jest źle? :) Bo nie widzę... :/

Nvidia - nie, nie będzie zblurowana :) Mam pomysł na scenkę raczej "statyczną" :)

Homa - oki, powiedzcie tylko co poprawić :) Bieżnik tak wygląda w oryginale :)

O, jeśli z tą felgą chodzi wam o to, że nie ma zacisków czy czegoś tam, to tego nie będę modelował bo nie będzie widoczne w scence, którą planuję zrobić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po krótkiej przerwie :)

Heh, mało czasu mam, ale coś tam skrobnąłem :D

Felgunia poprawiona, może nie jest idealnie, ale już git :)

Zrobiłem też całe wnętrze (tzn. całe nie jest, bo tego, czego widać nie będzie po prostu nie modelowałem) i detali też nie ma za dużo, bo szyby będą przyciemniane i nie będzie dużo widać co tam w środku jest, chodzi tylko o to, żeby ta pustka we wnętrzu albo idealnie czarne szyby nie raziły :)

2e617f74d73faa07.jpg

 

Jeszcze tylko zostało do zrobienia miejsce na wlew paliwa i od nowa tylne światła i modeling będę mógł uznać za zakończony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda że nie robisz całego wnętrza bo ładnie Ci to idzie, ale jeszcze wracając do karoserii to jest bardzo krzywo przy klamce, jak możesz sobie poradzić z tym na siatce lp to daj na drzwi ms x1 i wtedy jak wytniesz cutem/boleanem to będzie ładnie i gładko wokół wnęki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komenty :)

Słupek poprawiony, przy klamce chyba niestety tak zostanie :/

Zaczynam teraz modelować otoczenie :) Mam zamiar zrobić most coś na wzór Sunshine Skyway Bridge i renderka o zachodzie/wschodzie słońca... mm... :) Mam tylko problem z referkami i wymiarami tego mostu :/ Gdyby ktoś wiedział ile metrów mają te zaznaczone na czerwono kreski i by podał, byłbym bardzo wdzięczny, bo jak będę robił na oko, to na pewno wszystko zepsuję :D

be8ba8273fc3b097.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pecet - dzięki :) łap repa :)

Na szybko skrobnąłem sobie ten most, światełko i shaderki :) Tak tylko, żeby zobaczyć jak to mniej więcej będzie chyba wyglądać :)

2002990187765346299_rs.jpg

2002935880867773240_rs.jpg

2002975730537926801_rs.jpg

2002915146649376620_rs.jpg

 

Wszystkie shadery pójdą do poprawki oczywiście :) Bardzo mi zależy, żebyście podpowiedzieli co jest nie tak w lakierze, świetle i otoczeniu :) Czy może być tak pusto? Bo chyba troszkę dziwnie to wygląda... i co pododawać, żeby było lepiej? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten most to jakies nawiązanire co do mostu do z s-klasy pana ali ismaila? pozdrawiam

 

ps. chyba jeszcze muisz troszke popracowac nad materialami, zauważ na ujęciu od tyłu jakie są odbicia na drzwiach... wygląda jakby byl owinięty jakoś folią, tak sie świeci dziwnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja powiem co jest źle w otoczeniu, brak detalu! zobacz ile siedziałeś nad mustangiem żeby ładnie wyglądał, teraz żeby scena ładnie wyglądała też trzeba nad nią sporo posiedzieć, nie wystarczą jeden plane na szosę i po dwa na barierki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności