..:: WIKTOR ::.. Napisano 1 Wrzesień 2007 Napisano 1 Wrzesień 2007 damus jak zwykle po wszystkich sie wydziera za zarowki ;P Faktycznie ta lampa jakas dziwna (w realu mam na mysli). Autko niby kanciate, niby proste a ma troche glupich ksztaltow jak widac ale radzisz sobie niezle. Walcz dalej
patry Napisano 1 Wrzesień 2007 Autor Napisano 1 Wrzesień 2007 ..:: 3D XTREME ::.. - dzięki :) A tutaj światło tylne (robiłem je raczej na szybko, więc chyba błędów się trochę uzbiera :)) W ogóle czuję, że coraz gorzej mi idzie... sam nie wiem... chyba muszę odpocząć od modelowania na razie i potrenować rendering :)
Bubu Napisano 1 Wrzesień 2007 Napisano 1 Wrzesień 2007 Trenuj lepiej modelowanie :] Bo nie skonczysz ;)
JohnZi Napisano 1 Wrzesień 2007 Napisano 1 Wrzesień 2007 hmm jak juz pokazujesz takie szczegoly to niech to jakos wyglada, bo teraz nie trudno o krzywizny;) na dalsze ujecia cos takiego moze byc. Daj jakiegos claya z miekkimi cieniami, zobaczysz ze fajnie bedzie wygladalo;],
ReflectVision Napisano 1 Wrzesień 2007 Napisano 1 Wrzesień 2007 tylne swiatlo do wymiany ;) pozatym jego ksztalt nie pasuje do ksztaltu karoserii , przypatrz sie :)
patry Napisano 2 Wrzesień 2007 Autor Napisano 2 Wrzesień 2007 Bubu - no skończyć, to raczej skończę :D JohnZi - ok, oto clay :) ReflectVision - całe? :/ Aj, to mnie załamałeś :| Nie da się tego uratować? Co do kształtu, to właśnie nie powinno idealnie pasować, tylko lekko odstawać... nie wiem, nie znam się :(
ReflectVision Napisano 2 Wrzesień 2007 Napisano 2 Wrzesień 2007 poprawic sie da :) chodzi glownie o lewą komore odblysnika wszystkie trzy powinny byc w miare rowne jak widac na zalaczonym obrazku pozatym przypatrz sie ze swiatlo schodzi sie idealnie z karoserią :) jezeli nie zalezy Ci na szczegolowosci to popraw tylko tą komore o ktorej wspomnialem wyzej dorob kilka dupereli i jedz dalej
Kr3tz Napisano 2 Wrzesień 2007 Napisano 2 Wrzesień 2007 yep qba ma racje, ale jeszcze zauwazylem ze czesc bagaznika miedzy swiatlami powinna byc mocniej wcisniety do srodka, bo u ciebie jest na rowni ze swiatlem
patry Napisano 9 Wrzesień 2007 Autor Napisano 9 Wrzesień 2007 ReflectVision - dzięki :) Faktycznie tak ogólnie to lipnie wyszły mi te światła :/ Zrobię je od nowa :) Kr3tz - karoseria jest dobrze zrobiona, to właśnie światła zepsułem :) Nvidia - hehe, przesadzasz :) thx :) A teraz takie sobie detaliki podłubałem :) Hehe, węża mogłem zrobić displace'em, a zrobiłem całość ręcznie w poly... chyba przegiąłem :D A cała scena z włączonym ms ma już - UWAGA! - 1 472 571 poly :D:D:D Ciekawe co będzie jak dojdą koła i wnętrze... hehe :) No ale na szczęście nie muszę się takimi liczbami przejmować :D
ReflectVision Napisano 9 Wrzesień 2007 Napisano 9 Wrzesień 2007 tyle sie nameczyles a znaczek nie jest okragly :D
Orangegraphics Napisano 9 Wrzesień 2007 Napisano 9 Wrzesień 2007 super detaliki:) ale tutaj jest błąd: to załamanie na czerwono zaznaczone u ciebie jest aż do żółtych kropek, a powinno byc do zielonych działaj działaj, będzie super;) edit: a sory;] ty po prostu nie masz tego załamania;) pozdrawiam
hkropinski Napisano 9 Wrzesień 2007 Napisano 9 Wrzesień 2007 krzywy znaczek, ja rozumiem ze z odleglosci tego nie bedzie widac, ale jak nie bedzie widac to po co modelowac detal w srodku znaczka? jak juz modelujesz to prosto, pozdrawiam
ReflectVision Napisano 9 Wrzesień 2007 Napisano 9 Wrzesień 2007 ze swiatlami mozesz miec problem.. bo faktycznie karoseria jest zla ;) o tyle masz nadkole za szerokie
patry Napisano 10 Wrzesień 2007 Autor Napisano 10 Wrzesień 2007 ReflectVision - hmm... robiłem z fotki, a tam znaczek był właśnie bardziej elipsą niż okręgiem... a jeśli chodzi o takie małe "poszarpania" to są dlatego, że zamiast np. z cylindra to ręcznie f2f robiłem no i dokładności zabrakło, ale wątpię, że ktoś na końcowym renderze gdzie nie będzie takich zoomów to zauważył :) pecet - dzięki :) Xiz0r - dzięki :) Tego załamania nie ma model który modeluje :) Nvidia - dzięki :) hkropinski - to co do ReflectVision :) A i nie rozumiem... właśnie zdaje mi się, że jest odwrotnie, kształtu nie będzie tka widać, a to w środku będzie widać bardziej... sam nie wiem :D ReflectVision - fakt :/ fak :/ No ale już nie chce mi się tego poprawiać... no cóż, za dużo przerabiania by było :( I jeszcze takie pytanie mam - jaki macie sposób na modelowanie wycieraczek gdy nie ma ich zaznaczonych na bp i nie ma refek, które pokazywałyby widok mniej więcej idealnie z góry, przodu...? Tylko takie z perspektywą? Normalnie nie wiem czy nie potrafię sobie tego kształtu wyobrazić, czy co, ale nic mi nie wychodzi :(:(:(
pecet Napisano 10 Wrzesień 2007 Napisano 10 Wrzesień 2007 jak nie będziesz robił zooma na wycieraczki to zrób boxa i modyfikatorem (FDD) dopasuj do szyby na wyczucie, i potem drugiego boxa na uchwyt wycieraczek i tak samo dopasuj, jeśli chcesz robić super dokładne to po parkingach chodzą tacy i sprzedają je po 30zł, do niczego sie nie nadają ale referka będzie dobra ;)
mrkrzysiek Napisano 10 Wrzesień 2007 Napisano 10 Wrzesień 2007 znaczek którego i tak mało będzie widać wywaliłeś w kosmos z detalem a światło które będzie widoczne, to Ci się nie chce poprawić nie ładnie
patry Napisano 22 Wrzesień 2007 Autor Napisano 22 Wrzesień 2007 Ehh... szkoła i mało czasu na grafikę :/ Ale coś tam udało mi się skrobnąć :) pecet - jak powiedziałeś, tak zrobiłem :) O refki bardzo trudno, więc muszę się zadowolić lekko zmodyfikowanym boxem :) mrkrzysiek - ee.. tzn. pisałem wcześniej, że światło (jeśli chodzi o tylne) zrobię potem całe od początku :) Jedyne czego nie będę poprawiał to karochy obok tego, bo to różnie jest z tym w różnych mustangach :) Wycieraczki i te jakieś "coś" zrobiłem :) Nie wiem nawet co to i po co :D
damusTo Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 według mnie te wycieraczki malo realistycznie wygladaja niestety takie sa bardziej em jak wiesz w plastikowym burago ale fajne ze cos skrobiesz mnie sie nic nie udaje mam czas na minusie nawet nie to ze 0 :/
NV Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 Strasznie "gumowe" te wycieraczki ;) http://sklep.szpot.pl/images/pioro.jpg http://www.allegro.pl/item246855121_wycieraczki_motgum_renault_scenic.html staraj sie aby były bardziej kanciate i trochę więcej detalu typu i będą dużo lepsze.
patry Napisano 23 Wrzesień 2007 Autor Napisano 23 Wrzesień 2007 damusTo - no heh, mało realistyczne bo i o referki trudno :) No ale z daleka to wyglądają dobrze imo :) Nvidia - hmm.. główna refka którą się kierowałem to ta: Na niej widać, że raczej nie ma takich dziurek itd. chociaż sam nie wiem :) No i kółko sobie zrobiłem :) Bieżnik to disp, a sidewall to bump :) Fiu, jeszcze "tylko" wnętrze :D
purple Napisano 23 Wrzesień 2007 Napisano 23 Wrzesień 2007 tu masz kupę refek i stron na pewno ;D : http://images.google.pl/images?q=mustang+shelby+GT++500&gbv=2&svnum=10&hl=pl&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:pl:official&sa=G&imgsz=xxlarge
pecet Napisano 23 Wrzesień 2007 Napisano 23 Wrzesień 2007 ten bieżnik mi nie potchodzi, wygląda jak jakaś dębica bardziej do poloneza pasująca ;)
mrkrzysiek Napisano 23 Wrzesień 2007 Napisano 23 Wrzesień 2007 opona do wymiany, a w feldze środek popraw
patry Napisano 29 Wrzesień 2007 Autor Napisano 29 Wrzesień 2007 Eh, mało czasu ciągle :/ Dzisiaj coś udało mi się skrobnąć :) purple - takich "ogólnikowych" zdjęć mam pełno :) Mi chodzi o detale :] pecet - faktyko :) thx :) mrkrzysiek - oki, środka w feldze nie poprawię, bo mam po prostu złą topologię siatki :) Aaaa tam, z daleka nie będzie widać :D Oponka zmieniona, wymodelowana ręcznie zamiast displaca :) Teraz to jest jakaś z mustanga, nie tego gt500 co go modeluję, ale myślę, że jest ok :) O, i sidewalla zmieniłem z bumpa na displaca :) kurde, nie wiem dlaczego, ale fotosik strasznie psuje mi jakość zdjęć :/
pecet Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 teraz lepiej, ale bierznik chyba bardziej w litere V powinien być ułożony, ale z daleka i tak nie będzie widać :p
hkropinski Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 ale nad felgusią jeszcze posiedzisz??;p
NV Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 Ale jak będzie "zblurowana" to i tak nie będzie widać ;)
Homa Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 słuchaj tych panów, bo dobrze gadają, he he - felga do poprawy !!! bierznik znacznie lepszy teraz, choć faktycznie za mało "skoszony" się wydaje - ale cóż może tak faktycznie jest w oryginale ;-)
patry Napisano 30 Wrzesień 2007 Autor Napisano 30 Wrzesień 2007 pecet - robiłem z refki, więc na 99,99% jest dobrze :] hkropinski, mrkrzysiek - a co tam jest źle? :) Bo nie widzę... :/ Nvidia - nie, nie będzie zblurowana :) Mam pomysł na scenkę raczej "statyczną" :) Homa - oki, powiedzcie tylko co poprawić :) Bieżnik tak wygląda w oryginale :) O, jeśli z tą felgą chodzi wam o to, że nie ma zacisków czy czegoś tam, to tego nie będę modelował bo nie będzie widoczne w scence, którą planuję zrobić :)
hkropinski Napisano 30 Wrzesień 2007 Napisano 30 Wrzesień 2007 jest krzywa i nie mow ze tych bugów nie widzisz...;p czekam na kolejne update,y;) pozdrawiam
mrkrzysiek Napisano 30 Wrzesień 2007 Napisano 30 Wrzesień 2007 twoja felga ma zły środek tam gdzie są śróby zobacz jak to wygląda na fotce
Homa Napisano 30 Wrzesień 2007 Napisano 30 Wrzesień 2007 popaczta tu i nie gadajta, że nie widzita ;-) (tj. środek zły, proporcje przy zewnętrznym ringu niebałdzo, pomijając, że zbyt prosto)
..:: WIKTOR ::.. Napisano 30 Wrzesień 2007 Napisano 30 Wrzesień 2007 No, panowie powyzej dobrze mowia :) Wiem ze przerabianie felgi moze dobic, ale warto bo dobra fela to dobry efekt :)
patry Napisano 1 Listopad 2007 Autor Napisano 1 Listopad 2007 Witam po krótkiej przerwie :) Heh, mało czasu mam, ale coś tam skrobnąłem :D Felgunia poprawiona, może nie jest idealnie, ale już git :) Zrobiłem też całe wnętrze (tzn. całe nie jest, bo tego, czego widać nie będzie po prostu nie modelowałem) i detali też nie ma za dużo, bo szyby będą przyciemniane i nie będzie dużo widać co tam w środku jest, chodzi tylko o to, żeby ta pustka we wnętrzu albo idealnie czarne szyby nie raziły :) Jeszcze tylko zostało do zrobienia miejsce na wlew paliwa i od nowa tylne światła i modeling będę mógł uznać za zakończony :)
NV Napisano 1 Listopad 2007 Napisano 1 Listopad 2007 Żądam renderka tego modelu a nie tylko screen :) Daj jakieś światło + GI + pseudo studio i pokaż!! Jest super!! :]
JohnZi Napisano 1 Listopad 2007 Napisano 1 Listopad 2007 krzywo przy klamkach troche i tylnym slupku:)
pecet Napisano 1 Listopad 2007 Napisano 1 Listopad 2007 szkoda że nie robisz całego wnętrza bo ładnie Ci to idzie, ale jeszcze wracając do karoserii to jest bardzo krzywo przy klamce, jak możesz sobie poradzić z tym na siatce lp to daj na drzwi ms x1 i wtedy jak wytniesz cutem/boleanem to będzie ładnie i gładko wokół wnęki
patry Napisano 2 Listopad 2007 Autor Napisano 2 Listopad 2007 Dzięki za komenty :) Słupek poprawiony, przy klamce chyba niestety tak zostanie :/ Zaczynam teraz modelować otoczenie :) Mam zamiar zrobić most coś na wzór Sunshine Skyway Bridge i renderka o zachodzie/wschodzie słońca... mm... :) Mam tylko problem z referkami i wymiarami tego mostu :/ Gdyby ktoś wiedział ile metrów mają te zaznaczone na czerwono kreski i by podał, byłbym bardzo wdzięczny, bo jak będę robił na oko, to na pewno wszystko zepsuję :D
pecet Napisano 2 Listopad 2007 Napisano 2 Listopad 2007 http://en.structurae.de/structures/data/index.cfm?id=s0000263 ;) 1
patry Napisano 2 Listopad 2007 Autor Napisano 2 Listopad 2007 pecet - dzięki :) łap repa :) Na szybko skrobnąłem sobie ten most, światełko i shaderki :) Tak tylko, żeby zobaczyć jak to mniej więcej będzie chyba wyglądać :) Wszystkie shadery pójdą do poprawki oczywiście :) Bardzo mi zależy, żebyście podpowiedzieli co jest nie tak w lakierze, świetle i otoczeniu :) Czy może być tak pusto? Bo chyba troszkę dziwnie to wygląda... i co pododawać, żeby było lepiej? :)
DraB Napisano 2 Listopad 2007 Napisano 2 Listopad 2007 Hmm jak masz tyle sił to zrób go jadącego po tym moście, a w tle New York. Wyszłoby za****biście ;) http://www.photo.net/photo/pcd0451/brooklyn-bridge-101.4.jpg PS Ups widze, że już sobie wybrałeś most. No cóż teżbedzie fajnie ;) PPS Acha model świetny PPPS Na temat lakieru się nie wypowiem bo się nie znam
FF Napisano 2 Listopad 2007 Napisano 2 Listopad 2007 Wow! Super, szczególnie te miejsca w których sie światło odbija, zapowiada się piękny finish:)
trosiek Napisano 3 Listopad 2007 Napisano 3 Listopad 2007 fajne tylko jakos oponki mi nie podchodzą... może sidewall dać do tych oponek (tak to sie nazywa)?
hkropinski Napisano 3 Listopad 2007 Napisano 3 Listopad 2007 ten most to jakies nawiązanire co do mostu do z s-klasy pana ali ismaila? pozdrawiam ps. chyba jeszcze muisz troszke popracowac nad materialami, zauważ na ujęciu od tyłu jakie są odbicia na drzwiach... wygląda jakby byl owinięty jakoś folią, tak sie świeci dziwnie
JohnZi Napisano 3 Listopad 2007 Napisano 3 Listopad 2007 renderek z przodu bardzo fajny, troche moze za ciemny ale sie poprawi nie:D
pecet Napisano 3 Listopad 2007 Napisano 3 Listopad 2007 ja powiem co jest źle w otoczeniu, brak detalu! zobacz ile siedziałeś nad mustangiem żeby ładnie wyglądał, teraz żeby scena ładnie wyglądała też trzeba nad nią sporo posiedzieć, nie wystarczą jeden plane na szosę i po dwa na barierki ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się